Goes ook echtquote:
Durf je het niet alleen watje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef djgrasveld het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist iets gestart.. Mijn buurman belde zojuist aan en gaf aan mijn voor het huis van de pedo te hebben gezien. Hij wil samen met mij paar mannen verzamelen en vanavond het nog eens te proberen.
Zeg dat ze ook fok account moeten aanmaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef djgrasveld het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist iets gestart.. Mijn buurman belde zojuist aan en gaf aan mijn voor het huis van de pedo te hebben gezien. Hij wil samen met mij paar mannen verzamelen en vanavond het nog eens te proberen.
Durfiknie.quote:
Idd wil ook pics van zijn nichtje en andere buurt kinders..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:01 schreef BesottedOrb het volgende:
Godverdomme, TS
zit op het puntje van m'n stoel hier.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef djgrasveld het volgende:
Hebben jullie al wel afspraken gemaakt wie de pek en veren meenemen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ook spannond eejj!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:01 schreef BesottedOrb het volgende:
Godverdomme, TS
zit op het puntje van m'n stoel hier.
Juist, stream!! Hup ts!! Do it for your country!!! Wees een voorbeeld voor humanity!!! Wij late nie met ons solle!!!1!1!quote:
Vooral mensen die Jaap heten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef SpecialK het volgende:
Als je dan toch pedo's zonder strafrechtelijk proces gaat verbranden, doe dan meteen moordenaars, dieven en mensen die Jaap heten er achteraan.
Zolang die maar streamtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef practics het volgende:
[..]
Die pedo plast hem en zijn nichtje in de kont
Ik zou eens gaan kijken voor een cursus anger management.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef djgrasveld het volgende:
Je was dood geweest als je dit in mijn gezicht zou durven te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |