Ik zou geen genoegen met die tyfuscamping nemen. Niet dat ik ooit op een camping kom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Om meteen weg te gaan is een beetje overdreven, ze hadden kunnen vragen om een ander huisje ofzo.
Misschien hebben de vorige huurders er een tyfuszooi van gemaakt en hebben ze dit keer niet gecontroleerd ofzo. Ze hebben het blijkbaar niet gevraagd. Misschien had alles alsnog schoongemaakt kunnen worden (moesten ze alleen even een paar uur wachten). Er zal vast wel een oplossing zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou geen genoegen met die tyfuscamping nemen. Niet dat ik ooit op een camping kom.
Als die caravans worden verlaten worden ze altijd schoongemaakt. Die schoonmakers hebben dus hun werk niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien hebben de vorige huurders er een tyfuszooi van gemaakt en hebben ze dit keer niet gecontroleerd ofzo. Ze hebben het blijkbaar niet gevraagd. Misschien had alles alsnog schoongemaakt kunnen worden (moesten ze alleen even een paar uur wachten). Er zal vast wel een oplossing zijn.
Tja..quote:Klacht Lidl: in ijs gebeten in verpakt ijs
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 10
we hebben verschillende dozen ijs gehaald bij lidl in daalhof (Maastricht)bij het open make kregen we half ijsje te zien ,was niet gesmolten.
we weten zeker tot er iemand in gebeten heft hoor.wieeeeeeeeeeeeee ja dat weten wij ook niet,denk iemand die ze verpakt heeft
Gewenste oplossing
nou we vinden het zo onsmakkelijk wat we zagen,dat we toch wel onze vriendengaan waarshuwen voor dit sort dingen .verder laten we de oplossing aan u over!!!!!!! in agwachting uwer bericht verblijf ik
mensen die niet op de datums letten en er ook nog over klagenquote:Klacht C1000: inwisselen c100 spaarkaarten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 15
Ik dacht, leuk mijn spaarkaarten inwisselen, ik heb er nl 26!
kan het niet meer!!!! nee het kan tot 22 juni!!! waarom in godsnaam??? de vochers die je kunt bestellen kun je tot 31 de 2013 inwisselen. Nu zit ik zonder kortingskaarten waar we ons zo op hadden verheugd!!! is dit nog op te lossen door c 1000?????
Gewenste oplossing
graag alsnog de spaarkaarten tegen kraskaarten laten inwisselen
quote:Een maand geleden kocht ik een zakje pistachenootjes van het C1000 huismerk. Toen ik een nootje opat en iets vreemds proefde, ontdekte ik een insect. Het leek mij een larve die was uitgekomen in(!!) het nootje. Ik ben hier ontzettend van geschrokken en was hevig verontwaardigd dat ik zoiets in mijn etenswaar moest aantreffen. Daarom heb ik het nootje bewaard en de dag erna meteen opgestuurd naar uw consumentenservice. De reden dat ik nu dit bericht schrijf, is de brief ik die ik mocht ontvangen van <naam>, medewerker van de C1000 consumentenservice, als reactie op mijn klacht. De mevrouw deelde mij mee dat ze ‘het incident betreuren en excuses aanbieden voor het feit dat het product niet aan de hoge eis heeft voldaan’. Er werd steeds gesproken van ‘de klacht’ en ‘het incident’ wat voor mij aangeeft dat mevrouw --- absoluut geen moeite voor mij heeft gedaan. Het was overduidelijk een standaard brief, die ook kan slaan op een gescheurde verpakking.
In plaats van medeleven te tonen, mij gerust te stellen en uit te leggen wat voor insect ik in mijn mond had gehad, kreeg ik ter compensatie een cadeaubon van vijf euro. Niet alleen dekt deze de kosten niet eens die ik heb gemaakt, (de zak noten, plus de postzegels die ik heb gebruikt om het nootje op te sturen), ook ben ik hier absoluut niet mee geholpen. Ik wil weten wát voor insect het is en of het schadelijk was geweest voor mijn gezondheid als ik hem had opgegeten. Ook vraag ik mij af hoé dit insect in mijn nootje terecht kan zijn gekomen. Mevrouw ---- heeft geen van deze vragen beantwoord hoewel ik daar toch echt om heb gevraagd. Wel heeft de leverancier haar toegezegd ‘alles in het werk te zullen stellen om een dergelijk incident in de toekomst te kunnen voorkomen’. Dat is ontzettend fijn, maar daar heb ik op dit moment niks aan. Mevrouw --- vermeldde ook nog even dat er ‘nog nooit soortgelijke klachten zijn binnengekomen’. Ik neem aan dat ik dan als een geval apart kan worden beschouwd en er misschien iéts meer gedaan kan worden, dan mij alleen een standaard brief en een cadeaubon op te sturen. Ik hoop dat dit bericht doorgestuurd kan worden aan iemand die mijn klacht wél serieus neemt en mij een persoonlijk briefje terug kan sturen.Terechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Kakkerlak als ik het zo zie. Naar.quote:
Games zijn ook veuls te moejluk voor de gemiddelde klacht.nl'er dus dat dat hilarische klachten gaat opleveren had ik wel verwacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:53 schreef Prolapsje het volgende:
Al die klachten bij de games categorie
Dit lijkt wel geheimtaal voor 't één of ander.quote:Klacht Habbo Hotel Nederland: habbo is slecht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Habbo Hotel Nederland
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Habbo Hotel Nederland
Lezers van deze klacht: 106
dankzij habbo licht asen alle retro hotels er uit mijn hotel (team hotel) dus ook
-frankiej Team Maneger
Gewenste oplossing
habbo brengt alle retro terug of gratis cr 1000
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Games zijn ook veuls te moejluk voor de gemiddelde klacht.nl'er dus dat dat hilarische klachten gaat opleveren had ik wel verwacht.
[..]
Dit lijkt wel geheimtaal voor 't één of ander.
Ik begrijp oprecht niet wat ernou bedoeld wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:22 schreef BlueMage het volgende:
mes zijn ook veuls te moejluk voor de gemiddelde klacht.nl'er dus dat dat hilarische klachten gaat opleveren had ik wel verwacht.
Je kan ook natuurlijk minder jaloers doenquote:Klacht Texaco: ongewenst/onbeschoft en sexueelgetinte opmerkingen door medewerkster ringbaan west tilburg
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Texaco
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Texaco
Lezers van deze klacht: 126
mijn vriend ging een was muntje kopen om zijn auto te wassen om een warme zomerdag bij de texaco tilburg ringbaan west, toen de werkneemster `heidy` het gepast vond om te vragen : of hij haar niet een keer wilde wassen.
ik als vriendin ben daar zeker niet van gediend en ben om uitleg gaan vragen. waarop het antwoord van de texaco tilburg volgde met een jaar verbod, en een geld boete van 420euro voor bedreigingen die absoluut niet geuit zijn. Maar dan ineens zijn er geen camera beelden meer om te bewijzen dat ik haar niet bedreigd heb.maar een simpel gesprek heb gevoerd. valse aangiftes uit haar naam.
texaco be rpoud of your self. voed je personeel op dan hoeven jullie klanten er niet onder te lijden.
Gewenste oplossing
ik wil niet meer als gerechtigheid, ik wil de tapes zodat hun zien en horen dat van bedreiging, en zeker de soort bedreiging waar zij over spreekt, Geen sprake is. ik wil die achtelijke geldboete weg en een excuus van hun.
quote:Klacht EmTe: weigeren van een wettig betaal middel [euro\\\\\\\'s ]
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over EmTe
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden EmTe
Lezers van deze klacht: 814
weigeren van een wettig betaal middel [euro's ]
Gewenste oplossing
dat ik kan betalen met wettig európees geld
In dat andere huisje zou de stront wel eens op het aanrecht kunnen liggen als ik die andere klacht over dat park zo lees... Van kwaad tot erger daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Om meteen weg te gaan is een beetje overdreven, ze hadden kunnen vragen om een ander huisje ofzo.
quote:Klacht Albert Heijn: Zand in mn vreten (stoommaaltijd)
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 539
Er zit gvd zand in mn stoommaaltijd.
Heb hem niet eens opgegeten, en ik eet zelfs te goorste dingen nog op.
Gewenste oplossing
Een boodschappen tas vol boodschappen.
Ze zijn wel teruggegaan naar de receptie, neem aan dat ze daar wel om gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Om meteen weg te gaan is een beetje overdreven, ze hadden kunnen vragen om een ander huisje ofzo.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:22 schreef BlueMage het volgende:
Games zijn ook veuls te moejluk voor de gemiddelde klacht.nl'er dus dat dat hilarische klachten gaat opleveren had ik wel verwacht.
Dit, bijvoorbeeld?quote:gisteren starte ik fifa 13 ultimate team op en wou ik mijn club verwijderen voor het eerste keer en ik kreeg daarna een uitleg en een bronze paketje maar wel 4x achter elkaar een bronze paketje en telkens werd ik van de server af gegooit en ik kom terug en toen had ik geen spelers nix en wilde ik me club verwijderen en stond er deze melding je hebt je club het maximale aantal keer verwijdert neem contact op met ea customer support voor hulp bij het verwijderen van je club. maar dat snap ik ook niet helemaal en nu voel ik me best wel genaaid door ea dat ik geen ultimate team ken aan maken
Je kan natuurlijk ook overdrijven met dat je bijna vermoord bentquote:Klacht V&D: Bijna vermoord bij V&D in Amersfoort
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over V&D
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden V&D
Lezers van deze klacht: 275
Zaterdagmorgen – bij het verlaten van de vestiging van de V&D in Amersfoort – ging het alarm af. Een medewerker van de V&D die langs het alarm liep bleek de veroorzaker. Een piepjonge collega van hem, een blaag van een jaar of zestien, lui achter de kassa hangend, schreeuwde naar me en wenkte dat ik bij hem moest komen. Ha, een dief, die pak ik even, moet hij hebben gedacht. Tot zijn oudere collega hem duidelijk maakte dat van diefstal geen sprake was en hij het alarm per ongeluk had geactiveerd. Ik vond een excuus wel op zijn plaats en maakte dit kenbaar. Daarop ontstak de jongeman in woede en begon aan een tirade. Hij zou me wel even meenemen naar een hoekje. Ik heb daarop de floormanager en bedrijfsleidster proberen duidelijk te maken dat het gedrag van de jongeman alle perken te buiten ging. Dat vonden ze eigenlijk ook wel, maar het enige wat ze voor me konden doen was met de jeugdige collega in gesprek gaan. De bedrijfsleidster bood me ook nog een kop koffie aan, maar dat vond ik in geen verhouding staan tot de beschuldiging, de scheldpartij en de bedreiging. Wat me overigens opviel was de timide, angstige en geterroriseerde indruk die de oudere medewerker van de V&D maakte.
Gewenste oplossing
De boete voor diefstal bedraagt 120 euro. Dan is het niet meer dan redelijk dat de V&D mij een soortgelijk bedrag betaalt nu er geen sprake is van diefstal, wel van wangedrag van het V&D personeel.
Oplossing van het bedrijf
Er is contact opgenomen met de klant.
Feedback over de oplossing
V&D bedient zich van een leugen, de klacht is niet opgelost. Ik begrijp nu hoe V&D kan pretenderen bijna alle klachten op te lossen. Het tekent andermaal het niveau van de werknemers.
Tuurlijkquote:Klacht NOS: NOS Gerrit Hiemstra verteld niet de waarheid tijdens het weersbericht NOS journaal
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over NOS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NOS
Lezers van deze klacht: 228
Gerrit Hiemstra verteld niet de waarheid in het NOS weersbericht. Hij is niet eerlijk over chemtrails. Hij verteld over sluierbewolking en dat de strepen van vliegtuigen (die blijven hangen en- dus chemtrails zijn) komen door waterdamp en dat dit te maken heeft met de luchtvochtigheid in de lucht. Deze strepen (chemtrails) worden breder en breder en de blauwe lucht verdwijnt hierdoor. Vooral voor de zon om de zon te blokkeren. Gerrit Hiemstra noemt dat sluierbewokling??! Dit zijn chemtrails. Ik zou zeggen google; chemtrails en onderwijs jezelf mensen want wat op tv verteld wordt klopt niet. En dat de NOS dit toestaat zegt al genoeg.
Gewenste oplossing
De waarheid over geoengineering en chemtrails vertellen. Mensen hebben recht op de waarheid. Als je dat niet kunt dan moet je dit werk dus niet gaan doen.
quote:
WaT mOeten we hIERmee?quote:Klacht Intrum Justitia: OVeRLast nieuwe bUURman
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Intrum Justitia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intrum Justitia
Lezers van deze klacht: 219
0nVerzOrgd ongedierte OVerdreven veel múizen
Gewenste oplossing
eruit Weg Met die.smeerlap ZULke LUi MOeten-we ~ NieT in.Onze Straat
Oplossing van het bedrijf
Op 22 oktober 2012 per e-mail gereageerd. Volgens onze gegevens klacht niet voor ons bestemd.
quote:Klacht Unox: Knakworsten zonder ‘knak’
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Unox
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Unox
Lezers van deze klacht: 521
Geachte firma Unox,
Als rasechte Nederlander, vind ik het af en toe fijn om enkele van uw ferme worsten met een soepele polsbeweging in mijn mond te doen belanden. Vooral in de winter geeft de warmte van uw knakkende genotsstaven mij een warm en aangenaam gevoel van binnen.
Het is mij echter opgevallen dat de hardheid van uw worst gedurende de laatste paar maanden zienderogen is afgenomen. Waar de textuur zich eerst nog bevond op niveau ‘tien dagen oud stokbrood’ is deze nu afgezwakt naar een consistentie die nog het meest wegheeft van een ‘slof koffiekoekje op een warme nazomermiddag op het platteland’.
Met andere woorden, uw ‘knakworst’ knakt niet meer. Hij ‘fletsjt’ of ‘spluft’ meer als ik hem probeer te breken. Dit is onacceptabel. Ik heb van tijd tot tijd iets hards in mijn mond nodig, om de zachte kanten van het leven te leren waarderen.
Gewenste oplossing
Ik vind dat u de consument misleidt met de naamgeving van uw worst, deze moet dan ook worden veranderd naar 'fletsjworst' of 'splufworst' noem het desnoods gewoon 'worst'.
Djeez klacht?quote:
Idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:53 schreef Prolapsje het volgende:
Al die klachten bij de games categorie
quote:TELKENS NA EN DAG IS HET GP EN HIJ MIST HET HATEN JULLIE HEM OFZO WE HEBBBEN EN DAG LATER GEKEKEN EN DAn was ie gisteren ofline WAS HET GP DAG IK HEB 2 KEER GP FOR EVER BETAALD STAAT ER AANKOOP MISLUKT EN DAN MOET IK NOG 98 EURO BETALEN
http://www.klacht.nl/panf(...)ets-98-euro-betaalt/
Postnatale abortus moet mogelijk zijn bij sommige mensen.quote:Klacht Mafiaway.nl: focking bedrog !!
jullie maken me gek met je kannker spel!!
ik koop voor meer of 1000euro aaan belcredits en wat heb ik van winst? 0.000.000.000.000.000
rot op met jullie domme bedrog game!!
ik speel dit rotte spel nooit meer!!
maffiaway is het grootste bedrog spel van alle games die bestaan
nieuwe leden ik raad jullie aan om dit spel niet te spelen!!
neuk jullie dikke moeder focking jooden groets payback
Gewenste oplossinggeef me 10000 belcredits terug!!!!
http://www.klacht.nl/mafiaway-nl/klacht/focking-bedrog/
Die klager dacht inderdaad dat hij grappig is.quote:
http://www.klacht.nl/alge(...)rvings-actie-van-ad/quote:Dat is leuk dacht ik een gratis tablet.
Maar te leuk om waar te zijn dus.
Na het invullen van diverse vragen krijg ik de melding dat ik twee weken gratis digitaal AD gewonnen heb.
En om verder te gaan voor de tablet moet ik een jaarabonnement op het AD nemen.
Een beetje vals voordoen, of oplichting?
Hat ik niet verwacht van het AD.
Hij woont in een best nette straatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/alge(...)rvings-actie-van-ad/
Gratis Tablet
Heeft die piemel een screenshot gemaakt als "bewijs" met zijn eigen gegevens ingevuld.
Die foto is gewoon van internet gehaald; zie http://www.misslipgloss.nl/tanden-bleken-acht-maanden-later/.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Nuevo Clinics; een of andere beautysalon in Utrecht. Biedt hun diensten aan o.a. via vakantieveilingen. Heeft 2 pagina's aan klachten. Opeens vandaag 2 complimenten! Natuurlijk door eigen personeel geschreven. Waaronder:
[..]
Die foto is gewoon van internet gehaald; zie http://www.misslipgloss.nl/tanden-bleken-acht-maanden-later/.
En wat blijkt: die tanden zijn gebleekt bij Nuevo's concurrent in Utrecht: The White Smile Company.
Dus:
1. Nep-recensie schrijven
2. Foto van het werk van je concurrent gebruiken
Dikke
quote:Klacht Servilux: stoomsrijkijzer
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Servilux
Lezers van deze klacht: 1
20euro +70km verplaatsing voor een mail te doen
en te zegen dat het stuk niet meer in stok is na 7 jaar
waarom kan dat niet direct nagezien worden op de pc
dan had ik geen twee keer naar zaventem moeten rijden
20euro voor een mail is me te veel
zeker als er geen tecnieker aan te pas is gekomen
ik wil zeker betalen als ze er iets hebben aangedaan
Gewenste oplossing
met het terugbetalen van de20 euto en iets voor de 70km ben ik tevreden bankrekeningnro be<rekeningnummer> graag toch een antwoort van uwentwegen bedankt
En nu op klacht.nl weer een complimentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:19 schreef pagadder het volgende:
http://kassa.vara.nl/disc(...)avans-onbetrouwbaar/
Prins Budgetcaravans.
quote:Compliment Prins Budget Caravans Emmercompascuum: Zeer positieve ervaring van DHR Prins
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze compliment: 5
Omdat ik in de aow ben geraakt zochten ik en mijn vrouw een manier om toch op vakantie te kunnen. Dhr prins hebben wij toen gebeld en de situatie uitgeleged. Het een en ander is besproken en hij bood ons een caravan aan die perfect voor onze situatie te gebruiken was (jong stel +/- 25 en ik ben beperkt). Omdat lopen problematisch was besloten dat mij vrouw ging kijken naar de caravan. Ze is uitstekend geholpen, alles werd goed uitgeleged en uiteindelijk kreeg ze ook nog eens een extra 30% korting van wat we telefonisch hadden afgesproken. Gewoon zo maar! Mijn vrouw moet nog wel een keertje terug voor een tentdoek want dat was Dhr prins vergeten maar het was heel goed gedaan. Ik kan mij niet vinden in al deze reacties.
Groet, <namen verwijderd>
quote:Compliment Lidl: oli sone 5 liter
Compliment Compliment voor Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze compliment: 12
mijn voorraad van 10 blikken olie is op gaarne zou ik 10 blikken oli sone willen bestellen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een compliment, maar dan voor de Lidl:
[..]
25 jaar en in de AOW.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En nu op klacht.nl weer een compliment
[..]
quote:In de folder van week 46 staan een aantal leuke aanbiedingen waaronder het v-tech fototoestel. Echter, bij wibra winkel 1 was het ding direct uitverkocht( ze hadden er 2!!!!) En bij wibrawinkel 2 stonden we een kwartier voor opening al te wachten. Daar had men er 6 ! Ik kwam als eerste de winkel binnen en kon net de laatste bemachtigen! Met wat ellebogenwerk. Als jullie weer zo`n leuke actie hebben, zorg dan dat er voldoende in voorraad zijn! Dit is uiterst agressie opwekkend. Bovendien had ik de tip van iemand gekregen buiten onze wijk, ik had mijn folder pas op maandagavond. Ja en dan zit je zeker overal naast!
meer kopen.
Gewenste oplossing
Zou fijn zijn als de folders en eerder waren, maar daar kunnen jullie misschien niets aan doen. Maar zorg dat er voldoende in voorraad is, Volgende keer neem ik een honkbal knuppel mee!!! Heel veel mensen zijn erg teleurgesteld!!!!
quote:
quote:Voordat je reageert
Wij willen jullie er nogmaals aan herinneren dat het plaatsen van persoonsgegevens (Naam, adres, tel.nr, bank reknr, facebook/hyves/twitter etc) NIET is toegestaan. Als je een klacht overneemt zorg er dan voor dat deze geanonimiseerd is. Bedankt alvast!
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Lees dit topic volgens mij voor het eerst, is het normaal dat je agressief wordt als je hier lurkt?
Hmm ik twijfel hieraan. 'n Vriendin van me is 100 % Nederlands en als je ziet wat die af en toe op Skype enzo typt...ze heeft het zelfs gepresteerd om "gits" te schrijven terwijl ze "gids" bedoelde. Ik kan alleen maar hopen dat als ze belangrijke brieven en dergelijke moet schrijven ze dan beter oplet maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:31 schreef Cristal het volgende:
Dit moet echt nep zijn. Ik visualiseer ook alle verhaaltjes voor extra fun. Ligt het aan mij, of lijkt het dat 80% van de mensen die een klacht indient Turks/Marokkaans is? Ik heb namelijk dat vermoeden.
Ook duidelijk zegquote:Klacht PostNL: zeer geirriteerd
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 12
Heb geen bewijs, waar dit allles op slaat
Gewenste oplossing
Bewijs!
dafuqquote:Klacht Ov chipkaart: chipkaartstop
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ov chipkaart
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ov chipkaart
Lezers van deze klacht: 219
bestemensenikben<naamadresenpostcodeverwijderd>eindhoven
kaartnummeris<pvchipkaartnumerverwijderd>dusjuliikbenmoeheikwiljulistopgodvordommagwn stopikben 2 keer folmuliernefulen 3keer klahten briefschrijfen waroom zo moilijk doeun juli anders ikben advokat richten gaan genog he dedulijk stopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
<naam verwijderd>
Gewenste oplossing
oplossen is stoppppppppppppppp
quote:Klacht Blackberry: fuckyou!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Blackberry
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blackberry
Lezers van deze klacht: 441
oke luister! ik heb me blackberry all 3maanden de 1ste 1maand deed hij het goed maar verder is het gwn poep!
die balletje in de midde doet het niet meer wtf man:S
ik ga met me hand erover er gebeurd niks ik kan alleen drukken meer niet ik heb er toch niks aan zo!:S
Gewenste oplossing
geen een!
godvordommaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:31 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ook duidelijk zeg
[..]
dafuq
[..]
Zwaar type aidsquote:Klacht ANWB: onguuk in turkije in istanbul
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over ANWB
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ANWB
Lezers van deze klacht: 237
27-7 2012 krijgen we onguluk met vracht wagen. Ik belde anwb
allarem numer ik wil informatie hoe het zit als in buitenland ongul krijgt man die ik aan de lijn had om ons te helpen had die dag geen zin om uitleg te geven hij zei mevr stapje voor stapje volgende dag weer gebeld weerde zelefde verhaal opnieuw vertelt weer andere vrouw ze vraagtelidmaatschap nr ik mijn numer gegeven en ook mijn mobiel nr ze zou ons terug bellen volgende dag belt ze op
Gewenste oplossing
ik zei dat ons auto boven de markwaarde uit komt wij heben vervagende auto nodig we bellen u zo terug zeiden ze na een week belden weer iemand van anwb inmidels ik terug met mijn kinderen met vliegtuig mijn man kan niet vliegen die beleef in turkjeik begon huilend mijn verhaal te vertellen toen hoorde ik van laatse telefoon dat ik niet aanmerking kom ik zei dat is niet waar toen wij lid weerden zei die mevr als 25 euro eksra betaal kom je ook in turkije in aanmerking
Oplossing van het bedrijf
Uw klacht is binnen de afdeling ANWB Team Klacht gesloten. Wij blijven in dit dossier bij ons eerdere standpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |