quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:23 schreef iBenny het volgende:
Er moeten ff wat masten in omg. Nijmegen neergezet worden. Mijn god wat is het bereik hier kut
en toch denk ik waterrrrquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand enig idee?
Ik ga satesaus maken van pindakaas, want geen zin om naar de winkel te gaan.. maar overal staat met water... maar dat lijkt me zo waterig... kan toch gewoon met melk?
Ruzie gehad met rehneeee?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Grafstemming in de trein joh... Zit een chagrijnig wijf naast me..
Heel veel plezierrrrr heren!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Geland.. In de taxi naar ons huisje. Joejoeeeee!!!
Zwiggelte, Westerbork, Schoonloo, Gasselte, Emmen, Exloo, Hoogeveen. Zoiets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef Rauzer het volgende:
Waar ben je allemaal geweest in Drenthe, Vaduz?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Lutte het volgende:
Jongens, zoals jullie zien heb ik een ander kleurtje, en nu log ik uit en tot over een paar weken of zoLiefde voor jullie
Leuk Duuzkequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwiggelte, Westerbork, Schoonloo, Gasselte, Emmen, Exloo, Hoogeveen. Zoiets.
WAT?! why?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Lutte het volgende:
Jongens, zoals jullie zien heb ik een ander kleurtje, en nu log ik uit en tot over een paar weken of zoLiefde voor jullie
oh ja? Was het daar zo ernstig gesteld wat dat betreft?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dacht ik! Maar na een weekje toch wel genoeg.Alleen om de mode al.
Ik denk dat ze voor jou de rode loper uitrollen omdat ze het idee zullen hebben een celeb in huis te hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja? Was het daar zo ernstig gesteld wat dat betreft?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor jou de rode loper uitrollen omdat ze het idee zullen hebben een celeb in huis te hebben.Maar daar moet je als marktkoopman/kledingwinkel echt tegengesteld denken.
Aww niet fijn! Goed insmeren met een hoge factor hoor! Ik met mijn uber witte huid gebruik altijd 30 of 50.quote:
mag wel een hele plantage op hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef Uccie het volgende:
Hallo hallo
René & Pat, komkommertje op je verbrande huid leggen dat verkoeld.
Kerriesausquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Roos! Welke saus maken we je vandaag blij mee?
quote:
Wat klote Patquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben kapot.. Rene gaat nu kijken of we eerder naar huis kunnen.. Het is gewoon niet te doen.. De pijn neemt niet af bij mij.. Ik kan mn armen nauwelijks bewegen.. Dit werkt niet en het is gewoon niet leuk meer.
Moeilijke beslissing maar hier tergen we ons zelf alleen maar.. We hebben hier zo lang naar ''toegeleefd'' en dan eindigt het zo.. Kutzooi.
Thanks voor de lieve berichtjes hier en op facebook
En ik Frank op de fiets begeleidquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef franklop het volgende:
In de tussentijd zijn roosje en ik lekker aan het sporten geslagen! Vandaag een kilometer gezwommen, en ik daarnaast nog 5km hardgelopen (heen en terug naar zwembad)
Zoietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'Wat is dit voor een slakkengang, schiet eens op man'
Zo?
Google maar op Jilian Michaelsquote:
"ga je nu al naar huis? Doe nog maar een rondje"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'Wat is dit voor een slakkengang, schiet eens op man'
Zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |