SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, dat hangt natuurlijk van je smaak af.quote:
Niet door iedereenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat hangt natuurlijk van je smaak af.
Tijn bijvoorbeeld valt op wat vollere vrouwen. En ik kan me herinneren dat foto's van deze vrouwen in KPD met veel gejuich onthaald werden.
Misschien zat ze opgesloten in het vorige topicquote:
[aandachtshoerpost]quote:
Ze vindt zichzelf niet mooi?quote:
Posten niet meer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet door iedereenHelaas posten die Fok!sters niet meer.
Van mij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf niet mooi?
[..]
Posten niet meer?
Ach, zodra er iemand post die ik op die manier interessant vind, hoor ik het wel.
ik ook niequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[aandachtshoerpost]
Ik ben heel niet mooi![]()
[/aandachtshoerpost]
dmquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij?
Op wat val jij ook al weer?
quote:
Gezelligheid dan?quote:
Ik lees net dat jij geen tijd hebt, je moet een babyfabriek vullenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet.
Je zult het met online gezelligheid moeten doen
Ja, dat mens spoort nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij geen tijd hebt, je moet een babyfabriek vullen
Leuk tochquote:
Wat is de grens? Een elftal is te veel?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen zijn best leuk, maar geen 16
2 ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is de grens? Een elftal is te veel?
Y riep vroeger altijd dat hij een broertje wilde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen zijn best leuk, maar geen 16
En je bent nu bezig voor nummer 1?quote:
Ik ben nog niet bezigquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je bent nu bezig voor nummer 1?
Nummer 1 heeft hij er gratis en voor niets bij gekregenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je bent nu bezig voor nummer 1?
Handigquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nummer 1 heeft hij er gratis en voor niets bij gekregen
Ik krijg wel iets te vaak de vraag of ik de papa benquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nummer 1 heeft hij er gratis en voor niets bij gekregen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg wel iets te vaak de vraag of ik de papa ben
Komt omdat ie naar jou vernoemd isquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg wel iets te vaak de vraag of ik de papa ben
Wel een bazennaamquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ie naar jou vernoemd is
Mwoah, ik vond mijn ex maar een doetje. Iemand met een bazennaam moet zichzelf ook als een baas kunnen profileren vind ikquote:
Ik mag hem geen Kempo lerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond mijn ex maar een doetje. Iemand met een bazennaam moet zichzelf ook als een baas kunnen profileren vind ik
Want?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag hem geen Kempo leren
En Spiderman etc vind ze ook niet goed
Hoe oud is hij? Je stiefkindquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vind hem nog te jong, en ze keurt geweld af.quote:
Dan moeten ze eerst toegeven in een relatie te zittenquote:
En als je begint over Judo? Veel van dat soort moeders komen over de streep door Judo. Onder het mom van "daar leert hij hoe hij moet vallen"quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vind hem nog te jong, en ze keurt geweld af.
Maar juist nu heeft hij de leeftijd dat de bewegingen er echt in te slijpen zijn.
Ik zou een goed geoliede vechtmachine van hem kunnen maken zonder dat hij het zelf doorheeft puur door hem de bewegingen en de reflexen aan te leren.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst toegeven in een relatie te zitten
Ok, dan zou ik weglopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst toegeven in een relatie te zitten
Ik heb iets tegen judoquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je begint over Judo? Veel van dat soort moeders komen over de streep door Judo. Onder het mom van "daar leert hij hoe hij moet vallen"
Dan zal je moeten toekijken hoe zij dat kind in een doetje verandertquote:
Er komen vast nog wel momenten dat ik stiekem met hem naar de Turtles enzo kan kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zal je moeten toekijken hoe zij dat kind in een doetje verandert
Die slet date ook maar met iedereen zeg.quote:
Ik ga gezellig met hem Amsterdam onveilig makenquote:
Ik ben niet zomaar iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slet date ook maar met iedereen zeg.
kan dinsdag nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga gezellig met hem Amsterdam onveilig maken![]()
Zin om mee te gaan?
Jouw gemisquote:
Wie zegt dat ik op WT doelde met 'die slet'?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben niet zomaar iedereen natuurlijk
Oh in dat geval klopt het welquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op WT doelde met 'die slet'?
Ik heb altijd gelijk.quote:
Ik moet toch ook aan mijn duwen komenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slet date ook maar met iedereen zeg.
Bedankt hequote:
We gaan wel even de echte toerist uithangen he? Neem je camera ook mee!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet toch ook aan mijn duwen komen
He Wt. Hosselbaasje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet toch ook aan mijn duwen komen
Tuurlijk, ik doe alles voor een helm.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan wel even de echte toerist uithangen he? Neem je camera ook mee!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe alles voor een helm.
Beltegoed plat. Kon ook niet opwaarderen door mijn sokavonturen naja jeweetzelfquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Trouwens waarom hing je opeens op vorige keer? Ik had geen mogelijkheid je terug te bellen
Jij met je sokken!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beltegoed plat. Kon ook niet opwaarderen door mijn sokavonturen naja jeweetzelf
Heb er zelfs nog meer gekocht, de masochist die ik ben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij met je sokken!!
Doe je ze aan dinsdag?
Te erg ditquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog meer gekocht, de masochist die ik ben.
quote:Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de Rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: 'Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.' De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: 'Welk meisje wil je?'
Waarop de jongen antwoordt: 'Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.' De hoerenmadam geeft het niet graag toe, maar die jongen heeft wel veel geld op zak. Dus zegt ze: 'Dan moet je Nancy hebben.' De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij seks met haar heeft. Na een half uurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt: 'Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitter. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitter naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En DIE moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden!!!
LOLquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te erg dit![]()
Hier een grappig mopje voor jou:
[..]
Dan moet je wel snel zijn, de maand is over iets meer dan 2 uur voorbijquote:
Ik dacht dat het al augustus was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel zijn, de maand is over iets meer dan 2 uur voorbij
Bijnaquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al augustus was.
Hihi. Kikkers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te erg dit![]()
Hier een grappig mopje voor jou:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk mang, ik ga verder niet op vakantie!
Ja dat is goed, mijn deur staat voor jou altijd open!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Kom ik dan naar jouw crib?
Dit te horen doet mij plezier.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat is goed, mijn deur staat voor jou altijd open!
Trustequote:
Oud nieuws johquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:10 schreef Macrador het volgende:
Holy shit in Duitsland is een vrouw bevallen van een baby van 6.1 kg.
Zonder keizersnede.
Ja dus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:10 schreef Macrador het volgende:
Holy shit in Duitsland is een vrouw bevallen van een baby van 6.1 kg.
Zonder keizersnede.
Ben jij mooi?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:41 schreef Tamashii het volgende:
Waarom wordt er een topic aangemaakt met zo'n naam die dan volledig tegengesproken wordt door de vrouwelijke users zelfwhy!
Elke vrouw is mooi, als ze dat zelf niet vind, hoe kan een ander dat dan vinden.
Wat denk je zelf gezien mijn vorige post. Ik ben halfgodin, mijn naam is ook een religie. Ik heb ook al best veel aanhangersquote:
nog ff bikkelen, dan mag je weer genieten!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:02 schreef muhahaha het volgende:
Moggel, bijna weekend. Nog 2 dagen werken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf gezien mijn vorige post. Ik ben halfgodin, mijn naam is ook een religie. Ik heb ook al best veel aanhangers
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf gezien mijn vorige post. Ik ben halfgodin, mijn naam is ook een religie. Ik heb ook al best veel aanhangers
Zo voorbij toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
nog ff bikkelen, dan mag je weer genieten!
jij deedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo voorbij toch?
Eind augustus examen voor een module, poe hard leren alles.
Wel met de FOK!kers die ik ook op fb heb ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:09 schreef Iwanius het volgende:
En ik neem aan dat je dat deelt met de FOK! users?
Wat voor iets heb je laten zetten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo de fotoshoot is klaar. Gelukkig zit mijn tatoeage op een plek die een natuurlijke houding vraagt.![]()
Als het goed is krijg ik de foto's ergens volgende week.
Ik heb niks nieuws hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je laten zetten?
En lukt het een beetje? Tof hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:38 schreef Myraela het volgende:
Straks aan de lunch beginnen.spannend. Ze verwachten al veel van me meteen. Kwam vanochtend binnen 'ok, maak jij de soep voor het personeelseten' whutwhat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel met de FOK!kers die ik ook op fb heb ja.
Prof. Is voor een rubriek in de mijn geheim. En dat is een vrouwenblad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:39 schreef JamesTKirk het volgende:
Cool. Naar een prof geweest of een amateurfotograaf?
mooie kans meteen, ik hoop dat het ze smaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:38 schreef Myraela het volgende:
Straks aan de lunch beginnen.spannend. Ze verwachten al veel van me meteen. Kwam vanochtend binnen 'ok, maak jij de soep voor het personeelseten' whutwhat.
Oh ze deden alsof het heel heel groot wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus?
Die van mij was 4,5 no big deal
Is het ook wel hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:07 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh ze deden alsof het heel heel groot was
Awesome! Nu kun je je kwaliteiten laten zien.Succesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:38 schreef Myraela het volgende:
Do want!quote:
Zeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef rival het volgende:
aan welk water gaan we morgen allemaal liggen?
hittegolf onderweg
maar wel glazen bij de large menu'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De Mac heeft geen minions meer in de happy meals
Ja tuurlijk gaan we met zijn tweetjes. Zal pas trouwens eind vd middag zijn....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
gaan julie met zijn 2tjes? en naar welk strand?
Oeh, LoLa in bikiniquote:
dus dan zet je de auto bij mams neer ofzo? of andere reden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gaan we met zijn tweetjes. Zal pas trouwens eind vd middag zijn....
Bergen aan zee gok ik zo. Gezien mijn mama in Bergen woont.
En jij? Wat zijn jouw plannen?
de jongens gaan naar oma. Sorry dacht dat het duidelijk wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
dus dan zet je de auto bij mams neer ofzo? of andere reden?
Ik heb nog geen plannen voor morgen, alles is mogelijk
ja dan kan je net zo goed daar meteen naar het strand gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de jongens gaan naar oma. Sorry dacht dat het duidelijk was![]()
Alles is mogelijk. .. lekker hoor .... iig genieten van het mooie weer![]()
Grrrrquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De Mac heeft geen minions meer in de happy meals
Rivier de Merwedequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef rival het volgende:
aan welk water gaan we morgen allemaal liggen?
hittegolf onderweg
Slecht dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
die herinner ik mij niet van topo op school
Is de rivier die langs Gorinchem, Hardinxveld, Sliedrecht, Papendrecht, Dordrecht en nog meer riviert (wat doet zo'n ding eigenlijk? Loopt?)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
die herinner ik mij niet van topo op school
En eten en zonsondergang fotograferen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan kan je net zo goed daar meteen naar het strand gaan
Dat was het ja!!quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken een belangrijke. de Amstel.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken een belangrijke. de Amstel.
Is er een rivier in NL waar je wel uit zou drinken dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel ik daar niet uit zou drinken.
Mwoah niet zozeer in Nederland nee. Alles wat langs Frankrijk en Duitsland komt is zwaar vervuilt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een rivier in NL waar je wel uit zou drinken dan?
Ghehequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah niet zozeer in Nederland nee. Alles wat langs Frankrijk en Duitsland komt is zwaar vervuilt.
Vroeger nog in de Maas gezwommen, nu vind ik dat niks omdat ik nu weet wat er allemaal in zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
Ach zwemmen in de rivier vind ik al niks
Open plassen ga ik al helemaal niet in natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger nog in de Maas gezwommen, nu vind ik dat niks omdat ik nu weet wat er allemaal in zit.
Open plassen gaan nog wel alhoewel er 1 hier ook behoorlijk ranzig bij ligt.
Ow wacht, ik bedoel gesloten plassen, van die plassen ivm de zandwinning.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Open plassen ga ik al helemaal niet in natuurlijk
Mjah ga ik ook niet inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wacht, ik bedoel gesloten plassen, van die plassen ivm de zandwinning.
Dat is chill zeg.. zouden ze hier eens in het noordhollands kanaal moeten doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier in de binnenstad heb je een strandje, best lekker om daar te gaan liggen hoor
niks hier of waar dan ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel ik daar niet uit zou drinken.
is het wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb die slushpuppy daiqierie dinges met alcohol
Wij hebben best veel gezellige strandjes langs de rivier!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is chill zeg.. zouden ze hier eens in het noordhollands kanaal moeten doen
Vandaag voel ik mij ook mooi dus hoi!quote:
Diep man.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
De tragedie van het leven ligt in wat er binnen in een man sterft tijdens zijn leven.
Mijn lever dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
De tragedie van het leven ligt in wat er binnen in een man sterft tijdens zijn leven.
hier heb je daar het ijselmeer dus voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben best veel gezellige strandjes langs de rivier!
Er zijn ook regelmatig festivalletjes enz daar. Echt super!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
hier heb je daar het ijselmeer dus voor.
maar midden in de stad zou ik wel op prijs stellen... leuk tentje erbij
Ik zou er bijna op in gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook regelmatig festivalletjes enz daar. Echt super!
Er zit 1 luxe snackbar, een kroeg en een sportschool. Verder zijn de winkels ook op loopafstand.
Ik zou je bijna uitnodigen.
Vanaf hoe laat zijn we welkom?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef JamesTKirk het volgende:
Zwembad in de tuin opzetten werkt ook prima. Pilsje drbij *plop*.
Dat zou dan bijna een soort date zijn!quote:
Hehe hebben wij ook. Heerlijk maar dan een wijntje erbij :$quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef JamesTKirk het volgende:
Lastig in je eentje.. wilde ik ook wel doen vandaagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef JamesTKirk het volgende:
Gaan we dobberen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig in je eentje.. wilde ik ook wel doen vandaag
Ach lola je mag hier ook wel komen zwemmen hoor. Maar dan wel naakt, doe ik met je mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig in je eentje.. wilde ik ook wel doen vandaag
bijna he!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou dan bijna een soort date zijn!
LoLa heb je nog een chauffeur nodig?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach lola je mag hier ook wel komen zwemmen hoor. Maar dan wel naakt, doe ik met je mee.
Gelukkig wel ja.quote:
Via Gorinchem is maar klein stukje om hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
LoLa heb je nog een chauffeur nodig?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef Faxie het volgende:
Skinny dip meet?![]()
Da's wel een idee eigenlijk
Teveel oude vellenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
Dan kan je beter met een groep naar het naaktstrand.
Jaren terug op de bbq bij mij in emmen gingen we ook midden in de nacht skinny dippen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef Faxie het volgende:
Skinny dip meet?![]()
Da's wel een idee eigenlijk
quote:
Hoi B_G.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja waarom niet? 't Is de Sex SC he
Ook die hebben we hier aan de merwede!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
Dan kan je beter met een groep naar het naaktstrand.
Dan staren al die ouwe geile besjes verlekkerd naar m'n penerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]dus? In een sauna ook en op een normaal strand ook. Come on hee!
Kijkt er iig nog iemand naar je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan staren al die ouwe geile besjes verlekkerd naar m'n pener
Jij komt dus niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijkt er iig nog iemand naar je.
Oh stop it! Wat een geweldig figuur was dat.quote:
Nogal ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, mja die had er meer van verwacht he?
Niet om naar jouw lijf te kijken nee.quote:
Ik was flabbergasted, ik had die hele drama gemist.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh stop it! Wat een geweldig figuur was dat.
Hahahaha niks mis mee toch. Aan het begin ben ik altijd wat preuts in de sauna, maar daarna paradeer ik lekker rond.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan staren al die ouwe geile besjes verlekkerd naar m'n pener
Drama?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet om naar jouw lijf te kijken nee.
[..]
Ik was flabbergasted, ik had die hele drama gemist.
Later werd het pas duidelijk dat zijn verwachtingen nogal afweken van de realiteit.
Ik heb nog nooit publiekelijk in m'n blootje gelopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha niks mis mee toch. Aan het begin ben ik altijd wat preuts in de sauna, maar daarna paradeer ik lekker rond.
Naaktzwemmen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit publiekelijk in m'n blootje gelopen
goed plan welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst een borrel dan durf ik vast wel![]()
Hmm. Ik heb nog één fles strawberry daiquiri staan!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst een borrel dan durf ik vast wel![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb nog één fles strawberry daiquiri staan!
Misschien als ik wat af ben gevallen.quote:
Uit? Dan moet die eerst aan zijn geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broek uit gaat ver genoeg zeker.
[..]
Koninklijke parada misschien.
wat moet je kwijt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik wat af ben gevallen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit? Dan moet die eerst aan zijn geweest.
Daar moet....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb nog één fles strawberry daiquiri staan!
Qua vet? Kilo of 10.quote:
Slechts voor 1, he?quote:
Hohoho.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn volle zak.
/faxie modus uit
Bewaren is een groot woord.quote:
ja erg is dat soort muziek he...soms snap ik de smaak van mijn buren ook echt nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ff de buren terug plagen... optiefen met die schlagerzooi
Ik kan een hoop waarderen hoor .....behalve Nederlandse smartlappen meuk en die Duitsche schlagerzooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja erg is dat soort muziek he...soms snap ik de smaak van mijn buren ook echt niet
wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewaren is een groot woord.
Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om hem te drinken.
Vergat hem iedere keer mee te nemen enz.
Dit weekend gaat ie eraan!
en het is MIJN fles.![]()
![]()
gwn rustig muziekje door de speakers togquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ff de buren terug plagen... optiefen met die schlagerzooi
Één aardbei in!quote:
Geen idee wat het is... dat luister ik straks wel ff....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gwn rustig muziekje door de speakers tog
7e symfonie, 2e deel van Beethovenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee wat het is... dat luister ik straks wel ff....
Maar nee ik had ff een dancenummertje hard op staan.
Niks natuurlijk. Ik heb het gekregen en dus is het nu van mij!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Ik ook als ik op het strand lig.... of met een cocktail op een terras in scheveningen of aan het uithijgen ben in het superdeluxe hotel in Den Haagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Één aardbei in!
Ik zal aan jullie denken als ik met mijn visite op mijn balkon zit te genieten van aardbeien(drank)
jantje smit. andre hazes muziek bedoel je toch, om maar een paar voorbeelden te noemen ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan een hoop waarderen hoor .....behalve Nederlandse smartlappen meuk en die Duitsche schlagerzooi.
/fixedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
jantje smit. andre hazes rommel bedoel je toch, om maar een paar voorbeelden te noemen ?
Geen Nick & Simon noemen in het lijstje met Nederlandse groothedenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
jantje smit. andre hazes muziek bedoel je toch, om maar een paar voorbeelden te noemen ?
Juistquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
jantje smit. andre hazes muziek bedoel je toch, om maar een paar voorbeelden te noemen ?
das toch alweer een iets betere muziek dan die andere 2 eerder genoemdequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen Nick & Simon noemen in het lijstje met Nederlandse grootheden
Nu ook in het Engelsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
das toch alweer een iets betere muziek dan die andere 2 eerder genoemde
Nou idd... die is net als nick en simon toch weer net wat beter dan mijn 2 eerder genoemdequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist
Al kan ik De Dijk nog wel waarderen.
Genoeg NL muziek wel maar niet dat
Ik link expres Engelsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk entertainment om naar te kijken.... zingen prima maar
Nederlandstalig wordt zo zoetsappig of jankerig...
die bovenste vond ik nog wel wat hebben, die onderste is vooral mooi door de dames die erin voorkomenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu ook in het Engels
Een andere zwaar ondergewaardeerde Nederlandse artiest
Ik zit mobiel, sta in de keuken en ff geen tijd om te luisterenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik link expres Engels
Hier een niet zoetsappig klassiekertje dan
Die onderste was ook niet serieusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
die bovenste vond ik nog wel wat hebben, die onderste is vooral mooi door de dames die erin voorkomen
Aightquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, sta in de keuken en ff geen tijd om te luisteren
oke dan ...gelukkig maar danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die onderste was ook niet serieus
ach...die gaat ook nog welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik link expres Engels
Hier een niet zoetsappig klassiekertje dan
goede smaak heb je wel, meen ik echtquote:
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het kan hier in huis
OMG !!! nee niet echt hoor...maar lacuna coil bv, vind ik dan wel weer wat hebbenquote:
Maar ik denk wel dat jij goed en lekker kan koken hoor, ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het kan hier in huis
Ja dat dan weer wel. Dit weekend kook ik lekker nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat jij goed en lekker kan koken hoor, ben ik van overtuigd
hahaha heb je 'm nog helemaal geluisterd ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
OMG !!! nee niet echt hoor...maar lacuna coil bv, vind ik dan wel weer wat hebben
eerste 10 seconden alleen, toen trok ik het niet meerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahaha heb je 'm nog helemaal geluisterd ook?
hahaha ik zit je een paar van die matige nummers te sturen om je reactie te peilenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
eerste 10 seconden alleen, toen trok ik het niet meer![]()
....maar ieder zijn ding natuurlijk
okequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Dit weekend kook ik lekker niet
ja die vind ik wel mooi ja....vaak bij games en films hebben ze ook best wel wat toffe muziek, maar 300 is een goede film vind ik...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahaha ik zit je een paar van die matige nummers te sturen om je reactie te peilen
maar hmmm lacuna coil
zoiets ook?
Dan krijg je er gratis een cliché bijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja die vind ik wel mooi ja....vaak bij games en films hebben ze ook best wel wat toffe muziek, maar 300 is een goede film vind ik...
Geen idee ik eet bij een strandpaviljoen dus ik ga er ff vanuit dat dat wel het geval isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke..en zit er bij jouw morgen ook iets fris bij het eten, beetje sla of komkommer ofzo ?
oh okee...vandaar...ja want morgen wordt het ook niet dat je zegt koud, dus lekker fris eten erbij vind ik dan altijd wel fijn, ook al kan ik goed tegen warmte van nature, maar evenzogoedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee ik eet bij een strandpaviljoen dus ik ga er ff vanuit dat dat wel het geval is
ja mooi klinkt dat in de oren idd.... dat is tenminste kwaliteitsmuziek, niet van die havenzangers shit bv, maar dat is mijn mening danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan krijg je er gratis een cliché bij
Ik zit aan de kust ik neem wel een duik in de zeequote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh okee...vandaar...ja want morgen wordt het ook niet dat je zegt koud, dus lekker fris eten erbij vind ik dan altijd wel fijn, ook al kan ik goed tegen warmte van nature, maar evenzogoed
hihihi ja dat is ook een goede optie idd....het is hier in het midden van het land zelfs te warm voor zelfbevrediging zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit aan de kust ik neem wel een duik in de zee
Het is nooit te warm voor zelfbevrediging. ....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
hihihi ja dat is ook een goede optie idd....het is hier in het midden van het land zelfs te warm voor zelfbevrediging zeg![]()
![]()
Ja daar heb jij wel weer gelijk inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nooit te warm voor zelfbevrediging. ....
Kan ook wel lekker zijn iets glibberigs vangenquote:
Wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Kan ook wel lekker zijn iets glibberigs vangen
das wat andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Kan ook wel lekker zijn iets glibberigs vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |