http://nl.wikipedia.org/wiki/Borstelneusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:23 schreef Thaboel het volgende:
Even wat hulp nodig bij een identificatie!
Dit is mij verkocht als zijnde 'Ja joh is gewoon zo'ne algenetert'
[ afbeelding ]
Maar wat is het precies?
Is ongv 4/5 cm groot.
Let op de T aan het eind, algenetertquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef rene90 het volgende:
Lekkere winkel ook die niet weet wat die verkoopt
Neuh, dat was meer om het niveau van de winkel aan te gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Let op de T aan het eind, algenetert
Den Haag e.o., daar boeit het niemand wat.
klopt ja die kunnen groot worden. ik heb een pleco van zon 15 cm.Hij zit de meeste tijd onder mijn filter pomp om beschut te zitten en lekker warm bij het warmte element.Maar als hij te voorschijn komt om te eten dan gebeurt er ook echt wel wat in het aquariumquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Dragonberry het volgende:
ancistrus of pleco. De kleuren gaan meestal weg als ze groter worden, ze worden steeds bruiner en blijven maar groeien! Mijn vriend heeft ooit ergens een aquarium opgehaald inclusief zo'n vis. Die was dus echt iets van 30 cm lang..
Daar word je toch bang vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef HighVolume het volgende:
[ http://img351.imageshack.us/img351/5705/pleco2ix5.jpg (copy/paste deze link) ]
Leuke pleco voor in je bak
Leuk als je een bak hebt met een Alien-themaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef HighVolume het volgende:
http://img351.imageshack.us/img351/5705/pleco2ix5.jpg (copy/paste deze link)
Tering... Vind ze leuker als ze klein zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef HighVolume het volgende:
[ http://img351.imageshack.us/img351/5705/pleco2ix5.jpg (copy/paste deze link) ]
Leuke pleco voor in je bak
Dat laatste is niet helemaal waar. Ze eten wel degelijk algen, maar veel mensen denken dan direct dat algen problemen opgelost zijn met een paar van die beestjes en dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Dragonberry het volgende:
ancistrus of pleco. De kleuren gaan meestal weg als ze groter worden, ze worden steeds bruiner en blijven maar groeien! Mijn vriend heeft ooit ergens een aquarium opgehaald inclusief zo'n vis. Die was dus echt iets van 30 cm lang..
Oja en echt algen eten(als in, alg van je ruiten afhouden) doen ze dus niet
Eh vertel waarom ben een redelijke newbiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Thaboel het volgende:
Ja dat algeneten snapte ik al
Over 2 daagjes beginnen met plakjes komkommer.
wat uitleggen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:21 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
Eh vertel waarom ben een redelijke newbie
kleibolletjes , profito en easy carbo en je planten doen fantastischquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Dragonberry het volgende:
Mooi Joene!
[ afbeelding ]
Zo staat het nu bij mij. Ik blijk helaas niet zo goed in staat om planten in leven te houdenAlleen de anubias en drijfplanten leven nog. De drijfplanten zijn helaas getransformeerd tot kroos
ik kom maar ff uit lurk standquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef Joene het volgende:
Plantjes doen het goed ! Kon vandaag al stekken ! Alg doet het helaas ook goed ben niet in staat om dagelijks easy carbo toe te voegen . Twijfel over een automatische doseer pomp. Klein indrukje kut kwaliteit telefoon foto [ afbeelding ]
ik weet dat co2 een goede oplossing is echter ik woon maar 3 dagen per week bij m'n aquarium dus durf geen CO2 set , zit nu te denken aan doseringspomp met 5-10ml per dag aan toevoer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef hadassa1 het volgende:
[..]
ik kom maar ff uit lurk standwij hebben ook veel last gehad van alg en nu hebben we een co2 pomp erop gezet en we zijn van de alg af en de planten doen het ook een heel erg stuk beter dus misschien dat het jou ook helpt.
ik zou graag met zo een verwisselbare drukfles hebben maar dat gaat hier niet. Zelf 1bouwen met oude frisdrank fles is optie idd .quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:11 schreef hadassa1 het volgende:
je hebt verschillende co2 pompen die ik heb hoef je niks aan te doen je kan gerust weg en het kost niks zowat het zijn twee substanties die je bij mekaar in een fles doet dat gaat gisten en laat vervolgens co2 vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |