Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten met Jan Smit..
Minder dan gemiddeldquote:
Eigenlijk zijn er maar weinig interessante gasten uit de voetballerij zelf. Ze durven zich of niet volledig uit te spreken of het moet toch enige tijd over hun club gaan. Slechts Boskamp, Schelvis en Kieft zie ik graag zitten naast Johan en Rene.quote:
U spreekt waarheden, beste man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar weinig interessante gasten uit de voetballerij zelf. Ze durven zich of niet volledig uit te spreken of het moet toch enige tijd over hun club gaan. Slechts Boskamp, Schelvis en Kieft zie ik graag zitten naast Johan en Rene.
Haha, die gaat bij mij altijd direct in de oudpapierkliko.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die seizoengids ziet er elk jaar t zelfde uit, alleen wat andere poppetjes..7,50 inmiddels zag ik in de winkel.
Schelvisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar weinig interessante gasten uit de voetballerij zelf. Ze durven zich of niet volledig uit te spreken of het moet toch enige tijd over hun club gaan. Slechts Boskamp, Schelvis en Kieft zie ik graag zitten naast Johan en Rene.
Schelvis is een uitstekende gast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schelvis
Het stikt van de leukere mensen in de voetballerij
Ja waarom spreekt Jan Smit niet over Volendam ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heeft Jan een Heracles bril op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |