quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Nog ff een mooi extra'tje erbij onderhandeld met mijn beste Joodse onderhandelingstaktieken. Prima tevreden met de voorwaarden.
Jaquote:
helaasch, 40 uur in de week loonslavenquote:
Ik denk dat ze er meer moeite mee hebben als je hun bedrijfsgeheimen op Wikileaks dumpt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb niet gevraagd wat hun policy is mbt Fok! tijdens werktijden
dat wordt dus diep in de nacht Fokken de komende 8 jaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb niet gevraagd wat hun policy is mbt Fok! tijdens werktijden
Heb al een mailtje naar de Chinezen gestuurdquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer moeite mee hebben als je hun bedrijfsgeheimen op Wikileaks dumpt.
Tofquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Nog ff een mooi extra'tje erbij onderhandeld met mijn beste Joodse onderhandelingstaktieken. Prima tevreden met de voorwaarden.
Morgen beginnen, dus straks nog ff naar een middagfilm in de bios
Echt leuk dit, vind het wel spannend morgen
Je weet dat je salaris pas einde van de maand komt hequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamaandag gesprek, dinsdag uitslag, vandaag tekenen en morgen handjes uit de mouwen.
Dit weekend naar de Ikea
Had nog spaargeld, die wil ik nu wel verstokenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je salaris pas einde van de maand komt he![]()
Tofffquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Nicequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jaarcontract ondertekend
Maar wie moet jou dan gezelschap houden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Steer wordt nu in een normaal dag-nachtritme gedwongen, iets wat hij al heel lang probeert
golfer & Bluezz gaan laat naar bed en FFT heeft nog wel eens insomnia en komt gedag zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef Den_Haag het volgende:
Maar wie moet jou dan gezelschap houden?
Noooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Steer wordt nu in een normaal dag-nachtritme gedwongen, iets wat hij al heel lang probeert
Ben niet zo exhibitionistisch, dus salaristopics, gedurft en gewaagd, nahquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Steer wanneer zien we je bij de grootverdieners in het Fok! Salaris topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |