Waauw! Goed boek!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:45 schreef GotC het volgende:
Limone, ben je gewoon al 25 weken en 1 dag zwanger![]()
Gisteren een enorm goed boek gelezen voor zwangeren: Vrouw is zwanger, bevalt van een prachtige zoon, helemaal in de wolken, man gaat op z'n knieën naast haar zitten...en vraagt of ze wel zeker weet dat het kindje wel van hem is. Oh, en vertelt vervolgens dat hij weg gaat bij haar. Een uur na de bevalling.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Waauw! Goed boek!!Titel? Ben wel benieuwd...
Merci! gaat op de leeslijstquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles is zoals het zou moeten van Daphne Deckers
Moet zeggen dat het wel enorm lekker leesvoer was! Heb zelfs hardop moeten lachen.
Zou gewoon een brief schrijven. Inclusief verwijzingen naar eerdere gesprekken en dat je graag een gepaste oplossing tegemoet ziet, aangezien je nu écht het kamertje niet af kan maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef DJMomo het volgende:
Hmmm, ook nog een idee idd. Op hun facebook mag je helaas geen krabbels achter laten. Doet het ook altijd goed
Dan zeg je dat je telefonisch correct te woord bent gestaan, maar daden spreken luider dan woordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef DJMomo het volgende:
jamaar de mevrouw aan de telefoon is telkens zo aardig...en zegt elke keer dat het "heus wel goed komt"...
Jaaaaa! Nog 5 dagen en dan hoef ik nog minder dan 100 dagen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:45 schreef GotC het volgende:
Limone, ben je gewoon al 25 weken en 1 dag zwanger![]()
Gisteren een enorm goed boek gelezen voor zwangeren: Vrouw is zwanger, bevalt van een prachtige zoon, helemaal in de wolken, man gaat op z'n knieën naast haar zitten...en vraagt of ze wel zeker weet dat het kindje wel van hem is. Oh, en vertelt vervolgens dat hij weg gaat bij haar. Een uur na de bevalling.
drie keer woordwaarde?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaaaa! Nog 5 dagen en dan hoef ik nog minder dan 100 dagen!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of mijn hormonen dat boek wel aankunnen. Of de kamertjesverkoopbedrijfshizzle van Momo. Grrrrrr
Stttttttttquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Huu, ik moet nog 67 dagen tot ik 40 weken zwanger ben
Heb je daar een ticker voor?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Oh, en ik nog 43 dagen, 4 uur en 55 minuten voor mijn SEO![]()
Dit is niet via babydump, maar rechtstreeks in een van de winkels van Bopita gekocht. En niets geen goedmakertje of wat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Suusz het volgende:
DJMomo, frustrerend vd kamer! Heb je de ´excuusbeer´van B abydump wel al gehad?
30 weken?!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dit is niet via babydump, maar rechtstreeks in een van de winkels van Bopita gekocht. En niets geen goedmakertje of wat.
Ohja, hoeveel werkdagen nog! ook leuk! Ip kan ik 6 jan met verlof. en keer ik dan (bij (voor)tijdige bevalling) op 28 april terug. Midden in ons Q1 proces, dus mss beter om maar uit te gaan dat baby te laat is, en ik er nog niet ben (sowieso wil ik in 1e week dat ik terug ben op kantoor niet al gelijk een vliegtuig in). Dan vooraf mss ook maar O&N meepakken, en heej, als ik toch bezig ben, waarom kerst dan niet? Heb toch nog 30 weken vakantie staan
Ohw, dacht dat het via de Babydump was, was iemand anders hier in dit topic denk ik. Jammer dat ze dan geen goedmakertje ofzo hebben. Of het gewoon goed doen... nog beter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dit is niet via babydump, maar rechtstreeks in een van de winkels van Bopita gekocht. En niets geen goedmakertje of wat.
Och hemel nee. Ik snap die keizersnede wel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef PureEvil het volgende:
Even hoor jongens....
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_dikste_baby__.html
Je moet er toch niet aan denken om dit door je doos te persen![]()
Is er nog geen nieuws van KD?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef PureEvil het volgende:
Even hoor jongens....
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_dikste_baby__.html
Je moet er toch niet aan denken om dit door je doos te persen![]()
Is er nog geen nieuws van KD?
Die ja! Beer zal dan wel meerdere doelen hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef DJMomo het volgende:
Die beer is de vrienden aan breng beer denk ik. Hebben wij bij de 1e zwangerschap gekregen toen vent's collega een kamer of weet ik het wat bij BD kocht, en wij een of ander kaartje hadden meegegeven dat ie daar heen moest. Is het dezelfde beer als op mijn facebook aankondiging van zwangerschap staat (paar topics terug).
Waarom heb je vorige keer geen zwangerschapsverlof meegemaakt, wegens wisseling werk ofzo? Is inderdaad wel erg lekker, en denk voor de meeste vrouwen ook zeker wel nodigquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef Jipster het volgende:
Ja, dat bedoel ik![]()
Vorige keer heb ik geen zwangerschapsverlof gehad, alleen bevallingsverlof. Hoop nu wel zwangerschapsverlof mee te maken, lijkt me wel lekker
Nee, te vroeg geboren kindje, dan sla je ook je zwangerschapsverlof over en rol je vanuit werk gelijk bevallingsverlof inquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:57 schreef Suusz het volgende:
[..]
Die ja! Beer zal dan wel meerdere doelen hebben
[..]
Waarom heb je vorige keer geen zwangerschapsverlof meegemaakt, wegens wisseling werk ofzo? Is inderdaad wel erg lekker, en denk voor de meeste vrouwen ook zeker wel nodig
Heb je dan wel 16 weken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nee, te vroeg geboren kindje, dan sla je ook je zwangerschapsverlof over en rol je vanuit werk gelijk bevallingsverlof in
Oja, tuurlijk. Daar was ik met mijn warrige hoofd niet opgekomen..Kan me voorstellen dat je het dan nu ook wel eens met een periode rust ervoor wil meemaken jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nee, te vroeg geboren kindje, dan sla je ook je zwangerschapsverlof over en rol je vanuit werk gelijk bevallingsverlof in
En volgens mij ook als je een keer ziek bent in melaatse trimester ofzo? Of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef Pvoesss het volgende:
Als je al voor je verlof niet meer kan werken moet je trouwens altijd met verlof met 34 weken.
Hier ook iemand die erg langzaam looptquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:47 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn badje is weg CwenVriendje moest tafels schuren en nu is door het stof heel het water groen... Gelukkig woon ik op fiets afstand van het strand.
Mini vraagje btw, ik heb met lopen ineens heel erg last gekregen van mn liezen, met de bijkomende mutssteken kan het zijn dat Olli nu helemaal ingedaald is en de boel lekker opgerekt heeft? Ben nu nog langzamer aan het lopen dan Oma met 2 kunstheupen. (vanmiddag getest)
Wasmachine met babywasstand vraagt er om om te testen Bla
Oh jeetjequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier ook iemand die erg langzaam looptde ene dag wat langzamer dan de andere dag. Loop dus vooral met kinderwagen, heeft het rollator effect
![]()
Het vooral ook de pijn in m'n lies (en m'n bil en met name die blijft enkele dagen aanwezig, ben er gelukkig sinds vandaag weer redelijk vanaf zodat ik niet ook nog eens waggel als een eend als ik gezeten heb, nu alleen nog als ik uit bed op staauw)
Leeg?? no way... Ik trek mijn aller aller aller chagrijnigst kijkende poes een olli pakje in en die gesp ik vast. Dat beest is lelijk joh!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:15 schreef Mabawa. het volgende:
Gewoon in je eentje, mét lege kinderwagen Hilz!
Ik zeg doen! En dan wel filmen, ik ben benieuwd naar de reactie van de kinderwagengluurders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Leeg?? no way... Ik trek mijn aller aller aller chagrijnigst kijkende poes een olli pakje in en die gesp ik vast. Dat beest is lelijk joh!
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe wasmachine... Dacht van de week dat het klaar was... Stinken joh! machine en was leek wel een open riool!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De prijs viel me eerlijk gezegd nogal mee
Waggelen als een eend hihi
Dat merk ik hier soms ook...ja nu al
Ik doe mee, alleen zijn allebei mijn katten schoonheden... Niet erg toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Leeg?? no way... Ik trek mijn aller aller aller chagrijnigst kijkende poes een olli pakje in en die gesp ik vast. Dat beest is lelijk joh!
whahahahaha dan wordt ik écht de dorpsgekquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik zeg doen! En dan wel filmen, ik ben benieuwd naar de reactie van de kinderwagengluurders.
Ik zeg DOEN! Leen ik een tweeling wagen voor jequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik doe mee, alleen zijn allebei mijn katten schoonheden... Niet erg toch?
Foto? Kijken of ie t wint van de kat van sorbo xDquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wij vorige weekquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Wanneer hadden jullie ongeveer de keuze voor het geboortekaartje gemaakt?
Ah oke. Ik kan altijd nogal onrustig worden als ik naar iets op zoek ben en het niet kan vinden. Zodra ik met iets begin wil ik het afhebben. Maar nog geen kaartje kunnen vinden dus. Maar ik hoef me ook helemaal niet te haastenquote:
Volgens mij dalen sommige baby's pas in tijdens de bevalling en hoef je je dus niet druk te maken als ie nu nog niet is ingedaald. Dat is tenminste wat de vk een paar weken terug tegen mij verteldequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:39 schreef Cwen het volgende:
Hahaha Bubs, kan me voorstellen! Mijn schoonmoeder blijft ook bij alles vragen of het wel gaat, heb ook al voorgesteld me voortaan liggend te vervoeren als ze niets gelooft.
Mignonne en Wup, ben het vergeten, maar maakt het uit dat ze nog niet volledig is ingedaald? Zou dat op deze termijn niet al zo moeten zijn?
Ben ook benieuwd hoe het met KD en Ella gaat!
ieuw, dat is zeker niet fijn nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe wasmachine... Dacht van de week dat het klaar was... Stinken joh! machine en was leek wel een open riool!
pff daar vraag je wat...een heeeele tijd trug al. Maar ik ben dan ook niet goed wijsquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Wanneer hadden jullie ongeveer de keuze voor het geboortekaartje gemaakt?
Hier is twee jaar terug de droger kapot gegaan in m'n kraamweek.. Ook niet handig als de kraamhulp (bijna) elke dag je beddengoed wast en je alleen maar een klein wasrekje hebt.. Had die ook wel eens kuren van te voren maar dat was snel op te lossen door hem nogmaals aan te zetten.. Heb er toen spijt van gehad dat ik niet voor de bevalling een nieuwe aangeschaft had.. Dus misschien kun je dat voor het wasmachine nog in overweging nemen (de genen die er troubles mee hebben) voor dat je dadelijk in je kraamweek zonder zit..quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ieuw, dat is zeker niet fijn nee.
Hier maakte hij een heel hard rammelend geluid en ging de trommel niet meer rond..had nog wel gerepareerd kunnen worden, maar ding is 15 jaar oud. Dus een nieuwe mocht ondertussen wel
Wij hadden de definitieve versie pas gisteren binnen gekregen. We wilden geen standaard kaartje van internet en hebben hem laten vormgeven door een drukkerij. Maar hij is nu klaar en ben erg tevredenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Mabawa. het volgende:
Haha nou volgens mij kom ik aardig bij jou in de buurt wat dat betreftquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
pff daar vraag je wat...een heeeele tijd trug al. Maar ik ben dan ook niet goed wijs
Steken is idd indalen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:06 schreef Hilzillah het volgende:
Oh ja, verweken ook nog... Maandag naar de Ollispotter zal het gelijk even vragen.
Laatst was hij ook bij mij nog niet helemaal ingedaald Cwen, dus dat zal het ook wel zijn.
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:16 schreef Jipster het volgende:
En volgens mij ook als je een keer ziek bent in melaatse trimester ofzo? Of heb ik dat mis?
Fijn! Hopelijk blijft ze nog even zitten. Ik duim!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ff snel..
longrijpers zitten er lang genoeg in, remmers zijn gestopt nu, dus nu is het afwachten..
Mag zelfs thuis zijn want in het ZH kunnen ze nu niets meer helpen, alles is nu dus voorbereid mocht ze komen. Ik heb een rondleiding Neo gehad, we hebben alles besproken, onze wensen en wat ze daarvan waar kunnen maken.
Nu hopen we vooral dat het gerommel nog stopt. Het is nog steeds niet helemaal lekker daar beneden, harde buiken, af en toe opeens een uur felle weeën, vanmorgen lag ik zelfs even aan de hartbewaking omdat ik zelf opeens raar reageerde op de weeën.BMM is volledig verstreken, maar ontsluiting willen ze niet meer voelen nu (of het meer is geworden) omdat ik alleen maar heftiger reageer naar toucheren of inwendige echo's.
duimen dus.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Haha nou volgens mij kom ik aardig bij jou in de buurt wat dat betreft
Ik wil ook een droger aanschaffen, zoveel wassen die we gaan hebben... is wel zo handig.
Ik kenniekiezennie! Ach, komt wel. Kan me er niet druk over makenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Mabawa. het volgende:
Er is ook een namentopic he, misschien kan je daar nog wat suggesties vragen of ideeën opdoenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:10 schreef martine1984 het volgende:
KD wat fijn dat ze nog in haar huisje zit.Hopelijk haalt ze gewoon een trucje met je uit en komt ze pas over een paar weekjes echt buiten kijken.
Net even over internet gespeurd voor een naam voor ons jongetje. Maar jeetje wat is dat toch weer lastig. Mijn favoriete naam heeft ML al af geserveerd een tijdje geleden. Heb hem gewoon weer op het lijstje gezet wie weet went hij er aanIk wil graag een naam die ook internationaal uitspreekbaar is. Maar de naam die we nu samen leuk vinden is best hollands.
gelukkig heb ik nog 16 weken....
Ben jij mijn schoonzus? Paar maanden geleden whatsappte ze dat ze dé naam hadden gekozen. Zie ik haar twee weken terug weer fanantiek in een namenboekje zitten strepenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef GotC het volgende:
Oh namen..breek me de bek er niet over openWe hadden een naam. Al 3 maanden. Nu niet meer.
Omdat je lichaam de zwangerschapshormonen kwijt gaat willen, waardoor je heel hard gaat zweten 's nachts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Cwen het volgende:
Gaan ze ELKE dag m'n beddengoed vervangen? Waarom?
Ik mocht in het ziekenhuis niet alleen douchen. Dus gezellig met de dienstdoende verloskundige als toezichthouder onder de douche.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohh ja dat douchen na de bevalling... Heerlijk! Ik mocht denk 1,5 uur na de bevalling al douchen. Al moest ik tijdens het douchen wel even gaan zitten, want ook al ging ik maar heel even douchen, ik was toch een beetje dizzy.
Niet zo fraai voor hem maar wel voor jou denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik was met mijn man in de douche.Was niet echt een fraai gezicht voor hem, want er kwam nogal wat uit daar beneden zegmaar.
Alleen douchen is denk ik ook wel tricky, want door de warmte ga je denk ik nog sneller onderuit dan normaal.
Wauw Klaproosss jij laat er ook geen gras over groeien. Ik hoop dat je hormonen niet met je op de loop gnaan. Dan moet je straks met 38 weken nog een nieuwe uitzoeken.
Fijn dat je iig voorbereid bent. Hoop dat ze nog even blijft zitten. Elke dag is er weer 1. Succes!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ff snel..
longrijpers zitten er lang genoeg in, remmers zijn gestopt nu, dus nu is het afwachten..
Mag zelfs thuis zijn want in het ZH kunnen ze nu niets meer helpen, alles is nu dus voorbereid mocht ze komen. Ik heb een rondleiding Neo gehad, we hebben alles besproken, onze wensen en wat ze daarvan waar kunnen maken.
Nu hopen we vooral dat het gerommel nog stopt. Het is nog steeds niet helemaal lekker daar beneden, harde buiken, af en toe opeens een uur felle weeën, vanmorgen lag ik zelfs even aan de hartbewaking omdat ik zelf opeens raar reageerde op de weeën.BMM is volledig verstreken, maar ontsluiting willen ze niet meer voelen nu (of het meer is geworden) omdat ik alleen maar heftiger reageer naar toucheren of inwendige echo's.
duimen dus.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:43 schreef Jipster het volgende:
Kd succes, hopelijk wacht ze toch nog even!
Oef.. Ik heb vooral snachts ontzettend pijn in m'n schaambot en met omdraaien kan ik wel jankenherkenbaar? Het kraakt ook in m'n schaambot..
Op het kraken na heeeel herkenbaar helaasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:43 schreef Jipster het volgende:
Kd succes, hopelijk wacht ze toch nog even!
Oef.. Ik heb vooral snachts ontzettend pijn in m'n schaambot en met omdraaien kan ik wel jankenherkenbaar? Het kraakt ook in m'n schaambot..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoel + koud glas met koud nat + afkoeling. Niks meer aan doen verderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
MELD!
Gisteravond weer pijnlijk gerommel. Uiteindelijk in slaap gevallen en door kunnen slapen gelukkig.
Vandaag eens zien hoe ik de hitte door ga komen.
Als dat zou kunnen... Maar ik heb hier een peutertje met energie teveel en nu even een ochtendhumeurtje lijkt het..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Stoel + koud glas met koud nat + afkoeling. Niks meer aan doen verder
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:27 schreef Hilzillah het volgende:
Deze nacht moeten we maar snel vergeten. Bij elkaar 1 heel uur geslapen. Van 02.15 tot 06.30 bezig geweest met omdraaien, vriendje wegduwen, mezelf binnenboord houden, vriendje wegduwen, maar weer eens omdraaien, krabbelen aan verse muggenbulten... Ach, ik ben lekker productief geweest zal ik maar zeggen.Ik had nog wel een hele lijst gehad met dingen die je kon gaan doen, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al best wel lang pijn aan mijn schaambot. Overdag én 's nachts. Het is stukke minder geworden nu ik niet meer zo veel loop en sta. Ik doe alles nu op de fiets en na huishoudelijke klussen rust ik regelmatig uit. Ik benader mijzelf nu als een oma en dat helpt.
Geboortekaartjes?! Wij hebben nog geen eens een naam.. Gelukkig zit ik tussen Bla en Mabawa in en zal ik niet te laat zijn met kaartjes, kamers en ander kinderspul![]()
Ik krijg steeds minder vertrouwen in kamertjesverkoopbedrijven door dit soort verhalen van Momo en SDM en nog vele anderen. Het feit dat ze een excuusbeer (in grote oplagen) hebben vind ik al bijna te idioot voor woorden. Het is maar goed voor mij en mijn omgeving dat we die bedrijven maar links laten liggenSterkte jullie.
Ja, stom... Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen... Maar ik heb hier een peutertje met energie teveel en nu even een ochtendhumeurtje lijkt het..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:27 schreef Hilzillah het volgende:
Deze nacht moeten we maar snel vergeten. Bij elkaar 1 heel uur geslapen. Van 02.15 tot 06.30 bezig geweest met omdraaien, vriendje wegduwen, mezelf binnenboord houden, vriendje wegduwen, maar weer eens omdraaien, krabbelen aan verse muggenbulten... Ach, ik ben lekker productief geweest zal ik maar zeggen.Vervelend zo'n rotnacht! Was het geen deel van de slijmprop toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was echt vloeibaar en melk wit. Maar VEEL! Echt zo ontzettend veelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:43 schreef Sull het volgende:
[..]
Vervelend zo'n rotnacht! Was het geen deel van de slijmprop toevallig?
Geen file's iig! Heerlijk Blaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oe lekker hilz :p
Nou dames ik lig al op het strand..goed te doe zo op een ligbedje met parasol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan vandaag beginnen met verhuizen, van mijn studentenkotje naar appartement met drie slaapkamers en groot balkon. Zinin!Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:24 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn KD, dat ze nog lekker binnen zit.
SDM, vervelend van die meubels, je zou toch denken dat zo'n bedrijf wel goede producten kan en wil afleveren.
Hilz, dat klinkt als een fijne nacht. En
![]()
die afscheiding! Dit laat ik maar niet aan vriendje lezen, dan durft 'ie vast niet meer naast me te slapen.
Bla, veel plezier op het strand!
Hier alles goed, we zijn de 12 weken voorbij zonder problemen, hoezee!Lieve hoolies zijn altijd goed! Waren het toevallig Olligans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan vandaag beginnen met verhuizen, van mijn studentenkotje naar appartement met drie slaapkamers en groot balkon. Zinin!![]()
Verhuizen met dit weer? Waauw. Een opgave. Maar een groter huis is ook wel weer lekker. En als je van studentenkot naar huis gaat heb je ook lekker weinig meubels om te verslepen![]()
Toevallig niet, al is de Club van Olli wel tweede keus van alle herenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Lieve hoolies zijn altijd goed! Waren het toevallig Olligans?![]()
Verhuizen met dit weer? Waauw. Een opgave. Maar een groter huis is ook wel weer lekker. En als je van studentenkot naar huis gaat heb je ook lekker weinig meubels om te verslepen
Oooh leuk! ik ben een paar jaar geleden geweest op uitnodiging van. En helemaal niet zo hysterisch druk als dat ze zeiden. Dus erg leuk!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:14 schreef Cwen het volgende:
Balen SDM! Gaan jullie er nog achteraan?
RFR, succes met de verhuizing! Het is zo fijn als je straks alles over hebt!
Bla, klinkt goed!
Jipster, ja, ook mijn schaambot doet dat. Ik trek een been op en 'duw' mezelf dan op m'n rug. Andere been en door naar de andere zijde. Het blijft wat gevoelig, maar niet zo erg als m'n heupen... Die vinden het echt niet leuk meer.
Hilz, klinkt bekend, die nacht... Hier moest ML op muggenjacht van zichzelf en eenmaal wakker slaap ik nauwelijks meer. Afscheidingissue ken ik wel, is idd vrij walgelijk
.
KD, hopelijk gaat alles nog steeds goed! Hartissues klinken niet best, houden ze dat in de gaten?
Vanavond naar de Diergaarde op uitnodiging van een grote energiemaatschappij! We gaan met m'n schoonouders mee en ik heb er zo'n zin in! Als het kan ga ik een Olli scoren, of zijn ze er niet meer?
Verder doe ik dus helemaal niks vandaag... Maar dat is het wel waard!
Morgen hoef ik ook niet veel, dus ik kan het even lijdenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oooh leuk! ik ben een paar jaar geleden geweest op uitnodiging van. En helemaal niet zo hysterisch druk als dat ze zeiden. Dus erg leuk!!
Doe je wel rustig aan met lopen? Anders ben je morgen geen mens meer. En er zijn nog Olli's hoor.
Excuusbeer?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:40 schreef DJMomo het volgende:
Had over SDM heen gelezen. Dikke ruk ook zegJij wel bij bedrijf van excuusbeer besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij wacht ook al een tijdje toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef Mabawa. het volgende:
Oh leuk Cwen, wij gaan morgen!! Met die warmte, maar goed het is pas vanaf eind middag
SDM wat ontzettend ruk van die meubels. Heel irritant. Ik ga morgen ook weer bellen met 'onze' winkel hoe het met het bedje staat en ik ben ik staat om compensatie te eisen zodat ik gewoon bij ikea ofzo een ledikant kan halen! Ik kan hier niet zo goed tegen!Fabriek ook gesloten?
[ Bericht 12% gewijzigd door Sharpdressedman op 01-08-2013 11:18:50 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Dus jij had een extra kwaliteitscontrole en nog steeds beschadigd, lekker danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:13 schreef DJMomo het volgende:
De beschadigde stukken van onze kamer kwamen zelfs uit dozen waarop heel groot een extra sticker "quality controlled" geplakt zat. Dus...
Ja, als je een leenkat hebt dan loop ik ook mee met de parade!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:37 schreef Hilzillah het volgende:
En Suusz, jij loopt toch wel mee met onze parade? Ik heb nog een kat in de aanbieding. Een mooie zwarte met groene ogen.
Ze kan wel heerlijk chagrijnig kijken het beest
Je mag kiezenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:37 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, als je een leenkat hebt dan loop ik ook mee met de parade!![]()
Hier vanmiddag weer check bij de verloskundige.. Ben zo benieuwd of er überhaupt al iets gaande is bij mij, of dat hij gewoon nog lekker twee weken blijft zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan ze kijken of er al activiteit is? Doen ze dat eigenlijk altijd als je overtijd loopt? Of pas bij 42 weken?
Lekker vakantie Nikki! En de echo
Mag ik ook komen walvissen Zand? Mijn zwembad is leeg
Wel een beetje rustig aan hè momo... Je kan geen 1000 dingen in 1 dag proppen zonder jezelf voorbij te lopen
Neem een rolstoel Cwen! En laat je rijden![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je mag kiezenHaha, leuke katten! Die tweede chagerijnigert wordt het danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan ze kijken of er al activiteit is? Doen ze dat eigenlijk altijd als je overtijd loopt? Of pas bij 42 weken?!
Ik denk niet dat ze uit zich zelf al gaan kijken of er al iets gaande is.. Denk alleen als ik het zelf vraag of aangeef, en weet ook niet of ik dat ga doen.. Laat het een beetje van het gesprek afhangen denk ik. Bij week 41 zullen ze wel actief beginnen over strippen etc?
Laiv, kan ik me voorstellen! Maar proberen om zoveel mogelijk los te laten inderdaad![]()
Jeetje wat spannend Suusz!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:06 schreef Suusz het volgende:
[..]
Haha, leuke katten! Die tweede chagerijnigert wordt het dan!
Ik denk niet dat ze uit zich zelf al gaan kijken of er al iets gaande is.. Denk alleen als ik het zelf vraag of aangeef, en weet ook niet of ik dat ga doen.. Laat het een beetje van het gesprek afhangen denk ik. Bij week 41 zullen ze wel actief beginnen over strippen etc?
Laiv, kan ik me voorstellen! Maar proberen om zoveel mogelijk los te laten inderdaad
Da's mijn verjaardag!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:28 schreef Butterflower het volgende:
Via het WOHTS topic kom ik hier voorzichtig binnenschuivelen.
Vandaag 5 weken en 2 dagen, nog elke dag vind ik het spannend.
De Moeders voor Moeders mevrouw is vanmorgen al geweest en vanaf maandag mag ik in flessen pissen, volgende week vrijdag eerste afspraak bij de verloskundige.
Ik zou graag in het lijstje erbij willen. Mijn UD is 1 april 2014 volgens mijn eigen berekeningen (echt waar)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:28 schreef Butterflower het volgende:
De Moeders voor Moeders mevrouw is vanmorgen al geweest en vanaf maandag mag ik in flessen pissen, volgende week vrijdag eerste afspraak bij de verloskundige.
Ik zou graag in het lijstje erbij willen. Mijn UD is 1 april 2014 volgens mijn eigen berekeningen (echt waar)
Gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:52 schreef Hilzillah het volgende:
Mag ik ook komen walvissen Zand? Mijn zwembad is leeg
Ik had m'n eerste afspraak bij 4w3dquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]![]()
En wat een enorme snelle afspraak bij de VK
Nou inderdaad, ik mag volgende week woensdag voor het eerst langs. Ach, intakegesprek. Dus maakt ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]![]()
En wat een enorme snelle afspraak bij de VK
Na ja zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:19 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd Butterflower!
Ik heb vandaag een sticker verdiend bij de verloskundige. En niks aangekomen sinds vier weken, altijd fijn om te zienZe noemde me wel verkapt dik
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:28 schreef Butterflower het volgende:
Voel je je al wat beter Bubs? Niet meer zoveel harde/gevoelige buiken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Na ja zeg![]()
Ik ben ook weer goedgekeurd bij de internist, altijd fijn.
En bloedgeprikt voor de resusfactor.
Aankomen doe ik al een paar weken niet. Geen probleem als pukkie maar goed groeit
Nee niet echt. Ben wel al erg actief geweest vandaag, dus nu maar even hangen op de bank.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Voel je je al wat beter Bubs? Niet meer zoveel harde/gevoelige buiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom BF!![]()
Ja, echt! Ik word er helemaal verliefd van. Al dat geduw kan mij niet lang genoeg duren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:09 schreef Sull het volgende:
Nikki,wat fijn! Hopelijk geeft het je wat vertrouwen!
Skips, leuk is dat voelen zien, he!
Kp, spannend zaterdag!
Bf, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Echo was goed. Nog steeds twee wurmpjes met kloppende hartjes.Ohh al weer keiveel gegroeid sinds de vorige keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom BF!![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Echo was goed. Nog steeds twee wurmpjes met kloppende hartjes.Mooi! Blijft bijzonder, tweelingecho'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom BF!![]()
![]()
In H!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef DJMomo het volgende:
Ohja goed geslaagd zand? Was je nu in H of H?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat betekent dus ook dat ik nu al 'ver' over de helft ben, i.p.v. morgen 20 weken.
[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 01-08-2013 21:24:19 ]
Wat fijn Momo!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef DJMomo het volgende:
Uitslag combitest is binnen. 1:2400. Dus gewoon goed.
Heb nog aan je gedacht vandaag! Of je het vol zou kunnen houden. Blij dat je het leuk gehad hebtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef Cwen het volgende:
Skip, wat fijn dat je datum nu klopt!
Mo, nee, FBTO vergoedt helaas geen cursussen... Opgeven kan tot de begindatum hier in de buurt?
Hilz, je poezels zijn tof!
Hier 2 Olli's (1 voor een vriendin) en heul veul bekkenpijn verder, maar wat was het leuk!Ik kan zo genieten van het sporadische uitje...
Ik droomde dat ik wakker werd met een baby in mijn armen. Ik wist alleen niets van de bevalling, en mijn vriend had ook niet meegekregen dat ik bevallen was. Hij kwam wel met mijn zoontje kijken, en toen bedacht ik mij ineens dat ik ook nog niet had gekeken hoe de baby eruitzag. En het was ook nog eens het andere geslacht dan dat ze steeds zeiden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:54 schreef Hilzillah het volgende:
Goedemorgen bollies! Lekker geslapen? Laiv spannend gedroomd? Ik zowaar droomloos geloof ik en diep in coma gelegen!
En sull een rennie speurtocht gehouden. Maagzuur lijkt me echt vreselijk, en dan al helemaal 's nachts!
Hoe is het met je voetjes Cwen? doen ze het nog?
Ik ga straks mn dikke billen verhuizen naar het strand. Weliswaar helemaal remi, want niemand wil met me mee..
En een 38 weken mini![]()
Wat?? Datvis idd wel een creatieve droom! Die skate reis ook echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik wakker werd met een baby in mijn armen. Ik wist alleen niets van de bevalling, en mijn vriend had ook niet meegekregen dat ik bevallen was. Hij kwam wel met mijn zoontje kijken, en toen bedacht ik mij ineens dat ik ook nog niet had gekeken hoe de baby eruitzag. En het was ook nog eens het andere geslacht dan dat ze steeds zeiden.
En toen ging mijn vriend zijn tas pakken, want hij zou op skatereis naar Parijs toe...
Helaas wel een ministrand zonder speciale voorzieningen. Maar met een paar flesjes drinken in de tas komt het wel goed. En dichtbij (als in fietsafstand) Rockanje is ook vlakbij maar dat is zo'n zien en gezien worden strand. Daar ben ik toch iets te zeekoe voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:08 schreef Sull het volgende:
Hilz, dat is ook niet leuk dat niemand mee wil! Ik wil wel mee, maar ik woon erg ver van het strand... En ik moet wel in de buurt van een toiletvoorziening liggen (en onder een parasol).
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je mag kiezenaahw..vooral die bovenste is erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sull, ik weet het, we zijn al lekker buiten! Dreumes rommelt met "Nopper", kennen jullie dat (nog)? Leuk constructie speelgoed. En ik zit lekker in een stoel met een boe kje erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:08 schreef Sull het volgende:
Hilz, dat is ook niet leuk dat niemand mee wil! Ik wil wel mee, maar ik woon erg ver van het strand... En ik moet wel in de buurt van een toiletvoorziening liggen (en onder een parasol).
Laiv, was het nou uiteindelijk wel een mooie baby dan? Gek hoor al die zwangerschapsdromen
Jipster, het is nu nog erg lekker buiten in de schaduw hoor, hup nog even naar buiten!
Vergeet de griffel niet hè?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Skips mooie foto's![]()
en een 10 is altijd fijn
wel fijn om zo ineens al over de helft te zijn toch
Hier geen 3 bij 20 wkn zand..dus skips had gewoon geluk
Nee zeker niet gezien jullie geschiedenisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
OMG dat wordt een lange dag Gotc.
Wij hebben gisteren de broer van mijn man en zijn vriendin ingelicht. De reactie was wat lauwtjes dus ik dacht al. Kreeg man later een berichtje van zijn broer dat zij zelf ook bezig zijn sinds 2 maanden en dat ze nu 4 dagen overtijd is. Ik vind het geen reden om tegen ons zo lauwtjes te reageren, maargoed.
Dat pokken ding was in een dag helemaal groenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en Hillz..zwembad schoonmaken en laten drogen? nu al? wordt volgende week nog goed weer hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |