Het is eerder overall beter gegaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we moeten idd rustig afwachten tot het nog veel erger is, pas dan gaan we er iets aan doen.
echt.
Natuurlijk. Zo zwart wit zal het wederom ook hier niet zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:26 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Maar hij heeft op een paar punten wel gelijk.
Tegengeluid wel. Maar jullie moeten wel kappen met die interlectuele termen en die onderzoeksrapporten. Pak gewoon je fiets en rijdt door zo'n wijk heen. Dan zie je met eigen ogen waar het naar toe gaat. Daar hoef ik zo'n rapport niet voor gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach, wat tegengeluid maakt het alleen maar leuker toch?
Dat staat er in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
Alle inspanningen in de Vogelaarwijken hebben dus bijzonder weinig vruchten afgeworpen.
Door wijken fietsen? Wat een pauperhobby.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tegengeluid wel. Maar jullie moeten wel kappen met die interlectuele termen en die onderzoeksrapporten. Pak gewoon je fiets en rijdt door zo'n wijk heen. Dan zie je met eigen ogen waar het naar toe gaat. Daar hoef ik zo'n rapport niet voor gelezen te hebben.
Het is alleen jammer dat Elfletterig er zóveel scheppen bovenop doet dat de discussie niet meer gaat over het bericht zelf, maar over de overdrijvingen waarmee hij zich bedient.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:26 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Maar hij heeft op een paar punten wel gelijk.
Dat idee heb ik nou ook over Noord-Brabant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tegengeluid wel. Maar jullie moeten wel kappen met die interlectuele termen en die onderzoeksrapporten. Pak gewoon je fiets en rijdt door zo'n wijk heen. Dan zie je met eigen ogen waar het naar toe gaat. Daar hoef ik zo'n rapport niet voor gelezen te hebben.
Hou eens op met je "jullie".quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar verspillen de mensen tenminste niet hun tijd met het lezen van onderzoeksrapporten!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou ook over Noord-Brabant.
Lijkt me wel. Lees de eerste regels nog eens:quote:
quote:Het krachtwijkenbeleid had tussen 2008 en 2012 geen onderscheidend gunstig effect op sociale stijging, leefbaarheid en veiligheid in de aandachtswijken. Wijken die er qua problematiek in 2007 het meest op leken, maakten vergelijkbare ontwikkelingen door.
Ik woon er. En het is niet vreemd om termen uit wetenschappelijk onderzoek te gebruiken als je de uitkomst van een onderzoek bespreekt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag mij werkelijk af of die punten wel voldoende aandacht krijgen. Als je de kern van het probleem niet snapt of er onvoldoende aandacht aan geeft, loop je een grote kans dat het misloopt. Wat het dus ook doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:29 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo zwart wit zal het wederom ook hier niet zijn.
Dan moet je de volgende keer de andere kant op fietsen. Of zoiets. Het is nl. een linkse hobby en die kosten alleen maar geld, leveren niets op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef DeToffifee het volgende:
En dat heb ik toch echt met eigen ogen gezien door er regelmatig door heen te fietsen.
Analfabetisme schijnt daar inderdaad een veel voorkomend probleem te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar verspillen de mensen tenminste niet hun tijd met het lezen van onderzoeksrapporten!
Ik heb vernomen dat analfabetisme er endemisch is, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar verspillen de mensen tenminste niet hun tijd met het lezen van onderzoeksrapporten!
Boks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Analfabetisme schijnt daar inderdaad een veel voorkomend probleem te zijn.
Wij kunnen gerust lezen, maar verspillen onze ogen niet aan Linkse Propaganda.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Analfabetisme schijnt daar inderdaad een veel voorkomend probleem te zijn.
Alleen het praktisch gedeelte, een beetje verf nieuwbouw en wat bomen gaan de problemen niet structureel aanpakken. Dus op zijn best kun je zeggen dat het geen complete aanpak was.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat staat er in ieder geval niet.
Het is ook allemaal niet zo eenvoudig meetbaar. En een wijk die jarenlang aan het afglijden was en nu stabiel blijft... dat is ook winst.
Natuurlijk zal een deel van het geld niet goed zijn besteed, maar een deel is natuurlijk wel goed besteed. Er zijn zat wijken die er nu beter uitzien. Dat daarmee niet op magische wijze alle problemen opgelost zijn is een ander verhaal. Wie dat had verwacht is ook niet zo heel erg slim.
Akkoord, we zullen voortaan weer onze pijlen op Turken richten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Reya en Monolith, dit kan natuurlijk niet.
Dit dus, gewoon dagelijkse realiteit zien zegt meer dan 100 rapporten, ooit was er een franse minister van ik meen Economie die gewoon het aantal vrachtwagens tijdens zijn dienstreis telde, bleek een zeer nauwkeurige indicator te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Altijd handig om daarbij te negeren dat elders staat vermeld dat ook in die referenties is geďnvesteerd...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me wel. Lees de eerste regels nog eens:
We hebben waarschijnlijk gewoon hetzelfde onderzoeksrapport gelezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Reya en Monolith, dit kan natuurlijk niet. Dit hebben jullie sowieso afgesproken.
Ik open een topic over een actueel nieuwsonderwerp; een discussie waaruit ik volgens sommigen vervolgens zélf moet wegblijven. Ik probeer een discussie op gang te brengen en geeft mijn eigen mening; meer niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Elfletterig er zóveel scheppen bovenop doet dat de discussie niet meer gaat over het bericht zelf, maar over de overdrijvingen waarmee hij zich bedient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |