Ik heb dat ook nog nooit gedaan, vanuit dit topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:18 schreef Gellius het volgende:
Klikt er al eens iemand op die youtubelinkjes? Ik nooit in ieder geval.
Ik ben nooit hoger geweest dan de duintoppen tussen Hoek van Holland en Katwijk. Maar je moet ergens beginnen..Als je bij de Mont Ventoux bent en daar al die hobbyisten op hun fietsjes die berg op ziet gaan, dan werkt dat wel aanstekelijk. Na de komst van de kleine ga ik het spinnen maar weer proberen op te pakken. Als je dat een beetje fanatiek doet, is dat een prima training. Ik deed voor de zwangerschap aan Bikram Yoga en daarmee kun je jezelf voorbereiden op sporten in warmte. Mag ik nu ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Leuk. Een paar jaar geleden heb ik wat gewandeld in zwitserland en overnacht in een berghut, dat was wel de moeite waard. En wat fietsen betreft: Ik ben nooit hoger dan limburg geweest, maar klimmen staat wel op m'n lijstje (je moet na je 30e wat overhouden he om te doen).
Overigens ga ik deze winter wel weer verder met de wintertriathlons, dat vind ik ook wel een stoere bezigheid. (en ooit een marathon, maar die moet binnen de 4 uur want anders vind ik het onzin, dus moet ik eerst wat harder trainen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |