Het process is hetzelfde en kan idd bij de meeste consulaten (de laatste keer dat ik het moest verlengen deed ik het bij het US consulaat in Munchen), maar ik heb nog nooit 3 weken hoeven wachten. Het langste bij mij was iets meer dan 1 week. Het hangt er waarschijnlijk vanaf waar/wanneer je verlengt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:43 schreef Shivo het volgende:
Mijn H1B visum is vernieuwd maar nu kan ik niet internationaal reizen omdat de visa stamp in mijn paspoort nog de oude is.
Het vernieuwen van de visa stamp kan op de meeste buitenlandse consulaten - wat ik me nu afvraag is of het proces hetzelfde is als voor de eerste visa stamp, in dat het in 2010 drie weken duurde voordat ik mijn paspoort terug had?
Werkelijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die ik ken gaan op een toertistenvisa naar de VS en gaan daar visa regelen
Ik ben op een VWP binnengekomen en met mijn (amerikaanse) vrouw getrouwd en dan door de immigratiemolen gegaan. Geen gekke dingen meegemaakt, Maar dat gaat alleen op voor trouwen zover ik weet, als je een H1 zou aan willen vragen kan dat weer niet.quote:
http://www.forthepeople.c(...)nd-medical-marijuanaquote:It’s a plant that grows in our environment put here by God, not man. It works. It helps people.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef artm het volgende:
Consulaat Chicago blijft open!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-posten-dicht.dhtml
Ik vlieg rond kerst en in Mei naar Berlijn voor een paar weekjes. Totaal bijna $3kquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef popolon het volgende:
Weer 3 vliegtickets naar NL armer.
Gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar tickets om 'n paar weken naar Nederland te gaan in mei-juni. Onder de $1000 is er gewoon niks te vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vlieg rond kerst en in Mei naar Berlijn voor een paar weekjes. Totaal bijna $3kAlsof er geen goedkope vluchten meer bestaan.
Probeer deze voor het gemak eens. (voor het geval je 'm nog niet kent)quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar tickets om 'n paar weken naar Nederland te gaan in mei-juni. Onder de $1000 is er gewoon niks te vinden.
Ik ken hem, die gebruik ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef rogier21 het volgende:
Je kan beter deze gebruiken: http://matrix.itasoftware.com/
Geen garantie of je een ticket kan krijgen voor die prijs maar je kan wel een goede indicatie krijgen wanneer je goedkoop kan boeken.
Ik begrijp niet waarom niet iedereen ging shoppen op black friday; wie wil er nou niet een hoop onnodige junk voor bargain prijzen!quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef RobertVH het volgende:
Happy Thanksgiving iedereen - nog gewonde nederlanders die zo gek zijn geweest om Donderdag nacht / vrijdag te gaan shoppen?
Walmart & Target parkeerplaatsen hier waren vol en auto's stonden nog op de stoep
Apart,waarom in godesnaam het consulaat in Antwerpen openhoudenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef artm het volgende:
Consulaat Chicago blijft open!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-posten-dicht.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Kirov het volgende:
Je achternaam staat er nog steeds in.Ja, kwam ik net achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Kirov het volgende:
Je achternaam staat er nog steeds in.Ik zie hem ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gefeliciteerd met je card!"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Thanksquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zie hem ook..
Gefeliciteerd met je card!
Ja, de mijne lag binnen 10 dagen op de mat. Erg impressed...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef devzero het volgende:
Af en toe sta ik verbaasd hoe snel de Nederlandse ambasade in Washington is met uitgeven van Nederlandse paspoorten: 2 weken geleden een paspoort aangevraagd voor mijn dochter (net 3, dus haar 1ste aanvraag) en Maandag lag het al in de brievenbus (self-addressed stamped envelope envelop met 3 forever stamps).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |