mijn mini pleco zit heerlijk aan de komkommer!quote:
koppeltje dwergciclides zoals de ramirezi ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:11 schreef HighVolume het volgende:
Even een vraag, ik ben op zoek voor mijn aquarium naar een echte blikvanger.Dus een vis die er echt uitspringt.
Ik heb een 120 liter zoetwater aquarium verwarmd rond de 24/25 graden.
er zit nu in.
6 roodkop zalmpjes
5 chin. danios
4 blauwe tetras
Zelf twijfel ik nog om of een soort uit te bouwen of om dus toch voor een blikvanger te gaan.(welke?)
Graag jullie mening
zien er idd.mooi uit.Dit is wat ik ongeveer bedoelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Joene het volgende:
[..]
koppeltje dwergciclides zoals de ramirezi ?
ik heb ooit een keer gehad dat ik de deksel van mn eheim niet goed had vast geklipt, na het schoonmaken , direct daarna huis verlaten , paar uur later thuis komen , bak vrijwel leegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Nemephis het volgende:
Kreeg net een kleine hartverlamming toen ik thuis kwam, water naast de bak... dacht dat 'ie (weer..) lek was.
Gelukkig was het maar een dopje dat uit het buisje van het pompje was gesprongen waardoor er wat water de verkeerde kant op spoot. Er is ook bijna niks uit dus ik ben helemaal opgelucht nu!
[ link | afbeelding ]
mooi aquarium,hoeveel liter is deze ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Nemephis het volgende:
Kreeg net een kleine hartverlamming toen ik thuis kwam, water naast de bak... dacht dat 'ie (weer..) lek was.
Gelukkig was het maar een dopje dat uit het buisje van het pompje was gesprongen waardoor er wat water de verkeerde kant op spoot. Er is ook bijna niks uit dus ik ben helemaal opgelucht nu!
[ link | afbeelding ]
Een paar weken terug heb ik al het kit moeten vervangen nadat de bak begon te lekken. Eigen schuld eigenlijk, want de bak had leeg gestaan.. Maar die lekkerij was geen prettige verrassing!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:26 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer gehad dat ik de deksel van mn eheim niet goed had vast geklipt, na het schoonmaken , direct daarna huis verlaten , paar uur later thuis komen , bak vrijwel leeg
275 liter, 110×50×50.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:08 schreef HighVolume het volgende:
[..]
mooi aquarium,hoeveel liter is deze ?
sowieso minimaal t5 lampen en licht gaat niet op liters maar op hoogte en diepte , niet zo te zeggen dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef peterzx9r het volgende:
Ff een vraag hieveel lich is er nodig op een 500 liter bak en welke tl raden julie aan
klikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef peterzx9r het volgende:
was het versvhil tussen t5 en t8 behalve de dikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |