Hoeveel fotografen lopen er eigenlijk rond dit jaar?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even op het Lowlands terrein gewandeld, wat staat er al een hoop zo ver voor het festival
Dat, plus het feit dat het een mooi stukje voor je portfolio is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jep, das gewoon leuk voor je eigen 'prijzenkast'
Zeker waar, daarom heb ik ook foto's/screenshots van alles.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat het een mooi stukje voor je portfolio is.
Gewoon een gedrukt exemplaar vragen/eisen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:59 schreef spreading het volgende:
Zeker waar, daarom heb ik ook foto's/screenshots van alles.
Kom gezelligquote:
Euhm, tig voor de Daily Paradise, 3 man voor mij. En dan alle losse pers dingen nog. Zal ook een man of 30/40 zijn en losse mensen die wel op het veld beelden mogen schieten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:02 schreef freud het volgende:
[..]
Hoeveel fotografen lopen er eigenlijk rond dit jaar?
Is dit een uitnodiging waarbij jij een perspas voor ons regelt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom gezellig
[..]
Euhm, tig voor de Daily Paradise, 3 man voor mij. En dan alle losse pers dingen nog. Zal ook een man of 30/40 zijn en losse mensen die wel op het veld beelden mogen schieten.
Op de stijger, in de polder
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:06 schreef freud het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging waarbij jij een perspas voor ons regelt?
Mijn foto`s zijn onder andere gebruikt voor een online voetbalkrant voor amateurvoetbal hier in de regio. Zit helaas geen hardcopy inquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon een gedrukt exemplaar vragen/eisen.
Die van mij moest er, ruim een jaar geleden, ook voor terug. Kreeg hem inderdaad erg netjes retour. Checklistje erbij met wat ze gedaan hebben enzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Ener-G het volgende:
Yeah.. mn X100 is net bezorgd, al met al een goeie 3 weken weggeweest om de sticky blades te repareren.. maar er zitten geen kosten aan vast (en dat voor een meer dan 2 jaar geleden in Thailand gekocht apparaat).
Diafragma doet weer wat ie moet doen, en het ding is nog op een hele rij andere zaken gechecked. Volgens mij hebben ze zelfs de OVF gestofzuigd
* Ener-G is blij
Fujifilm
Kan wel weer eens komen buurten eigenlijk. Heb je aanraders in september oid?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee
Maar als jullie eens een concertje in de Melkweg wilt doen zijn jullie van harte welkom
Seeed, Kate Nash, God Is An Astronaut, The Charm The Furyquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef freud het volgende:
[..]
Kan wel weer eens komen buurten eigenlijk. Heb je aanraders in september oid?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
Rats; net een millimeter of wat te ver van de sensor![]()
Kijken of ik een smallere slangenklem kan vinden...
[ afbeelding ]
Oh, en ik dacht dat Chinezen goed waren met overdadig verpakken![]()
[ afbeelding ]
Oh!quote:
Als ik daarop google kom ik hem tegen icm M42, Pentax, Canon FD, noem maar op. Dus ga even na welke mount er op zit (of kijk bij welke camera ie in de tas zat).quote:
Pentaxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik daarop google kom ik hem tegen icm M42, Pentax, Canon FD, noem maar op. Dus ga even na welke mount er op zit (of kijk bij welke camera ie in de tas zat).
Dan kun je er vanuit gaan dat 't een pentax mount is, en je dus een adapter nodig hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |