Ik kan 'lagen' al nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:12 schreef KomtTijd... het volgende:
lagen -> mijn kaarten
volgens mij is dat wat je zoekt.
Nee, inderdaad, die kon ik ook al niet meer vinden. In de market zijn de recensies ook niet al te best over de laatste update.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:24 schreef Paardlants het volgende:
Dat viel mij van de week ook al op toen die app geupdate werd, offline kaarten zit er niet meer in geloof ik
7.0.2, op Android 4.1.2. Galaxy S3quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Welke versie heb je dan? ik heb 6.14.4, volgens mij de nieuwste (op Android 4.0)
Verrek ja, nou dat scheelt al weer een hoop mb's. Thanks. Maar nu de hoofdvraag nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:32 schreef Hyperdude het volgende:
Offline kaarten weet ik.
Ik heb versie 7.0.2
Staat in zoeken, naar beneden bladeren
https://productforums.goo(...)pic/maps/42lem8qgkZE
fuck die avatar van jou is echt freaky. ik twijfelde even of de knipoog alleen mijn verbeelding wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:39 schreef KomtTijd... het volgende:
ik weet niet wat je precies wilt maar voor offline navigatie kun ja beter osmand gebruiken. Kun je ook mega makkelijk favoriete locaties aan toevoegen, al staan alle bezienswaardigheden en stations/haltes er allemaal al in als interest points.
Ik had van tevoren allerlei plekken gemarkeerd met een blauwe 'ballon'. Lekker makkelijk voor als ik er heen ga, en dat is morgen al. Ik wil niet nog eens alles in Osmand markeren. Voor navigatie op zich ga ik het niet gebruiken, het is meer voor orientatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:39 schreef KomtTijd... het volgende:
ik weet niet wat je precies wilt maar voor offline navigatie kun ja beter osmand gebruiken. Kun je ook mega makkelijk favoriete locaties aan toevoegen, al staan alle bezienswaardigheden en stations/haltes er allemaal al in als interest points.
http://productforums.goog(...)-android/MnerdQJGa9Qquote:Its simple to revert back to get your navigation and local icons/apps returned, just go into 'manage apps' under the menu icon on the lower left of your phone (or system settings, then apps,). Then on the top horizontal bar, scroll to the far right to 'all' (apps). Then find the 'maps' app, touch it once to open its 'app info' screen, then if you see a button that reads something like 'uninstall updates', touch that button. It will uninstall the updates that removed 'navigation' and 'local' apps. It will take about 20 seconds, tops, to do the uninstall. Then go back out to your home screen, click on the apps button on the home screen, and you should find 'navigation' and 'local' icons, which you can set again onto one of your screens.
Ik had er deze keer niet eens erg in, totdat ik mijn Navigatie logootje kwijt was tussen mijn apps... (heb zelfs gegoogled waar het kon zijn geblevenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
Heb de oude versie teruggezet.
Heb nu 6.14.2
Werkt bij mij.
[..]
http://productforums.goog(...)-android/MnerdQJGa9Q
NB.
In hoeverre de kaarten nog up to date zijn boeit mij niet echt. Daar gebruik ik een Garmin voor, of mijn ingebouwde navi.
Echt een slechte update trouwens van Maps. Normaal lees ik altijd reviews om te kijken of een update loont.
Nu 1 keer niet.
Ik heb ingesteld dat ik standaard de oude maps gebruik op m'n desktop. Inderdaad ook waardeloos die 'nieuwe geweldige maps'.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
I
Heb je die nieuwe Maps op je desktop al gedaan? ook al zo kut!
Heb ook weer teruggeschakeld, maar dat kwam omdat ik pacman niet meer kon verplaatsen en dat kan met die oude welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb ingesteld dat ik standaard de oude maps gebruik op m'n desktop. Inderdaad ook waardeloos die 'nieuwe geweldige maps'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |