He bah... sterktequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:21 schreef tonja het volgende:
Net te horen gekregen dat Harry's nierwaarden te hoog zijn.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ons ettertje heeft gister expres in de schone was gepiest
D lag net compleet in een stuip... belt er een mevrouw over beveiligingssystemen, zeg ik dat we geen interesse hebben en alles geregeld hebben en gaat ze inhoudelijke vragen stellen over hoe en wat, waarna ik zei 'daar doe ik geen inhoudelijke mededelingen over'.... hij kwam niet meer bijedit: 't is denk ik wel een gevalletje 'je moet erbij zijn geweest'
![]()
Oh ja, dus eigenlijk moet ik Vinnie dankbaar zijn dat 'ie het netjes in de mand doet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef indaha het volgende:
Katten die alles netjes in manden deponeren
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dus eigenlijk moet ik Vinnie dankbaar zijn dat 'ie het netjes in de mand doet?
Hij ligt nu in het natte gras te rollen. Hij is altijd gekkig geweest en zal het ook wel altijd blijven
Sterktequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:21 schreef tonja het volgende:
Net te horen gekregen dat Harry's nierwaarden te hoog zijn.
tnxquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Sterkte, moet hij nu speciaal voer of was het al een nierkat?
Das toch lief hequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Katten die alles netjes in manden deponeren![]()
Vertel het zequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef Toekito het volgende:
Ik kreeg om 11:32 vlaai (van multivlaai) en heb gewoon GEEN tijd hem fatsoenlijk op te eten. Dus nu is het TOEKtijd, eerst dat ding opeten
jaja, het is welquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef Toekito het volgende:
Ik kreeg om 11:32 vlaai (van multivlaai) en heb gewoon GEEN tijd hem fatsoenlijk op te eten. Dus nu is het TOEKtijd, eerst dat ding opeten
ze zien dat er achter mijn naam pauze brandquote:
Shitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef MissBliss het volgende:
Het ging vandaag minder met Kitty. Ze zit minder lekker in haar velletje, heeft ook niet meer uit zichzelf gegeten en moest dus gevoerd worden met een spuitje en drinkt juist weer achterlijk veel. Ik heb er niet veel vertrouwen meer in
Het is standaard om 3 dagen te spoelen, dat moet het beste effect geven. En pas na die dagen zie je ook verandering in de bloedwaardes (of niet).quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Shit
Waarom kunnen ze het bloed pas morgen testen eigenlijk?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zien dat er achter mijn naam pauze brand
Ja Heat want ik moet iets doen om dikker te worden
proef ik sarcasme? Dat smaakt vast beter dan die "vlaai"quote:
Braaf Toekje!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zien dat er achter mijn naam pauze brand
Ja Heat want ik moet iets doen om dikker te worden
Sterkte Tonja! Gelukkig ben je er op tijd bij!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:46 schreef tonja het volgende:
[..]
tnx
Hij is nu bij de DA voor een gebitsreiniging, omdat ie wat afgevallen was hebben ze eerst een bloedonderzoek gedaan, daar kwamen dus die te hoge nierwaardes uit. De gebitsreiniging gaat gewoon door. De waardes waren niet heel veel te hoog, maar ze zullen nu allebei aan een nierdieet moeten ja.
Nee, oprecht medelijden wantquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
proef ik sarcasme? Dat smaakt vast beter dan die "vlaai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |