Wil jij niet zo'n toon aanslaan, ik ben wel crew ja. Beetje rustig aan jongeman.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
Daar hadden we dit topic al voor.
Edit: Oh.dat topic had je dus al gevonden, en toch een nieuw topic aanmaken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef -supergirl- het volgende:
HA LOVELYGIRL19 IS PAUL. IK BEN NIET PAUL MEER
Zeg, gedraag jij je eens naar je tagjes, je bent wel crew ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n toon aanslaan, ik ben wel crew ja. Beetje rustig aan jongeman.
nou dus zoals ik mij gedraag zo gedraagt crew op FOK zich dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeg, gedraag jij je eens naar je tagjes, je bent wel crew ja.
Nou daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
nou dus zoals ik mij gedraag zo gedraagt crew op FOK zich dus.
Wat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
nou dus zoals ik mij gedraag zo gedraagt crew op FOK zich dus.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n toon aanslaan, ik ben wel crew ja. Beetje rustig aan jongeman.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, hij verwacht 't misschien niet, maar je bent wel degelijk crew.
Hallo meester.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Oh dit is trouwens Paul, hij is mijn nieuwe leerling hier op de FOK!s
Dus ondanks de valse beschuldingen van Paul over jouw functie, ben je het wel degelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon crew, niet "wel degelijk".
Meester, wat moet ik doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo Paul, ik blijf wel fan hor, dat terzijde.
Zeg die newbie van je eens dat ze hier moet kijken.quote:
Dm gestuurd meester. Ik kom morgen langs meester.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg die newbie van je eens dat ze hier moet kijken.
Verder mag je m'n ramen wel weer eens komen lappen
Leerling hoi, zeg even gedag tegen de moderators. Dit kan in je voordeel later werken namelijk.quote:
Het is een vrouwelijke profiel, meer voordeel kan ze niet krijgenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Leerling hoi, zeg even gedag tegen de moderators. Dit kan in je voordeel later werken namelijk.
Ten eerste zal je haar moeten delenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Paul het volgende:
Ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe leerling: LovelyGirl19
Ze is dus 19 en nee ze stuurt jullie geen foto's toe.
Ik begeleid haar hier op FOK!
Doe een beetje lief tegen haar ok?
welkomquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Hoi moderators
Ik vind jullie allemaal heel lief
Ik ben ook liefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Hoi moderators
Ik vind jullie allemaal heel lief
Hoi vaagjuniorquote:
Waarom denkt iedereen dat ik een kloon benquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef Nikonlover het volgende:
Hallo ik ben kloontje (euhhh.....LovelyGirl19)!!!!
heb je al wat nuttige tips gekregen van ts?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:12 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Hoi vaagjunior
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben?
Nee niet echtquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
heb je al wat nuttige tips gekregen van ts?
jemig zeg, wel een beetje patsen met zijn mentorschap, maar er eigenlijk niks aan doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik wilde graag weten wat er zo leuk is aan 450, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik wilde graag weten wat er zo leuk is aan 450, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |