Vindt maar eens een recept die je op 38 graden gaar krijgt in een oven.....quote:
Nou het zal wel lekker heet worden als je er 6 eetlepels Sambal Badjak bij gooitquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vindt maar eens een recept die je op 38 graden gaar krijgt in een oven.....
Lekker juist! Heerlijk in het gras liggen. Sochtends en savonds lekker op het terrasquote:
Lange winter... ik noem dit een 'compensatiezomer', kort en heet. Volgende winter mag weer een 'krijgen-we-nou-eindelijk-een-elfstedentocht-het-is-nu-wel-lang-genoeg-koud' winter worden. Bij voorkeur beginnend ergens eind oktober, en doorlopen tot half maart.quote:
Ga eens werken ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lekker juist! Heerlijk in het gras liggen. Sochtends en savonds lekker op het terras
Doe ik ook. 4 dagen om precies te zijnquote:
Ja.. in de zwembaden zal water zittenquote:
Ja, maar je kan er nat van worden.quote:
Laat maar komenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:54 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week wordt het weer warm.
Zal wel een of ander consult functie zijn waar men 4 dagen ergens gedetacheerd is of een ziekenhuis met avond/week en dagdiensten...functie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Doe ik ook. 4 dagen om precies te zijn
Nee, designenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal wel een of ander consult functie zijn waar men 4 dagen ergens gedetacheerd is of een ziekenhuis met avond/week en dagdiensten...functie.
Ik maak mij helemaal nergens druk om omdat ik thuis airco heb,in de auto airco en op het werk ook airco. Ik hop dus gewoon van koelte naar koelte en kijk af en toe het raam uit en zie dan mensen puffen en kuchen in de hitte gedurende de dag.
Jij zit zeker langs de kust waar ze 20 graden gevenquote:
En hoe serieus moeten we die kaarten nemen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:54 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week wordt het weer warm.
Redelijk serieus, het is consistent in de laatste runs. Voor Nederland kan het vooral woensdag nog alle kanten op, gezien de grote temperatuurverschillen die exact over Nederland liggen. Als alles naar het oosten op schuift wordt het een stuk koeler.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En hoe serieus moeten we die kaarten nemen?
Zal een drama worden hier in zuid-oost Groningen (Stadskanaal) als ik het moet geloven.....
Owke.... Das dan echt balen, ik hoop dat de weer profeetjes er weer naast zittenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Felagund het volgende:
Redelijk serieus, het is consistent in de laatste runs. Voor Nederland kan het vooral woensdag nog alle kanten op, gezien de grote temperatuurverschillen die exact over Nederland liggen. Als alles naar het oosten op schuift wordt het een stuk koeler.
Tis hier de hele dag al benauwend warm. Temp is nu nog 23 graden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:22 schreef Fred0w het volgende:
Je zou toch niet zeggen dat het morgen 30 graden word, het lijkt hier wel herfst man.
Gisteravond zelfs een windkracht 7.
Het kan snel gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:22 schreef Fred0w het volgende:
Je zou toch niet zeggen dat het morgen 30 graden word, het lijkt hier wel herfst man.
Gisteravond zelfs een windkracht 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |