abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129551322
Iedereen heeft vast wel een (bij)baantje gehad waar gewoon echt álles kut was. Collega's, werksfeer, werkomstandigheden, loon etc.

Spui je gal! Ik ben benieuwd naar alle ervaringen :)
pi_129551346
TS begint!
pi_129551354
Mijn eerste bijbaantje was op m'n 16e; ik ''werkte'' als autistische puber onder een PGB. Wat ik deed? Oppassen op 3 nóg autistische kinderen :')
Ze deden niets anders dan rellen, slaan, schoppen, schreeuwen. Ontiegelijk ontregeld. Ik kwam er elke dag weer bont en blauw weg.
Na een paar weken ben ik ontslagen, ik vermoed dat ze een nannycam hadden :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:24:05 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129551360
Callcenterwerk voor de Postcode Loterij ;(

Na 4 maanden belde ik weer een keer voor de planning en kreeg ik te horen dat ik niet meer in het systeem stond. Toen vond ik het ook wel weer mooi geweest. Geld verdient voor een televisie en rokkostuum dus kon er weer een jaartje tegenaan.
pi_129551370
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Scuidward het volgende:
Callcenterwerk voor de Postcode Loterij ;(
Hoevaak ben je uitgescholden?
pi_129551386
Hmmm op het moment dat ik bij een bedrijf werkte overleed mijn vader. Ik was nog geen 3 dagen thuis om dingen te regelen, belde het bedrijf me op. Geen gecondoleerd of wat dan ook. Ze vroegen wanneer ik weer terugkwam want het had al lang genoeg geduurd....
pi_129551387
Orders picken in een vriescel waar het -28 was.
ze zijn fucking nice.
  Moderator woensdag 31 juli 2013 @ 18:25:21 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_129551402
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:25 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmmm op het moment dat ik bij een bedrijf werkte overleed mijn vader. Ik was nog geen 3 dagen thuis om dingen te regelen, belde het bedrijf me op. Geen gecondoleerd of wat dan ook. Ze vroegen wanneer ik weer terugkwam want het had al lang genoeg geduurd....
Dat is geen kut baan maar een ontiegelijke kut baas :X
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:26:19 #10
203089 Scuidward
pi_129551412
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoevaak ben je uitgescholden?
Elk uur wel een keer denk ik (8 uur per dag voor een weekje, anders 12 uur per week). Maar op zich was de aanbieding niet verkeerd. Ook mensen die dan een juridische discussie gaan voeren of mensen die gelijk het nummer geven van de complete familie. Toen ik een opa aan de lijn kreeg die als postcode zijn huisnummer etc. gaf heb ik ook opgehangen, dat ging te ver.
pi_129551459
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:26 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Elk uur wel een keer denk ik (8 uur per dag voor een weekje, anders 12 uur per week). Maar op zich was de aanbieding niet verkeerd. Ook mensen die dan een juridische discussie gaan voeren of mensen die gelijk het nummer geven van de complete familie. Toen ik een opa aan de lijn kreeg die als postcode zijn huisnummer etc. gaf heb ik ook opgehangen, dat ging te ver.
De aanbiedingen zijn nooit goed, dat weet je toch? ;)
Waarom ben je er uberhaupt gaan werken?
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:28:49 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129551475
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef Poesopstokje het volgende:

Na een paar weken ben ik ontslagen, ik vermoed dat ze een nannycam hadden :P
:o :')
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:29:11 #13
203089 Scuidward
pi_129551490
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

De aanbiedingen zijn nooit goed, dat weet je toch? ;)
Waarom ben je er uberhaupt gaan werken?
Ik had geld nodig, simpel als dat. Ik zocht wat en van de vele baantjes was dit degene waar ik op gesprek mocht komen en zoals ik in mijn 1e post als edit al aangaf, ik had het geld nodig. En ik was een student van 19. Het kon erger natuurlijk en van te voren had ik het ook onderschat. Aanbieding was een maand gratis meespelen.

Nu al bijna 2 jaar een topbaan voor een student dus nu is het goed :+ (Horeca warenhuis).
pi_129551507
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:28 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

:o :')
Ik heb eens een hele ochtend de jongste van tweeënhalf onder de tafel laten zitten omdat ik niet met hem kon omgaan. Heb zelf tv gekeken.
Dus ja, zou me niets verbazen..
pi_129551524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik had geld nodig, simpel als dat. Ik zocht wat en van de vele baantjes was dit degene waar ik op gesprek mocht komen en zoals ik in mijn 1e post als edit al aangaf, ik had het geld nodig. En ik was een student van 19. Het kon erger natuurlijk en van te voren had ik het ook onderschat. Aanbieding was een maand gratis meespelen.

Nu al bijna 2 jaar een topbaan voor een student dus nu is het goed :+ (Horeca warenhuis).
Nee oké, vind het wel een goed ding dat je alles wou aanpakken ;)
Maar na die maand zit je vast wel ergens aan vast. Of je moet verschrikkelijk veel moeite doen om er weer af te komen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:31:15 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_129551548
Bij een grote vleesfabriek. Er stond een grote oven. Aan de ene kant deed mn maatje het spek erin en aan de andere kant moest ik het opvangen en vervolgens centrifugeren om het spek zo van het overtollige vet te ontdoen. En dat 8 uur lang.

:')
*Hosselcopter*
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:31:28 #17
203089 Scuidward
pi_129551559
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee oké, vind het wel een goed ding dat je alles wou aanpakken ;)
Maar na die maand zit je vast wel ergens aan vast. Of je moet verschrikkelijk veel moeite doen om er weer af te komen.
Ja dat zat wel in mijn achterhoofd ja. Voor niks komt de zon op, maar dat heeft elk lid van die loterij.
Don't shoot the messenger dacht ik altijd maar. En jouw baan klinkt ook wel kut. Nu wel tevreden?
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:33:31 #18
197851 Raphaelo
AnimeFreak!
pi_129551602
Mosterdfabriek in groningen... De lucht alleen al was totaal niet om te harden...
pi_129551605
Heb twee baantjes gehad. Folderwijk en op dit moment in een kas, met daarbij een schuur waar de producten worden ingepakt. Ik sta gelukkig niet zovaak in de kas dus is het goed vol te houden, maar zou je dat wel dag in dag uit moeten doen is het toch wel een kutbaan.
pi_129551606
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:31 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja dat zat wel in mijn achterhoofd ja. Voor niks komt de zon op, maar dat heeft elk lid van die loterij.
Don't shoot the messenger dacht ik altijd maar. En jouw baan klinkt ook wel kut. Nu wel tevreden?
Beste baan van de wereld (en de meest erge wat je op Fok kunt verkondigen...)
Huismoeder O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:34:29 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129551621
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb eens een hele ochtend de jongste van tweeënhalf onder de tafel laten zitten omdat ik niet met hem kon omgaan. Heb zelf tv gekeken.
Dus ja, zou me niets verbazen..
:'0 !
pi_129551640
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

:'0 !
Ik ben er niet trots op :')
Maar wat wil je.. wie huurt er nou een 16 jarige in om op 3 zwaar autistische (agressieve kant; ODD, MCDD etc) te passen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 18:35:37 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:35:44 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129551654
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben er niet trots op :')
Maar wat wil je.. wie huurt er nou een 16 jarige in om op 3 zwaar autistische (agressieve kant; ODD, MDD etc) te passen?
goedkope ouders :')
pi_129551669
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

goedkope ouders :')
Gratisss! PGB hè. Ik kreeg 8,50 per uur. Minimumloon was toen iets van 2,50
pi_129552062
Al mijn banen. :')

Okeej, nu serieus: Ik heb 1 dag in een kledingfabriek gewerkt en ben daar halverwege de dag van ellende weggegaan. Verschrikkelijk werk.

Voor de rest wel leuke baantjes gehad, heb van alles gedaan.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_129552279
Pogen telefonische enquetes af te nemen :') ben na twee dagen gestopt.

50% van de gesprekken liep ongeveer zo:

'Met Achterberg'
'Hallo, spreek ik met meneer Achterberg?'
'Achterberg? Nee, die woont hier niet.'
'Oh, dan ben ik verkeerd verbonden, mijn excuses. Een prettige dag verder.'

of

'Ik bel namens St..'
'IK STA GODVERDOMME IN HET BELMENIETREGISTER IK KLAAG JE AAN GODVERDOMME BLABLALBALBLA'

Vervolgens zette ik ze gewoon in het systeem als 'call back' ~O>

Tijdens een enquetevraag begon ook iemand over de oorlog in Bosnië, dan sta je ook met je bek vol tanden :')
  PR/Manusje van alles woensdag 31 juli 2013 @ 18:58:57 #27
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_129552383
aan de lopende band bij het magazijn van Scapino. :') na 2 dagen ben ik maar opgestapt. Daar moet je echt debiel voor zijn, om dat vol te kunnen houden. Vooral schoenendozen van de lopende band af pakken en in karretjes zetten die dan in de vrachtwagens gaan. :D :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_129552405
Oja en ook m'n outboundbaantje was verschrikkelijk. Ik kan gewoon écht NIET verkopen. Haalde nooit de targets, mocht blij zijn als ik in 4 uur één verkoop deed.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  Donald Duck held woensdag 31 juli 2013 @ 19:02:11 #29
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_129552497
In een snoepfabriek, was bedoeld als vakantiebaantje voor een paar weken. Het werd maar nauwelijks een dagje uiteindelijk. Mijn taak: een lopende band in de gaten houden en snoepjes (nougat blokken) die niet goed van elkaar gescheiden waren door de machine alsnog handmatig van elkaar breken.
Gruwelijk eentonig, simpel werk. Maar het ergste was de werkhouding: constant gebogen staan. Dus na een paar uur had ik het wel weer gezien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_129552575
Ik heb een tijdje als bijbaan in een drukkerij gewerkt. Niet lang volgehouden; man, wat was dat geestdodend werk. Denk aan: aan een lopende pand staan waar pakketjes met folders met 300 km/h voorbij vliegen, en jij moet op elk pakketje een kaartje leggen. Dat gaat misschien 2 minuten goed en dan komt de klad erin, mis je er een aantal en moet de machine weer stoppen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat die machine sowieso elke 5 minuten vast liep, waarna het een eeuwigheid duurde voordat dat ding weer kon worden opgestart. En als je daar dan eindelijk van af was kon je stapeltjes gaan maken van folders die vervolgens geplastificeerd werden, of stapels pakketjes op pallets leggen.

Pauzes waren er nauwelijks en werden aangekondigd met een soort sirene. Iedereen sjokte dan schaapachtig naar de kantine en exact 15 minuten later ging de sirene weer en begon het feest weer. De hele dag sta je tussen de herrie van alle machines en de mensen die er werkten hadden, op wat collega-studenten na, zo'n beetje het IQ van een vuilniszak. Dat moet je volgens mij ook echt hebben om dat werk dag in, dag uit vol te houden. De enige manier waarop je de hele dag tussen een stel zwakbegaafden kunt staan zonder uit het raam te springen is om zelf ook zwakbegaafd te zijn :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_129552616
Koude acquisitie verkoop van werkhandschoenen _O-
Mocht ik allemaal garagebedrijven en weet ik veel afbellen om te vragen of ze interesse hadden in varkensleren handschoenen. Schrok me wild toen iemand zei dat-ie wel eens een doosje wilde proberen :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:06:36 #32
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_129552674
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
In een snoepfabriek, was bedoeld als vakantiebaantje voor een paar weken. Het werd maar nauwelijks een dagje uiteindelijk. Mijn taak: een lopende band in de gaten houden en snoepjes (nougat blokken) die niet goed van elkaar gescheiden waren door de machine alsnog handmatig van elkaar breken.
Gruwelijk eentonig, simpel werk. Maar het ergste was de werkhouding: constant gebogen staan. Dus na een paar uur had ik het wel weer gezien.
Geen discipline heet zoiets. Luie mensen ;(
pi_129552678
Leden van goede doelen bellen om ze met een of andere schijnheilig praatje over te halen om meer te gaan doneren. Vakantiewerk, maar na twee weken hard weggerend.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:10:20 #34
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_129552794
Blikjes uit dozen halen, controleren of er een tht opstond, en vervolgens in traytjes laden. Man man man. ;(
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:11:07 #35
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129552819
Ooit een avond gewerkt bij het wildbuffet van een bekend restaurant in de buurt van Apeldoorn (die toekan). De gasten betaalden zich scheel en ondertussen zag ik in de keuken de muizen over het eten lopen, gadverdamme. Nooit meer teruggegaan naar dat restaurant en ik boycot de hele keten :r
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:17:13 #36
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_129553034
Asperges steken, dat heb ik 4 uur volgehouden en ben toen weggegaan, heb niet eens mijn geld opgehaald toen.
pi_129553175
Werk al heel lang bij een slager en daar is best veel kut werk te doen (ook wel leuk werk). Het verschrikkelijkste is satestokjes prikken. Gelukkig hoef je niet de hele tijd het zelfde te doen. En tegenwoordig doe ik alleen maar orders en chauffeuren :)
pi_129553276
Ooit een dag gewerkt bij een of ander bedrijf dat dingen verpakte. Was er een actie van de Grolsch met 2 dienbladen en een aantal blikken bier. Was er van een hele partij een probleem met de lipjes van de blikken bier. Dus moesten uit al die pakketten de foute bierblikken worden verwisseld met goede blikken. Dit alles in een loods waar het pak hem beet 40 graden was (zomerbaantje) met vaste medewerkers die niet zouden misstaan kampcommandant in '40 - '45. Enorme slavendrijvers.
DIe dag begonnen we met een man of 20. Tijdens de lunchpauze zijn er al een paar afgehaakt en de volgende dag zijn er geloof ik nog 3 aan het werk gegaan. Ik heb gebeld dat het toch echt eens en nooit weer was.
A mind with a heart of it's own
pi_129553319
Werken als uitzendkracht bij Nationale Nederlanden.
Heb daar geleerd dat ik nooit maar dan ook never nooit meer bij zo'n groot bedrijf wil werken. Leek wel zo'n verdomd Indiaas kastenstelsel: als een stuk oud vuil behandeld worden, want je bent maar een uitzendkracht en dan zit je dus in de laagste kaste. Ik stond een keer te praten met iemand (kende diegene via via, kwam er tegen op de gang dus ff babbeltje gemaakt) en ze bleek dus een of andere speciale manager te zijn, kwam mn afdelingshoofd later naar me toe hoe ik als uitzendkracht, zo maar met haar durfde te praten. Doe eens ff normaal zeg.
Tel daarbij het geestdodende werk op wat ik moest doen (ik had twee computer schermen en ik moest in het ene scherm het pdfje openen en het polisnr opzoeken, het behorende mapje opzoeken in het andere scherm en dan het pdfje in het mapje slepen....en dat de hele dag door |:( ). Ik was zo blij dat het maar tijdelijk was!

Ik geloof dat ik dat van maart tot half juli heb gedaan, het voelde iig een stuk langer. Maar goed was wel weer een ervaring en een leermoment.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:42:45 #40
375626 WillemMiddelkoop
Aex eind dit jaar onder 200
pi_129553818
's Nachts in een halfdonkere schuur kippen vangen en dan onthoofden... (toen begreep ik pas de uitdrukking rennen als een kip zonder kop...). Verdiende wel 25 gulden per uur en dat op m'n 16e.
pi_129554234
Vakkenvullen. En dat viel eigenlijk nog best mee. Verder nooit echt een kutbaantje gehad.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_129554506
Twee slecht...

Allereesrst in een callcenter. Op een dag had ik ineens 6 verkopen binnen een uur (x maanden gratis kranten). Bleken ze me het verkeerde script te hebben gegeven, met verkeerde aanbieding. Kon ik ze weer terugbellen. Na twee weken niet terug gekomen

Daarnaast in een kas, rozen knippen. Had het daarvoor al twee jaar gedaan, totdat ze failliet gingen, was te doen. Bij de nieuwe werkgever konden we eerst 3 weekenden alles oude eruit halen. Alles in het middenpad gooien, terwijl een buldozer op vollevaart er langs denderde. Levensgevaarlijk. Daarbij hadden ze hangende karretjes welke het gewicht niet aan konden. Halverwege de dag ben ik zo vertrokken, nooit terug gekomen. Inde avonde belde de eigenaar nog naar mijn ouders (ik was 17). Dat had hij beter niet kunnen doen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:09:03 #43
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_129554679
Dit is een leuk topic
pi_129555043
Ik heb ook nog in een oudpapier fabriek gewerkt. Aan de lopende band karton/plastic/rotzooi er uit vissen. Mensen mensen.. in een klein benauwd hokje met z'n vieren daar staan te zweten. Je wilt niet weten wat mensen allemaal in de oudpapier bak/doos gooien :')

Volle poepluiers, beschimmeld eten, half volle melkpakken (ruiken?), vuil ondergoed, vuil wc-papier etc etc.
Dat mochten wij dus bij zo'n 40 graden er allemaal uitklauwen :')

Paar weken volgehouden (2 middagen per week) met ook nog eens met een stel kenau's. Ben er toen uitgebonjourd omdat ik geen passie voor het werk had :') De ''hoofd papiersorteerder'' schold ook iedereen uit die haar werk belachelijk maakte, want ja, het was wel háár baan en passie!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 20:19:57 ]
pi_129555082
Bollenpellen is ook de enigste kutte baan die ik heb gehad!
pi_129555268
@ Poesopstokje: wat érg. Getver.

@ Topic: Bij een broodwinkeltje op het station. Pak 'm beet tot 19.00 uur 's avonds niets doen (want veel klanten kwamen er niet), elke klant een kop koffie aansmeren (als 'ie dat wil, vraagt 'ie daar zelf wel om, toch?) en dan in een halfuurtje jezelf de pleuris werken om alles schoon te maken. Daarna kreeg je niet meer uitbetaald. Het schoonmaakwerk was goed voor 1,5 uur.
De manager was echt een vreselijke control freak (ik ook, maar ik kon er bij hem niet tegen).
Hoe ik ook aanbood om de toonbank of het luik een keer schoon te maken, de boel te spiegelen, netjes te maken, whatever, gewoon iets anders doen waarbij ik wel in het zicht van klanten stond (vertel dan zelf maar wat ik kan doen als het niet goed is wat ik aanbied): ik mocht niets. Alleen maar klanten helpen (die er gewoon nauwelijks waren). De tweede werkdag mocht ik ook nog niet leren hoe ik broodjes moest klaarmaken, dus het bleef bij staan en niets doen. Het was ook nog eens superkoud in de stationshal.

Na die tweede werkdag ben ik weggegaan. Sorry hoor, maar ik ga niet betaald koulijdend uit mijn neus staan vreten.
pi_129555286
Het ergste wat ik ooit denk ik heb gedaan is het verwijderen van grondmarkeringen in een magazijn met een soort lang plamuurmes. Deze markeringen waren aangebracht om routes en parkeerplekken aan te geven van de karren in het bloemenmagazijn.
Liefde en infectie
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:29:56 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129555437
Rozen plukken in een hete kas op zondagochtend. Verder nooit echt kutwerk gehad, maar ben dan ook niet zon zeur
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129555558
Vorige zomer een dagklusje gedaan bij een boekbinderij. De hele dag aan een lopende band staan en zo'n kaartje met meer informatie over de schrijver of meer boeken van de uitgever in het boek stoppen, je kent het wel. Ik heb nog dagenlang last gehad van m'n schouders en dat specifieke boek wat de hele dag voorbij kwam, kan ik nog niet zien :') Oh, en het uitzendbureau wist dat de collega en ik alleen over ov-vervoersmogelijkheden beschikten, bleek er 's avonds geen bus meer te gaan naar het station.

En een jaar lang outbound gebeld. Geen idee hoe ik dat heb vol gehouden en m'n targets haalde ik ook meestal maar ternauwernood. Ging er weg net voordat ze een stevige boete kregen, zag het al wel aankomen :')
Live for now, forget forever
pi_129555742
Lopende band werk is hier niet zo'n succes hoor ik wel :D

Heb ook nog in een spuitbussen-fabriek gewerkt. Orderpicken en zulks. Er was eens geen werk, toen moest ik tussen de Caparis mensen doosjes vullen met spuitbussen.
We stonden met 6 mensen op een rij, iedereen had 1 spuitbusje die je in de doos deed, vervolgens werd de doos opgeschoven naar de volgende :')
Anderhalf uur volgehouden, toen ben ik naar huis gestuurd. Gebrek aan motivatie, werkweigering, zulke dingen. De week erna ben ik ontslagen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')