PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dat was het enige potje dat ik single match deed. Toen had je nog geen divisies en kon je dus niet gelijk spelen. Was overigens tegen iemand met CR7 en Messi, dat was de enige die tegen me durfde te spelen....quote:
Ohquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was het enige potje dat ik single match deed. Toen had je nog geen divisies en kon je dus niet gelijk spelen. Was overigens tegen iemand met CR7 en Messi, dat was de enige die tegen me durfde te spelen....
en maar 1,5k ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:23 schreef wonton het volgende:
Junker was echt een baas he
[ afbeelding ]
Maar als ik niet op het kanaal keek wist überhaupt niemand hetquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Sommige dingen worden nooit oud en verdienen een repost, waaronder die
nieuwe oude video bedoelt hij denk ikquote:
quote:
Hoor wat hij zegt @ 21:00quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
22 minutenIK HEB 2 DOLLAR YEAH RIJKE TATTA YEAH
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
22 minutenIK HEB 2 DOLLAR YEAH RIJKE TATTA YEAH
Ik vind het wel bazig dat hij zich een uur verveelt voor ons vermaakquote:
Het wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het wel bazig dat hij zich een uur verveelt voor ons vermaak
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt gewaardeerd![]()
[ afbeelding ]
omg wilt ie met die keeper de bal uitgooien gaat ie net over de 16 meter lijn mee met z'n hand krijg ik een vrije trap randje 16quote:
6-0 minuut 43, hij quitquote:
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omg wilt ie met die keeper de bal uitgooien gaat ie net over de 16 meter lijn mee met z'n hand krijg ik een vrije trap randje 16
ik in fifa 12 volgens mij een keerquote:
Die laatste (als gastrol) vind ik echt niet goed. Er gebeurt helemaal niets en zijn intonatie vind ik niet echt fijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
Wat een gehaat op djeetjeZo slecht zijn die vids niet eens.
dan faal je manquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ronaldo chop in FIFA 12 is tenminste nog nuttig.
Ik vind dat hij nog steeds aan zijn intonatie moet werken, verder is het niet allemaal even origineel, maar om nou te zeggen dat het per se slecht is...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
Wat een mooie goalquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor net deze goal in Fut12. Dat was toen zo makkelijk
Fifa 12 > Fifa 13.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor net deze goal in Fut12. Dat was toen zo makkelijk
Is dit een grap? Die minecraft vids zijn te saai voor woordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens UHC gespeeld, maar in het begin is het ook gewoon saai. Hij had er inderdaad beter voor kunnen kiezen om de set-up van zijn potje over te slaan en pas te uploaden vanaf het moment daarna...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een grap? Die minecraft vids zijn te saai voor woordenGebeurt helemaal niets
Het OP finesse shot misbruiken is van het zelfde niveau als het maken van een sweaty goalquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net wel weer genoten van FUT12. Het was alleen te makkelijkIk schoot met Marcos Assuncao van 40 meter raak en de skills lukten best goed. Met mijn bronzes lukte ook alles. Finesse shot OP
Ik zie jou het niet beter doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een grap? Die minecraft vids zijn te saai voor woordenGebeurt helemaal niets
Dat slaat natuurlijk nergens op, dan zou je near post OP daar ook mee moeten vergelijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het OP finesse shot misbruiken is van het zelfde niveau als het maken van een sweaty goal
Sweaty goals gaan deze editie van fifa nog wel eens fout. Ook bij de tegenstander. Finesse shot was bijna altijd prijs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op, dan zou je near post OP daar ook mee moeten vergelijken.
Ik load het dan ook niet upquote:
Helemaal met clubs waren die finesse shots huilenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sweaty goals gaan deze editie van fifa nog wel eens fout. Ook bij de tegenstander. Finesse shot was bijna altijd prijs.
Als je dat fout kan doen ben je wel heel slecht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sweaty goals gaan deze editie van fifa nog wel eens fout. Ook bij de tegenstander. Finesse shot was bijna altijd prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die fifa video? Dat is juist een hele oude.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die laatste (als gastrol) vind ik echt niet goed. Er gebeurt helemaal niets en zijn intonatie vind ik niet echt fijn.
van buiten naar binnen trekken en knallen maarquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergelijk je Djeetje nu met een professional?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik load het dan ook niet upDan mag jij ook nooit kritiek hebben op welke professionele voetballer dan ook
Ja, maar tis meer een vergelijk tussen mensen die iets doen voor het oog van anderen en dat daar dan dus ook een mening over gegeven kan wordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergelijk je Djeetje nu met een professional?
Hij is net begonnen en hoe moet hij ooit beter worden als de enige vorm van kritiek 'hahahahahaha moet je hem nou horen xDquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
dat wil ik ook nog steeds doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort cocky goals kan ik nu echt niet meer scoren
Hij doet het omdat hij het leuk vindt, niet om 1 miljoen subs te hebben.Dan erover blijven zeiken en iedere keer iets melden als hij een nieuwe filmpje heeft ? Dat 2e is appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik load het dan ook niet opDan mag jij ook nooit kritiek hebben op welke professionele voetballer dan ook
Wtf, schijnbeweging met je hoofdquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort cocky goals kan ik nu echt niet meer scoren
chestflickquote:
Werkt nu nooit manquote:
omhoog flicken, dan iets van 3 keer vet snel dat ding indrukken en dan weer naar voren of zo. Best een leuke, maar ingame lukt hij mij nooit...quote:
ja ik probeer hem ingame nooit, idd te retarded wat je allemaal moet indrukken, en nog timen ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omhoog flicken, dan iets van 3 keer vet snel dat ding indrukken en dan weer naar voren of zo. Best een leuke, maar ingame lukt hij mij nooit...
Ik scoorde een zieke rabonna tegen Thorb en Crook in FIFA 12 samen met Rijstquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik probeer hem ingame nooit, idd te retarded wat je allemaal moet indrukken, en nog timen ook
en @Bdil, hij akn wel maar wel moeilijkrabona ook nog niet mee gescoord deze fifa
Hij is echt easy tov fake dragback ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik probeer hem ingame nooit, idd te retarded wat je allemaal moet indrukken, en nog timen ook
en @Bdil, hij akn wel maar wel moeilijkrabona ook nog niet mee gescoord deze fifa
niet in game imoquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is echt easy tov fake dragback ofzo.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik scoorde een zieke rabonna tegen Thorb en Crook in FIFA 12 samen met RijstOnmogelijke hoek en zonder aan te nemen
Dit is zo'n onzin post, ik heb op zijn eerst video's zoveel fatsoenlijke reacties gegeven. Daar werd niets meegedaan verder en ik mag toch nu ook mijn mening geven? Ik doe helemaal geen reactie zoals hierboven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is net begonnen en hoe moet hij ooit beter worden als de enige vorm van kritiek 'hahahahahaha moet je hem nou horen xD![]()
![]()
' is?
Dat doe ik niet, maar ik mag gewoon mijn mening geven toch. Dat 2de is helemaal geen appels met peren vergelijken, want jij komt tegen mij met het argument dat ik niets mag zeggen omdat ik het niet beter doe. Als dat zo is, dan mag je dus nooit meer iets zeggen over mensen die iets beter doen dan jij. En ja profvoetballers hebben het dan sowieso beter gedaan dan jij aangezien ze dik veel geld verdienen met dat voetbal, hoe goed of slecht dat ook is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij doet het omdat hij het leuk vindt, niet om 1 miljoen subs te hebben.Dan erover blijven zeiken en iedere keer iets melden als hij een nieuwe filmpje heeft ? Dat 2e is appels met peren vergelijkenBovendien zijn er zat prof voetballers die onderdoen tegen semi-profs/amateurs.
stalkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef v0lt026 het volgende:
Wie met een android toestel weet hoe ik het geluid van m'n camera uit kan zetten (heb zelf een S3)? En ja: toestel staat op stil maar alsnog blijft de camera geluid maken als je bijv een foto neemt.
ik meen me te herinneren dat djeetje er alles aan deed om zoveel mogelijk subs en geld te vergaren. Wekte niet echt de indruk dat ie het deed omdat ie het leuk vondquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij doet het omdat hij het leuk vindt, niet om 1 miljoen subs te hebben.Dan erover blijven zeiken en iedere keer iets melden als hij een nieuwe filmpje heeft ? Dat 2e is appels met peren vergelijkenBovendien zijn er zat prof voetballers die onderdoen tegen semi-profs/amateurs.
Dit iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat djeetje er alles aan deed om zoveel mogelijk subs en geld te vergaren. Wekte niet echt de indruk dat ie het deed omdat ie het leuk vond
idd zou denken dat dat geluid dan ook wel uit zou staanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef v0lt026 het volgende:
[..]maar even serieus, dat slaat toch nergens op? M'n telefoon staat niet voor niets op stil
Ja joh want elke voetballer verdient bakken met geldquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin post, ik heb op zijn eerst video's zoveel fatsoenlijke reacties gegeven. Daar werd niets meegedaan verder en ik mag toch nu ook mijn mening geven? Ik doe helemaal geen reactie zoals hierboven.
[..]
Dat doe ik niet, maar ik mag gewoon mijn mening geven toch. Dat 2de is helemaal geen appels met peren vergelijken, want jij komt tegen mij met het argument dat ik niets mag zeggen omdat ik het niet beter doe. Als dat zo is, dan mag je dus nooit meer iets zeggen over mensen die iets beter doen dan jij. En ja profvoetballers hebben het dan sowieso beter gedaan dan jij aangezien ze dik veel geld verdienen met dat voetbal, hoe goed of slecht dat ook is.
Ook nog iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat djeetje er alles aan deed om zoveel mogelijk subs en geld te vergaren. Wekte niet echt de indruk dat ie het deed omdat ie het leuk vond
deed = verleden tijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Djeetje het niet perse voor de fun doet zoals Dude al aangaf, is het gewoon onzin dat ik niets mag zeggen en het dan maar zelf moet doen als ik het niet goed vind. Dan kan je gewoon nooit ergens meer iets over zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja joh want elke voetballer verdient bakken met geldTevens krijgt iemand betaald voor zijn prestaties en als hij niet naar behoren speelt dan krijgt het terecht kritiek omdat hij daarvoor betaald wordt
Djeetje doet het voor de fun en hij wordt hier elke keer afgekraakt bij ieder nieuw filmpje. Misschien is hij niet eens zo slecht als er zoveel mensen iedere keer aandacht aan schenken. Ik zeg als jij hem slecht vind, doe het dan beter.
FUT 11 Drogbaquote:
Dré heeft ook al een flinke tijd niet meer gepostquote:
quote:
Met FUT 11 Drogba kan ik niet meer spelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT 11 DrogbaWon elk luchtduel, duwde alle verdedigers van de bal en had toen ook nog 4* skills!
Torres werd toen in januari naar Chelsea getransfereerd en toen was hij nog een van de beste spitsen in het spel.
Chelsea was toen in H2H echt het beste team, ik speelde altijd zo:
Drog-Torres
Lampard
Malouda-Anelka
Essien
Cole-Terry-David Luiz-Bosingwa
Cech
In Fifa 10 speelde ik online altijd met Aston Villa, toen speelde ik ook al 4-2-2-2. Als voorste 4 Milner, Young, Agbonlahor en Carew.
Ik zou toch eerder voor Depay dan Locadia gaan. Weet niet hoeveel die in de basis gaat staanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef wieisboos het volgende:
Doen jullie ook mee met VBL / De FOK! Voetbalmanager 2013-2014 ?
mijn team![]()
[ afbeelding ]
Dit is zo'n onzin post, genoeg mensen die wel op die manier reageren. Overigens vind ik dat hij er wel wat mee heeft gedaan, want hij praat al een stuk minder op voorleestoon. Tuurlijk is het nog niet geweldig, maar om hem dan alleen maar uit te lachen en af te kraken is ook weer zo lullig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is zo'n onzin post, ik heb op zijn eerst video's zoveel fatsoenlijke reacties gegeven. Daar werd niets meegedaan verder en ik mag toch nu ook mijn mening geven? Ik doe helemaal geen reactie zoals hierboven.
Ja er is ook een FUTtopic subleaguequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef wieisboos het volgende:
mijn team![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat omdat het in sommige landen illegaal is om foto's te kunnen nemen zonder sluitertoonquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef v0lt026 het volgende:
Wie met een android toestel weet hoe ik het geluid van m'n camera uit kan zetten (heb zelf een S3)? En ja: toestel staat op stil maar alsnog blijft de camera geluid maken als je bijv een foto neemt.
Er is een FUT topic subleaguequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef wieisboos het volgende:
mijn team![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is een FUT topic subleagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef wieisboos het volgende:
mijn team![]()
[ afbeelding ]
Ja zit er net in. Jullie hebben allemaal je profiel afgeschermdquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zit je al in de FUT pool?
Je reageert op mij dus hoe anderen reageren boeit me niet. Tjah en de waarheid is hard he, lullig of niet. En ik vind het verder wel meevallen, zo geweldig hard uitgelachen en afgekraakt wordt ie nou ook weer niet, zeker omdat er hier een aantal zijn die hem met de fluwelen handschoen blijven aanpakken, wat ik dan eigenlijk weer niet begrijpquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin post, genoeg mensen die wel op die manier reageren. Overigens vind ik dat hij er wel wat mee heeft gedaan, want hij praat al een stuk minder op voorleestoon. Tuurlijk is het nog niet geweldig, maar om hem dan alleen maar uit te lachen en af te kraken is ook weer zo lullig.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja zit er net in. Jullie hebben allemaal je profiel afgeschermd
Ooh ik reageer op jou dus mijn post mag alleen over jou gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je reageert op mij dus hoe anderen reageren boeit me niet. Tjah en de waarheid is hard he, lullig of niet. En ik vind het verder wel meevallen, zo geweldig hard uitgelachen en afgekraakt wordt ie nou ook weer niet, zeker omdat er hier een aantal zijn die hem met de fluwelen handschoen blijven aanpakken, wat ik dan eigenlijk weer niet begrijp
Geen een Ajacied, PSVer of Vitessenaar, jij durftquote:
Als die verdediger ff 1 stapje naar links deedquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog even mijn vrije trap uit Fifa 12 als gif. Die gifcam is wel grappig!
[ afbeelding ]
Jij spreekt mij erop aan, en vervolgens zijn het andere users die het doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh ik reageer op jou dus mijn post mag alleen over jou gaan.Hou toch op man.
En zo geweldig hard uitgelachen... Die video's van rijst spreken toch wel het tegendeel. Al moet ik (en djeetje zelf ook, hoop ik) daar wel om gniffelen.
Die ziet hem toch veel te laat. Konko(?) staat precies goed en stapt op het laatste moment weg!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als die verdediger ff 1 stapje naar links deedmaar een kwartier de tijd
ah. doet ie goed jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die ziet hem toch veel te laat. Konko(?) staat precies goed en stapt op het laatste moment weg!
Heb je dan niet enorm veel geld over nog?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen een Ajacied, PSVer of Vitessenaar, jij durft
Dat grapje van Rijst met die video is al -tig keer voorbij gekomen. Alleen in een iets andere variant. Is de video van Djeetje wel een stuk creatiever.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh ik reageer op jou dus mijn post mag alleen over jou gaan.Hou toch op man.
En zo geweldig hard uitgelachen... Die video's van rijst spreken toch wel het tegendeel. Al moet ik (en djeetje zelf ook, hoop ik) daar wel om gniffelen.
Ik sprak in het algemeenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij spreekt mij erop aan, en vervolgens zijn het andere users die het doenDan hoef je mij er ook niet op aan te spreken.
Oke, het leek alsof je mij aansprak. Misverstand danquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeenNaar aanleiding van jouw post, dat wel.
Jij voelt je altijd meteen zo enorm aangevallen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, het leek alsof je mij aansprak. Misverstand dan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit gaat nog escaleren. Ik pak alvast de popcorn erbij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd meteen zo enorm aangevallen.Net zoals helemaal flippen als iemand een goedbedoelde verdachtuitziende URL naar je DM't
.
Niet iedereen heeft geld voor een virusscanner met Internet Securityquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd meteen zo enorm aangevallen.Net zoals helemaal flippen als iemand een goedbedoelde verdachtuitziende URL naar je DM't
.
Ik doe onaardig ja?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]Ja helemaal flippen ja. Maar idd, aangezien jij altijd zo ontzettend aardig tegen mij bent en die dag nog zei dat je hoopte dat ik snel optyfte, vertrouw ik een rare link met honderduizendlettertjes van je niet toen nee
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog even mijn vrije trap uit Fifa 12 als gif. Die gifcam is wel grappig!
[ afbeelding ]
Ik vind jou altijd wel hatelijk tegen mij jaquote:
Nee wantquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Timmy levert zo al ¤500 per dag op. Ik zeg doen.
Jammerquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel hatelijk tegen mij ja
[..]
Nee want
[..]
Valt reuze mee, behalve als je weer met 'quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel hatelijk tegen mij ja
Ja wtf, Jozefzoon voor 1.4 miljoen en Sana voor 1.5quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Podverdrie wat zijn al die PSVers en Ajacieden duurEn 2de keepers zelfs duurder dan eerste keepers van andere teams, ook apart
Dit soort reacties dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Valt reuze mee, behalve als je weer met '' komt strooien of discussieert en enkel drogredenen uitkraamt.
Al doe je dat nogal vaak.
Oorzaak ligt deels bij jezelf, doe er wat mee zou ik zeggen.quote:
Heeft Ebecilio wel in de voorbereiding gespeeld? Helemaal niks over gehoord.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Lukoki voor 1,3 miljoen.![]()
Mijn team:
[ afbeelding ]
Ik post al zoveel minderquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oorzaak ligt deels bij jezelf, doe er wat mee zou ik zeggen.
Over opbouwende kritiek waar niks mee wordt gedaan gesproken....
neequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTW over 1 minuut.. ik ben benieuwd of Maikon Leite erin zit.
Ik hou wel van goedkoop scoren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat grapje van Rijst met die video is al -tig keer voorbij gekomen. Alleen in een iets andere variant. Is de video van Djeetje wel een stuk creatiever.
blessaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heeft Ebecilio wel in de voorbereiding gespeeld? Helemaal niks over gehoord.
Nee zijn transfer is RWquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu niet eens genoeg om Maikon Leite te betalen.. wordt zijn transfer dan ook een ST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |