Eigenlijk is dat simpele, vette eten toch vaak het lekkerste. (A) Mevr LXIV had pas een barbecue gewonnen voor 20 personen. Hadden we er 40 uitgenodigd, moesten we wat vlees bijkopen (dachten we). Dus ik extra veel spek in het wagentje gegooid. A kijkt me zo aan van 'dat willen de mensen toch niet?'. Maar dat willen de mannen dus echt wel. Lekker spek van de BBQ. Lekker veel spek. Dat trekt toch meer liefhebbers dan van die droge groentenburgers of zo'n bleek kipfilé-tje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op schiphol vond ik laatst een National Geographic met een heel stuk van Jonathan Franzen over zielige vogeltjes eten over de wereld, en hoe je ze kan berschermen.
Van die mosselenstrofe krijg ik trouwens honger.
Wij waren op de camping ook zowat de enigen zonder tattoo of obesitas. Gelukkig stelden de kinderen hier vooralsnog geen vragen over.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:09 schreef Z het volgende:
We hebben heerlijk gekampeerd (Dordogne). Zodra de tent open is, stuiven de kinderen eruit en zie je ze praktisch de hele dag niet niet terug, in tijden niet zoveel gelezen. Naast tattoos verbaas ik me ook altijd over de vele inteelthoofden op de camping.
Dat is toch met alle tattoos zo? Na verloop van tijd worden ze grauw en vaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:25 schreef Gellius het volgende:
Ik zag laatst één van de eerste veteranen-kontgeweien: ik bedoel een dame die er vroeg bij geweest moet zijn. Laten we zeggen, mid-jaren negentig. Misschien iets eerder. Het zag er niet denderend meer uit, mensen.
Wat voor vragen hadden ze kunnen stellen dan en wat had jij daarop geantwoord?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef LXIV het volgende:
Wij waren op de camping ook zowat de enigen zonder tattoo of obesitas. Gelukkig stelden de kinderen hier vooralsnog geen vragen over.
Wat die kinderen allemaal vragen dat kun je van te voren niet bedenken. Soms echt hele slimme dingen. Zo zat er pas zo'n vlieg die op een wesp lijkt op de ontbijttafel. Ik legde uit dat die vlieg zich als wesp verkleedde, zodat de vogels dachten dat hij dus een wesp was en hem niet opaten. Was dat niet slim van die wesp?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat voor vragen hadden ze kunnen stellen dan en wat had jij daarop geantwoord?
Dat heb ik drie weken geleden ook gedaan. En nog steeds niet gerookt. Ging eigenlijk heel gemakkelijk. Was er mentaal wel klaar voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:14 schreef JAM het volgende:
Ik ga eens stoppen met roken, jongens. Dat is wel weer genoeg geweest zo.
Die gebruikte m'n vriendin vorig jaar. Werkte uitstekend, al werd ze er misselijk van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb ik drie weken geleden ook gedaan. En nog steeds niet gerookt. Ging eigenlijk heel gemakkelijk. Was er mentaal wel klaar voor.
Ik doe het cold turkey, maar je kunt bij de dokter tegenwoordig ook een soort medicijn krijgen wat het stoppen erg gemakkelijk -schijnt- te maken. Eigenlijk een medicijn tegen drugsgebruik, waarmee je de behoefte aan roken geheel kunt stoppen. Dat is beter dan nicotinepleisters of zo, waarmee de verslaving feitelijk in stand houdt.
1 sigaret in jouw bijzijn dan. Dat zullen er waarschijnlijk wel meer zijn denk ik dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die gebruikte m'n vriendin vorig jaar. Werkte uitstekend, al werd ze er misselijk van.
Maar goed, inmiddels rookt ze weer, al is het door mijn astmatische zero-tolerance beleid wel teruggedrongen tot vaak maar één sigaret per dag. Maar toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |