Nee hoor, een beetje benzine bij de diesel is 's winters nog relatief normaal bij winterdiesel (tegen het vlokken) dus ik neem aan dat restantjes (voorzover nog niet verdampt) geen issue is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:41 schreef Banzi het volgende:
Ik heb 2x20 liter staan. Ook heb ik hier een metalen schenktuit bij, die je op de jerry-can vast kan zetten.
Er heeft echter wel benzine in gezeten. Is dat een probleem?
¤ 40,- voor het complete setje. Ik woon in Lisse.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee hoor, een beetje benzine bij de diesel is 's winters nog relatief normaal bij winterdiesel (tegen het vlokken) dus ik neem aan dat restantjes (voorzover nog niet verdampt) geen issue is.
Waar woon je wat vraag je ervoor?
Wij gaan zondag op bezoek in Oegstgeest van ongeveer 13:00 tot 15:00. Kunnen we daarvoor bij jou terecht? Ik hou een akkoord op de prijs nog even vast tot ik ze gezien heb (stevigheid en conditie).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:31 schreef Banzi het volgende:
[..]
¤ 40,- voor het complete setje. Ik woon in Lisse.
keer spoelen klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:44 schreef Rickario het volgende:
Ik zou ze gewoon nieuw kopen. Dan weet je zeker dat er geen gruis of bezinksel in de tanks zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |