Dat kan het soms echt wel zijn hoor. Zeker in het begin. Je moet best beide best veel aanpassen en wennen aan je nieuwe leven. Althans zo heb ik het ervaren.quote:
Geen moment last van gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat kan het soms echt wel zijn hoor. Zeker in het begin. Je moet best beide best veel aanpassen en wennen aan je nieuwe leven. Althans zo heb ik het ervaren.
Was het dan wel slim om nu al te gaan samenwonen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Er zijn veel confrontaties en ook veel dingen die ik logisch vind en hij niet enz.
Ja, want dit zijn dingen die we gewoon beide anders hebben gedaan in onze woningen. En daar moeten we een weg in vinden. Ik vind het bijv. heel normaal om voor je naar bed gaat even je spullen op te ruimen. Vin gooit alles van zich af tot hij de vaatwasser/wasmachine inruimt en tot die tijd ligt het waar hij het gebruikt heeft. En daar zal toch een gulden middenweg in gevonden moeten worden en dat kost tijd. Tijd om te kijken wat voor beide handig is, maar ook tijd om jezelf aan te leren dat het anders moet gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was het dan wel slim om nu al te gaan samenwonen?
Hey, ik begon er niet overquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:17 schreef Laysa het volgende:
Is het uberhaubt slim om dit nu op Fok te bespreken? hou je dit niet liever prive?
mensen met een blauw tagje hebben geen prive meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:17 schreef Laysa het volgende:
Is het uberhaubt slim om dit nu op Fok te bespreken? hou je dit niet liever prive?
Wellicht niet, maar ik loop nu tegen het feit aan dat ik me niet kan uiten en er mee rond blijf lopen. En het lucht voor mij ontzettend op als ik er een keer over kan praten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:17 schreef Laysa het volgende:
Neem van mij aan, aard van het beestje willen veranderen werkt niet. Stukje acceptatie zul je ook moeten leren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want dit zijn dingen die we gewoon beide anders hebben gedaan in onze woningen. En daar moeten we een weg in vinden. Ik vind het bijv. heel normaal om voor je naar bed gaat even je spullen op te ruimen. Vin gooit alles van zich af tot hij de vaatwasser/wasmachine inruimt en tot die tijd ligt het waar hij het gebruikt heeft. En daar zal toch een gulden middenweg in gevonden moeten worden en dat kost tijd. Tijd om te kijken wat voor beide handig is, maar ook tijd om jezelf aan te leren dat het anders moet gaan.
Daar heb je gelijk in, maar acceptatie kost ook tijd. Het is niet alsof je smorgens op staat en het je niet meer irriteert. Dus we zullen beide dingen aan moeten passen. Het is niet alsof hij fout is en ik goed. Zeer zeker niet. We zullen beide onze weg hierin moeten vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neem van mij aan, aard van het beestje willen veranderen werkt niet. Stukje acceptatie zul je ook moeten leren.
Oh nou. Geloof me, dat soort dingen verander je niet hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want dit zijn dingen die we gewoon beide anders hebben gedaan in onze woningen. En daar moeten we een weg in vinden. Ik vind het bijv. heel normaal om voor je naar bed gaat even je spullen op te ruimen. Vin gooit alles van zich af tot hij de vaatwasser/wasmachine inruimt en tot die tijd ligt het waar hij het gebruikt heeft. En daar zal toch een gulden middenweg in gevonden moeten worden en dat kost tijd. Tijd om te kijken wat voor beide handig is, maar ook tijd om jezelf aan te leren dat het anders moet gaan.
Tuurlijk kost dat tijd. Maar pas wel op dat er niet conflict op conflict op conflict komt, want dat gaat je je relatie kosten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar acceptatie kost ook tijd. Het is niet alsof je smorgens op staat en het je niet meer irriteert. Dus we zullen beide dingen aan moeten passen. Het is niet alsof hij fout is en ik goed. Zeer zeker niet. We zullen beide onze weg hierin moeten vinden.
Dat. Ik ben ook een vincentquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou. Geloof me, dat soort dingen verander je niet hoor
Re ruimt wel een beetje meer op dan toen ik hem leerde kennen, maar sommige dingen moet je gewoon accepteren ipv er ruzie om te maken.
Ik stofzuig en flikker dat ding willekeurig ergens neer, uit het pad, dat wel. Ik ben dan ook altijd de stofzuiger kwijt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:22 schreef Puala het volgende:
Maar jullie vinden het bijv. ook dus normaal dat als hij stofzuigt hij de stofzuiger midden in de kamer laat staan? Dat moet ik gewoon accepteren? Want ik moet blij zijn dat hij uberhaubt heeft gestofzuigd?
Nee, vind ik niet normaalquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:22 schreef Puala het volgende:
Maar jullie vinden het bijv. ook dus normaal dat als hij stofzuigt hij de stofzuiger midden in de kamer laat staan? Dat moet ik gewoon accepteren? Want ik moet blij zijn dat hij uberhaubt heeft gestofzuigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |