SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Met dit als laatste post.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Chess maar dan anders? Schaakmat zou ik denken.
Al vind ik de klank nog helemaal niet raar.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:33 schreef zandsculptuur het volgende:
Djai-la, lijkt me.
Zusje van Delano en Cherrony.
Amy is wel leuk, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap mijn man ook nog een, laten we zeggen, bijzondere smaak... Ashley, Chelsea, Amy...![]()
Het was dat we toen nog niet getrouwd waren, maar anders had ik direct de scheiding aangevraagd.
Is dat dat kind waar zo'n gifje van is, dansend in jarretels?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een aflevering gezien van Honey Boo Boo... OHW MY GOD! Wat een verschrikking dat kind & familie![]()
die ken ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is dat dat kind waar zo'n gifje van is, dansend in jarretels?
Ik vind ze wel grappig... Niet snugger en alles, maar het kan nog zoveel erger!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een aflevering gezien van Honey Boo Boo... OHW MY GOD! Wat een verschrikking dat kind & familie![]()
Helaas kan het ook erger jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig... Niet snugger en alles, maar het kan nog zoveel erger!
Mijn 'man' wilde Anne-Sophie, dat vond ík te hockeyquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef zandsculptuur het volgende:
Sophie
Mijn man vindt die naam helaas te hockey.
Van onze shortlist:quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Lamb29 het volgende:
Suvi is ook erg mooi!
Spam jij jou shortlist eensVolgens mij kan ik er daar wel een paar van overnemen
Mijn broer heet S.joerd. Is een echte familienaam bij ons. Mijn naam past er ook goed bij vind ik (f.roukje).quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:48 schreef Suikertante het volgende:
Elon! Had ik juist op het tweedejommetjeslijstje gezet een paar weken terug.
Pom![]()
gaat mij iets te ver maar wel enorm schattig.
Nova en Siri vind ik er ook wel tussen passen.
Maar misschien is voor Lamb een naam eindigend op een A niet zo relaxed.
Ik ben ineens fan van Sjoerd. Ik hoor het nooit meer en vind het een stoere naam, apart woord. En ik vind het een toffe combi met F. Maar vriend kent een stomme Sjoerd.
Oja en ik weet niet eens of ik wel een tweede wil
Ga eerst eens even babymaken jijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef Lamb29 het volgende:
Toplijst inderdaad! Helaas krijg ik bij elke ik er nu uitpik een -Mooi maar toch niet- antwoord![]()
Ik hoorde gister van een tweeling: Meisje Ona en Jongen Kato (met de klemtoon op de Ka) Moest meteen aan jullie denken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef Lamb29 het volgende:
Toplijst inderdaad! Helaas krijg ik bij elke ik er nu uitpik een -Mooi maar toch niet- antwoord![]()
Ik ken wel een Skato. Ook met de klemtoon op 'ka'. Is ook een van een tweeling, maar ik kom ff niet op de andere naam.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een tweeling: Meisje Ona en Jongen Kato (met de klemtoon op de Ka) Moest meteen aan jullie denken.
ja maar ja maar...quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ga eerst eens even babymaken jijhop
Sjaane? Ik zou nooit op het idee komen om het zo uit te spreken, ik dacht Zjanne. Waarom zitten er dan 2 n'en in?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Jeanne (uitspraak: Sjaane)?
Ik blijf 'm verschrikkelijk leuk vinden, maar hij wordt steeds geveto'd door mijn man.
Ik veto m ook!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Jeanne (uitspraak: Sjaane)?
Ik blijf 'm verschrikkelijk leuk vinden, maar hij wordt steeds geveto'd door mijn man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, het komt uit een seriequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Sjaane? Ik zou nooit op het idee komen om het zo uit te spreken, ik dacht Zjanne. Waarom zitten er dan 2 n'en in?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik veto m ook!Ja, ik vind 'm dus zo heerlijk ouderwets en daardoor zo charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook, maar ik denk niet dat ik die naam ooit nog los kan zien vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
k vind Joan ook heel mooi, heeft erg lang op ons lijstje gestaan (Djoon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk niet dat ik die naam ooit nog los kan zien vanexactly, dat komt nooit meer goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Idd. Net als de Roelvink bijquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Die is iedereen over 2 jaar vergeten joh
Dat is echt zo'n gave jongensnaamquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef -Spring het volgende:
[..]
Idd. Net als de Roelvink bijDries
Daar kende ik m vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Lamb29 het volgende:
Er zat ook een Oona in sytycd.... Die link wordt amper meer gelegd ... (Daar hadden we hem ook niet van)
Oh echt! Ik heb die site heel lang gevolgd, vond die reis zo gaaf!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb op mijn werk een Silvijn gehadHeel stoer ventje dus voor mij is het een stoereventjesnaam..
Bubbleguppies zag ik voor het eerst toen ze een half jaar was ofzo
Ze vindt het nu helemaal geweldig als het eens voorbij komt op tv...
Onze naam komt uit dit boek
[ afbeelding ]
zo heette mijn omaquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een tweeling: Meisje Ona en Jongen Kato (met de klemtoon op de Ka) Moest meteen aan jullie denken.
E.lief en O.felia zijn in mijn ogen helemaal geen gekke namen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:01 schreef Hilzillah het volgende:
Via vk praktijk hier op facebook... Ik heb medelijden met deze pasgeboren zieltjes!
E.evano
L.ayra
E'.tienjeall.(apostrof zit er écht inpuntje niet )
E.lief
O.felia
J.ah'liya
Ouderwets maar niet achterlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
E.lief en O.felia zijn in mijn ogen helemaal geen gekke namen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:21 schreef ohnee het volgende:
Diesel is tof!Ja of voor een auto ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOE spreek je dit uit? Étiejenzjal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:01 schreef Hilzillah het volgende:
E'.tienjeall.(apostrof zit er écht inpuntje niet
Ja, zo kun je bij alles wel iets verzinnen. Als je fail correct uitspreekt is t trouwens een andere klinker (een langere en een glijklank, geen ee zoals in ophelia/ofelia)quote:
Als Ophelia vind ik het echt heel anders overkomen dan Ofelia. Dan vind ik het net O-fail-ia lijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, zo kun je bij alles wel iets verzinnen. Als je fail correct uitspreekt is t trouwens een andere klinker (een langere en een glijklank, geen ee zoals in ophelia/ofelia)
Mooie klassieke naam, uit de klassieken danwel Shakespeare (op zn engels is het oo'fieliejaa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |