Hallo,
Bij deze doe ik mijn Rime Lite studio flitsset in de verkoop. Het betreft 3x een Rime Lite XB Prime van 500ws. De prijs per stuk bedraagt nieuw
¤600,- (zie
http://www.rimeliteeu.com/blitz/xb-prime.html).
Ze verkeren allemaal in nieuwstaat, doen het perfect. Reden van verkoop is het feit dat ik graag wil upgraden naar een Profoto flitsset, maar m'n huidige flitsset moet in ieder geval niet weg (ik verkoop heb dus niet voor een prikkie).
Rime Lite is geen onbekend merk, in tegendeel: ze werken bijvoorbeeld voor de light modifiers zelfs samen met Dyna Lite USA. Onder andere de New York Mets zijn gefotografeerd met Rime Lite modifiers:
![DSC6592.jpg]()
![DSC6597.jpg]()
Ze hebben veel flitskracht, snelle recycle, digitale beeldschermen achterop en eenvoudige draaiknoppen voor flitskracht en model licht aan te passen. Ze hebben een continu licht van 300 watt, veel meer dan de meeste andere flitsers. Eventueel zou je deze flitsset ook voor video kunnen gebruiken door het krachtige modellicht, dit heb ik meerdere keren met succes gedaan.
Eventueel verkoop ik ook mijn 70cm beauty dish inclusief diffuser,
richtprijs ¤75,-. Doe een leuk bod en ze kunnen van jou zijn!
Voor de 3 Rime Lite flitsers is de
richtprijs: ¤1200,-![xbprime-rimelite-strobe.jpg]()
Specs:
![demo.jpg]()
Video:
[ Bericht 11% gewijzigd door Susteren op 31-07-2013 12:26:53 ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op
donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')