In zijn jonge jarenquote:
Ghehe, dat dus. Alle bovenstaande verder nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou 'm nooit herkend hebben.
Wel veel over gehoord.
Neh, das Bente en die is al geweest.quote:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)o-heeft-een-kaartje/quote:
Hier ook net, maar nu weer opgelost zo te zien.quote:
2 mensen kunnen d'r slapen op een écht bed?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 07:56 schreef friekin_ het volgende:
Fok doet raar bij mij.
Iig: Vraag:
De Groeftuub is vervangen door de Hacienda dit jaar. Welke functie heeft de Hacienda naast cocktails, negers en muziek?
N00000000000000B = 53 puntenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:48 schreef iAvani het volgende:
[..]
2 mensen kunnen d'r slapen op een écht bed?
N00000000000000B = 53 puntenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:03 schreef friekin_ het volgende:
Biffy Clyro
Mijn beste vriend MOET erheen
GOED!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
Deze wist ik, want ik heb gisteren nog de trailers van de nachtfilms bekeken
Het is of The Bling Ring, of This is The End, of die Ierse film, dat denk ik niet. Of You're Next of die film met Eliah Wood (Maniacs?).
Ik gok The Bling Ring.
Voor Ajax zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ja! Ik zit er echt aan te denken om dan op de camping rond te zwerven om ergens mee te luisteren naar de radio.. De wedstrijd zal vast tegenvallen, want Ajax verliest vaak punten als ze om half 1 moeten beginnen.
Misschien is het maar beter als ik snel naar het festvalterrein vertrek, want puntenverlies tegen Feyenoord maakt me een hele dag chagrijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ella Banditaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef µ het volgende:
Noem minimaal drie Nederlandse bands die Nirvana gaan coveren
Jepquote:
Kever?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:58 schreef friekin_ het volgende:
Met wat voor soort auto kon je tetris spelen een aantal jaren terug?
N000000000000000B = 53 puntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |