quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Nog ff een mooi extra'tje erbij onderhandeld met mijn beste Joodse onderhandelingstaktieken. Prima tevreden met de voorwaarden.
Jaquote:
helaasch, 40 uur in de week loonslavenquote:
Ik denk dat ze er meer moeite mee hebben als je hun bedrijfsgeheimen op Wikileaks dumpt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb niet gevraagd wat hun policy is mbt Fok! tijdens werktijden
dat wordt dus diep in de nacht Fokken de komende 8 jaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb niet gevraagd wat hun policy is mbt Fok! tijdens werktijden
Heb al een mailtje naar de Chinezen gestuurdquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer moeite mee hebben als je hun bedrijfsgeheimen op Wikileaks dumpt.
Tofquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Nog ff een mooi extra'tje erbij onderhandeld met mijn beste Joodse onderhandelingstaktieken. Prima tevreden met de voorwaarden.
Morgen beginnen, dus straks nog ff naar een middagfilm in de bios
Echt leuk dit, vind het wel spannend morgen
Je weet dat je salaris pas einde van de maand komt hequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamaandag gesprek, dinsdag uitslag, vandaag tekenen en morgen handjes uit de mouwen.
Dit weekend naar de Ikea
Had nog spaargeld, die wil ik nu wel verstokenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je salaris pas einde van de maand komt he![]()
Tofffquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Nicequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Maar wie moet jou dan gezelschap houden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Steer wordt nu in een normaal dag-nachtritme gedwongen, iets wat hij al heel lang probeert
golfer & Bluezz gaan laat naar bed en FFT heeft nog wel eens insomnia en komt gedag zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef Den_Haag het volgende:
Maar wie moet jou dan gezelschap houden?
Noooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Steer wordt nu in een normaal dag-nachtritme gedwongen, iets wat hij al heel lang probeert
Ben niet zo exhibitionistisch, dus salaristopics, gedurft en gewaagd, nahquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Steer wanneer zien we je bij de grootverdieners in het Fok! Salaris topic?
Elke week gratis een zak chips?quote:
Tsk, watje. Cijfers willen wequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben niet zo exhibitionistisch, dus salaristopics, gedurft en gewaagd, nah
En ik las ...dansen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
helaasch, 40 uur in de week loonslaven
Na 8 jaar diep in de nacht freelancen
Kozijnen zijn af, Annequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik las ...dansen...
Hoe moet dat nou?
Je hebt helemaal geen tijd om te werken ? en bios en dansen en fokken...(8>
# en kozijnen verven...voor de fokmeet.
Dat klinkt mooi en goed, mien jong.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Warempel, heb m'n leven een beetje op orde zo te zien.
Dat dus.quote:
Bij mannen is de pubertijd pas voorbij als de Dementie inzet, dan worden we weer kinds namelijk, bij sommigen is dat Korsakov trouwensquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoop dat nog even uit te stellen.
En is je huidige bijbaan ook Cul gerelateerd?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:59 schreef Myraela het volgende:
Morgen ook mijn eerste werkdag, heb er wel zin in.Vanavond eerst nog mijn laatste dienst bij mijn huidige (bij)baan.
Neehoor, ik ben nu nog gewoon een kassa-meisje bij de IKEA.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
En is je huidige bijbaan ook Cul gerelateerd?
Eerst een maand vakantiewerk en dan voor het echie toch ? In dezelfde keuken.
We? Mij in ieder geval niet hehe.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Steer wanneer zien we je bij de grootverdieners in het Fok! Salaris topic?
Tis wel zo ja. Zo'n 4x per nacht. Heb dan ook zowat een leven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
golfer & Bluezz gaan laat naar bed en FFT heeft nog wel eens insomnia en komt gedag zeggen
Sowieso krijgt hij veeel eten.quote:
Het is niet echt de voedingsindustrie waar Steer in gaat werken. Het zijn niet echt eetbare chips.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Sowieso krijgt hij veeel eten.
In de voedingsmiddelenindustrie kom je nooit om van de honger als je je brood vergeet.
Krijg je iig geen vette vingersquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet echt de voedingsindustrie waar Steer in gaat werken. Het zijn niet echt eetbare chips.
Silicium is niet goed voor je tanden en slokdarm.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet echt de voedingsindustrie waar Steer in gaat werken. Het zijn niet echt eetbare chips.
Soit, ligt eraan in welke vormquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Silicium is niet goed voor je tanden en slokdarm.
Ooit een bammetje gegeten aan het strand?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens af van het bestaan van Siliciumdioxide. Behoorlijk breed toepasbaar als ik het zo lees.
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
Ik ben niet zo liefhebber van zand op brood.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit een bammetje gegeten aan het strand?
Na, lekker is anders, dat klopt, maar als E551 wordt het ook als verdikkingsmiddel ingezet trouwens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet zo liefhebber van zand op brood.
Ah jij weet natuurlijk weer waar hij werktquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Vrijdag weer! Lekker witte bolletjes uit de koelbox met ham, kaas en komkommer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit een bammetje gegeten aan het strand?
http://www.volkskrant.nl/(...)ipsbakker-VLSI.dhtmlquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah jij weet natuurlijk weer waar hij werkt
Tja, als hij chipsbakker zegt...
Ja ik ken geen andere chipsbakkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
je dacht dat het om een echte chipsbakker ging? Die zit in Langedijk, niet in Eindhoven. In Eindhoven bakken ze heul andere chips
Het maken van electronische onderdelen waarbij er meer dan 1 onderdeel op een plaatje silicium worden gezet wordt chips bakken genoemd. Je vind dit oa terug in computerchips, maar ook in vrijwel alle andere electronische en electrische apparatenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja ik ken geen andere chipsbakker
Maar het heeft dus toch met de lampies te maken...
Of begrijp ik er helemaaaal niks meer van?
Steer? PM? Help me out
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
je dacht dat het om een echte chipsbakker ging? Die zit in Langedijk, niet in Eindhoven. In Eindhoven bakken ze heul andere chips
Maar die bakkert is het ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ipsbakker-VLSI.dhtml
Hier verlies je me al. Ik ben de meest a-technische persoon op aarde denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het maken van electronische onderdelen waarbij er meer dan 1 onderdeel op een plaatje silicium worden gezet wordt chips bakken genoemd.
Dat je de details en techniek niet kent snap ik,maar je weet toch wel wat een chip is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hier verlies je me al. Ik ben de meest a-technische persoon op aarde denk ik
de verpakking van de chip ligt wat zwaar op de maag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens af van het bestaan van Siliciumdioxide. Behoorlijk breed toepasbaar als ik het zo lees.
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
Ja ik weet wat een chip is/inhoudt. De rest verder niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat je de details en techniek niet kent snap ik,maar je weet toch wel wat een chip is?
piepers koken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
FF, niet naar de anderen luisteren! Ik ga morgen beginnen met wat de mannen op deze zak chips ook doen!
Ja doeiquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
FF, niet naar de anderen luisteren! Ik ga morgen beginnen met wat de mannen op deze zak chips ook doen!
Okee, ik ga op de knop duwen waarmee dat roeren automatisch gebeurtquote:
Het wordt een zware dagquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, ik ga op de knop duwen waarmee dat roeren automatisch gebeurt
Je vind koken, fotografie en whisky drinken nog niet genoegquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij ben ik op zoek naar een hobby.. voor als ik me straks verveel zonder studie. Ben helemaal enthousiast geraakt van het knopen van armbanden e.d. van pararopeKan je namelijk ook mooie halsbandjes van maken voor hondjes..
Neh, ik hou tijd overquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vind koken, fotografie en whisky drinken nog niet genoeg![]()
Ja vond ik ook! En met een d-ring er door verwerkt kan het prima dienen als halsbandquote:
Het is wel een wilde, maar om Bluezz nou meteen aan de ketting te willen leggen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja vond ik ook! En met een d-ring er door verwerkt kan het prima dienen als halsband
Mocht ik het echt gaan maken dan maak ik er ook een voor jou![]()
![]()
Het leek me wel handig voor Gquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is wel een wilde, maar om Bluezz nou meteen aan de ketting te willen leggen...
Eerst de oven op 250 en na een kwartiertje de oven op 80 graden zetten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
nou, slapie dan maar. ben heel benieuwd naar morgen![]()
![]()
Als je die met leer ook kan maken ben ik wel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je op afbeeldingen googled met paracord bracelet zie je heeeeel veel voorbeelden.
Heerlijk voorpretquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef AnneX het volgende:
Vanavond al wat vakantie voorpret en het kan zomaar veranderen naar
toch weer Turkije.
Al prettig gemaild met een bekend adres en of er überhaupt plek is...![]()
Een plek waaraan ik regelmatig heb teruggedacht/ gedroomd de afgelopen jaren.
Die illusie hebben alle mannen als ze tam en zindelijk zijn gemaakt, zij hebben het laatste woord thuis (Ja schatje) en bepalen zelf wel wat ze doen (of ze nu gaan strijken of afwassen, of stofzuigen, dat bepalen ze helemaal zelf)quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik heb een vrouw genomen. Die hobby bevalt mij uitstekend.
Goedemorgenquote:
Beterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:34 schreef morgane het volgende:
Zo, nieuw bijbaantje gevonden. Bij de slijter waar ik nu werk heb ik maar een contract voor 8 uur per week, maar ben nu aangenomen bij Bakker Bart voor 24 uurdat schiet tenminste wat meer op nu ik niet meer hoef te studeren.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:05 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks
Zit nu in de bus, met heeeeel veeeel nerds dus deze gaat wel de goede kant op denk ik zo.
En daar word je blij van?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoe ver/lang moet je reizen, Steer?
En ik kreeg gisteravond laat nog de vraag of ik vrijdagnacht wilde werken![]()
(dat wordt dan 12 weekenden op een rij)
Balen zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat waren sarcastischeer moet nog een
achter eigenlijk. Ik wil het overigens niet, dus ik ga vandaag even mijn best doen om iemand anders te vinden voor die nacht.
Onzinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Succes en have fun Steer!
Ik begin zenuwachtig voor mijn afstudeerborrel van morgen te worden. Ik ben sociaal niet zo goed
Het ligt iets ingewikkelder dan 'ik 'kan rustig weigeren'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:47 schreef Myraela het volgende:
Ze vragen het he, maar je mag niet weigeren.
En succes vandaag chipsbakkert.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin
Gewoon snel wat glazen wijn of sterker spul naar binnen en je kan los
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin
Gewoon snel wat glazen wijn of sterker spul naar binnen en je kan los
Dat kan zeker. Als ik ergens geschikt leer vandaan kan halen. Na de vakantie ga ik daar wel ff achteraan voor jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je die met leer ook kan maken ben ik wel geïnteresseerd.
M'n polsbandjes zijn allemaal versleten.
Ik lees net dat er in de Biesbosch gewandeld kan wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ligt iets ingewikkelder dan 'ik 'kan rustig weigeren'
Zeg P, ik ben nog nooit in mijn leven in de Biesbosch geweest. Is dat leuk? Kan je daar wandelen? Of is het daar druk? (ik heb een hékel aan heel erg veel mensen in een natuurgebied, dat heb je iN Drenthe nauwelijks...kom je op je wandeling 1 of 2 andere mensen tegen)
Dat mengt vanzelf. Of nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]altijd een goed idee.
Maar het is ook raar omdat er vrienden komen, buikdansvriendinnen, familie en schoonfamilie.
Normaal combineer ik al die groepen niet en hoe moet ik dat doen op de avond zelf?
Oja en hoe combineer ik staantafels en gewone zithoekjes in de tuin?
Komt allemaal goed maar de autist in mij komt wel weer naar boven
Mannenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat mengt vanzelf. Of nietGewoon overal een beetje ouwehoeren. En mik gewoon wat tafels en stoelen neer. Het lost zichzelf wel op
Ik ben nog in de vakantiemood hequote:
Gister stond in de volkskrant, dat het niet zo best gaat met bakker Bartsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:34 schreef morgane het volgende:
Zo, nieuw bijbaantje gevonden. Bij de slijter waar ik nu werk heb ik maar een contract voor 8 uur per week, maar ben nu aangenomen bij Bakker Bart voor 24 uurdat schiet tenminste wat meer op nu ik niet meer hoef te studeren.
Ik laat hem straks repareren voor 35 eur. Is de moeite wel waardquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Dat heb ik ook al maanden met mijn iPhone
Maar ik mag bijna een nieuwe.....misschien maar geen iPhone meer.
Voortaan maar niet meer met je iPhone gaan douchen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieDe speaker van mijn iPhone is dood. Kan alleen nog handsfree of met koptelefoon bellen
En de douche heeft wat kuren doordat mijn douchekop half verstopt zit. Leuk hoor
Ja maar......op de verpakking stond niet dat dat niet mochtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Voortaan maar niet meer met je iPhone gaan douchen.
ok, Brabantse Biesbosch dus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef Sarabi het volgende:
De Brabantse Biesbosch vond ik lekker rustig om te wandelen.
Aan de kant van Dordrecht vond ik het te druk.
Top!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat kan zeker. Als ik ergens geschikt leer vandaan kan halen. Na de vakantie ga ik daar wel ff achteraan voor je
Nieuwe, in 5 standen verstelbare douchekop kostte ons 8 euro bij Blokker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
En de douche heeft wat kuren doordat mijn douchekop half verstopt zit. Leuk hoor
Je kunt de oude ook een nachtje in schoonmaakazijn hangen, meestal helpt dat wel om hem te ontstoppenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe, in 5 standen verstelbare douchekop kostte ons 8 euro bij Blokker.
Dat is in de winter misschien weer niet zo geweldig. Keuzes keuzes!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer zal het ook wel warm hebben, achter zijn chips-friteuse.
Hij had beter in de ijsjes kunnen gaan.
10 bij de gammaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe, in 5 standen verstelbare douchekop kostte ons 8 euro bij Blokker.
Heb ik net ook op, samen met gewone meloen en ananas en kersen en druiven in een lekkere fruitmix.quote:
Helaas blijven sommige biedingen echt te laag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef minilot het volgende:
Ha! Nooit gedacht dat op een huis bieden echt zo spelletjesachtig zou voelen! Reactie op mijn eerste bod gehad. Verkopende partij vraagt volgens de makelaar een (zeker in deze tijd) onrealistisch hoog bedrag en je wéét gewoon dat daar stiekem nog heel veel onderhandelingsruimte in zit.
Als verkopende lui nou meteen zouden aangeven voor hoe weinig ze hun huis minimaal willen verkopen en als de huizenkopers eveneens meteen hun werkelijke maximale prijs zouden aangeven dan was dit gedoe niet nodig.![]()
![]()
Vork: gaaf hè, courgettes?De tuin van mijn collega is inmiddels volstrekt overwoekerd geraakt!
Op één of andere manier ga ik echt over mijn nek door watermeloenen, doe mij maar gewoon Galiaquote:
Ik ken het probleem wij zijn ook bezig met bieden, maar op een of andere manier denkt de verkoper nog steeds de hoofdprijs te kunnen ontvangen. Het huis staat al langer dan een jaar te koop.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:48 schreef minilot het volgende:
Dat zal vast. Maar ons bod is niet te laag
Zeg, hou op! Ik ben het na 1 week & 1 tegenbieding al beu!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:53 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Ik ken het probleem wij zijn ook bezig met bieden, maar op een of andere manier denkt de verkoper nog steeds de hoofdprijs te kunnen ontvangen. Het huis staat al langer dan een jaar te koop.
Wij hebben nu gezegd dit is wat wij willen en maximaal kunnen betalen take it or leave it. Zelfs als ze dan er nog boven blijven zitten helaas pindakaas staat echt genoeg te koop.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeg, hou op! Ik ben het na 1 week & 1 tegenbieding al beu!
Misschien gaat het hen wel niet om de hoofdprijs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:53 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Ik ken het probleem wij zijn ook bezig met bieden, maar op een of andere manier denkt de verkoper nog steeds de hoofdprijs te kunnen ontvangen. Het huis staat al langer dan een jaar te koop.
Klote NS.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Kut ns weer in trein die na Haarlem doorrijdt naar Heemstede ipv Bloemendaal. Dankzij slechte info en te vroeg vertrekkende treinen. 2e keer deze week. En ik ben niet de enige.
Van mij mogen de grappen net zolang blijven komen tot Steer gek wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:38 schreef borisz het volgende:
Aandeel Chipsbakker vandaag met 1% omhoog nu Steer achter de bakmachines staat.
Ehm, misschien gaan die grappen wel over jou.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van mij mogen de grappen net zolang blijven komen tot Steer gek wordt.
/wraakopdiestommeoeroudenootgrappendieikal9847271845xhebgehoord
En dat met dit tropische weer. Niet fijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Kut ns weer in trein die na Haarlem doorrijdt naar Heemstede ipv Bloemendaal. Dankzij slechte info en te vroeg vertrekkende treinen. 2e keer deze week. En ik ben niet de enige.
Hoofdprijs denkt niemand meer te vangen denk ik. Het huis van mijn moeder en haar ex staat ook al jaren te koop, maar in prijs zakken is gewoon niet meer mogelijk. Op dit moment zijn ze al een ton in prijs gezakt. Daar houd je dan ook behoorlijke schulden aan over.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:53 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Als jij ze maakt wel ja maar achquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm, misschien gaan die grappen wel over jou.
Inderdaad. Dat is gewoon het trieste in veel gevallen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoofdprijs denkt niemand meer te vangen denk ik. Het huis van mijn moeder en haar ex staat ook al jaren te koop, maar in prijs zakken is gewoon niet meer mogelijk. Op dit moment zijn ze al een ton in prijs gezakt. Daar houd je dan ook behoorlijke schulden aan over.
Voornamelijk het eten voor het personeel gemaakt en patat bakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal top! Wat heb je gedaan?
Nee hoor, ik haak gewoon in bij de rest die jouw aanname dat steer daadwerkelijk chips ging bakken, opmerkte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als jij ze maakt wel ja maar ach
Ik heb speciaal voor hem een extra paar chips besteld, zodat hij extra zijn best moest doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:38 schreef borisz het volgende:
Aandeel Chipsbakker vandaag met 1% omhoog nu Steer achter de bakmachines staat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor hem een extra paar chips besteld, zodat hij extra zijn best moest doen.
Stoer. Maar nee ik dacht niet dat hij chips ging bakken (zucht) maar wel dat hij een baan had bij een bedrijf dat o.a. chips produceert. En zonder verdere info had dat makkelijk zo kunnen zijn. Is er wat mis dan met een baan in de voedingsmiddelenindustrie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haak gewoon in bij de rest die jouw aanname dat steer daadwerkelijk chips ging bakken, opmerkte.
Je was niet de enige hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Stoer. Maar nee ik dacht niet dat hij chips ging bakken (zucht) maar wel dat hij een baan had bij een bedrijf dat o.a. chips produceert. En zonder verdere info had dat makkelijk zo kunnen zijn. Is er wat mis dan met een baan in de voedingsmiddelenindustrie?
Ooeeh jij kan straks net zo snel groenten snijden als Jamie Oliverquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voornamelijk het eten voor het personeel gemaakt en patat bakken.Bakjes kruidenboter gevuld, peterselie gefrituurd, groenten gesneden, met een snijmachine kaas gesneden en super veel om me heen zitten kijken.
Wind je niet zo op. Het was gewoon grappig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Stoer. Maar nee ik dacht niet dat hij chips ging bakken (zucht) maar wel dat hij een baan had bij een bedrijf dat o.a. chips produceert. En zonder verdere info had dat makkelijk zo kunnen zijn. Is er wat mis dan met een baan in de voedingsmiddelenindustrie?
Dankjequote:
4 dagen in de week, wilde er een beetje aan wennen. En in september ook 4 dagen maar dan nog 1 dag school ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooeeh jij kan straks net zo snel groenten snijden als Jamie Oliver
Klinkt leuk idd! 5 Dagen per week nu?
Okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wind je niet zo op. Het was gewoon grappig.
Niks mis met je aanname verder.
En dat je jezelf/de grap nu iets uit proporties trekt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
DankjeIk denk het ook niet maar niemand durfde het te zeggen. Ik ben echt niet de enige die niet veel van chips weet. Alleen ik ben wel de enige die dat hardop durft te zeggen volgens mij. En als er dan om wordt gelachen; jammer.
Ja hoe was de temperatuur in de keuken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
4 dagen in de week, wilde er een beetje aan wennen. En in september ook 4 dagen maar dan nog 1 dag school ook.
Super toffe mensen ook en nu in de vakantie is het best rustig, binnen. De keuken op het terras had het wel druk.
Ik heb gezweet op plekken waarvan ik niet wist dat ik daar kon zweten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja hoe was de temperatuur in de keuken?![]()
Vrijdags vrij hoop ik? Want anders kunnen ze morgen soep van jou maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gezweet op plekken waarvan ik niet wist dat ik daar kon zweten.
Nee, volgende vrije dag is pas dinsdag. Ik pak alle warme dagen even mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vrijdags vrij hoop ik? Want anders kunnen ze morgen soep van jou maken.
Is dat nou lekker-der? Nog nooit geproefd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ben en Jerry's de 2de gratis bij Albert.
Iets meer dan een half uurtje door-to-door, valt allemaal wel meequote:
Laatste wat je nodig hebt is een backstabbing collega die ziet en niet wil dat je foktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef Isabeau het volgende:
En Steer kan/mag blijkbaar (nog) niet FOK!ken op het werk
Wij hebben ook nog steeds een erfenis te koop wat een hoop geld kost zo nu en danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
Hoofdprijs denkt niemand meer te vangen denk ik. Het huis van mijn moeder en haar ex staat ook al jaren te koop, maar in prijs zakken is gewoon niet meer mogelijk. Op dit moment zijn ze al een ton in prijs gezakt. Daar houd je dan ook behoorlijke schulden aan over.
Precies 4 jaar nu al.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben ook nog steeds een erfenis te koop wat een hoop geld kost zo nu en dan
Jep!quote:
Ben maar 1 keer jong!quote:En wat een energie om dan nog te gaan dansen?
Nee... zweten als een otter. Alsof twee amoeben met elkaar fuseren.quote:Is er airco in de zaal...
Die hebben een hoop extra kosten gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef minilot het volgende:
Onze verkopende partij heeft vooral pas een jaar geleden het huis gekocht (zijn nu onverwacht gaan scheiden) en wij weten precies wat ze er vorig jaar voor hebben betaald. Was eenvoudig op te vragen.
Waarom ze niettemin iets willen vangen dat een heel eind boven hun eigen aankoopprijs zit ontgaat me een beetje - het is niet zo dat ze nou zo vreselijk veel aan dat huis hebben opgeknapt.
Ja is nu al 1 jaar verhuurd, maar de kosten gaan wel gewoon door (VVE en onderhoud).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:54 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie het nu niet verhuurd? golfer.
Vast wel, maar het is mijn inziens niet realistisch te denken dat je dat in deze situatie zo gemakkelijk weer kunt terugverdienen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die hebben een hoop extra kosten gehad.
Ja rot is dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog steeds een erfenis te koop wat een hoop geld kost zo nu en dan
Op één van mijn werkplekken zit ik met mijn rug naar de muur en niemand naast me. Niemand ziet wat er op mijn scherm staanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Laatste wat je nodig hebt is een backstabbing collega die ziet en niet wil dat je fokt
Ze hebben ook kosten koper betaald. Dat moet je er wel bij optellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef minilot het volgende:
Onze verkopende partij heeft vooral pas een jaar geleden het huis gekocht (zijn nu onverwacht gaan scheiden) en wij weten precies wat ze er vorig jaar voor hebben betaald. Was eenvoudig op te vragen.
Waarom ze niettemin iets willen vangen dat een heel eind boven hun eigen aankoopprijs zit ontgaat me een beetje - het is niet zo dat ze nou zo vreselijk veel aan dat huis hebben opgeknapt.
Zaterdag van 9 tot 5. Kom je dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal top, Myraela![]()
Werk je zaterdag toevallig ook?
En Steer kan/mag blijkbaar (nog) niet FOK!ken op het werk
Nou, ik ben toevallig in Rotterdamquote:
Ik vind het wel lekker ijs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat nou lekker-der? Nog nooit geproefd.
En sinds twee jaar hebben wij een italiaanse schepijssalon in het dorp.
Leuk dat je zo enthousiast bent over de keuken!
Ben benieuwd hoe de opleiding in elkaar steekt.
Vanaf september hebben "wij" ook een leerling als jij in de keuken.
Misschien ben ik dan wel overbodig, bedenk ik nu![]()
Het terras is wel super lekker nu, onder de bomen. Maar het zal wel druk zijn vrees ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben toevallig in Rotterdam(op het Noordereiland, om de hoek dus!)
Als vrijwillige trainee hak en snij en roer ik voor catering en maaltijden in dequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ijs.Maar vind het de normale 5 euro per bak niet waard. Het is niet te vergelijken met een goede ijssalon.
Wat doe jij nu in de keuken dan, daar kan een leerling toch niet zomaar overnemen?
[..]
Het terras is wel super lekker nu, onder de bomen. Maar het zal wel druk zijn vrees ik.
Dat heb ik gezworen dat ik dat nooit zou doen: oploskoffie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben supertevreden met de ijsbak voor de KitchenAid.Maar soms is gemak ook wel, nouja, gemakkelijk.
Ik maak trouwens ook gewoon ijskoffie met die machine, er is niets lekkerders als je thuis komt op zo'n warme dag dan een groot glas ijskoffie. Ik heb alleen geen koffiezetapparaat.Dus oploskoffie tijdelijk.
Is tof toch, dat zul je vast wel kunnen blijven doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als vrijwillige trainee hak en snij en roer ik voor catering en maaltijden in de
winkel.
Zij is geholpen ( het werd druk) en ik leer wat...
Ik ben geen koffiedrinker, dus qua koffie heb ik erg weinig principes. Er stond een Senseo, dat mag eigenlijk ook geen koffie heten waarschijnlijk. En die moest plaats maken voor de KitchenAid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb ik gezworen dat ik dat nooit zou doen: oploskoffie.
# principes.
vind je het heel erg als ik het vind dat dit een gevalletje pech gehad is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben ook kosten koper betaald. Dat moet je er wel bij optellen.
ijskoffie kan ook met vers gezetten koffie. het hoeft niet op de makkelijke manier, kan wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb ik gezworen dat ik dat nooit zou doen: oploskoffie.
#@ principes.
Wat fijn!quote:
Pech gehad, jammer maar helaas is wel een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik het vind dat dit een gevalletje pech gehad is.
hut kopen en na een jaar gaan scheiden is jammer maar helaas. als de huizen prijzen waren gestegen had je nog de kosten er uit. nu de huizenprijzen gedaald zijn zul je je verlies moeten nemen.
Dat doet me denken aan gisteren. Ik ging met mijn moeder naar Naturalis en er was een kamer vol vlinders van een soort. Het museum had er al een hoop en ze kregen ook een verzameling van een japanse meneer. Ik heb niks met vlinders, maar het was toch interessant.quote:
Ik las het bij J van Dam, maar ik eet ansjovis zo uit de olie, heerlijk zout hapje. Net vanavond weer een stuk of 12 op een salade van tomaten, basilicum, feta, pijnboompitten en rozijnen, dressing van olijfolie en frambozenazijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:38 schreef AnneX het volgende:
En Piet... Als je nog in de buurt bent...
Wie - wat -waar - hoezo etc heeft bedacht dat zoute ansjovis in de melk kan geweekt?
( en hoelang en dan afspoelen met water?)
Wordt hier ook wel eens gebruikt als zoutvervanger (bijvoorbeeld door de zelfgedraaide tartaar van ossenhaas die AnneX en mrAnneX hier te eten gekregen hebben).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ansjovis nog nooit geweekt of gespoeld, maar heb ook nooit droog gezouten ansjovis, altijd in olie
Dat gesprek ga ik doen als het kind weer terug is, zo heb ik dat afgesproken. Hopelijk is er dan meer duidelijk of het contract van mam verlengd wordt. En voor pap is er al teveel stress omdat hij zijn zaak moet sluiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het nou gegaan krak met je gesprek over je oppaskind met de ouders?
Lief dat je het vraagt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het gegaan krak met je gesprek over je oppaskind met de ouders?
Jaaaa.....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt hier ook wel eens gebruikt als zoutvervanger (bijvoorbeeld door de zelfgedraaide tartaar van ossenhaas die AnneX en mrAnneX hier te eten gekregen hebben).
Op die site zie ik geen jodenhaas, wel longhaas. Dat heb ik wel eens in een programma gezien. Misschien wel Dagelijkse Kost.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaaaa.....dat was bijzonder smakelijk.
Receppie heb ik nog tegoed![]()
Laatst was Marcel ihttp://www.rijnrund.nl/ n de Keuken. en die had de bestelde jodenhaas ( hoofdletter?) mee. Men kende wél de naam en niét de aanleiding
Diamanthaas oftewel jodenhaas, omdat orthodoxe Joden geen vlees van de bil (onrein) van het rund mogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:53 schreef AnneX het volgende:
Jaaaa.....dat was bijzonder smakelijk.
Receppie heb ik nog tegoed![]()
Laatst was Marcel ihttp://www.rijnrund.nl/ n de Keuken. en die had de bestelde jodenhaas ( hoofdletter?) mee. Men kende wél de naam en niét de aanleiding
Nee dat vind ik niet heel erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik het vind dat dit een gevalletje pech gehad is.
hut kopen en na een jaar gaan scheiden is jammer maar helaas. als de huizen prijzen waren gestegen had je nog de kosten er uit. nu de huizenprijzen gedaald zijn zul je je verlies moeten nemen.
Wat een werk was datquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Diamanthaas oftewel jodenhaas, omdat orthodoxe Joden geen vlees van de bil (onrein) van het rund mogen.
Oh, het recept, los nog van mijn eigen toevoegsels (zoals gepofte wilde rijst):
Ingrediënten Tartaar:
600 gram jodenhaas (deel van de schouder, synoniem: voorhaas, diamanthaas)
20 gram ansjovis
40 gram kappertjes
40 gram Zwolse mosterd
snuf cayennepeper
mayonaise
peper, zout
Ingrediënten Uiringen:
2 grote uien
100 gram bloem
scheutje koud water
1 losgeklopt eiwit
5 gram kerrie
peper, zout
Ingrediënten Gepocheerd Scharreleitje:
4 superverse scharrelteitjes
azijn
zout
Ingrediënten Afwerking:
limoencress
bieslook
Bereiding Tartaar:
Snijd de jodenhaas met een mes fijn. Maak de tartaar aan met de gehakte ansjovis, kappertjes en mosterd. Breng op smaak met peper, zout en een beetje cayennepeper. Voeg voor de smeuiigheid eventueel een beetje mayonaise toe.
Breng de tartaar over in een steker of vulring end druk het vlees goed aan met behulp van een tonicstamper. Dek af met folie en zet koud weg tot gebruik.
Bereiding Uiringen:
Pel de uien en snijd ze in dunne ringen. Maak een beslag van de overige ingrediënten. Meng de uiringen met het beslag. Voor frituren, zie afwerking.
Gepocheerd Scharreleitje:
Breng voor de gepocheerde eitjes een grote pan water met een flinke scheut azijn en wat zout aan de kook. Breek de eieren voorzichtig in een schaaltje.
Controleer op ongerechtigheden. Laat de eitjes - een voor een - vanuit het schaaltje voorzichtig in het net niet kokende water glijden. Laat de eitjes circa 2 minuten pocheren en schep ze dan met een schuimspaan naar een bak met schoon koud water over.
Verwijder de losse slierten en ongerechtigheden. Bewaar de gepocheerde eitjes in schoon koud water.
Afwerking en opmaak:
Schep de uiringen uit het beslag met een vork. Frituur de uiringen goudgeel en bestrooi met zout.
Maak af met limoencress en bieslook.
Oh, en dit recept is al hoofdgerecht bedoelt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een werk was daten dat was nog maar éen van de voorgerechten !
En ik ben al zo slecht in optellen, vermenigvuldigen en delen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en dit recept is al hoofdgerecht bedoelt.
Zoals ik het maak als voorgerecht kan je alles voor 4 personen door 32 delen.
Door 2 bedoelde ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef AnneX het volgende:
En ik ben al zo slecht in optellen, vermenigvuldigen en delen.
Veel plezier fft.
Hier staan de ramen open en de ventilator draait aan het voeteneind een
koel briesje.
Blonde tweeling.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Aaah, ik was met een superknappe blonde tweeling aan het dansen maar nu ben ik helemaal verantwoordelijk en thuis en ga zo naar bed enzo
Mijn sociale leven, wat doe je
Goed smeren en water water en water en lekker zwemmen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenochtend om 8u al naar ouders rijden en dan door naar t strand. Veel drinken, fruit en zonnebrand neem ik mee
Zo vermoeiend zou ik ook huppelen, als de Kringloop de spullen uit de schuurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 06:54 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk ben in een goede bui
En daarom maak ik jumping jacks
Of zo
Allemaal veel plezier op het strand of werk of elders!
Die in de melk heeft geweekt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind salade Niçoise altijd een geniale saladeHeerlijk! Maar doe er dus nooit ansjovis in.
Zou dat het zijn!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 06:58 schreef AnneX het volgende:
Zo vermoeiend zou ik ook huppelen, als de Kringloop de spullen uit de schuur
heeft opgehaald.![]()
Ooit...wanneeer
/metromanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:41 schreef Stereotomy het volgende:
Gezichtscreme vergetenochtendritueel klopt nog niet
moggel allemaal
/eerstewereld problemen
Ja tot vanavondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:21 schreef Isabeau het volgende:
goedemorgen Lein en slaap lekker alvast!
Hier ook minimaal 35. We gaan op het heetst lekker een tourtocht in dr auto doen. Leve de airco.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een uurtje geleden alle ramen opengezet, lekker doortochten en als het op begint te warmen, huis potdicht en lekker koel. Wordt 35 graden vandaag hier, brrrr
Daarom ook nooit met de auto naar het strandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu al een half uur in de file voor de parkeerplaats bij het strand.
En ik moet nodig naar het toilet
En, wat vonden je collega's ervan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog wat vertellen! Ik wandel in mijn lunchpauze op het werk vaak rond een klein meertje en daar was een enorm dikke boom die overhelde richting het water en over het pad. Ik durfde eigenlijk nooit goed onder die boom door te lopen, juist omdat hij zo overhing. Mijn collega's lachten me uit dat ik alleen linksom wilde en dan niet een rondje wilde lopenMaar gisteren kwamen we daar en de dikke boom was dus mooi omgeknakt hè!! Zo'n hele oude grote boom, over het pad, kruin in het water
Ik had gelijk, dat ding was levensgevaarlijk!!
Ik woon vlakbij een bos, maar ik ga daar dus nooit lopen als het stevig waait, of stormt, zie teveel bomen en grote takken liggen, en dode bomen staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog wat vertellen! Ik wandel in mijn lunchpauze op het werk vaak rond een klein meertje en daar was een enorm dikke boom die overhelde richting het water en over het pad. Ik durfde eigenlijk nooit goed onder die boom door te lopen, juist omdat hij zo overhing. Mijn collega's lachten me uit dat ik alleen linksom wilde en dan niet een rondje wilde lopenMaar gisteren kwamen we daar en de dikke boom was dus mooi omgeknakt hè!! Zo'n hele oude grote boom, over het pad, kruin in het water
Een ventilator maakt de lucht warmer, wist je dat? een 100 watt ventilator is gewoon net als een 100 watt gloeilampquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Vork het volgende:
Hier dus ook. 35 graden vandaag. Alles dicht, ventilator aan en hopen op het beste. Het zal wel 30 graden gaan worden binnen.
Het was afgelopen nacht wel erg mooi weer. Ik heb nog tot diep in de nacht gezwommen en bier gedronken aan de waterkant (wat intussen een soort van jaarlijkse traditie is geworden). En nu ben ik brak.
Ja, maar ik vind het wel fijn als het nog een soort van 'waait' in huis. Hij staat ook niet de hele dag aan, dat vind ik ook zonde van de energie. Nu is het wel even lekker, straks gaat ie weer uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Een ventilator maakt de lucht warmer, wist je dat? een 100 watt ventilator is gewoon net als een 100 watt gloeilamp
Zal in theorie kloppen, maar het is wel veel aangenamer. We hebben er 's nachts ook altijd een aan. Zo torenmodel, slaapt echt veel koeler mer een briesje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een ventilator maakt de lucht warmer, wist je dat? een 100 watt ventilator is gewoon net als een 100 watt gloeilamp
Ik gebruik een ventilator om de warme lucht mee naar buiten te blazen snachts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal in theorie kloppen, maar het is wel veel aangenamer. We hebben er 's nachts ook altijd een aan. Zo torenmodel, slaapt echt veel koeler mer een briesje.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Dank. Als het straks te erg wordt in het ongeventileerde en niet over een koelkast beschikkende kassahok heb ik mij voorgenomen de boel te sluiten en daar niet te blijven zitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 06:56 schreef AnneX het volgende:
Sterkte voor golfer in het kassahutje en iedereen eigenlijk.
Veel water drinken iig Golfer, anders krijg je knallende koppijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank. Als het straks te erg wordt in het ongeventileerde en niet over een koelkast beschikkende kassahok heb ik mij voorgenomen de boel te sluiten en daar niet te blijven zitten.
Is het een keer mooi weer gaat het gesprek van de dag alleen maar daarover.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Vork het volgende:
Hier dus ook. 35 graden vandaag. Alles dicht, ventilator aan en hopen op het beste. Het zal wel 30 graden gaan worden binnen.
Het was afgelopen nacht wel erg mooi weer. Ik heb nog tot diep in de nacht gezwommen en bier gedronken aan de waterkant (wat intussen een soort van jaarlijkse traditie is geworden). En nu ben ik brak.
Heb hier thuis alvast een fles water in de koeling gezet om straks mee te nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel water drinken iig Golfer, anders krijg je knallende koppijn
Gelukkig maar, materie is niet belangrijk, mensen wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]klinkt als een zalige nacht, Vork!
Hier op de slaapkamer ook een ventilator aan; ik vind de bries heerlijk.
Mijn neefje is eergisteren in Italië met de auto van iemand anders een ravijn in gereden![]()
Auto total loss, maar gelukkig niemand ernstig gewond.
En laat je niet gek maken, als dat hok bloed heet is, ga je er naast zitten, of gooi de boel dicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb hier thuis alvast een fles water in de koeling gezet om straks mee te nemen.
Ik zit lekker thuis te werken, Matroos hond vanmorgen rond een uur of zeven een flink eind mee gelopen en die ligt nu te pitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef Bluezz het volgende:
24.5 hier binnen
En ik ga niet naar het strand met het lillende vleesch in de ongezonde bloedhete zon.
Gewoon zin om te klungelen en te rommelen in mn up op mijn gemakkie
Ik vraag me af wie de definitie bepaald, dit valt bij echt niet meer onder mooi weer. Een mooie koude winterdag wel. Ik vond de lange winter ook prima.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank. Als het straks te erg wordt in het ongeventileerde en niet over een koelkast beschikkende kassahok heb ik mij voorgenomen de boel te sluiten en daar niet te blijven zitten.
Is het een keer mooi weer gaat het gesprek van de dag alleen maar daarover.
Enig idee waarom ze dat hebben gedaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie net dat er hier verderop een heel stel bomen om zijn gehaald, prachtige oude bomen onder de klimop vol met vleermuizen en soms een uiltje.
Kan wel janken, verdomme.
Zal wel om het uitzicht gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Enig idee waarom ze dat hebben gedaan?
Dichtgooien die hap, niet moeilijk doen, is ongezond en gevaarlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef golfer het volgende:
Intussen in het kassahok...denk dat het hier tegen de 40 graden loopt.
32,5 in Gulpen....quote:
Pff, nee dank je, ook met airco krijg je mij vandaag niet in de autoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben heel blij dat het morgen koeler wordt. We gaan straks op het heetst van de dag mooi een autotoertocht maken. Zou ik normaal nooit voor kiezen maar nu is het wel een goed idee om in de airco te zitten. Sightseeing
Ik kijk het nog even aan...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Dichtgooien die hap, niet moeilijk doen, is ongezond en gevaarlijk.
In ons geval wel de koelste optie. De tent is op dit moment niet bepaald aangenaam om te verblijvem. Nu zitten we nog lekker in de schaduw maar het wordt straks toch wel te warm vrees ik..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff, nee dank je, ook met airco krijg je mij vandaag niet in de auto
Juist wel. Zo koel als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff, nee dank je, ook met airco krijg je mij vandaag niet in de auto
ANP: In Bloemendaal is een oudere jongen aangetroffen in een zogenaamd tickethuisje. Hij was waarschijnlijk door de hitte bevangen en volledig uitgedroogd. Toen de hulpdiensten hem wilden afvoeren viel hij in stof uit een en werd weggevoerd door een oostenwindje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |