quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef Takaiki het volgende:
Jeuj, ik leg net LOODMIJN voor 142 punten tegen svk1985
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef Takaiki het volgende:
Jeuj, ik leg net LOODMIJN voor 142 punten tegen svk1985
Sorry takkedinges maar de Highscore is in handen van EvertKquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef yissyuss het volgende:
[ afbeelding ]
#21 Gewonnen EvertK - yissyuss 508 - 548![]()
![]()
![]()
Erg leuke en spannende pot, in het begin kon ik snel een redelijke voorsprong opbouwen en nam hierdoor risico om me plankje leeg te spelen met het woord "omlijnen". Hierop antwoorde EvertK met het woord opvingen voor 160 punten......En was hij weer back in de game, mooie pot met gelukkig mij als winnaar
![]()
![]()
Niet ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef yissyuss het volgende:
[..]
Sorry takkedinges maar de Highscore is in handen van EvertK...maar deze is nooit opgenomen in de lijst.
sorry gecorrigeerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef yissyuss het volgende:
[..]
Sorry takkedinges maar de Highscore is in handen van EvertK...maar deze is nooit opgenomen in de lijst.
maakt niet uit wie het meldt, beider verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:37 schreef ursel het volgende:
#84 ursels remlof is trouwens gestart.
Tis misschien wel handig als de mensen die uitnodigen dat hier melden.![]()
81 ursels svk1985 375 - 401
Kwam nog in de buurt, maar net niet genoeg.
Ja, snap ik, maar meestal ben ik onderweg of wat dan ook. Snel accepteren en verder gaan. Geen tijd om nummertje erbij te zoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit wie het meldt, beider verantwoordelijkheid
geeft ook niks, geldt ook voor mij. dan komt het wat later, is ook primaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar meestal ben ik onderweg of wat dan ook. Snel accepteren en verder gaan. Geen tijd om nummertje erbij te zoeken.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |