Wanneer precies dan? Ik heb hem afgelopen seizoen ook al zo tegen Jong Ajax zien spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
Brenet heeft zich ook bijzonder stormachtig ontwikkeld zeg. Deed het tijdens de voorbereiding ook al goed. Gaat nog een goede concurrent worden om Arias scherp te houden.
Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt? Was de minste van het stel, samen met Depay die al lang gewisseld had moeten worden voordat hij scoorde.quote:
+1quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:53 schreef StefannPSV het volgende:
Zolang ze dit voetbal blijven spelen, geef ik er geen fluit om op welke positie we eindigen. Leuk PSV dit!
Jong vind ik nou niet echt een goede graadmeter. Hij heeft vorig seizoen tijdens de voorbereiding ook zijn kansen gehad maar had toen nog niet het niveau wat ie nu heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer precies dan? Ik heb hem afgelopen seizoen ook al zo tegen Jong Ajax zien spelen.
Het enige verschil is dat hij onder deze trainer wel de kans krijgt.
Geen enkele jeugdspeler als je Advocaat mag geloven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jong vind ik nou niet echt een goede graadmeter. Hij heeft vorig seizoen tijdens de voorbereiding ook zijn kansen gehad maar had toen nog niet het niveau wat ie nu heeft.
Ik heb echt genoten van zijn acties, prachtig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt? Was de minste van het stel, samen met Depay die al lang gewisseld had moeten worden voordat hij scoorde.
Maher was de minste van onze kant vandaag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten van zijn acties, prachtig.
Bakkali en Maher waren ook top, Depay wat minder en Matavz gaf alleen goede ballen.
Maar waar ik van schrok en bijna kippenvel van kreeg is hoe Bruma bezig was
Zoiets heb ik echt jaaaaaaren bij PSV niet meer gezien, wat een man
Ik heb veel op hem gelet, hij speelde goed hoor. Alleen jammer dat de rest dan vaak zelfzuchtig was, Maher ging vaak naar achteren nam de bal mee en begon de aanval, pracht speler.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maher was de minste van onze kant vandaag.
Daarom hadden ze hem ook nooit aan moeten stellen, jaar verprutst. De weg die PSV nu heeft ingeslagen ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen enkele jeugdspeler als je Advocaat mag geloven.
Nam veel te weinig deel aan het spel en als hij dat wel deed was het risicoloos. Matige pot van hem. Samen met Depay een van de weinige dissonanten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb veel op hem gelet, hij speelde goed hoor. Alleen jammer dat de rest dan vaak zelfzuchtig was, Maher ging vaak naar achteren nam de bal mee en begon de aanval, pracht speler.
Eens, maar laten we het vooral op jeugdige wisselvalligheid gooien, want het was een veelbelovend collectief vanavond op het veld!quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nam veel te weinig deel aan het spel en als hij dat wel deed was het risicoloos. Matige pot van hem. Samen met Depay een van de weinige dissonanten.
Het was een ander Maher dan bij AZ, maar zijn taak vervulde hij top hoor. Als hij met Wijnaldum zou wisselen had hij er wel minimaal 2 gemaakt, dat waren een kansen die Gini hadquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nam veel te weinig deel aan het spel en als hij dat wel deed was het risicoloos. Matige pot van hem. Samen met Depay een van de weinige dissonanten.
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren, dit PSV speelt met ongelofelijk veel jonge spelers die dit seizoen op een moment een terugval krijgen, dan MOET Maher er staan. Aangezien ik niemand anders het zie doen, misschien Wijnaldum of Park.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Eens, maar laten we het vooral op jeugdige wisselvalligheid gooien, want het was een veelbelovend collectief vanavond op het veld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |