Omdat algemeen bekend staat dat de PS3 controller gewoon kut is en ja dat zeggen de PS3 gebruikers waaronder ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Xemneaut het volgende:
Reactie heeft veel nut hè? Eerste gedeelte dank. tweede gedeelte snap ik het nut niet echt van
.
Heb het zelf nog niet zo ervarenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Omdat algemeen bekend staat dat de PS3 controller gewoon kut is en ja dat zeggen de PS3 gebruikers waaronder ik
Ik vind de PS controller ook fijner. Het is een controller die je niet vast moet grijpen zoals bij de Xbox maar juist los in je handen moet laten rusten. Ik vind dat een stuk ontspannender spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Xemneaut het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet zo ervaren.
Maar heb eigenlijk altijd al met PS controllers gespeeld (vanaf 1997 al een PS en daarna PS2).
Wist niet dat de rest er zo over dacht
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind de PS controller ook fijner. Het is een controller die je niet vast moet grijpen zoals bij de Xbox maar juist los in je handen moet laten rusten. Ik vind dat een stuk ontspannender spelen.
+ weer met FFVII bezig is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef Xemneaut het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
En dat komt dan ook nog eens af van de man die Cloud als avatar heeft! =D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |