SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Schilderij ophangen, de rest eronder smijten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt al een schilderij onder... kan ik niks bijgooien
Jij was mij te snel af:-Dquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Evie het volgende:
[..]
jij had een nieuw topic mogen openen, aangezien je de laatste was die poste
dat mocht ik net niet postenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schilderij ophangen, de rest eronder smijten.
schilderij is nat... en niet voor mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schilderij ophangen, de rest eronder smijten.
kan je beetje schilderen? of is het een soort Brood?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef Evie het volgende:
[..]
schilderij is nat... en niet voor mijen mag niet gezien worden tot ik er klaar mee ben dus neh
het is een soort van naakte vrouw met een bokje en een octopusquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
kan je beetje schilderen? of is het een soort Brood?
dat stond toch ergensquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Is er een regel tegen topicsteals?weer wat geleerd
wel hier showen he als je klaar bentquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
het is een soort van naakte vrouw met een bokje en een octopus![]()
muhahahahah
Zal degene die m op moet hangen leren
Geen last van, vanavond weer sporten geloof ikquote:
I have seen enough hentai to know where this is going.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
het is een soort van naakte vrouw met een bokje en een octopus![]()
muhahahahah
Zal degene die m op moet hangen leren
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I have seen enough hentai to know where this is going.
De eigenaar van de stripwinkel hier in de stad probeert meisjes van een jaar of 15 regelmatig hentai te verkopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I have seen enough hentai to know where this is going.
ik weet alleen roddelverhalen over mensen die jullie niet kennen.. is niet zo interessant dan he?!quote:
Over wie wil je wat horen dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:03 schreef Evie het volgende:
[..]
ik weet alleen roddelverhalen over mensen die jullie niet kennen.. is niet zo interessant dan he?!
Seks gebeurt hier niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]
seks, meineed, mooie verhalenalleschhh
saai saai saai... ik wil mn dagelijkse portie soapquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Seks gebeurt hier niet.
Meineed durft niemand te plegen
Mooie verhalen, tjah.
Dat is toch geen roddel?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef Evie het volgende:
ok ik begin: mijn broer is zojuist bij de parkeerplaats hier beneden aangekomen.. en net op moment dat hij hierheen komt moet ik poepen
Wooow drama.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef Evie het volgende:
ok ik begin: mijn broer is zojuist bij de parkeerplaats hier beneden aangekomen.. en net op moment dat hij hierheen komt moet ik poepen
Sja, ik ben maagd en lieg nooit. En niemand vertelt mij hun geheimen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]
seks, meineed, mooie verhalenalleschhh
Bij ons in het dorp ging dat ook zo!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn dorp:
Auw ik heb buikpijn
volgende dag:
Ze is zwanger hoor!!!!!!!!!!!!
Ging lekker gisteren in de CL hequote:
whahahahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn dorp:
Auw ik heb buikpijn
volgende dag:
Ze is zwanger hoor!!!!!!!!!!!!
Nog leuker: zelf roddels de wereld in helpen en dan de onschuldige spelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp ging dat ook zo!!
Jij bent lola dus jij krijgt een naaktfoto met handtekening gestuurd natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG mag ik je virtuele handtekening ja?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent lola dus jij krijgt een naaktfoto met handtekening gestuurd natuurlijk.
En dat gaat in zo'n dorp ook echt te makkelijk!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog leuker: zelf roddels de wereld in helpen en dan de onschuldige spelenme like
Wat is deze?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan geen snelle levering waarborgen.
Mooi he?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat gaat in zo'n dorp ook echt te makkelijk!!
Wat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen weet wat je in een dronken bui hebt uitgespookt
OMG!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen weet wat je in een dronken bui hebt uitgespookt
Ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG!!
JA dat weet ik nog heel goed
He Myr. Hoe was de introductie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Myraela het volgende:
Bij ons dorp was de pastoor vreemd gegaan.
pastoor had uberhaupt een relatiequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder was taxichauffeur, die wist sowieso alles welquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookheel genant ook aan het paasontbijt en je ouders beginnen daar over
Leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder was taxichauffeur, die wist sowieso alles wel
Nope!!quote:
Iets te veel detail?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Royco zn scharrel die een foto van een bevalling deelt op FB
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon ranzig!quote:
Zag je alleen een baby met bebloed hoofdje of gewoon letterlijk de kut? :pquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon ranzig!
Bebloed babyhoofdje enz![]()
Ik snap niet dat mensen geboorte een wonder noemen. Ranzige bedoeling dat het is
Ah bahquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon ranzig!
Bebloed babyhoofdje enz![]()
Ik snap niet dat mensen geboorte een wonder noemen. Ranzige bedoeling dat het is
Stelde niet zoveel voor, beetje uitleg over alles en rondleiding door het hotel. Ik hoopte meer in de keuken vast te kijken. Wel even een praatje kunnen maken met de chef. Ach, merk het morgen wel, dat is de eerste werkdag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Myr. Hoe was de introductie?
Ow Texel, daar wil ik nog naar toe. Kan ik via jou iets regelen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef Myraela het volgende:
Stelde niet zoveel voor, beetje uitleg over alles en rondleiding door het hotel. Ik hoopte meer in de keuken vast te kijken. Wel even een praatje kunnen maken met de chef. Ach, merk het morgen wel, dat is de eerste werkdag.
Wel de hotelkamers gezien. Die zijn echt prachtig. En als medewerker krijg je bij de andere hotels een kamer voor 25 euro.Dat is geen geld, dus ik denk dat we maar eens een paar dagen Amsterdam en Texel moeten doen.
Klinkt goed! Is het een groot keten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
En als medewerker krijg je gewoon een kamer die vrij is, mag je zelf kiezen. Soms zit je dan gewoon in een suite.en die zijn echt prachtig. De kamer waar ik keek had een prachtig ligbad voor een groot raam dat uitkeek over het water en het prachtige Rotterdam.
En bed met een tv uit het voeteneind.
En wauw.
Familie en vrienden voor 75 euro per nacht, inclusief ontbijt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow Texel, daar wil ik nog naar toe. Kan ik via jou iets regelen?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:51 schreef Myraela het volgende:
Familie en vrienden voor 75 euro per nacht, inclusief ontbijt.
Ze zijn van Westcord hotels.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed! Is het een groot keten?
Ja. Bij ons is het sowieso prachtig, in Amsterdam hebben ze bijvoorbeeld het fashion hotel. Een normale kamer is normaal 2 keer zo duur. De inrichting is zelfs in de simpelste kamers onwijs tof. En geen enkele kamer is hetzelfde.quote:
We = jij en ik?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stelde niet zoveel voor, beetje uitleg over alles en rondleiding door het hotel. Ik hoopte meer in de keuken vast te kijken. Wel even een praatje kunnen maken met de chef. Ach, merk het morgen wel, dat is de eerste werkdag.
Wel de hotelkamers gezien. Die zijn echt prachtig. En als medewerker krijg je bij de andere hotels een kamer voor 25 euro.Dat is geen geld, dus ik denk dat we maar eens een paar dagen Amsterdam en Texel moeten doen.
Dat zou ik namelijk af moeten slaan omdat ik mezelf bewaar voor iemand anders.quote:
Al iemand op het oog?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou ik namelijk af moeten slaan omdat ik mezelf bewaar voor iemand anders.
Maar morgen dus voor het eerst werken daar? Veel plezier!
Verder gaan op de DMquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef M1979 het volgende:
Oh en Evie, ik kan je niet verder stalken omdat jouw pm box vol is:-D
Bedoel je zoals in American Pie je zaad opsparen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eckte bazen weten waarover ik het heb.
Bewaar je je nog voor L?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eckte bazen weten waarover ik het heb.
Mensen die DM krijgenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
Sowieso anno 2013 nog PM gebruiken wanneer DM makkelijker is.
Dat ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Bedoel je zoals in American Pie je zaad opsparen?
Uiteraardquote:
niks makkelijkers aan.... kutsysteem zelfs. (in mijn layout)quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
PM-en kan ik mobiel, DM-en niet:-)quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het ook een kutsysteem hoor. En je kan hem alleen uitzetten als je je pm ook uitzet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
niks makkelijkers aan.... kutsysteem zelfs. (in mijn layout)
Kan wel hoorquote:
Ze zullen wel op zoek zijn naar een kwekerij ofzo. Schijnen er een paar in de buurt te zittenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je het klooster in?
[..]
Sorry, ik kan geen landingsplek vinden.
Werkt dat niet beter met honden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zullen wel op zoek zijn naar een kwekerij ofzo. Schijnen er een paar in de buurt te zitten
Nee.quote:
als ik thuis zit werkt het wel perfect zag ik gisteren..... goed systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook een kutsysteem hoor. En je kan hem alleen uitzetten als je je pm ook uitzet.
Met een hond is wel gezelliger en dan is er tenminste wat blauw op straat. Nu ligt de rest langs de berm met een camera.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Heli met infrarood camera rond laten vliegen is veel effectiever dan met een hond door alle straten lopen
minder kosten, meer inkomsten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een hond is wel gezelliger en dan is er tenminste wat blauw op straat. Nu ligt de rest langs de berm met een camera.
Ja precies.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
minder kosten, meer inkomsten.
Goed commercieel bedrijf
doegquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag jullie. Ik ben weg, tot ooit enz
De wind is meestal in het Noorden, en in het zuiden hebben ze Carnavalquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
In het zuiden des lands is het altijd beter
Hollandquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
De wind is meestal in het Noorden, en in het zuiden hebben ze Carnaval
Niks mis met carnaval.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
De wind is meestal in het Noorden, en in het zuiden hebben ze Carnaval
Overduidelijk niet bij die 2.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende carnaval bij jou vieren?
fixedquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef M1979 het volgende:
Oh en Evie, ik kan je niet verder stalken omdat jouw pm box vol is:-D
Ow, snap!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kwam niet door al jouw pm'tjes heen.
Ik heb haar geen pm's gestuurd hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kwam niet door al jouw pm'tjes heen.
Thuis drinken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]sjah vrije week
Maar nu is de kroeg dicht
Moet ik iets anders verzinnen
Kom buurten in Puttequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]sjah vrije week
Maar nu is de kroeg dicht
Moet ik iets anders verzinnen
Daar is geeneens een kroeg!quote:
Gezellige mensen uitnodigen.quote:
Ik haal wel drank in huisquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is geeneens een kroeg!
[..]
Gezellige mensen uitnodigen.
Ja Putte jaquote:
Gods eind weg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik haal wel drank in huis
[..]
Ja Putte ja
Helemaal daaro?quote:
is een optiequote:
Precies.. ik mis hier de mooie mannen om naar te kijkenquote:
Duhquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Helemaal daaro?
[..]
Precies.. ik mis hier de mooie mannen om naar te kijken
Je hebt het internet toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef Evie het volgende:
Precies.. ik mis hier de mooie mannen om naar te kijken
de verbouwing heeft dat verzonnenquote:
mooie mannenquote:
Ik prefereer toch de irl versies die met me flirtenquote:
Is daar maar 1 kroeg?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef Evie het volgende:
[..]
de verbouwing heeft dat verzonnen![]()
In mijn vrije week
Dan is het wel meer dan kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef Evie het volgende:
Ik prefereer toch de irl versies die met me flirten
Op loopafstand welquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan is het wel meer dan kijken.
Maar hieruit haal ik maar dat je lekker bent.
Evie een varkentje noemen, jij komt er wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is veels te dik voor jou, laat mij dat varkentje maar wassen![]()
is ook maar een klein stukje tochquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Op loopafstand wel![]()
Geloof dat er meer dan genoeg kroegen zijn als ik een kwartier wil fietsen, maar daar ben ik in mn eentje nooit zo voor
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
jup... maar dan nog fiets ik liever niet alleenquote:
en de rest hebben allemaal school/werk natuurlijk?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Evie het volgende:
jup... maar dan nog fiets ik liever niet alleen
Hogedrukspuit erop?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
jup.. werkquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
en de rest hebben allemaal school/werk natuurlijk?
Ok zachte tuinslang dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]dat kietelt en anders doet het wel pijn
Hihihihi jij begrijpt hetquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Met veel schuim en dan schuimbaarden maken?
Wat voor 'n knuffel?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi jij begrijpt het![]()
Zucht even mn knuffel in de was gooien.. de hond van mn broer was er zo leuk mee bezig hahaha
Oei honden berijden echt allesquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi jij begrijpt het![]()
Zucht even mn knuffel in de was gooien.. de hond van mn broer was er zo leuk mee bezig hahaha
nou... als ik wel eens zo doequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aahw
Wel lekker pluizig en zacht
Hoe verzin je zo'n naam trouwens?
Ah zoquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Evie het volgende:
[..]
nou... als ik wel eens zo doe [ afbeelding ] en mn tong uit steek dan zeg ik dat wel eens.. zo komt ie aan zn naam
Dat doe ik ook met liefde hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hij was hem heel lief aan het wurgen en bijten enzo
Oh en kwispelend overal mee aan het dragen in zijn bek?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hij was hem heel lief aan het wurgen en bijten enzo
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh en kwispelend overal mee aan het dragen in zijn bek?
Ik doe het uiteraard alleen als je het lief vraagtquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha denk niet dat ik ooit zo behandeld wil worden door een man
Doe eens meer alpha.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het uiteraard alleen als je het lief vraagt
Bijten is toch fijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha denk niet dat ik ooit zo behandeld wil worden door een man
Gewoon in de nek bijten als een tijger.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan begon een Dame je nooit "daar" te bijten..... want dan zeg je dit niet
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan begon een Dame je nooit "daar" te bijten..... want dan zeg je dit niet
Ik vind het wel fijn als die van mij dat doet en zij ook als ik het doequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]niet altijd..
oef zit naar dit nummer te luisteren.. tell me why
Echt wel, leuken hondjequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Lief he?!.. heb ik van mijn besteste vriend gekregen ooit![]()
Fijn wel dat je op genietmomentjes aan mij denktquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik mijn eerste biertje van de dag weghark morgen
Moet je vrijdags maar op de juiste plek uitgaan danquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Fijn wel dat je op genietmomentjes aan mij denkt
Ach na morgen ben ik ook weer lekker 3 dagen vrij
Wist wel dat je daar in Putte alleen 'druip'steengrotten had.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sleep d'r aan d'r haren m'n grot in oengaboenga?
vrijdag ga ik niet stappen want zaterdag ga ik naar dance valley, daar heb ik wel wat energie voor nodigquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet je vrijdags maar op de juiste plek uitgaan dan![]()
Weet nog niet of ik dan wel uit gaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
vrijdag ga ik niet stappen want zaterdag ga ik naar dance valley, daar heb ik wel wat energie voor nodig
Donderdagavond zal het dan worden!
op dat moment denk je alleen maar aan hoe los ik dit opquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon in de nek bijten als een tijger.
Nouja, het hangt natuurlijk van de persoon af. Maar zo afwachtend zijn en wachten totdat zij vraagt of je iets wilt doen, is natuurlijk totaal niet Evie haar stijl.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sleep d'r aan d'r haren m'n grot in oengaboenga?
vast kotsmisselijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken in wat voor toestand je van de boot komt
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
op dat moment denk je alleen maar aan hoe los ik dit op
en nee, dat is niet de juiste manier
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist wel dat je daar in Putte alleen 'druip'steengrotten had.
Tjah ze moet niet je aderen doorbijten he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat ze de pineut was zodra ik los kwam
wordt wel een lekkere kliederboelquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ze moet niet je aderen doorbijten he.
Wie zit daar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zin hebt om naar Italie te gaan, daar zit onze topicmasseur.
Vinniiee is onderweg daarnaartoequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef M1979 het volgende:
[..]
Wie zit daar?
Italië is ok! Mooi land, leuke mensen. Mooie dames ook:-)
Aha. Ik eis natuurlijk wel een masseuse.. Uiteraard zal de dame in kwestie daarna ook uitgebreid gemasseerd worden :-Dquote:
Sjonge jonge nog eisen stellen ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:54 schreef M1979 het volgende:
[..]
Aha. Ik eis natuurlijk wel een masseuse.. Uiteraard zal de dame in kwestie daarna ook uitgebreid gemasseerd worden :-D
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je zin hebt om naar Italie te gaan, daar zit onze topicmasseur.
Is IJkje nu op vakantie?quote:
Okequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga naar de kapper, hou je telefoon in de gaten
Ja ze is op vakantie. Ik weet niet of ze doordeweeks kan afspreken. Maar goed idee wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is IJkje nu op vakantie?
Ik zat er namelijk aan te denken om volgende week een keer naar Amsterdam te gaan. Misschien kunnen we dan afspreken?
Zal ik doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga naar de kapper, hou je telefoon in de gaten
Ik ben best flexibelquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ze is op vakantie. Ik weet niet of ze doordeweeks kan afspreken. Maar goed idee wel.
Ghehehequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan niet in het weekend denk ik.
Ik weet niet eens wanneer ze thuiskomt.ik denk zaterdag
Ja ik ben aankomend weekend weg. Het weekend erop moet de dakkoffer op de auto en dingen gedaan worden voor de vakantie. Dus wordt voor mij sowieso erg krap. Beste is ff wachten tot ijkje terug is. Of je moet haar ff op Facebook aanspreken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Nou ja, laat maar weten![]()
Ik kan alleen woensdag niet geloof ik.
Oh en donderdag ga ik naar een hotel volgens mij dus dan kan ik ook niet.
Godver ik moet echt wennen aan dat sociale leven!!
FOK! is geen sociaal levenquote:
Hmm afspreken wordt dus lastigquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben aankomend weekend weg. Het weekend erop moet de dakkoffer op de auto en dingen gedaan worden voor de vakantie. Dus wordt voor mij sowieso erg krap. Beste is ff wachten tot ijkje terug is. Of je moet haar ff op Facebook aanspreken.
Volgens mij is het dit sociale leven in die context. Dat referereert niet automatisch naar FOK!.quote:
Ik heb juist het idee dat "dit" dan juist wel refereert aan FOK!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij is het dit sociale leven in die context. Dat referereert niet automatisch naar FOK!.
Die dinsdag de 6e zou ik wel kunnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! is geen sociaal leven
[..]
Hmm afspreken wordt dus lastig
Die is in mijn agenda ook nog leeg!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die dinsdag de 6e zou ik wel kunnen
Hm oke.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb juist het idee dat "dit" dan juist wel refereert aan FOK!
Geen idee of het klopt hoorquote:
Dat zou ik nooit doen!!quote:
Voor die fouten verwijs ik je door naar Metallica en/of Airwinquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ER ZOU EEN TAALNAZI DOOR JE SIG MOETEN GAAN
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor die fouten verwijs ik je door naar Metallica en/of Airwin
Vanwege roken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm
Man woont al 40 jaar op hetzelfde adres in Duitsland en wordt nu zijn huis uitgezet vanwege roken.
Hoe lang voor NL zal volgen?
Ja. Hij zet geen raampje open en dus ruikt het in de gemeenschappelijke ruimte naar rookquote:
Nou, dat zal hem leren!quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Hij zet geen raampje open en dus ruikt het in de gemeenschappelijke ruimte naar rook
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm
Man woont al 40 jaar op hetzelfde adres in Duitsland en wordt nu zijn huis uitgezet vanwege roken.
Hoe lang voor NL zal volgen?
Heb jij al een foto?quote:
De beruchte hanekam natuurlijk!quote:
Natuurlijk is die beruchtquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... issie nu al berucht
Jij wel?
Hij denkt ook nooit aan ons ook hequote:Op woensdag 31 juli 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm die is het vast wel weer vergeten of eerst gaan eten
Of hardlopen
Verandering inbrengenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt ook nooit aan ons ook he
quote:
Komt goed johquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben stiekem wel zenuwachtig voor die fotoshoot morgen
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Succes met je shot morgen Huppel. Ga je het resultaat nog posten hier?
Geen huppel.rarquote:
Nog 1?quote:
Maar die is vast al oud.quote:
Ik ook!quote:
Weet je niet eens wie er allemaal al nakend op FOK! hebben gestaan?quote:
Nee. Ik ken al die Fok!ers/sters toch nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je niet eens wie er allemaal al nakend op FOK! hebben gestaan?
Tssssk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee. Ik ken al die Fok!ers/sters toch niet
Ik heb wel genoeg naakt kiekjes gezien van Fok!ker en Fok!sters. Maar wie dat in het echt zijn geen ideequote:
Je kijkt niet naar de naam die er bij staat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg naakt kiekjes gezien van Fok!ker en Fok!sters. Maar wie dat in het echt zijn geen idee
Tuurlijk wel maar wat zegt nu een naam op een forum als je die niet kan koppelen aan een echt persoon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kijkt niet naar de naam die er bij staat?
Ik niet godzijdankquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je niet eens wie er allemaal al nakend op FOK! hebben gestaan?
Ok, dat kan ik wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar wat zegt nu een naam op een forum als je die niet kan koppelen aan een echt persoon.
Ik snap het niet.quote:
Pics or it did not happenquote:
Houden zo kaneeltjequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik wel.
[..]
Ik snap het niet.
Lees deze eens!quote:
quote:Today, I learned that the 'junk' my wife had donated included part of my comic book collection. One in particular had been signed by Spider-Man creator Stan Lee. My wife doesn't see the big deal because, "How important can Stanley's signatures be when you can't even tell me his last name." FML
Ah, ik denk dat ik het begrijp. Het was op meerdere manieren op te vatten, maar ik snap het nu.quote:
Ik las het vanmiddag op Funnyjunk, ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees deze eens!
http://www.fmylife.com/miscellaneous/20812050
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik het begrijp. Het was op meerdere manieren op te vatten, maar ik snap het nu.
Maar ik ben toen daar weggegaan toen ik per ongeluk op het verkeerde topic klikte en iemand naakt zag die ik niet naakt wilde zien.
Ach, mijn libido is toch bijna nihil. En het is niet alsof er elders geen naakte vrouwen te vinden zijn.quote:
vaak mooier ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, mijn libido is toch bijna nihil. En het is niet alsof er elders geen naakte vrouwen te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |