Hoevaak ben je uitgescholden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Scuidward het volgende:
Callcenterwerk voor de Postcode Loterij
Dat is geen kut baan maar een ontiegelijke kut baasquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:25 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmmm op het moment dat ik bij een bedrijf werkte overleed mijn vader. Ik was nog geen 3 dagen thuis om dingen te regelen, belde het bedrijf me op. Geen gecondoleerd of wat dan ook. Ze vroegen wanneer ik weer terugkwam want het had al lang genoeg geduurd....
Elk uur wel een keer denk ik (8 uur per dag voor een weekje, anders 12 uur per week). Maar op zich was de aanbieding niet verkeerd. Ook mensen die dan een juridische discussie gaan voeren of mensen die gelijk het nummer geven van de complete familie. Toen ik een opa aan de lijn kreeg die als postcode zijn huisnummer etc. gaf heb ik ook opgehangen, dat ging te ver.quote:
De aanbiedingen zijn nooit goed, dat weet je toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Elk uur wel een keer denk ik (8 uur per dag voor een weekje, anders 12 uur per week). Maar op zich was de aanbieding niet verkeerd. Ook mensen die dan een juridische discussie gaan voeren of mensen die gelijk het nummer geven van de complete familie. Toen ik een opa aan de lijn kreeg die als postcode zijn huisnummer etc. gaf heb ik ook opgehangen, dat ging te ver.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Na een paar weken ben ik ontslagen, ik vermoed dat ze een nannycam hadden
Ik had geld nodig, simpel als dat. Ik zocht wat en van de vele baantjes was dit degene waar ik op gesprek mocht komen en zoals ik in mijn 1e post als edit al aangaf, ik had het geld nodig. En ik was een student van 19. Het kon erger natuurlijk en van te voren had ik het ook onderschat. Aanbieding was een maand gratis meespelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De aanbiedingen zijn nooit goed, dat weet je toch?
Waarom ben je er uberhaupt gaan werken?
Ik heb eens een hele ochtend de jongste van tweeënhalf onder de tafel laten zitten omdat ik niet met hem kon omgaan. Heb zelf tv gekeken.quote:
Nee oké, vind het wel een goed ding dat je alles wou aanpakkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik had geld nodig, simpel als dat. Ik zocht wat en van de vele baantjes was dit degene waar ik op gesprek mocht komen en zoals ik in mijn 1e post als edit al aangaf, ik had het geld nodig. En ik was een student van 19. Het kon erger natuurlijk en van te voren had ik het ook onderschat. Aanbieding was een maand gratis meespelen.
Nu al bijna 2 jaar een topbaan voor een student dus nu is het goed(Horeca warenhuis).
Ja dat zat wel in mijn achterhoofd ja. Voor niks komt de zon op, maar dat heeft elk lid van die loterij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee oké, vind het wel een goed ding dat je alles wou aanpakken
Maar na die maand zit je vast wel ergens aan vast. Of je moet verschrikkelijk veel moeite doen om er weer af te komen.
Beste baan van de wereld (en de meest erge wat je op Fok kunt verkondigen...)quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja dat zat wel in mijn achterhoofd ja. Voor niks komt de zon op, maar dat heeft elk lid van die loterij.
Don't shoot the messenger dacht ik altijd maar. En jouw baan klinkt ook wel kut. Nu wel tevreden?
:'0 !quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele ochtend de jongste van tweeënhalf onder de tafel laten zitten omdat ik niet met hem kon omgaan. Heb zelf tv gekeken.
Dus ja, zou me niets verbazen..
Ik ben er niet trots opquote:
goedkope oudersquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op
Maar wat wil je.. wie huurt er nou een 16 jarige in om op 3 zwaar autistische (agressieve kant; ODD, MDD etc) te passen?
Geen discipline heet zoiets. Luie mensenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
In een snoepfabriek, was bedoeld als vakantiebaantje voor een paar weken. Het werd maar nauwelijks een dagje uiteindelijk. Mijn taak: een lopende band in de gaten houden en snoepjes (nougat blokken) die niet goed van elkaar gescheiden waren door de machine alsnog handmatig van elkaar breken.
Gruwelijk eentonig, simpel werk. Maar het ergste was de werkhouding: constant gebogen staan. Dus na een paar uur had ik het wel weer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |