Dat kunnen alleen mensen met een zeer verknipte geest bevatten, arjan. Wees blij dat je er niets van snapt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:53 schreef arjan1212 het volgende:
Maar ik snap nog steeds de link tussen de aanwezigheid van illegalen in rusland en dat nazi's homo's in elkaar slaan niet
Die 10 miljoen illegalen stampen eigenhandig hele steden uit de grond in het diepst van Siberië?quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem van 10 miljoen illegale mensen (vaak afkomstig uit de oude Sovjetrepublieken) op een grondgebied van hoeveel is het wel niet; 12? miljoen (!) vierkante kilometer?
1 inw/km2 erbij. Nou nou, poeh poeh.
Dat is voor Nederland 33.000 personen, om je berekening even kloppend te hebben. Ik sidder echt bij zo'n aantal hoor...
Je hebt alle antwoorden al Arjan, zonder ooit in Rusland een fles vodka leeggedronken een stap gezet te hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:58 schreef arjan1212 het volgende:
Overigens zou dat probleem wat ik net noemde opgelost kunnen worden door alle ilegalen te legaliseren waardoor ze belasting mogen betalen, en door vakbonden kan je dat probleem van dalende lonen door immigratie ook oplossen. In Nederland heb je daar cao's voor een Pool mag niet minder verdienen dan een Nederlander in dezelfde functie. Weet niet hoe dit in Rusland geregeld is verder.
Ik heb die hele regio daar wel afgereisd, waaronder Rusland.quote:
Die doen over het algemeen ongeschoold werk waar de Rus zijn neus voor ophaalt. Wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:58 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Die 10 miljoen illegalen stampen eigenhandig hele steden uit de grond in het diepst van Siberië?
Dan ken je dus de spreekwoordelijke xenofobie van de Russen, waar hier -on-topic- ook homofobie bij hoort.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik heb die hele regio daar wel afgereisd, waaronder Rusland.
De baltische staten niet
Ik heb eerlijk gezegd weinig xenofobie meegekregen. Wel chauvinisme, zelfs nationalisme en een tikkeltje gebrek aan humor als het om Rusland-grappen gaat. Maar geen xenofobie, die schijnbaar alleen in spreekwoorden voorkomt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ken je dus de spreekwoordelijke xenofobie van de Russen, waar hier -on-topic- ook homofobie bij hoort.
Wat verbaast je precies aan dit toch wel schokkende bericht van "gezellige" neo-nazi's?
was die ook nog nooit in Rusland geweest ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:02 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Je hebt alle antwoorden al Arjan, zonder ooit in Rusland een fles vodka leeggedronken een stap gezet te hebben.Vlucht naar Rusland, misschien krijg je een topfunctie aangeboden bij de Russische IND net als Depardieu.
Dan heb je toch weinig opgelet en weinig diep met mensen gesproken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd weinig xenofobie meegekregen. Wel chauvinisme, zelfs nationalisme en een tikkeltje gebrek aan humor als het om Rusland-grappen gaat. Maar geen xenofobie, die schijnbaar alleen in spreekwoorden voorkomt?
Het feit op zich boeit dus niet, als je maar met een of ander illegalenlulverhaaltje kan komen.quote:Het verbaast mij dat zij hen niks aandoen en slechts vernederen. Een beetje Russische neo-nazi trekt al snel zijn Tokarev, of op z'n minst een stiletto.![]()
Ik weet het niet. Je kunt het op z'n minst uitproberen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:20 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
was die ook nog nooit in Rusland geweest ?
The truth is in the eye of the beholder. Als je een paar marokkanen uit A'dam-West spreekt zullen zij zweren dat Nederland door niemand minder dan de (KKK+NSDAP)2 wordt gerund.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je toch weinig opgelet en weinig diep met mensen gesproken.
Dat heet verder kijken dan je neus lang is, in lekentaal.quote:[..]
Het feit op zich boeit dus niet, als je maar met een of ander illegalenlulverhaaltje kan komen.
Duidelijk.
Ha! Dat had je nu net met die Russen moeten doen. Ze zijn zwaar racistisch, homofoob en sowieso snel agressief, zeker met de hoeveelheden die ze zuipen. De hoogste klasse is wat beschaafder, maar ook klein.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:28 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Je kunt het op z'n minst uitproberen.
[..]
The truth is in the eye of the beholder. Als je een paar marokkanen uit A'dam-West spreekt zullen zij zweren dat Nederland door niemand minder dan de (KKK+NSDAP)2 wordt gerund.
[..]
Dat heet verder kijken dan je neus lang is, in lekentaal.
Ah, ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:34 schreef arjan1212 het volgende:
Ja je bent in 52 landen geweest maar in hoeveel op de fiets ?
Dat laatste lijkt me zeer sterk, arjan. Kom es van die zolderkamer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:47 schreef arjan1212 het volgende:
ja ik snap dat opscheppen over ik ben een wereldreiziger nooit zo, de meeste mensen komen in hun hele leven maar een keer of 20 verder dan 50 km van hun huis.
Welkom in NWS 2013.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:09 schreef DroogDok het volgende:
Rare wending van het topic. Geweld tegen homo's is nu okay omdat er veel illegale moslim immigranten Rusland binnenkomen
Die is er ook niet. We hebben te maken met mensen die zo'n intrinsieke afkeer hebben van moslims dat ze bij elke internationale negatieve gebeurtenis hen erbij proberen te betrekken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:53 schreef arjan1212 het volgende:
Maar ik snap nog steeds de link tussen de aanwezigheid van illegalen in rusland en dat nazi's homo's in elkaar slaan niet
Wat kan jij doen om die afkeer weg te nemen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Die is er ook niet. We hebben te maken met mensen die zo'n intrinsieke afkeer hebben van moslims dat ze bij elke internationale negatieve gebeurtenis hen erbij proberen te betrekken.
Klopt, maar dat is meestal niet in georganiseerd verband.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef DroogDok het volgende:
Maar dit hoor je toch ook wel vaker, homohaters die afspreken met homo's om ze dan te mishandelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |