abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:49:47 #1
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_129498554

Naam: Mass Effect 3
Platform(s): PS3/Xbox360/PC
Releasedate: 9 Maart 2012

quote:
Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
Bron: IGN

* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiele Mass Effect Wiki-site

SPOILER: Trailers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!

FOK!kers met net zoveel swag op Origin 6.gif:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - Kaiaiaia
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:50:49 #2
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_129498578
Beetje laat, had niet door dat ik de laatste post had.. Anyway:

quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 02:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Kan je trouwens als je de keuze moet maken op het einde ook nog saven? Wil eigenlijk als ik daar ben mijn eerste keuze selecteren, maar daarna nog wel vanaf die save de andere keuzes/eindes zien.
Niet voor zover ik me kan herinneren. Wel heb je de laatste autosave als je de citadel ingestraald wordt, dus vanaf daar is het niet zo lang om dan een nieuwe keuze te maken..
pi_129502139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:50 schreef DeeCruise het volgende:
Beetje laat, had niet door dat ik de laatste post had.. Anyway:

[..]

Niet voor zover ik me kan herinneren. Wel heb je de laatste autosave als je de citadel ingestraald wordt, dus vanaf daar is het niet zo lang om dan een nieuwe keuze te maken..
Oh ok. Dan hou ik dat in de gaten als ik daar ben. :)
pi_129524049
Control _O_
Of Destroy als ik Tali heb geromanced :@ _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_129538526
De tering, ik heb ME nog nooit gespeeld tot een paar weken terug, helaas krijg ik ME1 niet goed aan de gang (crashes, crashes en nog eens crashes) maar heb ik wel ME2 uitgespeeld. Wat een bazenspe _O_ l, ik had na HL en Dead space 1/2/3 de hoop opgegeven maar deze spellen zijn niets vergeleken bij ME ^O^

ik ga ME3 wel 100% uitspelen wat ik bij ME2 niet deed (stom, stom, ik had al mijn ME2 charactar geimporteed in ME3 voordat ik wist dat je na de credits nog je stats kon tunen :')
life happens while you're pusing the throttle.
pi_129540987
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef eXplorer1 het volgende:
De tering, ik heb ME nog nooit gespeeld tot een paar weken terug, helaas krijg ik ME1 niet goed aan de gang (crashes, crashes en nog eens crashes) maar heb ik wel ME2 uitgespeeld. Wat een bazenspe _O_ l, ik had na HL en Dead space 1/2/3 de hoop opgegeven maar deze spellen zijn niets vergeleken bij ME ^O^

ik ga ME3 wel 100% uitspelen wat ik bij ME2 niet deed (stom, stom, ik had al mijn ME2 charactar geimporteed in ME3 voordat ik wist dat je na de credits nog je stats kon tunen :')
Ik begrijp achteraf ook niet waarom ik ME1 destijds niet gespeeld had. ME2 had ik toen wel even gespeeld, maar op de een of andere reden nooit meer verder gespeeld. Nu een half jaar geleden echt eens met de serie begonnen, en damn deze serie behoort echt tot mijn top 5 series aller tijden.

Zo goed verhaal, en al die characters en die romance optie's die je kan hebben. Je leeft echt mee met iedereen. Ook omdat je steeds je save weer mee kan nemen naar het volgende deel.

Kan echt niet wachten wat ME4 ons gaat brengen.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_129541014
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef eXplorer1 het volgende:

Mass Effect serie is echt geweldig, maar om het nou beter dan Half Life te vinden gaat ook wel ver. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_129644462
Damn zat er gisteravond aan te denken.

Ik ben nu bij het einde van ME3 en heb dus echt alles gedaan van ME1, ME2 en ME3.

Maar echt man. Deze games komen toch wel heel erg dichtbij mijn favoriete games. En dat zijn de Fallout games. Echt sinds een half jaartje speel ik die Mass Effect serie, en op de een of andere manier heeft het toch wel een speciaal gevoel achter gelaten. Dat doen juist heel weinig games met mij.

Het is eigenlijk net zoals Fallout. Als ik het eenmaal heb uitgespeeld, dan wil ik meteen weer opnieuw beginnen
pi_129644819
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn zat er gisteravond aan te denken.

Ik ben nu bij het einde van ME3 en heb dus echt alles gedaan van ME1, ME2 en ME3.

Maar echt man. Deze games komen toch wel heel erg dichtbij mijn favoriete games. En dat zijn de Fallout games. Echt sinds een half jaartje speel ik die Mass Effect serie, en op de een of andere manier heeft het toch wel een speciaal gevoel achter gelaten. Dat doen juist heel weinig games met mij.

Het is eigenlijk net zoals Fallout. Als ik het eenmaal heb uitgespeeld, dan wil ik meteen weer opnieuw beginnen
Fallout heb ik vrij weinig mee. Heb 3 en NV maar om het een of ander kom ik nooit verder dan 3 uur ingame, ook al ben ik er meerdere keren mee begonnen. :P
pi_129645050
Was laatst ook weer opnieuw begonnen met ME1, maar vergeleken met deel 2 en 3 is het echt zó verouderd, vooral qua gameplay. Denk dat ik deel 1 maar skip en gewoon met deel 2 ga beginnen :P
pi_129645127
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:30 schreef bjorntju het volgende:
Was laatst ook weer opnieuw begonnen met ME1, maar vergeleken met deel 2 en 3 is het echt zó verouderd, vooral qua gameplay. Denk dat ik deel 1 maar skip en gewoon met deel 2 ga beginnen :P
Wat dat betreft is een pc wel handig. Dan download je gewoon een complete save van ME1 en dan importeer je die in ME2. Ik had dat ook 1 keer gedaan, omdat ik ook niet heel veel zin meer had in die verouderde ME1.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Fallout heb ik vrij weinig mee. Heb 3 en NV maar om het een of ander kom ik nooit verder dan 3 uur ingame, ook al ben ik er meerdere keren mee begonnen. :P
Zonde hoor. Het zijn echt fantastische games.
pi_129645374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wat dat betreft is een pc wel handig. Dan download je gewoon een complete save van ME1 en dan importeer je die in ME2. Ik had dat ook 1 keer gedaan, omdat ik ook niet heel veel zin meer had in die verouderde ME1.

[..]

Zonde hoor. Het zijn echt fantastische games.
Heb alle 3 de delen (ook van alle 3 de collectors edition B-) ) op de 360, dus dat wordt wat moeilijker. Maar ik heb sowieso nog een paar characters van deel 1 die ik altijd nog kan importeren :)

Wel grappig opzich, toen deel 1 uitkwam vond ik dat echt de beste game die ik ooit had gespeeld, maar nu vind ik hem maar tegenvallen haha :P Ik denk dat ik deel 2 nog steeds de beste vind. Die game maakte de hype echt helemaal waar _O_ Deel 3 vond ik ook erg goed (afgezien van het einde :P ) maar toch wat minder dan deel 2.
pi_129645469
Deel 2 is het beste idd :) Qua gameplay sterk verbeterd tov 1, qua verhaal simpel maar rechttoe-rechtaan en de nodige plottwists, briljante personages, diverse locaties, noem maar op _O_
pi_129645622
Idd :) Hoofdverhaal vond ik een beetje tegenvallen, maar de ''zijverhalen'' van de verschillende characters waren echt super :)

Qua DLC vond ik wel de Citadel DLC van ME3 bij verre het beste van alles. Hele vete missie en als je die missie had gedaan kon je nog een shitload doen in die nieuwe locatie die je kreeg.

Ben toch erg benieuwd naar deel 4!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:13:29 #15
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129650151
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef bjorntju het volgende:
Idd :) Hoofdverhaal vond ik een beetje tegenvallen, maar de ''zijverhalen'' van de verschillende characters waren echt super :)
Je team samenstellen ìs het hoofdverhaal. De collectordreiging was de motivatie en dus meer het zijverhaal.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_129650772
Ik bedoel meer het verhaal van de reapers enzo, het verhaal van je team samenstellen was mischien het hoofdverhaal van deel 2, maar niet echt van de gehele serie.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:51:56 #17
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129652855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:37 schreef bjorntju het volgende:
Ik bedoel meer het verhaal van de reapers enzo, het verhaal van je team samenstellen was mischien het hoofdverhaal van deel 2, maar niet echt van de gehele serie.
Je reageerde op een reactie die puur om deel 2 ging, dus dat was niet op te maken uit je reactie.

En de reapersituatie is simpelweg goed uitgevoerd in de games, maar komt voor mij nog beter uit de verf als je de boeken ook gelezen hebt. Dus Ascension en Retribution. Die geven het een nog veel duidelijker beeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Mijn beeld van jou is dat je best van games houdt met inhoud, dus F1, F2 en F:NV zou je toch echt eens moeten proberen. en mee doorzetten :P
pi_129662363
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:51 schreef The_Substitute het volgende:

Mijn beeld van jou is dat je best van games houdt met inhoud, dus F1, F2 en F:NV zou je toch echt eens moeten proberen. en mee doorzetten :P
Ik heb wel gehoord dat NV beter is dan 3, dus daar zal ik in elk geval wel eerst mee beginnen. Maar met mijn huidige backlog blijf ik wel even bezig. :P
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:18:36 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_129662443
Ik ga weer eens beginnen met deel 1 :9. Gepatched, aantal mods eroverheen (inclusief een texture mod van honderden gigabytes :') ). Eens kijken of ik mezelf nu eens zo ver krijg om niet 'perfect' te willen spelen :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_129662565
OMG hoe dom.

Net de eerste keuze gemaakt en wil die andere ook zien. Moet ik eerst weer steeds hetzelfde stuk spelen. Maak dan een save als je een keuze moet maken.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:50:44 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129663711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb wel gehoord dat NV beter is dan 3, dus daar zal ik in elk geval wel eerst mee beginnen. Maar met mijn huidige backlog blijf ik wel even bezig. :P
Je hebt de eerste 2 al gespeeld? Want dat zijn de voorlopers van NV; het verhaal (canon) gaat in NV verder.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:00:48 #22
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_129664092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef bjorntju het volgende:

Qua DLC vond ik wel de Citadel DLC van ME3 bij verre het beste van alles. Hele vete missie en als je die missie had gedaan kon je nog een shitload doen in die nieuwe locatie die je kreeg.

Ben toch erg benieuwd naar deel 4!
Ik vond de zijverhalen eigenlijk wel een hoog 'wut' gehalte hebben. Er komen Reapers aan, maar laten we eerst de helft van de bemanning met hun daddy issues helpen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 00:02:55 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129664180
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vond de zijverhalen eigenlijk wel een hoog 'wut' gehalte hebben. Er komen Reapers aan, maar laten we eerst de helft van de bemanning met hun daddy issues helpen :')
Ik vind het nog erger in 3... iedereen weet dat de Reapers er zijn maar eisen toch dat je eerst ff een kutklusje voor ze opknapt voordat ze je een keer willen helpen :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:09:52 #24
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_129664509
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vind het nog erger in 3... iedereen weet dat de Reapers er zijn maar eisen toch dat je eerst ff een kutklusje voor ze opknapt voordat ze je een keer willen helpen :')
Dat zijn gewoon echt de dingen waardoor ik niet echt van het spel kan genieten ;( En nog steeds vind ik het einde erg kut, dat is ook nog steeds waar ik op val. Ja ze hebben er nu meer uitleg over gegeven maar de hoofddeveloper (?) zei tijdens de productie dat het einde niet A, B of C zal zijn. Is het ook technisch gezien niet, nu is het rood, groen of blauw :') met hier en daar een kleine variatie liggend aan hoeveel war effort je hebt.
Waar je ook zo weinig mee kon :( Wou gewoon een episch eindgevecht, wanneer je veel war effort had bijvoorbeeld bij sommige stukjes een bombing run kreeg zodat je minder vijanden te vechten had, een voertuig die jijzelf kan bemannen. Heb je 0,0 war effort is het nog maar de vraag of je het wel haalt als je tenminste hoger op baby casual niveau speelt
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_129664759
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon echt de dingen waardoor ik niet echt van het spel kan genieten ;( En nog steeds vind ik het einde erg kut, dat is ook nog steeds waar ik op val. Ja ze hebben er nu meer uitleg over gegeven maar de hoofddeveloper (?) zei tijdens de productie dat het einde niet A, B of C zal zijn. Is het ook technisch gezien niet, nu is het rood, groen of blauw :') met hier en daar een kleine variatie liggend aan hoeveel war effort je hebt.
Waar je ook zo weinig mee kon :( Wou gewoon een episch eindgevecht, wanneer je veel war effort had bijvoorbeeld bij sommige stukjes een bombing run kreeg zodat je minder vijanden te vechten had, een voertuig die jijzelf kan bemannen. Heb je 0,0 war effort is het nog maar de vraag of je het wel haalt als je tenminste hoger op baby casual niveau speelt
Het probleem is nog altijd dat BioWare alle rage begreep als: "Shep gaat dood, dus men is boos", terwijl dat totaal niet het geval was. Men was er juist tevreden mee als Shep dood zou gaan, alleen het einde is echt compleet ruk.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:28:18 #26
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129665291
Ik zou graag willen weten waarom Drew Karpyshyn, nota bene de bedenker en lead writer van ME1 en 2, uit ME3 is gestapt. Want ik heb nu eerder het idee dat ME3, net als DA2, ook tot op een bepaalde hoogte is verneukt door het prijskaartje van The Old Republic. Want je zou er toch vanuit kunnen gaan dat als je de afsluiter van een succesvolle serie aan het maken bent, dat je dan de tijd krijgt/kunt krijgen om het zo goed mogelijk te maken. Of in ieder geval meer extra tijd dan ze nu gekregen hebben, november '11 - maart '12.
pi_129667928
En dat was het verhaal van Commander Shepard ;(

Echt man bij zulke games wil ik eigenlijk niet dat het eindigt, maar ja aan alles komt een eind.

Ik heb het nu eindelijk helemaal compleet gespeeld, en damn man wat een ervaring was het. Heel die reis vanaf Eden Prime tot aan die keuze die je moet maken op het eind. Al die characters waar je echt een band mee creëert. Liara *; (ik zal je missen ;( ) en Garrus ;) (ik zal boven bij de bar aan je denken goede vriend ;( ) waren echt mijn favoriet. Wrex en Grunt zijn ook tof.

Hoe raar het ook klinkt. Het is natuurlijk maar een game. Maar ik heb toch echt wel het gevoel gehad dat het soms als echte vrienden aanvoelt. Je schept met sommige echt een grote band.

Ik wil gewoon door spelen nu, maar het is gewoon echt klaar nu.

Dag Liara. I am yours *;
  zondag 4 augustus 2013 @ 02:29:35 #28
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_129669748
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Vault-Boy het volgende:

Echt man bij zulke games wil ik eigenlijk niet dat het eindigt, maar ja aan alles komt een eind.

Ik heb het nu eindelijk helemaal compleet gespeeld, en damn man wat een ervaring was het. Heel die reis vanaf Eden Prime tot aan die keuze die je moet maken op het eind. Al die characters waar je echt een band mee creëert. Liara *; (ik zal je missen ;( ) en Garrus ;) (ik zal boven bij de bar aan je denken goede vriend ;( ) waren echt mijn favoriet. Wrex en Grunt zijn ook tof.

Hoe raar het ook klinkt. Het is natuurlijk maar een game. Maar ik heb toch echt wel het gevoel gehad dat het soms als echte vrienden aanvoelt. Je schept met sommige echt een grote band.

Dag Liara. I am yours *;
Eindbaas Garrus _O_ Gaat bij mij altijd mee op ELKE missie door 1,2 en 3 :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:53:04 #29
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_129674585
quote:

Dag Liara. I am yours *;
Dit is een prima samenvatting van wat ME nou zou goed maakt..
pi_129674976
quote:
Dag Liara. I am yours *;
Veel plezier met je Fornax blaadje.
pi_129676268
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:53 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit is een prima samenvatting van wat ME nou zou goed maakt..
Dat vind ik echt goed aan die serie ja.

Pffff vind het nog steeds jammer dat het afgelopen is ;(

Maarja ik ga nu niet weer opnieuw beginnen. Dat doe ik over een half jaar wel weer ofzo. Nu staat alles nog vers in het geheugen.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 13:45:55 #32
Rawr
pi_129677287
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:10 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Veel plezier met je Fornax blaadje.
Fap fap fap :9
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_129677332
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:29 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Bij mij is die ook in elk deel mee gegaan. In begin vond ik hem echt niks, maar al snel vond ik het een top gozer.
pi_129677474
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja dat vond ik dus jammer aan deel 2, de zij verhalen vond ik wel erg goed, maar het verhaal van de reapers werd een beetje op een laag pitje gezet. Maar neemt niet weg dat ik deel 2 de beste uit de serie vind _O_

Ben wel benieuwd wat ze nou met deel 4 gaan doen. Hoop wel dat het een beetje hetzelfde blijft, dus niet dat ze er een FPS van gaan maken ofzo :P
pi_129678914
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:29 schreef hans1988 het volgende:

[..]

In 2 elke missie met Garrus en Zaeed doen, en dan zelf als Soldier... Oh wat voelde dat heerlijk, headshot na headshot uitdelen en gewoon knallen _O_
pi_129900167
Lao-Tse
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:49:14 #37
Rawr
pi_129900844
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MAHL het volgende:

[..]

In 2 elke missie met Garrus en Zaeed doen, en dan zelf als Soldier... Oh wat voelde dat heerlijk, headshot na headshot uitdelen en gewoon knallen _O_
Maximum shitfucking _O_
pi_129904352
quote:
Al is het met de Volus Vanguard natuurlijk veel toffer dan met een Batarian. 8-)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:14:50 #39
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129917528
Primitives!

I wave as I pass you by!

[ Bericht 15% gewijzigd door The_Substitute op 10-08-2013 23:25:35 ]
pi_129919483
Lao-Tse
pi_129955845
quote:
Wel jammer dat je javik alleen krijgt bij de dlc. Hij had gewoon in het spel moeten zitten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:33:25 #42
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129957554
Iets met ouwe koeien...
pi_129958107
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Wel jammer dat je javik alleen krijgt bij de dlc. Hij had gewoon in het spel moeten zitten.
De 10 euro wel meer dan waard, maar was wel leuker als hij er standaard ingezeten had.
Lao-Tse
pi_129958349
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

De 10 euro wel meer dan waard, maar was wel leuker als hij er standaard ingezeten had.
Had er natuurlijk standaard in moeten gezeten. Ik bedoel, wtf, day 0 DLC :') Je hebt toch verdomme voor het spel betaald?!
pi_129958749

Had ook altijd een hekel aan day 1 dlc maar kan me vinden in deze uitleg.
Lao-Tse
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:54:14 #46
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_129958814
Als toevoeging...

http://www.rockpapershotg(...)xplained-considered/

Niet zo'n punt er van blijven maken.
pi_129959126
Ok, ok, jullie hebben misschien wel een punt :@
pi_129960436
Het was wel leuker geweest als die dlc erbij zat. Er zijn gewoon veel vragen die nauwelijks opgelost zijn in het einde van ME 3. Zoals waar komen de reapers vandaan, wie zijn de keepers en wat was het probleem met dark matter? Terwijl er wel een oplossing is gegeven met de dlc's.
pi_129960602
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef superdrufus het volgende:
Het was wel leuker geweest als die dlc erbij zat. Er zijn gewoon veel vragen die nauwelijks opgelost zijn in het einde van ME 3. Zoals waar komen de reapers vandaan, wie zijn de keepers en wat was het probleem met dark matter? Terwijl er wel een oplossing is gegeven met de dlc's.
Antwoord van de Keepers zat toch al in ME1?

En ik geloof dat het antwoord waar de Reapers vandaan kwamen in de Leviathan DLC uitvoerig werd behandeld maar dat het ook in het 'eindgesprek' zat.
pi_130145706

Lao-Tse
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:38:19 #51
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130145854
quote:
Fury _O_ _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_130147693
Van fucking papier gemaakt:

Holy fuck _O_
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:26:49 #53
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130148006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:

[ afbeelding ]

Holy fuck _O_
Bijsluiter: licht ontvlambaar.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:33:27 #54
Rawr
pi_130148330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:

[ afbeelding ]

Holy fuck _O_
Nice _O_
pi_130149425
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom Drew Karpyshyn, nota bene de bedenker en lead writer van ME1 en 2, uit ME3 is gestapt. Want ik heb nu eerder het idee dat ME3, net als DA2, ook tot op een bepaalde hoogte is verneukt door het prijskaartje van The Old Republic. Want je zou er toch vanuit kunnen gaan dat als je de afsluiter van een succesvolle serie aan het maken bent, dat je dan de tijd krijgt/kunt krijgen om het zo goed mogelijk te maken. Of in ieder geval meer extra tijd dan ze nu gekregen hebben, november '11 - maart '12.
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring. Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_130149460
quote:
Ghehehe
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:09:29 #57
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130149878
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef trancethrust het volgende:
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring.
Jep, weet ik. :P
quote:
Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.
Mjah, bij Bioware zijn ze zelf ook veel te ambitieus geweest wat betreft TOR. Dat zorgde naar mijn idee al voor minder speelruimte voor de DA- en ME-teams. Wat zich intern heeft afgespeeld, kan ik niet over oordelen. Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.
pi_130150001
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
...
Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.
Wat was het idee, weet je dat nog?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:32:55 #59
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130151027
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef trancethrust het volgende:
Wat was het idee, weet je dat nog?
Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.

Het waren geen compleet uitgewerkte ideeën, maar het had dus wel beter aangesloten op ME2.
pi_130156145

Prachtig _O_
Lao-Tse
pi_130156647
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.

Het waren geen compleet uitgewerkte ideeën, maar het had dus wel beter aangesloten op ME2.
Hmm, je had ook al wat biotics-terreur in de eerdere MEs; interessant. Maar onuitgewerkt idd; je gaat toch niet expres een deel van de mensheid in een reaper laden :p .
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:20:52 #62
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130168708
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 02:19 schreef trancethrust het volgende:
Hmm, je had ook al wat biotics-terreur in de eerdere MEs; interessant. Maar onuitgewerkt idd; je gaat toch niet expres een deel van de mensheid in een reaper laden :p .
Dat zou van de context afgehangen hebben, hoe wanhopig de situatie geschetst zou zijn. :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:31:03 #63
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130280283
Ok stelletje hokboeren
pi_130392731
Godverdomme, melee juggernauts :r :r :r

ZE MOETEN ALLEMAAL DOOD, fucking mongolen tyf op naar bronze met je debiele build. :r
Lao-Tse
pi_130392844
quote:
Die batarian is ook gewoon heerlijk om mee te spelen. Ik sla hun kop er ook gewoon heerlijk van af, phantom of niet. Kom maar op. Dat flik ik zelfs bij Banshees maar dat gaat niet altijd goed :D

Trouwens altijd erg grappig als je online met een groot karakter als een geth prime speelt en er komt ineens een volus voorbij rollen die niet hoger komt dan je knieen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 19:56:14 ]
pi_130416592

Mijn favoriete kit _O_
http://kalence.drupalgard(...)!3406535!!..O5!5E05G

Geen last van muren, lekker overal doorheen poison striken. Ideaal voor een gold solo.
De truc is wel om poison strike niet als aanval te zien maar als een manier om snel uit lastige situaties te komen.
Lao-Tse
pi_130431264
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:51 schreef Appelknaller het volgende:
Godverdomme, melee juggernauts :r :r :r

ZE MOETEN ALLEMAAL DOOD, fucking mongolen tyf op naar bronze met je debiele build. :r
Ik zag je topic op BSN er al over. :P Gelukkig kom ik dat soort juggernauts amper tegen.

quote:
17s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn favoriete kit _O_
http://kalence.drupalgard(...)!3406535!!..O5!5E05G

Geen last van muren, lekker overal doorheen poison striken. Ideaal voor een gold solo.
De truc is wel om poison strike niet als aanval te zien maar als een manier om snel uit lastige situaties te komen.
Zal die build eens gaan proberen. Heb haar al een hele tijd links laten liggen. :@
pi_130486173
Vandaag Mass Effect 3 gehaald voor de PS3.
Ik las dat je in het begin de keuze hebt tussen Story, Action en RPG.

Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130486246
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef StateOfMind het volgende:

Nu ben ik volledig nieuw in Mass Effect, dus met welk van deze 3 kan ik het beste beginnen als newbie? En kan ik daarna de andere 2 opties spelen?
Ga eerst eens even snel deel 1 en 2 spelen :6 . Anders mis je echt een heel groot deel van het verhaal.
pi_130486265
quote:

Heb je ME1 en 2 gespeeld?
pi_130486396
quote:

Beginnen bij 1, verhaal volgen. Anders imho totaal nutteloos om er uberhaupt aan te beginnen :{w

-edit-

Begrijpend lezen is ook een vak, je bedoelt welke van de 3 keuzes. ME1 is niet beschikbaar op de ps3, ME2 wel? Anders daadwerkelijk ME2 voor kleingeld aanschaffen.
pi_130486977
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:

quote:
Spelers die echter de eerste twee delen niet hebben gespeeld, hoeven zich niet druk te maken. Zij krijgen simpelweg minder precieze verwijzingen naar het verleden en meer expositie over personages en gebeurtenissen, om hun belang duidelijk te maken.
http://www.insidegamer.nl/recensies/95851/mass-effect-3-review
A murky, forgotten land.
  maandag 26 augustus 2013 @ 19:46:38 #73
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130487040
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Naar wat ik begrijp is het nier persé noodzakelijk om de voorgaande delen gespeeld te hebben:
Zou het toch doen als ik jou was.

SPOILER
pi_130487124
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar je mist heel de ervaring als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld. Je moet het zelf weten hoor en ME3 is zeker fantastisch, maar zou je echt aanraden om alsnog deel 1 en 2 te spelen.

Al die characters waar je een band mee opbouwt door alle 3 de delen en ga zo maar door.

Kan je deel 1 en 2 niet via PSN krijgen? Of kan je deel 1 echt alleen maar via die trilogy krijgen?
pi_130488002
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar je mist heel de ervaring als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld. Je moet het zelf weten hoor en ME3 is zeker fantastisch, maar zou je echt aanraden om alsnog deel 1 en 2 te spelen.

Al die characters waar je een band mee opbouwt door alle 3 de delen en ga zo maar door.

Kan je deel 1 en 2 niet via PSN krijgen? Of kan je deel 1 echt alleen maar via die trilogy krijgen?
Deel 1 staat gewoon in de store.
Lao-Tse
pi_130488463
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zou het toch doen als ik jou was.

SPOILER
Scherp ;)
Is nog steeds een van mijn favoriete game series.

Toch maar eens op zoek gaan dan naar 1 en 2.

Maar goed, heb je daar ook de keuze tussen Story, Action en RPG? Om op mijn vraag terug te komen.
A murky, forgotten land.
pi_130488556
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Scherp ;)
Is nog steeds een van mijn favoriete game series.

Toch maar eens op zoek gaan dan naar 1 en 2.

Maar goed, heb je daar ook de keuze tussen Story, Action en RPG? Om op mijn vraag terug te komen.
Volgens mij heb je dat pas vanaf ME2. Maar zou sowieso gaan voor RPG - Story is voor de mensen die shooters nooit echt spelen en de combat vermakkelijkt is, en Action is voor de CoD adhd-kiddies waarin dialogen automatisch gaan.
pi_130488768
Duidelijk allen. Ik weet genoeg.

Nu alleen nog ergens tijd vandaan zien te halen :'(
A murky, forgotten land.
pi_130489993
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
Duidelijk allen. Ik weet genoeg.

Nu alleen nog ergens tijd vandaan zien te halen :'(
Je gaat er zeker geen spijt van krijgen ;)
pi_130576883
Dit stukje muziek blijf ik ook geniaal vinden man.

Het is eigenlijk 45 seconden (maar dit filmpje is een loop), maar het klinkt echt zo lekker om te luisteren :@

Ik mis je Liara *;
pi_130581457
Deze is trouwens ook echt episch man.

Vanaf 1:25 word ik echt gek.

Eigenlijk moet ik dit niet doen, want heb nu alweer zin om het hele avontuur te herbeleven. Maar nee :N :N :N
pi_130584964
Heb je voor ME 1 en ME 2 ook een online code nodig?

Ik heb namelijk de gewoonte om als ik een spel gekocht heb deze meteen in de PS3 te doen om te kijken of ie het doet ( :@ ) en om dan meteen de eventuele update te installeren.

Bij ME3 vroeg ie vrij snel om de online code in te voeren voordat ik verder kon, dit was niet te ontwijken.
Als 1 en 2 dit ook hebben, dan heb ik er niks aan om ze tweedehands te kopen, dan zijn die codes al gebruikt en kan ik niet verder.
A murky, forgotten land.
pi_130586652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heb je voor ME 1 en ME 2 ook een online code nodig?

Ik heb namelijk de gewoonte om als ik een spel gekocht heb deze meteen in de PS3 te doen om te kijken of ie het doet ( :@ ) en om dan meteen de eventuele update te installeren.

Bij ME3 vroeg ie vrij snel om de online code in te voeren voordat ik verder kon, dit was niet te ontwijken.
Als 1 en 2 dit ook hebben, dan heb ik er niks aan om ze tweedehands te kopen, dan zijn die codes al gebruikt en kan ik niet verder.
Me1 en 2 zijn SP only, echter heb je (op de pc) voor me2 wel een cerberus code nodig als je met DLC gaat werken. Geen idee hoe dat op de ps3 zit tbh.
pi_130589397
Thanks, ik zal het eens in het PS3 topic navragen.
A murky, forgotten land.
pi_130589573
Cerberus vereist geen code meer op xbox live. Is gratis geworden.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 augustus 2013 @ 12:32:01 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130590806
Ben nu bezig met een ME2 playthrough om te importen in ME3 straks.

Weet iemand of je nog steeds MP moet spelen in ME3 om dat percentage in die gebieden omhoog te krijgen? Ik meen allemaal dat dat geschrapt was...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130591122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
Ben nu bezig met een ME2 playthrough om te importen in ME3 straks.

Weet iemand of je nog steeds MP moet spelen in ME3 om dat percentage in die gebieden omhoog te krijgen? Ik meen allemaal dat dat geschrapt was...
Hoeft niet.

Ik heb ook helemaal geen mp gespeeld, maar wel elke side missie die er maar was. Zo had ik toch boven de 5000 military strenght gehaald.
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 12:54:46 #90
206706 crew  Racerblade
pi_130591521
Dat is nooit "verplicht" geweest. In mijn eerste playthrough (met import uit ME1 en ME2 weliswaar) heb ik het goede einde gekregen zonder multiplayer gespeeld te hebben. Begreep die ophef daarover helemaal niet.
pi_130591877
Maar sowieso is MP spelen echt geen ramp hoor, veel lol mee gehad :)
pi_130592035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Racerblade het volgende:
Dat is nooit "verplicht" geweest. In mijn eerste playthrough (met import uit ME1 en ME2 weliswaar) heb ik het goede einde gekregen zonder multiplayer gespeeld te hebben. Begreep die ophef daarover helemaal niet.
Dan kon je alsnog maar 3900 WS halen, dus het beste einde had je sws niet. ;)
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 13:20:20 #93
206706 crew  Racerblade
pi_130592371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:10 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dan kon je alsnog maar 3900 WS halen, dus het beste einde had je sws niet. ;)
Het einde waar

SPOILER
Dat einde had ik namelijk.
pi_130592533
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Het einde waar

SPOILER
Dat einde had ik namelijk.
Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 13:26:47 #95
206706 crew  Racerblade
pi_130592619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Had je dan alle DLC van 3? Bij release was het zeker niet mogelijk om een hogere score te krijgen zonder MP.
Afgezien van de Extended Cut, nee. Misschien dat die de scores beïnvloed heeft?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:36:57 #96
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130593013
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dit klopt wat jij zegt. Ik weet nog goed dat ik met tegenzin MP ging spelen voor een hogere score. (Toen bleek ik de MP heel verslavend te vinden, maar dat is weer een ander verhaal)
Ok stelletje hokboeren
pi_130605049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dit klopt wat jij zegt. Ik weet nog goed dat ik met tegenzin MP ging spelen voor een hogere score. (Toen bleek ik de MP heel verslavend te vinden, maar dat is weer een ander verhaal)
En ze hebben later via een patch het benodigde aantal ook aangepast. Dus nu zou het ook zonder DLC en MP mogelijk moeten zijn om het beste einde te kunnen krijgen. En dat over die verslavende MP herken ik. :@
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 augustus 2013 @ 19:38:16 #98
Brabo Bastard
pi_130606773
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden :P

Al was Liara wel makkelijker te romancen, maar dat kan aan mij liggen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:58:08 #99
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130607595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet de DLC nog spelen. Maar ME3 blijft een geweldige game om te spelen. Heb nu de save met Ashley als romance, dus als ik klaar ben met ME2 gaat die als eerste geïmport worden :P

Nee ligt niet aan jou, Liara is een goedkopen sletjen w/
Ok stelletje hokboeren
pi_130607599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:

Ik heb ook gewoon weer de neiging om te gaan spelen, maar moet mezelf echt beheersen om het niet te doen ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 augustus 2013 @ 20:15:05 #101
Brabo Bastard
pi_130608277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon weer de neiging om te gaan spelen, maar moet mezelf echt beheersen om het niet te doen ;(
Hoezo, goede games verdienen het om gespeeld te worden :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130608430
Is er geen mogelijkheid om de reapers meteen te nakken? Heb toch al 8775 war assets van de multiplayer :')
Lao-Tse
pi_130608588
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoezo, goede games verdienen het om gespeeld te worden :P
Naja het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik heel die trilogy uitgespeeld heb. Dus heel het verhaal en die keuzes zitten nog vers in het geheugen.

Wil het zeker nog een keer spelen en dan als Renegade.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:14:21 #104
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_130614431
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Naja het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik heel die trilogy uitgespeeld heb. Dus heel het verhaal en die keuzes zitten nog vers in het geheugen.

Wil het zeker nog een keer spelen en dan als Renegade.
Succes daarmee. Renegade spelen lukt me gewoon nooit :P
  Redactie Games donderdag 29 augustus 2013 @ 22:21:02 #105
206706 crew  Racerblade
pi_130614770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn. :') Was wel vermakelijk. :)
pi_130615761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Na iets van 11 playthroughs van ME1 gedaan te hebben is het me de laatste keer pas gelukt een echte bitch te zijn. :') Was wel vermakelijk. :)
:o
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Ach ja verstand op nul en gaan als een echt bitch.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:58:07 #107
Brabo Bastard
pi_130624292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Doe ik nu in ME2 meer. Ik wil die scars zien gloeien :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130638679
Ik ben nu ME 2 begonnen met een infiltrator, maar ik zit nu te twijfelen of ik voor de widow ga of voor shotgun mastery. Aan de ene kant is de widow handiger voor maximale damage in combinatie met TC, maar shotgun infiltrator is baws zeker met de GPS. Iemand een idee? (speel op veteran)
Lao-Tse
pi_130639101
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ben nu ME 2 begonnen met een infiltrator, maar ik zit nu te twijfelen of ik voor de widow ga of voor shotgun mastery. Aan de ene kant is de widow handiger voor maximale damage in combinatie met TC, maar shotgun infiltrator is baws zeker met de GPS. Iemand een idee? (speel op veteran)
In ME2 deed ik de Widow. Samen met volle AR knalde het zaaalig weg, helemaal in combinatie met Garrus en Zaeed _O_
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:00:50 #110
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130642446
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Appelknaller het volgende:
(speel op veteran)
Maakt helemaal niet uit wat je doet. Het is niet alsof je op deze moeilijkheidsgraad een bepaald voordeel van een power/wapen combinatie nodig hebt. :P
pi_130646843
Ok ik ben er uit, Shotgun infiltrator gaat m worden. Lekker geth huntertje spelen _O_
Lao-Tse
  zondag 1 september 2013 @ 20:36:37 #112
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130718230
Ik word soms zo ziek van die MP he :r Hoeveel moeite je moet doen om een keer een normale game te kunnen spelen. 'Waiting for other players', dan weer lag, dan weer achterlijke team mates :')

Net weer zoiets kuts. Spel begint ineens te laggen als een gek, meestal betekent dat dat de host problemen heeft. En ja hoor, 'hosting player left en blabla' . Twee seconden later: 'your connection to the game has been lost'. Tot zover niet veel aan de hand, erg irritant, maar wat doe je er aan he? Dus ik snel weer een nieuwe game in, beland ik in dezelfde game waar ik net uit ben geschopt. Tussen. Twee. Phantoms. Mission scrubbed, returning to base. -O-
Ok stelletje hokboeren
pi_130725642
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef padlarf het volgende:
Ik word soms zo ziek van die MP he :r Hoeveel moeite je moet doen om een keer een normale game te kunnen spelen. 'Waiting for other players', dan weer lag, dan weer achterlijke team mates :')

Net weer zoiets kuts. Spel begint ineens te laggen als een gek, meestal betekent dat dat de host problemen heeft. En ja hoor, 'hosting player left en blabla' . Twee seconden later: 'your connection to the game has been lost'. Tot zover niet veel aan de hand, erg irritant, maar wat doe je er aan he? Dus ik snel weer een nieuwe game in, beland ik in dezelfde game waar ik net uit ben geschopt. Tussen. Twee. Phantoms. Mission scrubbed, returning to base. -O-
Dan vergeet je nog het fantastische lolletje van onzichtbare vijanden. Dat heb ik de laatste paar dagen net iets te vaak gehad. -O- Gelukkig heb ik nog genoeg mensen op mijn vriendenlijst die het spel spelen, dus van achterlijke team mates heb ik gelukkig weinig last. Maar als ik dan weer eens als tussendoortje een potje silver speel, dan zie je toch af en toe spelers. :X
  zondag 1 september 2013 @ 22:21:59 #114
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130725856
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan vergeet je nog het fantastische lolletje van onzichtbare vijanden. Dat heb ik de laatste paar dagen net iets te vaak gehad. -O- Gelukkig heb ik nog genoeg mensen op mijn vriendenlijst die het spel spelen, dus van achterlijke team mates heb ik gelukkig weinig last. Maar als ik dan weer eens als tussendoortje een potje silver speel, dan zie je toch af en toe spelers. :X
Invisible enemies bug is inderdaad wel extreem vervelend. Die heb ik dan weer in geen tijden gehad, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
Ok stelletje hokboeren
pi_130726231
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef padlarf het volgende:

[..]

Invisible enemies bug is inderdaad wel extreem vervelend. Die heb ik dan weer in geen tijden gehad, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
Ik in de laatste paar dagen slecht een keer 5. Vooral top als je in totaal maar 3 type vijanden wel kan zien. Daarvoor heb ik het een lange tijd niet gehad, dus ik hoop dat mijn dosis voorlopig weer heb gehad. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 17:21:25 #116
Brabo Bastard
pi_130781916
Ik heb de MP nog nooit gespeeld eigenlijk, maar omdat ik niet door Insane heen wil misschien toch eens proberen :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130789951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb de MP nog nooit gespeeld eigenlijk, maar omdat ik niet door Insane heen wil misschien toch eens proberen :@
Wel even alle dlc downloaden, tevens is insanity in mass effect 3 makkelijk. Maar dat kan ook komen doordat ik al sinds dag 1 multiplayer speel.
Lao-Tse
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 21:25:53 #118
Brabo Bastard
pi_130791987
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:49 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Wel even alle dlc downloaden, tevens is insanity in mass effect 3 makkelijk. Maar dat kan ook komen doordat ik al sinds dag 1 multiplayer speel.
Alle DLC heb ik gedownload, en die ga ik ook spelen zodra ik mijn ME2-game geheel compleet heb uitgespeeld. Had al een completed save van ME2, maar nu heb ik andere keuzes gemaakt en is Ashley mijn romance in plaats van Liara. Ook probeer ik nu geen romances te doen zodat ik Ashley nog een keer kan pakken in ME3 :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130814353
Lao-Tse
  woensdag 4 september 2013 @ 15:36:29 #120
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130814470
quote:
:D