Waauw! Goed boek!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:45 schreef GotC het volgende:
Limone, ben je gewoon al 25 weken en 1 dag zwanger![]()
Gisteren een enorm goed boek gelezen voor zwangeren: Vrouw is zwanger, bevalt van een prachtige zoon, helemaal in de wolken, man gaat op z'n knieën naast haar zitten...en vraagt of ze wel zeker weet dat het kindje wel van hem is. Oh, en vertelt vervolgens dat hij weg gaat bij haar. Een uur na de bevalling.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Waauw! Goed boek!!Titel? Ben wel benieuwd...
Merci! gaat op de leeslijstquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles is zoals het zou moeten van Daphne Deckers
Moet zeggen dat het wel enorm lekker leesvoer was! Heb zelfs hardop moeten lachen.
Zou gewoon een brief schrijven. Inclusief verwijzingen naar eerdere gesprekken en dat je graag een gepaste oplossing tegemoet ziet, aangezien je nu écht het kamertje niet af kan maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef DJMomo het volgende:
Hmmm, ook nog een idee idd. Op hun facebook mag je helaas geen krabbels achter laten. Doet het ook altijd goed
Dan zeg je dat je telefonisch correct te woord bent gestaan, maar daden spreken luider dan woordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:26 schreef DJMomo het volgende:
jamaar de mevrouw aan de telefoon is telkens zo aardig...en zegt elke keer dat het "heus wel goed komt"...
Jaaaaa! Nog 5 dagen en dan hoef ik nog minder dan 100 dagen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:45 schreef GotC het volgende:
Limone, ben je gewoon al 25 weken en 1 dag zwanger![]()
Gisteren een enorm goed boek gelezen voor zwangeren: Vrouw is zwanger, bevalt van een prachtige zoon, helemaal in de wolken, man gaat op z'n knieën naast haar zitten...en vraagt of ze wel zeker weet dat het kindje wel van hem is. Oh, en vertelt vervolgens dat hij weg gaat bij haar. Een uur na de bevalling.
drie keer woordwaarde?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaaaa! Nog 5 dagen en dan hoef ik nog minder dan 100 dagen!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of mijn hormonen dat boek wel aankunnen. Of de kamertjesverkoopbedrijfshizzle van Momo. Grrrrrr
Stttttttttquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Huu, ik moet nog 67 dagen tot ik 40 weken zwanger ben
Heb je daar een ticker voor?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Oh, en ik nog 43 dagen, 4 uur en 55 minuten voor mijn SEO![]()
Dit is niet via babydump, maar rechtstreeks in een van de winkels van Bopita gekocht. En niets geen goedmakertje of wat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Suusz het volgende:
DJMomo, frustrerend vd kamer! Heb je de ´excuusbeer´van B abydump wel al gehad?
30 weken?!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dit is niet via babydump, maar rechtstreeks in een van de winkels van Bopita gekocht. En niets geen goedmakertje of wat.
Ohja, hoeveel werkdagen nog! ook leuk! Ip kan ik 6 jan met verlof. en keer ik dan (bij (voor)tijdige bevalling) op 28 april terug. Midden in ons Q1 proces, dus mss beter om maar uit te gaan dat baby te laat is, en ik er nog niet ben (sowieso wil ik in 1e week dat ik terug ben op kantoor niet al gelijk een vliegtuig in). Dan vooraf mss ook maar O&N meepakken, en heej, als ik toch bezig ben, waarom kerst dan niet? Heb toch nog 30 weken vakantie staan
Ohw, dacht dat het via de Babydump was, was iemand anders hier in dit topic denk ik. Jammer dat ze dan geen goedmakertje ofzo hebben. Of het gewoon goed doen... nog beter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dit is niet via babydump, maar rechtstreeks in een van de winkels van Bopita gekocht. En niets geen goedmakertje of wat.
Och hemel nee. Ik snap die keizersnede wel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef PureEvil het volgende:
Even hoor jongens....
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_dikste_baby__.html
Je moet er toch niet aan denken om dit door je doos te persen![]()
Is er nog geen nieuws van KD?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef PureEvil het volgende:
Even hoor jongens....
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_dikste_baby__.html
Je moet er toch niet aan denken om dit door je doos te persen![]()
Is er nog geen nieuws van KD?
Die ja! Beer zal dan wel meerdere doelen hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef DJMomo het volgende:
Die beer is de vrienden aan breng beer denk ik. Hebben wij bij de 1e zwangerschap gekregen toen vent's collega een kamer of weet ik het wat bij BD kocht, en wij een of ander kaartje hadden meegegeven dat ie daar heen moest. Is het dezelfde beer als op mijn facebook aankondiging van zwangerschap staat (paar topics terug).
Waarom heb je vorige keer geen zwangerschapsverlof meegemaakt, wegens wisseling werk ofzo? Is inderdaad wel erg lekker, en denk voor de meeste vrouwen ook zeker wel nodigquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef Jipster het volgende:
Ja, dat bedoel ik![]()
Vorige keer heb ik geen zwangerschapsverlof gehad, alleen bevallingsverlof. Hoop nu wel zwangerschapsverlof mee te maken, lijkt me wel lekker
Nee, te vroeg geboren kindje, dan sla je ook je zwangerschapsverlof over en rol je vanuit werk gelijk bevallingsverlof inquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:57 schreef Suusz het volgende:
[..]
Die ja! Beer zal dan wel meerdere doelen hebben
[..]
Waarom heb je vorige keer geen zwangerschapsverlof meegemaakt, wegens wisseling werk ofzo? Is inderdaad wel erg lekker, en denk voor de meeste vrouwen ook zeker wel nodig
Heb je dan wel 16 weken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nee, te vroeg geboren kindje, dan sla je ook je zwangerschapsverlof over en rol je vanuit werk gelijk bevallingsverlof in
Oja, tuurlijk. Daar was ik met mijn warrige hoofd niet opgekomen..Kan me voorstellen dat je het dan nu ook wel eens met een periode rust ervoor wil meemaken jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Nee, te vroeg geboren kindje, dan sla je ook je zwangerschapsverlof over en rol je vanuit werk gelijk bevallingsverlof in
En volgens mij ook als je een keer ziek bent in melaatse trimester ofzo? Of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef Pvoesss het volgende:
Als je al voor je verlof niet meer kan werken moet je trouwens altijd met verlof met 34 weken.
Hier ook iemand die erg langzaam looptquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:47 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn badje is weg CwenVriendje moest tafels schuren en nu is door het stof heel het water groen... Gelukkig woon ik op fiets afstand van het strand.
Mini vraagje btw, ik heb met lopen ineens heel erg last gekregen van mn liezen, met de bijkomende mutssteken kan het zijn dat Olli nu helemaal ingedaald is en de boel lekker opgerekt heeft? Ben nu nog langzamer aan het lopen dan Oma met 2 kunstheupen. (vanmiddag getest)
Wasmachine met babywasstand vraagt er om om te testen Bla
Oh jeetjequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier ook iemand die erg langzaam looptde ene dag wat langzamer dan de andere dag. Loop dus vooral met kinderwagen, heeft het rollator effect
![]()
Het vooral ook de pijn in m'n lies (en m'n bil en met name die blijft enkele dagen aanwezig, ben er gelukkig sinds vandaag weer redelijk vanaf zodat ik niet ook nog eens waggel als een eend als ik gezeten heb, nu alleen nog als ik uit bed op staauw)
Leeg?? no way... Ik trek mijn aller aller aller chagrijnigst kijkende poes een olli pakje in en die gesp ik vast. Dat beest is lelijk joh!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:15 schreef Mabawa. het volgende:
Gewoon in je eentje, mét lege kinderwagen Hilz!
Ik zeg doen! En dan wel filmen, ik ben benieuwd naar de reactie van de kinderwagengluurders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Leeg?? no way... Ik trek mijn aller aller aller chagrijnigst kijkende poes een olli pakje in en die gesp ik vast. Dat beest is lelijk joh!
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe wasmachine... Dacht van de week dat het klaar was... Stinken joh! machine en was leek wel een open riool!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De prijs viel me eerlijk gezegd nogal mee
Waggelen als een eend hihi
Dat merk ik hier soms ook...ja nu al
Ik doe mee, alleen zijn allebei mijn katten schoonheden... Niet erg toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Leeg?? no way... Ik trek mijn aller aller aller chagrijnigst kijkende poes een olli pakje in en die gesp ik vast. Dat beest is lelijk joh!
whahahahaha dan wordt ik écht de dorpsgekquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik zeg doen! En dan wel filmen, ik ben benieuwd naar de reactie van de kinderwagengluurders.
Ik zeg DOEN! Leen ik een tweeling wagen voor jequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik doe mee, alleen zijn allebei mijn katten schoonheden... Niet erg toch?
Foto? Kijken of ie t wint van de kat van sorbo xDquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wij vorige weekquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Wanneer hadden jullie ongeveer de keuze voor het geboortekaartje gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |