Graag volgende keer stand doorgeven zoals in de spellijst staat, dit voorkomt fouten van onze kantquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Dactylus het volgende:
#184 SchunkelStar 394 - 303 Paulo
#42 Djeep 520 - 251 Paulo
Gijs, volgens de sheet loopt er een spel tussen ons,maar... volgens mij heb je nog niet geaccepteerd. Klopt dat?
Afgewezen aangezien wij al tegen elkaar gespeeld hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:21 schreef svk1985 het volgende:
en ook de voor de resterende potten invites verstuurd:
#11 Josdaboss
#142 ryan3hs
#143 4everblackeyed
#144 gijs_t
#145 socks_
oeps, mijn fout, zie ook nu pas dat we maar 20 deelnemers hebben. Kwam al niet tot de 20 tegenstanders :Squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Afgewezen aangezien wij al tegen elkaar gespeeld hebben
reminder in je foon zettenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
Boh ik hoop dat ik de 23e niet vergeet. Wil graag mee doen.
Ben lesdictiesch maar kan leuk WF spelen. Al ben ik meer van het open houden en niet altijd voor de hoogste score te gaan.
hou eens op met winnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef djeep_64 het volgende:
#38 gewonnen
Djeep_64-El Santos 466-412
Nadat ik hem een paar tips had gegeven ging hij opeens veel beter spelen. Dat had ik dus beter niet kunnen doenmaar gelukkig liep het nog net goed af voor mij.
Ik zet je er wel bij. Als ik het niet vergeet want ik zit dan in Griekenland. Wel met internetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:53 schreef Oognip het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie. Nu nog in Nederland, maar vanaf morgen in het buitenland en denk niet dat ik daar internet heb. Kan me dus niet inschrijven voor de volgende competitiekunnen we het misschien voor 1x door de vingers zien en dit als aanmelding laten gelden?
Oeh nice, beide! Thxquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet je er wel bij. Als ik het niet vergeet want ik zit dan in Griekenland. Wel met internet
Tsja. In die goeie ouwe tijd (voor Josquote:
Ah, oja. Schunkel most andersom staan.. Slorry!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
Graag volgende keer stand doorgeven zoals in de spellijst staat, dit voorkomt fouten van onze kant
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef Takaiki het volgende:
Jeuj, ik leg net LOODMIJN voor 142 punten tegen svk1985
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef Takaiki het volgende:
Jeuj, ik leg net LOODMIJN voor 142 punten tegen svk1985
Sorry takkedinges maar de Highscore is in handen van EvertKquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef yissyuss het volgende:
[ afbeelding ]
#21 Gewonnen EvertK - yissyuss 508 - 548![]()
![]()
![]()
Erg leuke en spannende pot, in het begin kon ik snel een redelijke voorsprong opbouwen en nam hierdoor risico om me plankje leeg te spelen met het woord "omlijnen". Hierop antwoorde EvertK met het woord opvingen voor 160 punten......En was hij weer back in de game, mooie pot met gelukkig mij als winnaar
![]()
![]()
Niet ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef yissyuss het volgende:
[..]
Sorry takkedinges maar de Highscore is in handen van EvertK...maar deze is nooit opgenomen in de lijst.
sorry gecorrigeerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef yissyuss het volgende:
[..]
Sorry takkedinges maar de Highscore is in handen van EvertK...maar deze is nooit opgenomen in de lijst.
maakt niet uit wie het meldt, beider verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef ursel het volgende:
#84 ursels remlof is trouwens gestart.
Tis misschien wel handig als de mensen die uitnodigen dat hier melden.![]()
81 ursels svk1985 375 - 401
Kwam nog in de buurt, maar net niet genoeg.
Ja, snap ik, maar meestal ben ik onderweg of wat dan ook. Snel accepteren en verder gaan. Geen tijd om nummertje erbij te zoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit wie het meldt, beider verantwoordelijkheid
geeft ook niks, geldt ook voor mij. dan komt het wat later, is ook primaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar meestal ben ik onderweg of wat dan ook. Snel accepteren en verder gaan. Geen tijd om nummertje erbij te zoeken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |