Was het ook, mede daardoor was ik het daar ook snel beu omdat 'de baas' aan de kant van de klant stond.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja dat snapte ik even niet![]()
In dat geval is het een behoorlijk overdreven reactie van de klant én van de baas!
Deden jullie ook als eckte bazen in de ochtend kijken of er schimmel op reeds verpakte kaas zat om deze vervolgens weg te snijden maar wel het papiertje te bewaren met dus de oude prijs?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef blup het volgende:
[..]
Snijd jij met 1 week ervaring precies een pond van een wiel?
Yes sir. Beschadigde korst op een wiel waar schimmel op zat werd gewoon verkocht.. Ik als rookie heb 1x een half wiel geflikkerd omdat er een forse-dikke plak schimmel op zat. Werd mij niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Deden jullie ook als eckte bazen in de ochtend kijken of er schimmel op reeds verpakte kaas zat om deze vervolgens weg te snijden maar wel het papiertje te bewaren met dus de oude prijs?
Dat callcenter werk voor de postcode loterij heb ik ook wel eens 6 maanden lang gedaan (24u p/w). Mentaal is het best pittig werk! Verder werd ik niet heel vaak uitgescholden. Ik verkocht ook erg goed, dus heb eigenlijk wel een top tijd gehad. Veel gezellige gesprekken gevoerd! Af en toe zat er natuurlijk wel een rotte appel tussen, maar dat is leuk voor de afwisseling.quote:
Lijkt me echt een moeilijke baan, oudbound bellen.. Daar heb je heel wat sociale skills voor nodig, én heeel veel geduldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat callcenter werk voor de postcode loterij heb ik ook wel eens 6 maanden lang gedaan (24u p/w). Mentaal is het best pittig werk! Verder werd ik niet heel vaak uitgescholden. Ik verkocht ook erg goed, dus heb eigenlijk wel een top tijd gehad. Veel gezellige gesprekken gevoerd! Af en toe zat er natuurlijk wel een rotte appel tussen, maar dat is leuk voor de afwisseling.
Ik was die door en door verrotte appel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat callcenter werk voor de postcode loterij heb ik ook wel eens 6 maanden lang gedaan (24u p/w). Mentaal is het best pittig werk! Verder werd ik niet heel vaak uitgescholden. Ik verkocht ook erg goed, dus heb eigenlijk wel een top tijd gehad. Veel gezellige gesprekken gevoerd! Af en toe zat er natuurlijk wel een rotte appel tussen, maar dat is leuk voor de afwisseling.
Ik heb ook ooit in een callcenter gewerkt een uur lang gepraat over koosjer voedsel met een joodse mevrouwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ook nog eens bij een callcenter gewerkt waar ik de 'Voetbal International' moest verkopen.... allemaal van die mensen aan de telefoon die een hekel hadden aan die Derksen hadden en dat op mij af gingen reageren![]()
Ook wel eens gewoon 10 minuten met een vrouw aan de telefoon gezeten en gepraat over m'n studie enzo![]()
ik was niet de topverkoper
![]()
T was meer in mn jongere jaren. Verdiende een stuk beter dan een supermarkt kan ik je vertellen. Ik werd niet veel uitgescholden btw.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:16 schreef DutchMan0211 het volgende:
Stiekem heb ik toch wel respect voor mensen die dat werk doen omdat ze anders niet aan de bak komen en dat dan alsnog 6 maanden volhouden. Elke dag uitgescholden worden, en dat allemaal over je heen laten komen... en toch doorgaan.
Je kunt ook een uitkering aanvragen natuurlijk ...
Niet echt veel eigenlijk. De meeste hielden het of zelf niet lang vol, of waren niet goed genoeg en dan kan je ook snel je biezen pakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lijkt me echt een moeilijke baan, oudbound bellen.. Daar heb je heel wat sociale skills voor nodig, én heeel veel geduld![]()
Knap dat je het toch 6mnd hebt gedaan. Je had vast wel collega's die het al jaren doen of niet?
Ik heb het werk zelf ook gedaan, maar dan nog een graadje erger. (Goede doelen). Ik werd ook niet telkens uitgescholden, dat is inderdaad zeldzaam.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
T was meer in mn jongere jaren. Verdiende een stuk beter dan een supermarkt kan ik je vertellen. Ik werd niet veel uitgescholden btw.
Ja, heb ik ook gedaan. Ze hadden veel projecten. Voor goede doelen verkopen gaat wel iets moeizamer dan de Postcode loterij of Sponsorbingoloterij. Maar dat is ook wel logischquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:41 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Ik heb het werk zelf ook gedaan, maar dan nog een graadje erger. (Goede doelen). Ik werd ook niet telkens uitgescholden, dat is inderdaad zeldzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |