abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129533032
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:53 schreef arjan1212 het volgende:
Maar ik snap nog steeds de link tussen de aanwezigheid van illegalen in rusland en dat nazi's homo's in elkaar slaan niet
Dat kunnen alleen mensen met een zeer verknipte geest bevatten, arjan. Wees blij dat je er niets van snapt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_129533037
quote:
6s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is precies het probleem van 10 miljoen illegale mensen (vaak afkomstig uit de oude Sovjetrepublieken) op een grondgebied van hoeveel is het wel niet; 12? miljoen (!) vierkante kilometer?

1 inw/km2 erbij. Nou nou, poeh poeh.

Dat is voor Nederland 33.000 personen, om je berekening even kloppend te hebben. Ik sidder echt bij zo'n aantal hoor... :')
Die 10 miljoen illegalen stampen eigenhandig hele steden uit de grond in het diepst van Siberië? :')
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_129533038
Overigens zou dat probleem wat ik net noemde opgelost kunnen worden door alle ilegalen te legaliseren waardoor ze belasting mogen betalen, en door vakbonden kan je dat probleem van dalende lonen door immigratie ook oplossen. In Nederland heb je daar cao's voor een Pool mag niet minder verdienen dan een Nederlander in dezelfde functie. Weet niet hoe dit in Rusland geregeld is verder.
pi_129533045
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:58 schreef arjan1212 het volgende:
Overigens zou dat probleem wat ik net noemde opgelost kunnen worden door alle ilegalen te legaliseren waardoor ze belasting mogen betalen, en door vakbonden kan je dat probleem van dalende lonen door immigratie ook oplossen. In Nederland heb je daar cao's voor een Pool mag niet minder verdienen dan een Nederlander in dezelfde functie. Weet niet hoe dit in Rusland geregeld is verder.
Je hebt alle antwoorden al Arjan, zonder ooit in Rusland een fles vodka leeggedronken een stap gezet te hebben. ^O^ Vlucht naar Rusland, misschien krijg je een topfunctie aangeboden bij de Russische IND net als Depardieu.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_129533049
Ben je zelf wel in Rusland geweest ?
pi_129533052
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:03 schreef arjan1212 het volgende:
Ben je zelf wel in Rusland geweest ?
Ik heb die hele regio daar wel afgereisd, waaronder Rusland.

De baltische staten niet
pi_129533053
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:58 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Die 10 miljoen illegalen stampen eigenhandig hele steden uit de grond in het diepst van Siberië? :')
Die doen over het algemeen ongeschoold werk waar de Rus zijn neus voor ophaalt. Wat is daar precies mis mee?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_129533057
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:04 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Ik heb die hele regio daar wel afgereisd, waaronder Rusland.

De baltische staten niet
Dan ken je dus de spreekwoordelijke xenofobie van de Russen, waar hier -on-topic- ook homofobie bij hoort.

Wat verbaast je precies aan dit toch wel schokkende bericht van "gezellige" neo-nazi's?

pi_129533066
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan ken je dus de spreekwoordelijke xenofobie van de Russen, waar hier -on-topic- ook homofobie bij hoort.

Wat verbaast je precies aan dit toch wel schokkende bericht van "gezellige" neo-nazi's?
Ik heb eerlijk gezegd weinig xenofobie meegekregen. Wel chauvinisme, zelfs nationalisme en een tikkeltje gebrek aan humor als het om Rusland-grappen gaat. Maar geen xenofobie, die schijnbaar alleen in spreekwoorden voorkomt?

Het verbaast mij dat zij hen niks aandoen en slechts vernederen. Een beetje Russische neo-nazi trekt al snel zijn Tokarev, of op z'n minst een stiletto. oO<

---

Hoe is het met de paramilitairen in Bogota? Snijden zij zwarten en communisten nog steeds in stukken met kettingzagen?

Of beperken zij zich tegenwoordig slechts tot indianen?
pi_129533085
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:02 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Je hebt alle antwoorden al Arjan, zonder ooit in Rusland een fles vodka leeggedronken een stap gezet te hebben. ^O^ Vlucht naar Rusland, misschien krijg je een topfunctie aangeboden bij de Russische IND net als Depardieu.
was die ook nog nooit in Rusland geweest ?
pi_129533088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:12 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd weinig xenofobie meegekregen. Wel chauvinisme, zelfs nationalisme en een tikkeltje gebrek aan humor als het om Rusland-grappen gaat. Maar geen xenofobie, die schijnbaar alleen in spreekwoorden voorkomt?
Dan heb je toch weinig opgelet en weinig diep met mensen gesproken.

quote:
Het verbaast mij dat zij hen niks aandoen en slechts vernederen. Een beetje Russische neo-nazi trekt al snel zijn Tokarev, of op z'n minst een stiletto. oO<
Het feit op zich boeit dus niet, als je maar met een of ander illegalenlulverhaaltje kan komen.

Duidelijk.

pi_129533107
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:20 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

was die ook nog nooit in Rusland geweest ?
Ik weet het niet. Je kunt het op z'n minst uitproberen.

quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je toch weinig opgelet en weinig diep met mensen gesproken.
The truth is in the eye of the beholder. Als je een paar marokkanen uit A'dam-West spreekt zullen zij zweren dat Nederland door niemand minder dan de (KKK+NSDAP)2 wordt gerund.

quote:
[..]

Het feit op zich boeit dus niet, als je maar met een of ander illegalenlulverhaaltje kan komen.

Duidelijk.
Dat heet verder kijken dan je neus lang is, in lekentaal.
pi_129533113
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:28 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Je kunt het op z'n minst uitproberen.

[..]

The truth is in the eye of the beholder. Als je een paar marokkanen uit A'dam-West spreekt zullen zij zweren dat Nederland door niemand minder dan de (KKK+NSDAP)2 wordt gerund.

[..]

Dat heet verder kijken dan je neus lang is, in lekentaal.
Ha! Dat had je nu net met die Russen moeten doen. Ze zijn zwaar racistisch, homofoob en sowieso snel agressief, zeker met de hoeveelheden die ze zuipen. De hoogste klasse is wat beschaafder, maar ook klein.

Ik weet in 52 landen heus wel wie ik wel en niet spreek.

pi_129533116
Ja je bent in 52 landen geweest maar in hoeveel op de fiets ?
pi_129533118
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:34 schreef arjan1212 het volgende:
Ja je bent in 52 landen geweest maar in hoeveel op de fiets ?
Ah, ja, natuurlijk.

Op de rug van een olifant door Lissabon.

pi_129533127
ja ik snap dat opscheppen over ik ben een wereldreiziger nooit zo, de meeste mensen komen in hun hele leven maar een keer of 20 verder dan 50 km van hun huis.
pi_129533128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:47 schreef arjan1212 het volgende:
ja ik snap dat opscheppen over ik ben een wereldreiziger nooit zo, de meeste mensen komen in hun hele leven maar een keer of 20 verder dan 50 km van hun huis.
Dat laatste lijkt me zeer sterk, arjan. Kom es van die zolderkamer.

het gaat om levenservaringen, daarmee kan je wel een redelijk beeld vormen. De Terminator ondanks zijn uitgebreide reiservaring dan weer niet. Sja.

woensdag 31 juli 2013 @ 07:09:32 #143
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129533370
Rare wending van het topic. Geweld tegen homo's is nu okay omdat er veel illegale moslim immigranten Rusland binnenkomen :?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 31 juli 2013 @ 07:46:20 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129533574
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:09 schreef DroogDok het volgende:
Rare wending van het topic. Geweld tegen homo's is nu okay omdat er veel illegale moslim immigranten Rusland binnenkomen :?
Welkom in NWS 2013.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129534833
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:53 schreef arjan1212 het volgende:
Maar ik snap nog steeds de link tussen de aanwezigheid van illegalen in rusland en dat nazi's homo's in elkaar slaan niet
Die is er ook niet. We hebben te maken met mensen die zo'n intrinsieke afkeer hebben van moslims dat ze bij elke internationale negatieve gebeurtenis hen erbij proberen te betrekken.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_129535064
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:30 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Die is er ook niet. We hebben te maken met mensen die zo'n intrinsieke afkeer hebben van moslims dat ze bij elke internationale negatieve gebeurtenis hen erbij proberen te betrekken.
Wat kan jij doen om die afkeer weg te nemen?
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:50:45 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_129535243
Oke, ik heb een boel reacties weggehaald. Ook als het nacht is, moet ik het uiteindelijk allemaal opschonen, dus tracht je een beetje te gedragen :')

Verder: Ik ben heel ruimdenkend en heel soepel, maar het gaat er bij mij echt niet in dat neonazi's homo's mishandelen/doodvermoorden enz omdat er moslimimmigranten zijn. Kap nou eens met alles naar dat onderwerp te draaien.

Je mag me PMen om me te overtuigen dat neonazi's eigenlijk mietjes zijn, en dat als ze het heel zwaar hebben voor moslimimmigranten dat ze dan reageren door homo's te haten ipv moslimimmigranten, maar ik geef je weinig kans. Tot die tijd: hou het uit dit topic, het is gewoon offtopic.

Dat gezegd hebbende

___________________________________________________________________________________

Ontopic
Laffe huichelaar
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:15:33 #148
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129535830
Maar dit hoor je toch ook wel vaker, homohaters die afspreken met homo's om ze dan te mishandelen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129535874
Was hier in het dorp een man , die via internet een afspraak had gemaakt met een andere man, en toen werd ie berooft.
pi_129536315
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef DroogDok het volgende:
Maar dit hoor je toch ook wel vaker, homohaters die afspreken met homo's om ze dan te mishandelen?
Klopt, maar dat is meestal niet in georganiseerd verband.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')