Proberen te vergrijpen aan je nichtje EN aan je familie gezeten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat een paar huizen verderop bij mij in de straat een pedo (50-55 jaar) woont. Hij heeft zich al een paar keer eerder proberen te vergrijpen aan meisjes van 10/11 jaar waaronder een nichtje van mij op de plaatselijke speeltuin.
Ik voel een enorme, ongezonde, buitenmenselijke agressie in me opkomen. Ik weet dat hij aan mijn familie heeft gezeten en ook heel veel mensen ongerust maakt in de omgeving. Zal ik het heft in eigen handen nemen? Aangezien de politie niks doet vanwege 'onvoldoende bewijsmateriaal'.
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN HOE DIE VUILE HOND MET Z'N TENGELS NIET VAN ONZE KINDEREN KAN AFBLIJVEN.
nolamoetoprottenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:20 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Proberen te vergrijpen aan je nichtje EN aan je familie gezeten?
Get your facts together.
Je bent net zo fout bezig als die moslimmamma's die de lerares betichtte. Beetje zonder bewijs iemand beschuldigen van zoiets ergs, ga je schamen .
om maar te zwijgen van die hello-kitty sokjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:17 schreef Jachtgeweer het volgende:
had je nichtje toevallig blond haar en een roze Dora tas?
dat je niet begrijpt waar dat om gaat laat zien dat je gewoon pedo's mag verbrandenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:09 schreef thespaceman1 het volgende:
Ow ja, das waar ook. Je moet tegenwoordig pedofilie goedkeuren, anders ben je een laagopgeleide Tokkie en wil je een volksgericht en blabla.
Omdat negers en homos haten niet cool meer is. Even geduld, over 10 jaar is pedofobie ook illegaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:32 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarom zijn pedofielen de nieuwe negers geworden
Houd zelf je grote bek, smerige gerontofiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
kindermisbruikerliefhebbersquote:
Die nog niet kennenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kindermisbruikerliefhebbers
hahah machtig dit.
sorry ik ben een paar jaar van het internet weg geweest (:quote:
Was je zo druk met de kinders?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sorry ik ben een paar jaar van het internet weg geweest (:
Altijd, ze ruiken ook zo lekker. mmm.quote:
Ik zie KLB-ers nog wel eens in het verdomhoekje komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:42 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Omdat negers en homos haten niet cool meer is. Even geduld, over 10 jaar is pedofobie ook illegaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet toch gewoon Rotterdam?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef bammetjekwak het volgende:
Van mij part mag er een stadje in nederland gebouwd worden met alle TBS'ers, verdachte en asielzoekers...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:48 schreef ejfaar het volgende:
Wat denken jullie wat Toine zou doen in de situatie van TS?Vertrekken naar FOX.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |