Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten met Jan Smit..
Minder dan gemiddeldquote:
Eigenlijk zijn er maar weinig interessante gasten uit de voetballerij zelf. Ze durven zich of niet volledig uit te spreken of het moet toch enige tijd over hun club gaan. Slechts Boskamp, Schelvis en Kieft zie ik graag zitten naast Johan en Rene.quote:
U spreekt waarheden, beste man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar weinig interessante gasten uit de voetballerij zelf. Ze durven zich of niet volledig uit te spreken of het moet toch enige tijd over hun club gaan. Slechts Boskamp, Schelvis en Kieft zie ik graag zitten naast Johan en Rene.
Haha, die gaat bij mij altijd direct in de oudpapierkliko.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die seizoengids ziet er elk jaar t zelfde uit, alleen wat andere poppetjes..7,50 inmiddels zag ik in de winkel.
Schelvisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar weinig interessante gasten uit de voetballerij zelf. Ze durven zich of niet volledig uit te spreken of het moet toch enige tijd over hun club gaan. Slechts Boskamp, Schelvis en Kieft zie ik graag zitten naast Johan en Rene.
Schelvis is een uitstekende gast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schelvis
Het stikt van de leukere mensen in de voetballerij
Ja waarom spreekt Jan Smit niet over Volendam ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heeft Jan een Heracles bril op.
Screenshot om een beeld te vormen.quote:
Waar ?quote:
Hij is wat parmantig, maar wel goed ingevoerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schelvis
Het stikt van de leukere mensen in de voetballerij
Leuk voor die jongen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:17 schreef Evertjan het volgende:
Wijnaldum maakte er vorig jaar 14 in de ED als wisselspeler
Alleen hij kan nog steeds niet afwerken. Anders had hij er vorig jaar 25-30.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus ik denk dat hij er wel 20 kan maken als nummer 10
Ik hou niet van parmantige mannetjes die zichzelf te serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is wat parmantig, maar wel goed ingevoerd.
Nee, ik ben geen homo, maar hij ziet er wel mannelijker uit nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:21 schreef Pascalus het volgende:
Wijnaldum moet z'n haar weer laten groeien, er zijn al te veel kale negers in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |