quote:
CY komt als het goed is. En er staan er nog op misschien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Hoop dat er nog meer chicks komen.
Supergirl heb ik nog geen pics van gezien en xtheway is mij te matig.
Anders wordt het hosselen in Poema met Haan als 1 van de 2 nog niet in coma ligt
Gewoon unaniem stemmenquote:
Een partijleider komt ook met een voorstel, maar dat kan natuurlijk ook tegengehouden worden. Dat is nou de pracht van democratie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kwam zelf met deze meetnogal logisch dat ik dan een dag uitkies waarop ik zelf kan
Jammer dat dit niet onder democratie valt. En het is ook geen voorstel, je komt of je komt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een partijleider komt ook met een voorstel, maar dat kan natuurlijk ook tegengehouden worden. Dat is nou de pracht van democratie.
Niet zo happen johquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet onder democratie valt. En het is ook geen voorstel, je komt of je komt niet.
quote:
T begint al om 20:00 uur, jullie kunnen toch op tijd weer vertrekken als je vrijdag vroeg op moet.quote:
Het is natuurlijk de bedoeling van zo'n meet om compleet naar de klote te gaan met je medeautisten onder het genot van wat autimetal á la cradle of filth en schultenbrauquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
T begint al om 20:00 uur, jullie kunnen toch op tijd weer vertrekken als je vrijdag vroeg op moet.
Oh lol had helemaal niet gezien dat ze daar wilde verzamelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Piye het volgende:
SG hoe ga je bij CS bepalen of je compleet bent? Je kan beter in de Maria zelf afspreken en hooguit wat losse afspraken maken bij CS, zoals Madelieff voorstelde. En het reserveren van een tafeltje is ook helemaal geen slecht idee.
Ik kijk gewoon of de mensen die hebben gezegd dat ze komen er zijn. Als er een paar missen wachten we nog even en dan gaan we gewoon weg. Als er iemand dan te laat is, kan hij of zij zelf naar Maria komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef Piye het volgende:
SG hoe ga je bij CS bepalen of je compleet bent? Je kan beter in de Maria zelf afspreken en hooguit wat losse afspraken maken bij CS, zoals Madelieff voorstelde. En het reserveren van een tafeltje is ook helemaal geen slecht idee.
Oke danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon of de mensen die hebben gezegd dat ze komen er zijn. Als er een paar missen wachten we nog even en dan gaan we gewoon weg. Als er iemand dan te laat is, kan hij of zij zelf naar Maria komenwant er staat al duidelijk dat we daarheen gaan.
Ga je wel een tafeltje reserveren dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon of de mensen die hebben gezegd dat ze komen er zijn. Als er een paar missen wachten we nog even en dan gaan we gewoon weg. Als er iemand dan te laat is, kan hij of zij zelf naar Maria komenwant er staat al duidelijk dat we daarheen gaan.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Anders wordt het hosselen in Poema met Haan als 1 van de 2 nog niet in coma ligt
Ik reserveer wel een tafeltje, onder "moederneuker".quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ga je wel een tafeltje reserveren dan?
Waarom zou ik. Als je gewoon een kroeg induikt ga je ook geen tafel reserverenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ga je wel een tafeltje reserveren dan?
[..]
Nee, maar het is iets makkelijker vinden, zodat je niet aan de halve kroeg hoeft te vragen "Zijn jullie van FOK!?"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Als je gewoon een kroeg induikt ga je ook geen tafel reserveren
SG is niet te versmaden hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Daar, mijn beste piye, is dus die handige groepsapp voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar het is iets makkelijker vinden, zodat je niet aan de halve kroeg hoeft te vragen "Zijn jullie van FOK!?"
Piye heeft geen whatsappquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar, mijn beste piye, is dus die handige groepsapp voor.![]()
Dus als je komt, geef gwn ff je nummer door allemaal dan zet ik je erbij.
Dan belt hij me waar we zitten. Of hij komt gewoon op tijd. Sowieso haat ik laatkomers dus dit is een mooie manier om de laatkomers af te werenquote:
Wel een beetje begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef Micson het volgende:
Ik heb mezelf trouwens wel verwijderd uit de whatsapp groep, want daar wordt gedurende de hele dag onnozele puberpraat gedaan die de batterij van mijn telefoon ledigt.
Wel zal ik mijn gezicht laten zien op de meet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook wel een beetje aan stoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef Micson het volgende:
Ik heb mezelf trouwens wel verwijderd uit de whatsapp groep, want daar wordt gedurende de hele dag onnozele puberpraat gedaan die de batterij van mijn telefoon ledigt.
Wel zal ik mijn gezicht laten zien op de meet.
Als ik ga, reis ik sowieso niet alleen. Het gaat dan ook niet zozeer om mij, maar het zou zonde zijn als iemand na een uur reizen, de rest om 1 of andere manier misloopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan belt hij me waar we zitten. Of hij komt gewoon op tijd. Sowieso haat ik laatkomers dus dit is een mooie manier om de laatkomers af te weren
Iedereen heeft toch een mobiele telefoon tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ga, reis ik sowieso niet alleen. Het gaat dan ook niet zozeer om mij, maar het zou zonde zijn als iemand na een uur reizen, de rest om 1 of andere manier misloopt.
Betekent dat je lekker bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is versmaden? Klinkt erg negatief
Er zijn een paar bedenkelijke figuren die volgens mij geen enkele andere dagbesteding hebben dan in die whatsapp groep te posten. Vooral die maxburger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel een beetje begrijpelijk ja
Tot op de meet dan
Ik denk dat er nog steeds mensen zijn die er niet een hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
Iedereen heeft toch een mobiele telefoon tegenwoordigHoe kun je elkaar dan ooit mislopen.
Klopt, helemaal mee eens, maar ik mag niet te veel zeggen, doe er soms net zo hard aan meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Betekent dat je lekker bent.
[..]
Er zijn een paar bedenkelijke figuren die volgens mij geen enkele andere dagbesteding hebben dan in die whatsapp groep te posten. Vooral die maxburger.
Jij doet er inderdaad keihard aan mee!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Klopt, helemaal mee eens, maar ik mag niet te veel zeggen, doe er soms net zo hard aan mee
Laat ik het zo zeggen, als het gebeurt, is het jouw schuld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een mobiele telefoon tegenwoordigHoe kun je elkaar dan ooit mislopen.
Geen probleem dan neem ik de schuld wel op mequote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als het gebeurt, is het jouw schuld.
Eventuele billenkoek deel ik wel uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen probleem dan neem ik de schuld wel op me
Het is op de vorige meet anders ook mis gegaan. niet iedereen wilt ook zijn nummer geven ( als je dat als vereiste gaat stellen krijg je afhakers dat lijkt me niet de bedoeling ) en er waren meerdere groepen in het cafe . Reserveren is gewoon handig en is zo gedaan . Als fokkers de reserveringsnaam weten kunnen ze t sowieso vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu sluit je mensen buitenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan belt hij me waar we zitten. Of hij komt gewoon op tijd. Sowieso haat ik laatkomers dus dit is een mooie manier om de laatkomers af te weren
Ja oke ik zal er nog even over denken. Sowieso doe ik dat kort van tevoren als ik weet op hoeveel mensen ik ongeveer moet rekenen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het is op de vorige meet anders ook mis gegaan. niet iedereen wilt ook zijn nummer geven ( als je dat als vereiste gaat stellen krijg je afhakers dat lijkt me niet de bedoeling ) en er waren meerdere groepen in het cafe . Reserveren is gewoon handig en is zo gedaan . Als fokkers de reserveringsnaam weten kunnen ze t sowieso vinden.
Gewoon even een lijstje maken van alle deelnemers daaraan + nr. natuurlijk en de groep pas weer een paar dagen van tevoren weer opnieuw starten? Is wat overzichtelijker dan wanneer iedereen de groep gaat verlaten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook wel een beetje aan stoor.
Mystery guest is doorgaans niet iemand die niemand kent hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Mensen die niet weten dat ik stiekem de mystery guest ben
Zometeen kent iedereen mequote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mystery guest is doorgaans niet iemand die niemand kent he
Nah er is wel echt iemandquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen die niet weten dat de mystery guest er louter is ter speculatie en het aanwakkeren van slowchat.
Volgens mij heb jij al tegen meer dan de helft van de mensen die komen je mond voorbij gepraat.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
CY komt als het goed is. En er staan er nog op misschien.
Maareh.. XTHEWAY te matig? Volgens mij overschat jij jezelf nu een beetje.
Dit lijkt me wel een solide plan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon even een lijstje maken van alle deelnemers daaraan + nr. natuurlijk en de groep pas weer een paar dagen van tevoren weer opnieuw starten? Is wat overzichtelijker dan wanneer iedereen de groep gaat verlaten.
Dat is meestal hè. En bij de vorige meet al helemaal, want dat was echt de eerste.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Haha maar ik ken niemand, dan durf ik niet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Je hebt een vagina, dus dat zal zeker worden geapprecieerd.
Je kent mij (enigszins).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Haha maar ik ken niemand, dan durf ik niet
Toen zat ik niet op klb.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is meestal hè. En bij de vorige meet al helemaal, want dat was echt de eerste.
Als ik toevallig in Utrecht ben. Ben vorige keer al geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Toen zat ik niet op klb.
Ga jij ook?
Misschien....want ik ben dan misschien op vakantiequote:
Hoezo misschien?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Misschien....want ik ben dan misschien op vakantie![]()
Als het in september wordt gedaan dan kan ik sowieso wel.
Ik moet nog boeken, maar de planning is eind augustus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo misschien?
Maar dat gaat dus niet natuurlijk, op zo'n manier gaat de hele meet nooit door als het elke keer verplaatst wordt voor iemand die die datum niet kan.
Jullie snappen het principe van een mystery guest niet helemaal of wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef titta1992 het volgende:
Hierbij maak ik bekend dat ik de mystery guest ben.
het mag als je wil erbij gezet worden supergirl
De vorige meet staat los van deze.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik toevallig in Utrecht ben. Ben vorige keer al geweest.
Echt al die mensen die zeggen dat ze de mystery guest zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef titta1992 het volgende:
Hierbij maak ik bekend dat ik de mystery guest ben.
het mag als je wil erbij gezet worden supergirl
Ja dus?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De vorige meet staat los van deze.
Het zou leuk zijn als er nu juist een heel nieuwe groep is (natuurlijk komen er ook wat mensen van vorige keer) en dat er dus niemand afhaakt met het excuus 'ja maar zij kennen elkaar allemaal al van de vorige keer'
Titta = (was) mystery guest @ iedereenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Echt al die mensen die zeggen dat ze de mystery guest zijn
Diegene zegt dat dus niet he?
Dat zei ik net lieverdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Titta = (was) mystery guest @ iedereen
Ik was verraden/ondekt dus tja dan kan ik er niet meer onderuit hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Echt al die mensen die zeggen dat ze de mystery guest zijn
Diegene zegt dat dus niet he?
It wasn't me.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik was verraden/ondekt dus tja dan kan ik er niet meer onderuit he
Kom jij zeker dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Godver wat een onthulling weer. Ik kan niet meer wachten tot het zover is.
Stel je aan ofzo. Zoek het ook maar lekker uit met die meet allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Betekent dat je lekker bent.
[..]
Er zijn een paar bedenkelijke figuren die volgens mij geen enkele andere dagbesteding hebben dan in die whatsapp groep te posten. Vooral die maxburger.
Hehe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:35 schreef maxburger het volgende:
[..]
Stel je aan ofzo. Zoek het ook maar lekker uit met die meet allemaal.
quote:In het verleden behaalde resultaten met FOK! / WhatsApp wijzen uit dat dit geen goede combinatie is.
Den bosch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:38 schreef tetouaribo het volgende:
Is er iemand die vanuit regio nijmegen naar de meet gaat? Lijkt me leuk om samen te gaan.
Post dan eens pics van xtheway.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 05:37 schreef wickedmen het volgende:
Dan nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ga niet via den bosch. Dat voelt om.
Voelde goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En waarom dat huil smiley eigenlijk?
Aber en ik zijn ook uit de op gegooid. Je mag wel op onze meet komen vanavond op leidsequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef wenfer2 het volgende:
Wie heeft mij uit den OP gesodemieterd?Ik stond onder 'Misschien aanwezig'.
EDIT: Dank u SG.
Supergirl zet ons maar bij aanwezig. Nu breekt de pleuris uit!!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Supergirl zet ons maar bij aanwezig. Nu breekt de pleuris uit!!!!
Ik kan ook wel in de groepsapp toch? Doe maar paar dagen voor de meet xquote:
Welk niveau?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef VMSDKR het volgende:
Oke srs, ik zie dat de groep aanwezigen een bepaald niveau bereikt heeft waarvan ik ook wel denk dat ik daar tussen pas.
Supermeisje, zet Jemapellefrikandelle en VMSDKR maar bij aanwezig.
Kan ik daar ergens parkeren?
Dat is goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kan ook wel in de groepsapp toch? Doe maar paar dagen voor de meet x
Het wordt steeds gezelligerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef VMSDKR het volgende:
Oke srs, ik zie dat de groep aanwezigen een bepaald niveau bereikt heeft waarvan ik ook wel denk dat ik daar tussen pas.
Supermeisje, zet Jemapellefrikandelle en VMSDKR maar bij aanwezig.
Kan ik daar ergens parkeren?
Doe JMF maar in die app.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger
Wil je in de groepsapp?
Of die frikandel, wil die in de app?
Volgens mij doe je iets foutquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haan33, 2NutZ, dWc, titta92.
Hoog niveau.
Ik laat de app even aan mij voorbij gaan. Wellicht iets voor Achelos hieroquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger
Wil je in de groepsapp?
Of die frikandel, wil die in de app?
Elk goed feest heeft trailer, jwz.quote:
Dat gelooft niemand.quote:
SG is nog een beetje naiefquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef RoW_0 het volgende:
Het lijkt me best leuk om te meeten, maar eigenlijk heb ik een hekel aan jullie allemaal.
quote:
Dat zou tenminste een echt goede mystery guest zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dwc de mystery guest bleek te zijn
Is jammer genoeg al onthuld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dwc de mystery guest bleek te zijn
Dat moet je zelf beslissen he?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef Susteren het volgende:
Is het de moeite waard om te komen? Wil wel komen, maar is vrij ver voor me.
Wenfer, weet jij al of je gaat?quote:
Okey!quote:
Het is er sws leuker dan in Susteren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef Susteren het volgende:
Is het de moeite waard om te komen? Wil wel komen, maar is vrij ver voor me.
Omdat volgend studiejaar voor mij nog niet 100% zeker is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:54 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
waarom zou je geen gratis Ov. Hebben?
omdat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Omdat volgend studiejaar voor mij nog niet 100% zeker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |