PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dat was het enige potje dat ik single match deed. Toen had je nog geen divisies en kon je dus niet gelijk spelen. Was overigens tegen iemand met CR7 en Messi, dat was de enige die tegen me durfde te spelen....quote:
Ohquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was het enige potje dat ik single match deed. Toen had je nog geen divisies en kon je dus niet gelijk spelen. Was overigens tegen iemand met CR7 en Messi, dat was de enige die tegen me durfde te spelen....
en maar 1,5k ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:23 schreef wonton het volgende:
Junker was echt een baas he
[ afbeelding ]
Maar als ik niet op het kanaal keek wist überhaupt niemand hetquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Sommige dingen worden nooit oud en verdienen een repost, waaronder die
nieuwe oude video bedoelt hij denk ikquote:
quote:
Hoor wat hij zegt @ 21:00quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
22 minutenIK HEB 2 DOLLAR YEAH RIJKE TATTA YEAH
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
22 minutenIK HEB 2 DOLLAR YEAH RIJKE TATTA YEAH
Ik vind het wel bazig dat hij zich een uur verveelt voor ons vermaakquote:
Het wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het wel bazig dat hij zich een uur verveelt voor ons vermaak
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt gewaardeerd![]()
[ afbeelding ]
omg wilt ie met die keeper de bal uitgooien gaat ie net over de 16 meter lijn mee met z'n hand krijg ik een vrije trap randje 16quote:
6-0 minuut 43, hij quitquote:
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omg wilt ie met die keeper de bal uitgooien gaat ie net over de 16 meter lijn mee met z'n hand krijg ik een vrije trap randje 16
ik in fifa 12 volgens mij een keerquote:
Die laatste (als gastrol) vind ik echt niet goed. Er gebeurt helemaal niets en zijn intonatie vind ik niet echt fijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
Wat een gehaat op djeetjeZo slecht zijn die vids niet eens.
dan faal je manquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ronaldo chop in FIFA 12 is tenminste nog nuttig.
Ik vind dat hij nog steeds aan zijn intonatie moet werken, verder is het niet allemaal even origineel, maar om nou te zeggen dat het per se slecht is...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
Wat een mooie goalquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor net deze goal in Fut12. Dat was toen zo makkelijk
Fifa 12 > Fifa 13.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor net deze goal in Fut12. Dat was toen zo makkelijk
Is dit een grap? Die minecraft vids zijn te saai voor woordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens UHC gespeeld, maar in het begin is het ook gewoon saai. Hij had er inderdaad beter voor kunnen kiezen om de set-up van zijn potje over te slaan en pas te uploaden vanaf het moment daarna...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een grap? Die minecraft vids zijn te saai voor woordenGebeurt helemaal niets
Het OP finesse shot misbruiken is van het zelfde niveau als het maken van een sweaty goalquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net wel weer genoten van FUT12. Het was alleen te makkelijkIk schoot met Marcos Assuncao van 40 meter raak en de skills lukten best goed. Met mijn bronzes lukte ook alles. Finesse shot OP
Ik zie jou het niet beter doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een grap? Die minecraft vids zijn te saai voor woordenGebeurt helemaal niets
Dat slaat natuurlijk nergens op, dan zou je near post OP daar ook mee moeten vergelijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het OP finesse shot misbruiken is van het zelfde niveau als het maken van een sweaty goal
Sweaty goals gaan deze editie van fifa nog wel eens fout. Ook bij de tegenstander. Finesse shot was bijna altijd prijs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op, dan zou je near post OP daar ook mee moeten vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |