Alabastine is je vriend. en zoals Gieliovd zei " 2x is beter" Moge je er fijn wonen!! Je hoofd is al in de wolken zie ikquote:
Dat is het hoofd van mijn vader, die zijn tigmiljoenmiljard planken weghaaltquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:21 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Alabastine is je vriend. en zoals Gieliovd zei " 2x is beter" Moge je er fijn wonen!! Je hoofd is al in de wolken zie ik![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het hoofd van mijn vader, die zijn tigmiljoenmiljard planken weghaalt
Hij gaat wel 8 hoog wonen, dus vandaar dat hij al met z'n hoofd in de wolken is
Nee, de muur krijgt een muurschildering en onze zoon van 2½ komt er tegenaan te slapen, dus ik wil de muur wel graag een beetje glad hebben, en geen "uitdaging" voor een peuter, want hij is ook erg "hulpvaardig" met het verwijderen van behang, het maakt hem daarbij niet uit of dat behang wel verwijderd moest wordenquote:
Alabastine tubes hebben een spuitmondje op de tube (niet te ver afsnijden). En koop dan wel de snelplamuur en niet de "schuurvrije" (is ie namelijk niet)quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
Maar ik begrijp dat er niet iets is met een spuitmond wat ik zo hoppatee per gaatje zou kunnen doen en dan met het plamuurmes afwerken?
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat hij ook zelf weer die gaatjes dichtmaakt, of was dat niet onderdeel van de deal ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het hoofd van mijn vader, die zijn tigmiljoenmiljard planken weghaalt
Hij gaat wel 8 hoog wonen, dus vandaar dat hij al met z'n hoofd in de wolken is
Neuh.... ik denk niet dat ik hem dat nog aan wil doen.... ik vond het al absurd dat hij niet eens de moeite had genomen de elektrische schroevendraaier te pakken, en ieder schroefje er handmatig uitgedraaid heeftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:42 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ook zelf weer die gaatjes dichtmaakt, of was dat niet onderdeel van de deal ?![]()
Waarom met een vul ding je maakt wat vulmiddel aan en met een plamuurmesje smeer je het er zo op en in en glad. IPV dat uit elke gevuld gat nog een toefje gaat steken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
Maar ik begrijp dat er niet iets is met een spuitmond wat ik zo hoppatee per gaatje zou kunnen doen en dan met het plamuurmes afwerken?
Zoiets?
[ afbeelding ]
Precies. Met een tube gaat het sneller en makkelijker dan met een kitspuit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom met een vul ding je maakt wat vulmiddel aan en met een plamuurmesje smeer je het er zo op en in en glad. IPV dat uit elke gevuld gat nog een toefje gaat steken.
Heb je m'n post wel gelezenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
quote:
Denk je dat dat lekker werkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Koop een 50 ml spuit met cathetertip bij de apotheek, en vul die met fix & finish of alblastine. .
Ik heb het zelf geprobeerd, ja. En ik vond het goed werken. Het kost alleen wat meer tijd. Als je gaatjes tot op de bodem vult, ben je na 2 keer vullen echt klaar. De vulling krimpt niet meer en als je van tevoren zorgt dat er geen gruis en stof in de gaatjes zit, zit het ook echt goed vast.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:04 schreef blomke het volgende:
Zakje roodband (fix n finish) van Knauf.
F&F is voor een laagje; roodband voor een gaatjequote:
Zie dat dan maar eens glad te krijgen, succes ermee! Roodband is helemaal niet geschikt om gaatjes te vullen, eerder om een wat dikkere stuclaag aan te brengen (5mm).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:00 schreef blomke het volgende:
[..]
F&F is voor een laagje; roodband voor een gaatje
Ik geef 't nog niet op...........quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Leipo666 het volgende:
Fix&Finish is niet geschikt voor gaten!
Is alleen bedoeld als gladde afwerking van een wand
in mijn huis gebruikten we Goudband voor de grotere gaten, kieren en ander opvulwerkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik geef 't nog niet op...........
Je komt uit een slimme familie........quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef Leipo666 het volgende:
in mijn huis gebruikten we Goudband voor de grotere gaten, kieren en ander opvulwerk
en Fix&Finish om hele muren mooi glad te krijgen
op aanraden van mijn oom en neef (beide stukadoors)
ze leveren niets voor niets puik werk afquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Je komt uit een slimme familie........
binnen 0.5 sec. gevondenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, maar op de site van Alabastine kom ik zoiets niet tegen, vandaar m'n vraag.
Die heb ik ook gevonden.... in de winkelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
binnen 0.5 sec. gevonden
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |