quote:
Terug neem je de helft niet meer mee?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben maar een busje gehuurd voor de heenweg, dan konden we tenminste alles meenemen![]()
quote:Momenteel zijn we goede muziek aan het draaien en tegelijk de buren aan het pesten, waarvan we vermoeden dat tenminste 1 een stevige kater heeftdie is gisteren op een wc-hokje gevonden namelijk
Gaan we weer een busje hurenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terug neem je de helft niet meer mee?
Die zwalkte vannacht rond, en we zaten al wat te kijken of dat wel goed ging. Later zijn er wat crew-mensen naar 'm gaan zoeken, en ik stelde voor dat ze eens in de wc-hokjes gingen zoekenquote:
quote:
Nee was een tip die ik van E. had gekregen. Ergens afgelopen weekend was er een crewlid 'verdwenen', en hij riep 'kijk eerst maar eens op de wc'. Gebeurd vaker dat ze daar bezopen, slapende mensen vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had hem al zien liggen maar vond dat hij daar prima lag te slapen?
Dat zijn ze wel, maar de organisatie zal dat natuurlijk nooit toegeven...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat met die technologie daar niet alle crewleden real time te volgen zijn, lekker efficient
Tegen wie spelen de Dallas Cowboys?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Zo maar eens naar Bobby, JR en Sue-Ellen kijken.
Tegen oliebronnen en koeien gok ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen wie spelen de Dallas Cowboys?
gaafquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |