Goeie gozertquote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef Buffell het volgende:
Thijs Slegers; beroepslul. Wat een kwal zeg.
Beter dan die arrogante jood die er wel eens zit.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Thijs boeiend vinden hebben het syndroom van down of zijn voor PSV.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
hebben het syndroom van down of zijn voor PSV.
Gelukkig ben ik voor PSV.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Thijs boeiend vinden hebben het syndroom van down of zijn voor PSV.
Park gaat falenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet het van zijn snelheid hebben toch?
Dat vind ik onaardig van die mensen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Gijp zegt dat fysiek zijn kracht is.
Toen ik dat zei in het PSV-topic werd ik uitgelachen.
Te makkelijk.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik onaardig van die mensen.
PSV supporters hebben 0 verstand van voetbalquote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Gijp zegt dat fysiek zijn kracht is.
Toen ik dat zei in het PSV-topic werd ik uitgelachen.
QFTquote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV supporters hebben 0 verstand van voetbal
Jawel, maar toen was hij nog geen 32,5quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
Nog nooit een wedstrijd van hem gezien.
Nog nooit een wedstrijd van hem gezien. Met je snelheid.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was hij nog geen 32,5
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:16 schreef appelen het volgende:
Als Park goed is , waarom ga je dan naar PSV
Goede uitspraak.
Als ze maar plezier hebben he.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:16 schreef ejfaar het volgende:
Thijs: 'we zijn hier met iets leuks bezig'. Al 5 jaar geen kampioen
Kan gewoon de frikandellen speciaal en de friet met appelmoes niet missenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:16 schreef appelen het volgende:
Als Park goed is , waarom ga je dan naar PSV
Goede uitspraak.
Manolev ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
De club die Marcelo aanneemt is niet wijs.
Park komt nooit in het Nederlands elftal hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef pikinhand het volgende:
Een speler gaat naar PSV dus het afzeiken begint meteen, volgens René kan ie niet voetballen, ik denk dat hij nu beter is dan gijp op zijn top bij psv
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk niet dat PSV minder is geworden
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Oké Doublepain.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Weg met Toivonen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet een team smeden/krijgen, ipv die losse diva's
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet een team smeden/krijgen, ipv die losse diva's
door die hoofdblessurequote:
Feyenoord heeft echt spijt als haren op het hoofd van Jorien van den Herik dat Wijnaldum naar PSV is gegaanquote:
Omdat PSV zoveel jonge spelers heeftquote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was de grap? PSV naar de Efteling?
Toch niet voor niks getypt:quote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ze naar Waalwijk gaan wilt de helft naar de Efteling.
Oh ja. Ik lette even niet op.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat PSV zoveel jonge spelers heeft
"Als ze naar Waalwijk gaan wil de helft naar de Efteling. De andere helft wil voetballen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA"quote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Als ze naar Waalwijk gaan wil de helft naar de Efteling. De andere helft wil voetballen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA"
Omdat Calimeroquote:Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wordt Pelle hier opeens bij betrokken?
Insinueer je nu dat Johan dingen herhaalt?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tiny Sanders Dagobert Duck dat zei Johan vanmiddag ook al.
Voorbeeldje, in de Eredivisie werden veel spelers herborenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wordt Pelle hier opeens bij betrokken?
Strootgod is geniaal.quote:
Johan praat zichzelf na.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Johan dingen herhaalt?
Dit dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Strootman ook overrated as fuck, wonder dat je zoveel geld er voor kreeg
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef pikinhand het volgende:
Briefjes van duizend bestaan niet beste Johan
Het was meer:quote:Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Als ze naar Waalwijk gaan wil de helft naar de Efteling. De andere helft wil voetballen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA"
Romaquote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Strootman heeft net zo'n tering kop als de Rossi. Roma.
Strootgod bij Romaquote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Strootman heeft net zo'n tering kop als de Rossi. Roma.
Dit was al eerder zo bij PSV volgensmijquote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De investeringsmaatschappijen maken hun entree in Nederland.
ik heb nog trauma's van de vorige keerquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet te geloven hoeveel onzin je in 54 minuten niet kwijt kunt.
Volgens de mensen in het PSV-topic is dat helemaal niet zo hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nadeel = zeggenschap voor een deel kwijt.
Dat ze die gozer blijven uitnodigen... iemand die niet uit zijn woorden kan komen anderhalf uur lang in een praatprogramma zetten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef pikinhand het volgende:
Je ziet aan Kieft dat hij er tegenin wil gaan maar als hij aan een zin begint heeft hij geen idee wat hij gaat zeggen
Wtf is snats?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Die Cocu zit toch ook hard aan de snatsuitgemagerde kerel.
Dus als mensen in het PSV-topic een mening hebben, moeten we het daar mee eens zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de mensen in het PSV-topic is dat helemaal niet zo hoor.
Dat ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef Confetti het volgende:
Grootste talent op de Nederlandse velden voor de helft voor 3,5 miljoen verkopen![]()
Achterlijke debielen zijn het.
zoals altijd generaliseer je weer geweldig, wat een onzin zeg, lees maar eens terugquote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de mensen in het PSV-topic is dat helemaal niet zo hoor.
Vaak wat dingen opgezocht van wikipedia.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je leest vaak ook dezelfde dingen terug in zijn column in de papieren VI.
Bij Maher is het idd jammer, maar ik kan het wel begrijpenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef Confetti het volgende:
Grootste talent op de Nederlandse velden voor de helft voor 3,5 miljoen verkopen![]()
Achterlijke debielen zijn het.
De discussie staat me nog vrij helder bij.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals altijd generaliseer je weer geweldig, wat een onzin zeg, lees maar eens terug
Doet hij constant, vind zichzelf ook bijzonder slim ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals altijd generaliseer je weer geweldig, wat een onzin zeg, lees maar eens terug
Nederlandse ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint morgen gewoon, Belgische clubs kunnen er niets van
en iedereen vond het goed en jij niet. Zo zit het?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De discussie staat me nog vrij helder bij.
je punt?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Hazard bakte er ook niks van tegen PSV toen PSV tegen Lille speelde
Die trainer van Zulte is wel een tactisch meesterbrein. Wel oppassen voor die ploeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop het voor ze...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
dat was de grote broer tochquote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Hazard bakte er ook niks van tegen PSV toen PSV tegen Lille speelde
Goed punt, maar Belgische is nog twee niveaus lagerquote:
Triest.quote:
Nee, maar het overgrote gedeelte was er van overtuigd dat PSV alle macht over de spelers zou houden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en iedereen vond het goed en jij niet. Zo zit het?
Het gelul slaat gewoon nergens op, net als Cavaniquote:
Kijk dat is al wat anders dan "de mensen van het PSV topic"quote:
die discussie met CU waren er meer PSVers die het niet zagen zitten.quote:was er van overtuigd dat PSV alle macht over de spelers zou houden.
Ik nam overigens niet deel aan de discussie.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er staan inmiddels wel 40 ziekenhuizen.
Je meent het.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
Kijk dat is al wat anders dan "de mensen van het PSV topic"
Das niet best met al die aankopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
lol, ging overal mis
anzih vorig gewoon derde geworden
Ja zo lul je jezelf er maar weer uit. Moet ik bij de oordelen van jou over spelers ook tussen de regels doorlezen? Je draait gewoon zoals het je uitkomt.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je meent het.
Goed dat je tussen de regels door kan lezen.
Ik wel hoor, 2x al tijdens het typen van dit berichtquote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Wim nog geen een keer horen snuiven...?
Al die andere Russische clubs doen dergelijke aankopenquote:
Zou zo een psvfan kunnen zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja zo lul je jezelf er maar weer uit. Moet ik bij de oordelen van jou over spelers ook tussen de regels doorlezen? Je draait gewoon zoals het je uitkomt.
quote:
Alleen Zenith.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Al die andere Russische clubs doen dergelijke aankopen
Nee, het is gewoon een kwestie van logisch nadenken.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja zo lul je jezelf er maar weer uit. Moet ik bij de oordelen van jou over spelers ook tussen de regels doorlezen? Je draait gewoon zoals het je uitkomt.
De laatste jaren heeft Hiddink idd vrij weinig gepresteerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef pikinhand het volgende:
Hiddink heeft bijna niks gepresteerd ?? Is Kieft dronken of zo
Niet goed geluisterd, hij zei dat Guus niet zo veel gewonnen heeft. Dat klopt, vierde op het WK met Nederland en Zuid-Korea, tweede ronde WK met Australië, halve finale EK met Rusland etc. zijn geen prijzen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef pikinhand het volgende:
Hiddink heeft bijna niks gepresteerd ?? Is Kieft dronken of zo
nee jij vind het gewoon stoer om altijd alle PSV'ers maar op één hoop te vegen en een mening toe te dichten die jou goed uitkomt om lekker tegen aan te schoppen. Dat is goed voor je stoere imagoquote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een kwestie van logisch nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |