Goeie reis terug en beterschapquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop het ook.. We staan koffers af te geven.. Nog 1 gezin voor ons.. Met 20 kofders ofzo.. Daarna ff schransen.
Hoe kom ik dan aan mn drinken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:06 schreef roos85 het volgende:
Zo, ik kom niet meer van de bank af![]()
1 km gezwommen, een km of 6 gefietst en level 2 van Jillian 30 dat shred gedaan.
Van top tot teen 'gemarteld' door 16 kinderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi initiatief! Wel heftig denk ik..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van top tot teen 'gemarteld' door 16 kinderen![]()
! Voor een stichting die verwenvakanties voor gezinnen met een ziek kind verzorgd ben ik vrijwilliger en daar heb ik de afgelopen dagen activiteiten mee/voor gedaan. 6 jaar geleden hadden we zelf zo'n week en 2 jaar later ben ik daar zelf als vrijwilliger aan de slag gegaan (dus dit is het 4de jaar
).
quote:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je houd er wel rekening mee, maar niet echt mee bezig. Tuurlijk zijn er wel momenten dat je er wel ff aandacht aan besteed, omdat je er dan gewoonweg niet omheen kunt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooi initiatief! Wel heftig denk ik..
[..]
Tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je houd er wel rekening mee, maar niet echt mee bezig. Tuurlijk zijn er wel momenten dat je er wel ff aandacht aan besteed, omdat je er dan gewoonweg niet omheen kunt.Das heftig.. bij het lezen al een brok in mijn keel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das heftig.. bij het lezen al een brok in mijn keel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |