Denken dat Mur een hotel kan betalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
Same here! Eind september ook pas. Eerst Appelpop, daarna naar't oosten. Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
Sziget is wel vet. Tentje of hotel?
hotel uiteraard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
Same here! Eind september ook pas. Eerst Appelpop, daarna naar't oosten. Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
Apfelpop!quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
nene sst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denken dat Mur een hotel kan betalen
Ik word er nu mee geconfronteerd dat je een enorme sprong op de ladder hebt gemaakt en toch in hotels kan overnachten.quote:
Vaste baan he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word er nu mee geconfronteerd dat je een enorme sprong op de ladder hebt gemaakt en toch in hotels kan overnachten.
Dat is kutquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. alleen zijn we allemaal bang dat het bedrijf binnenkort over de kop zal gaan.
Ik weet het niet. de baas heeft beloftes gedaan die we niet na kunnen komen, mensen zijn ontevreden over het laatste product, mensen eisen geld terug, en ondertussen geeft de baas alles direct uit zodra het binnenkomt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is kutHoe lang hebben jullie nog om het tij te keren?
Het is niet alsof de banen nu voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:45 schreef shifto het volgende:
Tijd om maar snel rond te gaan kijken dan denk ik.
Mijn branche is echt niet te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:53 schreef shifto het volgende:
Geen idee hoe het in die fop branche zit maar in de IT is het goed vertoeven hoor. Als developer kom je echt nog wel overal aan de slag bijv.
Hangt Murs kontje half bij elkaar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef shifto het volgende:
Dat is wel lame idd
En je kontje verkopen zal ook niet meer veel opleveren nu dat ding zo halfjes bij elkaar hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |