Daar heb je gelijk in, het beste is als een vrouw niet volledig weet of ze je 100% heeft. Je versiert haar en duwt haar een klein stukje weg, puur omdat je het leuk vind om te flirten en een beetje te spelen. Hierdoor gaat ze alleen maar meer achter je aan en begint ze wel te jagen. Mannen die van flirten houden zenden automatisch door dat ze vrouwen in overvloed hebben (door hun houding etc). Maar je moet zelf wel de factor zijn dat bepaald waar jullie heen gaan en bepaald wanneer er weer spanning wordt opgebouwd.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als vrouwen daarop vallen, dan laat je het initiatief toch juist aan hun over? En flirten is iets wat vrouwen meestal nog slechter kunnen (of simpelweg niet doen) dan mannen!
Het is toch de bedoeling dat je zelf het initiatief houdt?
Dat is waarquote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef ook_gek het volgende:
flirten kan je trouwens ook helpen in het dagelijks leven. Flirt met mensen en je krijgt veel meer gedaan dan zonder flirten. Je ontwikkeld opeens de gun factoor. Door middel van interesse tonen, flirten enz kan je complete situaties naar je hand zetten.
ik heb ooit een onderzoek gelezen dat veel mannen de signalen niet eens kan herkennen van een vrouw. Sinds dien heb ik het zoeken er naar overboord gegooid en ga ik van het positieve uitquote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Signalen zoeken kan alleen tegen je werken. Hoe meer je naar signalen zoekt, hoe meer je tegen jezelf zegt dat je zelf niet goed genoeg bent, hoe zenuwachtiger je wordt, hoe meer bewijs je voor jezelf nodig hebt om jezelf te kunnen zijn.
Dit. Je kunt het ook bijvoorbeeld leren door een baan met veel klantcontact.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef ook_gek het volgende:
flirten kan je trouwens ook helpen in het dagelijks leven. Flirt met mensen en je krijgt veel meer gedaan dan zonder flirten. Je ontwikkeld opeens de gun factoor. Door middel van interesse tonen, flirten enz kan je complete situaties naar je hand zetten.
Goed bezig, in de "pick up" wereld worden ze "blindspots" genoemd, letterlijk dus blinde vlekken. Je kunt ze zelf maken, zoveel als je wiltquote:Op maandag 29 juli 2013 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ooit een onderzoek gelezen dat veel mannen de signalen niet eens kan herkennen van een vrouw. Sinds dien heb ik het zoeken er naar overboord gegooid en ga ik van het positieve uitNet als ik een man en vrouw zie er van uit ga dat het haar broer is
Sociale vaardigheden wel, flirten niet. Behalve als je flirt met je klantenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Je kunt het ook bijvoorbeeld leren door een baan met veel klantcontact.
Dit is wel een goeie idd.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef ook_gek het volgende:
versieren ken eigelijk naar mijn idee een paar basis regels.
zelf vertrouwen
Je moet tevreden met je zelf zijn en dus goed in je vel zitten. Dit straal je namelijk van zelf uit.
Dat valt mensen op. Ga maar na, als je op een verjaardag zit is er altijd wel iemand die als die binnen komt de complete zweer kan bepalen in het positieve. Die geen hoeft niks te zeggen of te doen.
ondernemend zijn
Je moet voor je zelf bepalen wat je wil en absoluut niet wilt. En ga daar voor, neem niet met minder genoeg. En als je het na 10X niet gevonden heb geen paniek. Gewoon door zetten.
een relatie is geen wonder middel
Als je sociaal niet vaardig bent of je hebt last van wat dan ook. Een relatie zal je daar niet van af gaan helpen. Echt niet, een vrouw is geen wonder middel. Zorg eerst dat je zelf alles op een rijtje hebt.
durf schijt te hebben
Heb schijt aan je omgeving of wat andere zeggen. Dat mag je nooit beïnvloeden! En als het bij een vrouw mis gaat, baal er een dagje van en lach er de volgende dag om. Het is maar een vrouw, de wereld vergaat echt niet. En de poolpakken smelten even snel of het nou wel of niet gelukt was met die vrouw.
durf je zelf te zijn
Ga je niet gedragen naar je omgeving. Durf je zelf te zijn, en als dat inhoud dat je opvalt is dat prima. Niks ergs aan, maar ga je zelf nou niet aanpassen aan je omgeving.
En zo simpel kan het zijn. Drempeltje over en gaan. Niet miepen, en hey wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Een blauwtje lopen toch?
Nu lees ik altijd de rubriek "gestopt met roken" in de krant. Maar door een blauwtje lopen is nog nooit iemand dood gegaan
Niet per se flirten, maar je houding aanpassen tot mensen graag gesprekken met je willen voeren enzo. Is goed voor je om dat soort dingen onder de knie te krijgen, en erg handig als je wel zou willen flirten in je vrije tijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sociale vaardigheden wel, flirten niet. Behalve als je flirt met je klanten
Daar heb je zeker gelijk in!!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet per se flirten, maar je houding aanpassen tot mensen graag gesprekken met je willen voeren enzo. Is goed voor je om dat soort dingen onder de knie te krijgen.
Ben ik nu een van naturen geboren PUA persoonquote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig, in de "pick up" wereld worden ze "blindspots" genoemd, letterlijk dus blinde vlekken. Je kunt ze zelf maken, zoveel als je wilt![]()
Het zijn natuurlijk een beetje clichés, maar gelijk heb je welquote:Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef ook_gek het volgende:
versieren ken eigelijk naar mijn idee een paar basis regels.
zelf vertrouwen
Je moet tevreden met je zelf zijn en dus goed in je vel zitten. Dit straal je namelijk van zelf uit.
Dat valt mensen op. Ga maar na, als je op een verjaardag zit is er altijd wel iemand die als die binnen komt de complete zweer kan bepalen in het positieve. Die geen hoeft niks te zeggen of te doen.
ondernemend zijn
Je moet voor je zelf bepalen wat je wil en absoluut niet wilt. En ga daar voor, neem niet met minder genoeg. En als je het na 10X niet gevonden heb geen paniek. Gewoon door zetten.
een relatie is geen wonder middel
Als je sociaal niet vaardig bent of je hebt last van wat dan ook. Een relatie zal je daar niet van af gaan helpen. Echt niet, een vrouw is geen wonder middel. Zorg eerst dat je zelf alles op een rijtje hebt.
durf schijt te hebben
Heb schijt aan je omgeving of wat andere zeggen. Dat mag je nooit beïnvloeden! En als het bij een vrouw mis gaat, baal er een dagje van en lach er de volgende dag om. Het is maar een vrouw, de wereld vergaat echt niet. En de poolpakken smelten even snel of het nou wel of niet gelukt was met die vrouw.
durf je zelf te zijn
Ga je niet gedragen naar je omgeving. Durf je zelf te zijn, en als dat inhoud dat je opvalt is dat prima. Niks ergs aan, maar ga je zelf nou niet aanpassen aan je omgeving.
En zo simpel kan het zijn. Drempeltje over en gaan. Niet miepen, en hey wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Een blauwtje lopen toch?
Nu lees ik altijd de rubriek "gestopt met roken" in de krant. Maar door een blauwtje lopen is nog nooit iemand dood gegaan
Het zijn natuurlijk een beetje clichés, maar gelijk heb je welquote:Op maandag 29 juli 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
durf je zelf te zijn
Inderdaad, ook omdat anderen wat meer tegen je op gaan kijken en met je om willen gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik nu een van naturen geboren PUA persoon![]()
Maar ben je niet goed bij je knar of welMij een beetje bestempelen als PUA
Oke effe serieus,
Met zo een opmerking van is dat je broer kom je er leuk mee weg als het niet zo is. En het brengt je soms in leuke situaties.
Neequote:En hoe zit het met de Bob? Inmiddels al een vaste meid?
PUA!!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:07 schreef ook_gek het volgende:
het is gewoon heet plat en globaal geschreven. Maar zo zie ik het zelf wel.
En natuurlijk is het in de praktijk soms net even anders. Maar houd dit als basis en speel er mee tijdens een situatie en probeer gewoon uit. Dan kom je er van zelf achter wat voor jou wel en niet werkt.
Ook niemand op het oog?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NeeGebeurd niet zo veel de laatste tijd
Maar dat geeft niet. Ik lijd er niet onder
Dat is logisch na denken man. Ook wel bekend als gezond verstand. Als je dit echt uit een boekje moet halen heb ik het met die mensen zeer te doen.quote:
Huh waar heb jij het nou weer over? Dit heb ik ooit eens bedacht ergens in m'n pubertijd toen ik denk 17 was. Was in de periode dat ik heel veel op stap was en pakte wat ik pakken kon.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]Het enige verschil is, is als je er meer voor open stond je twee jaar geleden er al achter gekomen was ipv dat je het wiel zelf moet uitvinden
Maar dat is ook die ervaring, hoe meer ervaring hoe automatisch je dit soort ideeen bij je op komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |