Denken dat Mur een hotel kan betalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
Same here! Eind september ook pas. Eerst Appelpop, daarna naar't oosten. Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
Sziget is wel vet. Tentje of hotel?
hotel uiteraard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
Same here! Eind september ook pas. Eerst Appelpop, daarna naar't oosten. Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.
Apfelpop!quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
nene sst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denken dat Mur een hotel kan betalen
Ik word er nu mee geconfronteerd dat je een enorme sprong op de ladder hebt gemaakt en toch in hotels kan overnachten.quote:
Vaste baan he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word er nu mee geconfronteerd dat je een enorme sprong op de ladder hebt gemaakt en toch in hotels kan overnachten.
Dat is kutquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. alleen zijn we allemaal bang dat het bedrijf binnenkort over de kop zal gaan.
Ik weet het niet. de baas heeft beloftes gedaan die we niet na kunnen komen, mensen zijn ontevreden over het laatste product, mensen eisen geld terug, en ondertussen geeft de baas alles direct uit zodra het binnenkomt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is kutHoe lang hebben jullie nog om het tij te keren?
Het is niet alsof de banen nu voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:45 schreef shifto het volgende:
Tijd om maar snel rond te gaan kijken dan denk ik.
Mijn branche is echt niet te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:53 schreef shifto het volgende:
Geen idee hoe het in die fop branche zit maar in de IT is het goed vertoeven hoor. Als developer kom je echt nog wel overal aan de slag bijv.
Hangt Murs kontje half bij elkaar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef shifto het volgende:
Dat is wel lame idd
En je kontje verkopen zal ook niet meer veel opleveren nu dat ding zo halfjes bij elkaar hangt
Je moet gewoon markten exploiteren die nog niet benut zijn, zoals Hardegarijp, Beetsterzwaag en Bovensmilde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Je kunt altijd nog gaan loverboyen!Moordende concurrentie alleen en de prijzen vliegen naar beneden door de crisis, maar ik voorspel een groeimarkt in Utrecht
Dat geldt ook voor de productenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet gewoon markten exploiteren die nog niet benut zijn
Dan moet je ze wel een fietsplan aanbieden.quote:zoals Hardegarijp, Beetsterzwaag en Bovensmilde.
In grote steden willen ze allemaal een ontwikkelplan en een OV-abonnement. Ontwikkeling en OV hebben zich gelukkig nog niet verspreid naar de gebieden die ik eerder heb genoemd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de producten
[..]
Dan moet je ze wel een fietsplan aanbieden.Dat drukt op je winsten.
hehe jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Help Mur de winter door "
Die fokkers zijn best aardig
Wel genoeg peuken meenemen, want die worden daar niet meer verkocht....en over 2 jaar is er zelfs een rookverbod. Kut-Sziget.quote:
Het zit je wel hoog he!?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Kingstown het volgende:
Wel genoeg peuken meenemen, want die worden daar niet meer verkocht....en over 2 jaar is er zelfs een rookverbod. Kut-Sziget.
op de kaart staat nog wel een tabakspunt bij de ingang in de buurt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel genoeg peuken meenemen, want die worden daar niet meer verkocht....en over 2 jaar is er zelfs een rookverbod. Kut-Sziget.
We zitten hier toch in de rokershoek? Van het terrein af moeten gaan....quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he!?![]()
Tevens kun je gewoon het terrein af en betaal je maar 3 tientjes voor een slof in Hongarije
ja hoe zit dat eigenlijk qua controle? Zou ik elke ochtend lang in de rij moeten staan omdat iedereen gefouilleerd moet worden ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he!?![]()
Tevens kun je gewoon het terrein af en betaal je maar 3 tientjes voor een slof in Hongarije
Ohja!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:30 schreef Kingstown het volgende:
We zitten hier toch in de rokershoek? Van het terrein af moeten gaan....
Geen idee, nooit geweest. Bij LL wel in ieder geval. Elke keer als je van de camping het terrein op wil.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:30 schreef Murdera het volgende:
ja hoe zit dat eigenlijk qua controle? Zou ik elke ochtend lang in de rij moeten staan omdat iedereen gefouilleerd moet worden ofzo?
Ja, daarom moet je dus juist alvast op zoek gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet alsof de banen nu voor het oprapen liggen.
Ik weet niet eens wat Szgiet isquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gedoe bij LL heeft me er toch altijd van weerhouden om te gaan, ook al kan ik gratis. Ik ben teveel een luxepoppetje geworden om nog te lopen kutten met crappy tentjes, lauw bier en lange rijen.
Enige waar ik nog wel eens heen ga is Wacken, maar dat is ook gewoon festivalvieren als een baas.
Geeft niets hoor, het zit mij ook hoog! Al dat gezeik tegen rokers altijd. Ga dieven vangen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat dat wederzijds is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch is er geloof ik ook wel geweest, maar ik luister nooit echt.
Hij onthoudt werkelijk niet één dingetje van wat ik zeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat dat wederzijds is.
M'n stamkroeg heeft het rookverbod ook (weer) ingevoerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Geeft niets hoor, het zit mij ook hoog! Al dat gezeik tegen rokers altijd. Ga dieven vangen!
Zelfs voor de niet-rokers is het kut idd. Hele kroeg leeg omdat iedereen voor de deur moet roken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n stamkroeg heeft het rookverbod ook (weer) ingevoerd.
Ze hebben dan ook een boete gekregen.. alleen totaal niet terecht!
Scheelt dat ik niet rook.. maar het heeft toch wel invloed op de sfeer, al is het goed dat het nu zomers weer is.
Dat zeiken op roken de norm is daar ben ik al een tijdje aan gewend, maar doe dat dan even niet in een rokershoek-topic. De rest van FOK! staat helemaal tot de beschiikking zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, het zit mij ook hoog! Al dat gezeik tegen rokers altijd. Ga dieven vangen!
Nu doet iedereen dat toch wel omdat het te warm is in de kroegquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
Zelfs voor de niet-rokers is het kut idd. Hele kroeg leeg omdat iedereen voor de deur moet roken.
In het begin hadden ze hier gewoon een pot staan waar elke roker een paar euro ingooide in case er een boete zou komen. En toen ineens patsboem iedereen mietje niet meer roken nergens ieieieieieiequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n stamkroeg heeft het rookverbod ook (weer) ingevoerd.
Ze hebben dan ook een boete gekregen.. alleen totaal niet terecht!
Scheelt dat ik niet rook.. maar het heeft toch wel invloed op de sfeer, al is het goed dat het nu zomers weer is.
De eerste boete is iets van 1200 euro, daarna loopt het hard op dacht ik zo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
In het begin hadden ze hier gewoon een pot staan waar elke roker een paar euro ingooide in case er een boete zou komen. En toen ineens patsboem iedereen mietje niet meer roken nergens ieieieieieie
Niet-rokers willen frisse lucht, gaan zij toch lekker buiten staan
Je moet er ook al gaan zitten voordat er gerookt wordtquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Nu was ik afgelopen weekend in een kroeg in DE, en daar werd gewoon gerookt aan de bar. Het stonk er.Ik kreeg traanoogjes en het was gewoon vreselijk.
![]()
Ik heb er ook een opgestoken, maar ik vond het ook gewoon niet lekker
Ik ga bijna nooit meer uit, dus als ik dan eens ergens in de kroeg kwam kreeg ik ook wel traanoogjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Nu was ik afgelopen weekend in een kroeg in DE, en daar werd gewoon gerookt aan de bar. Het stonk er.Ik kreeg traanoogjes en het was gewoon vreselijk.
![]()
Ik heb er ook een opgestoken, maar ik vond het ook gewoon niet lekker
Het was verdorie 11:30 en de hele bar zat vol met mensen met bier en een borrelquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Je moet er ook al gaan zitten voordat er gerookt wordt
Dan wen je er langzaam aan
Daar zit ook wel wat in jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga bijna nooit meer uit, dus als ik dan eens ergens in de kroeg kwam kreeg ik ook wel traanoogjesmaar dat heb ik drieduizend keer liever dan die gare zweet/bierlucht.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef SicSicSics het volgende:
Het was verdorie 11:30 en de hele bar zat vol met mensen met bier en een borreldaar is niet tegenop te wennen
Dank jequote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Cue, wat ben jij een prachtige niet-roker!
Jij spant de kroon, though.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef shifto het volgende:
Wie hou ik voor de gek, ik weet dat hier alleen maar lelijke users in dit topique komen
Laatst fluisterde je heel wat anders in mijn oorquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef shifto het volgende:
Wie hou ik voor de gek, ik weet dat hier alleen maar lelijke users in dit topique komen
Als ik dronken ben ben ik gewoon wat losserquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Laatst fluisterde je heel wat anders in mijn oor![]()
Of was dat soms ook weer een leugen?! HE!?! SHIFT!?! BETEKEN IK DAN HELEMAAL NIKS!?
Ik herinner me je foto niet meer als zodanig, maar ik herinner me wel dat 2 lichtelijk overdreven isquote:
je wil me.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef shifto het volgende:
Fair enough!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef shifto het volgende:
Als ik dronken ben ben ik gewoon wat losser
Dat bepaal jij niet voor mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik herinner me je foto niet meer als zodanig, maar ik herinner me wel dat 2 lichtelijk overdreven is
Crutch denkt ook dat ie een eigen wil heeft (quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Godver; al die vrouwen die altijd alles zelf willen bepalen. Ik word er verdomme doodmoe van!
Leef ermee, doodmoe van vrouwen zullen we allemaal ons hele leven worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Godver; al die vrouwen die altijd alles zelf willen bepalen. Ik word er verdomme doodmoe van!
Neen, jullie mannen zijn zo makkelijk en leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leef ermee, doodmoe van vrouwen zullen we allemaal ons hele leven worden.
quote:
Probeer het er maar eens uit te slaan.. dat is pas vermoeiendquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik noem het; liefdevol bijsturenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef shifto het volgende:
Mannen die aan vrouwen doen die mannen manipuleren.
Dat wil je toch niet serieus? Ik zou gillend gek worden van een vent die niets anders zegt dan ja en amen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef shifto het volgende:
Mannen die aan vrouwen doen die mannen manipuleren.
Nee, doe mij ze maar zorgzaam en dienend.
liefdevol, niet altijd makkelijk maar ik doe verdomde hard mijn best.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, jullie mannen zijn zo makkelijk en leuk.
quote:
Ik bedoel ook een vrouw.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet serieus? Ik zou gillend gek worden van een vent die niets anders zegt dan ja en amen.
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
liefdevol, niet altijd makkelijk maar ik doe verdomde hard mijn best.![]()
Euh ja. Slaan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Probeer het er maar eens uit te slaan.. dat is pas vermoeiend
2006quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Hahaha wat, Cue is nog maar sinds 2009 op FOK
Ja, je hebt helemaal gelijk. Amen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet serieus? Ik zou gillend gek worden van een vent die niets anders zegt dan ja en amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |