De laadruimte van mijn bus heeft niet eens een dak.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef JDude het volgende:
Ik zou best willen helpen maar mijn wannabe-vrachtwagentje is al maar 3,40 hoog en met het extra gewicht van een beweegbare dakconstructie blijft er waarschijnlijk geen laadvermogen meer over.
degene die de klompen op de treeplank laten staanquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef marjolein19 het volgende:
welke trucker rijd weleens op sokken?
gr.
Marjolein
o dus jij rijd op sokken witte of zwarte?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:14 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb de klompen op de treeplank staan, hoezo?
roze, waarop dit soort vragen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef marjolein19 het volgende:
[..]
o dus jij rijd op sokken witte of zwarte?
Ik, alleen mijn linker voet, gassen en remmen doe ik met rechts + schoen aan..quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef marjolein19 het volgende:
gr.
Marjolein
Niet te doen, als ik aan het rangeren ben spring ik iedere keer in en uit de auto. De pedalenbak wordt daar ook niet veel schoner van.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef marjolein19 het volgende:
gr.
Marjolein
Dat heb ik ook, maar dan een model later.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
We hebben slechte ervaringen met vrouwen in dit topic. Misschien blijkt Marjolein19 ook gewoon Henk43 te zijn.
Containerboeren plempen die dingen nogal eens ergens langs de weg om er een bak vanaf te plukken of te laden, dus op zich is het helemaal zo gek nog nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef densmee het volgende:
er zijn nogal wat schamelwagens tegenwoordig waar een losse accu inzit waarmee de verlichting aan te zetten is.
Ik vond het in dit geval wel handigquote:Op woensdag 4 december 2013 01:18 schreef Barcaconia het volgende:
Containerboeren hangen sowieso graag alles vol lampjes.
heej die stond ook op Facebook bij Rijbewijs gekocht?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Anne het volgende:
Deze foto maakte een kennis van mij en nu wil ik niet blond overkomen en hem vragen waar het plateau wel voor bedoeld is, dus vraag ik het hier.
[ afbeelding ]
Ik snap dat die vrachtwagen er niet op hoort te staan (chapeau dat ie hem erop heeft gekregen trouwens), maar wat dan wel? Erachter zodat ie geladen of gelost kan worden door een heftruck?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |