SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht die post ook gewoon echt terug.quote:
LompeHork kan bannen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
Oh lompehork is hier, ik ga snel weg voor hij me weer bant.
Heheh die van je vriendin?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Heb nog wel wat foto's die je als highlights kan beschouwen, mag dat?
Gewoon toevoegen als favoriet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zocht die post ook gewoon echt terug.
* LompeHork geeft internetvuist, tevens banaan voor schaling aangevraagd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef McNulty het volgende:
Ik heb die kaolo pics van Fanta nog steeds niet gezien.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al lang gedaan jeweet. Tevens upvote, omdat mooie gifjes.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Met mijn 3 jarige FOK!sterschap!FeliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof er geen moer van
Ja, ga maar achterin de rij staan. De geschatte wachttijd is zo'n 14 maanden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
gefeliciteerd, je krijgt als kado een snoeiharde beurt van me
ik heb zeeën van tijd, maakt me niet uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, ga maar achterin de rij staan. De geschatte wachttijd is zo'n 14 maanden.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Met mijn 3 jarige FOK!sterschap!Zoek een leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Als je alle Fanta-fap-kwakjes bij elkaar zou nemen zou je de hele wereld met een laag van zeker 10 meter kunnen bedekkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, ga maar achterin de rij staan. De geschatte wachttijd is zo'n 14 maanden.
Die post zegt heeel veeel over hoe JIJ over Fanta denkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je alle Fanta-fap-kwakjes bij elkaar zou nemen zou je de hele wereld met een laag van zeker 10 meter kunnen bedekken
Dat is jouw beeld. Mijn beeld is gebaseerd op alle reactie-posts of Fanta's posts waarbij toch wel heel veel Fokkers als geile beren om haar heen zwermen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die post zegt heeel veeel over hoe JIJ over Fanta denkt.
Dat heb je vaker opgemerkt. Laat ze lekker hun gang gaan joh.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is jouw beeld. Mijn beeld is gebaseerd op alle reactie-posts of Fanta's posts waarbij toch wel heel veel Fokkers als geile beren om haar heen zwermen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |