abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2013 @ 20:47:39 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129482312

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129482434
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als vrouwen daarop vallen, dan laat je het initiatief toch juist aan hun over? En flirten is iets wat vrouwen meestal nog slechter kunnen (of simpelweg niet doen) dan mannen! :P
Het is toch de bedoeling dat je zelf het initiatief houdt?
Daar heb je gelijk in, het beste is als een vrouw niet volledig weet of ze je 100% heeft. Je versiert haar en duwt haar een klein stukje weg, puur omdat je het leuk vind om te flirten en een beetje te spelen. Hierdoor gaat ze alleen maar meer achter je aan en begint ze wel te jagen. Mannen die van flirten houden zenden automatisch door dat ze vrouwen in overvloed hebben (door hun houding etc). Maar je moet zelf wel de factor zijn dat bepaald waar jullie heen gaan en bepaald wanneer er weer spanning wordt opgebouwd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:52:25 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129482569
versieren ken eigelijk naar mijn idee een paar basis regels.

zelf vertrouwen
Je moet tevreden met je zelf zijn en dus goed in je vel zitten. Dit straal je namelijk van zelf uit.
Dat valt mensen op. Ga maar na, als je op een verjaardag zit is er altijd wel iemand die als die binnen komt de complete zweer kan bepalen in het positieve. Die geen hoeft niks te zeggen of te doen.

ondernemend zijn
Je moet voor je zelf bepalen wat je wil en absoluut niet wilt. En ga daar voor, neem niet met minder genoeg. En als je het na 10X niet gevonden heb geen paniek. Gewoon door zetten.

een relatie is geen wonder middel
Als je sociaal niet vaardig bent of je hebt last van wat dan ook. Een relatie zal je daar niet van af gaan helpen. Echt niet, een vrouw is geen wonder middel. Zorg eerst dat je zelf alles op een rijtje hebt.

durf schijt te hebben
Heb schijt aan je omgeving of wat andere zeggen. Dat mag je nooit beïnvloeden! En als het bij een vrouw mis gaat, baal er een dagje van en lach er de volgende dag om. Het is maar een vrouw, de wereld vergaat echt niet. En de poolpakken smelten even snel of het nou wel of niet gelukt was met die vrouw.

durf je zelf te zijn
Ga je niet gedragen naar je omgeving. Durf je zelf te zijn, en als dat inhoud dat je opvalt is dat prima. Niks ergs aan, maar ga je zelf nou niet aanpassen aan je omgeving.

En zo simpel kan het zijn. Drempeltje over en gaan. Niet miepen, en hey wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Een blauwtje lopen toch?

Nu lees ik altijd de rubriek "gestopt met roken" in de krant. Maar door een blauwtje lopen is nog nooit iemand dood gegaan ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129482601
Signalen zoeken kan alleen tegen je werken. Hoe meer je naar signalen zoekt, hoe meer je tegen jezelf zegt dat je zelf niet goed genoeg bent, hoe zenuwachtiger je wordt, hoe meer bewijs je voor jezelf nodig hebt om jezelf te kunnen zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:53:44 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129482633
flirten kan je trouwens ook helpen in het dagelijks leven. Flirt met mensen en je krijgt veel meer gedaan dan zonder flirten. Je ontwikkeld opeens de gun factoor. Door middel van interesse tonen, flirten enz kan je complete situaties naar je hand zetten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129482659
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:53 schreef ook_gek het volgende:
flirten kan je trouwens ook helpen in het dagelijks leven. Flirt met mensen en je krijgt veel meer gedaan dan zonder flirten. Je ontwikkeld opeens de gun factoor. Door middel van interesse tonen, flirten enz kan je complete situaties naar je hand zetten.
Dat is waar
  maandag 29 juli 2013 @ 20:54:49 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129482670
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Signalen zoeken kan alleen tegen je werken. Hoe meer je naar signalen zoekt, hoe meer je tegen jezelf zegt dat je zelf niet goed genoeg bent, hoe zenuwachtiger je wordt, hoe meer bewijs je voor jezelf nodig hebt om jezelf te kunnen zijn.
ik heb ooit een onderzoek gelezen dat veel mannen de signalen niet eens kan herkennen van een vrouw. Sinds dien heb ik het zoeken er naar overboord gegooid en ga ik van het positieve uit :D Net als ik een man en vrouw zie er van uit ga dat het haar broer is :D
pi_129482880
quote:
Dit. Je kunt het ook bijvoorbeeld leren door een baan met veel klantcontact.
pi_129482882
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb ooit een onderzoek gelezen dat veel mannen de signalen niet eens kan herkennen van een vrouw. Sinds dien heb ik het zoeken er naar overboord gegooid en ga ik van het positieve uit :D Net als ik een man en vrouw zie er van uit ga dat het haar broer is :D
Goed bezig, in de "pick up" wereld worden ze "blindspots" genoemd, letterlijk dus blinde vlekken. Je kunt ze zelf maken, zoveel als je wilt :D

Wat mensen meestal doen is de negatieve dingen accentueren of dingen negatief maken, maar dat helpt niet. Alles positief maken is zeer sterk. Zelfs toen een vrouw super boos naar me keek ging ze me meteen zoenen toen ik voor haar stond terwijl ik nog stond te praten, puur door een blindspot die ik had. Alles wat je denkt en voelt projecteer je naar buiten toe en vrouwen zijn daar zo enorm vatbaar voor. Dat is hun manier om te "selecteren", door vooral hun gevoel te volgen.
pi_129482897
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit. Je kunt het ook bijvoorbeeld leren door een baan met veel klantcontact.
Sociale vaardigheden wel, flirten niet. Behalve als je flirt met je klanten ;)
pi_129482973
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef ook_gek het volgende:

zelf vertrouwen
Je moet tevreden met je zelf zijn en dus goed in je vel zitten. Dit straal je namelijk van zelf uit.
Dat valt mensen op. Ga maar na, als je op een verjaardag zit is er altijd wel iemand die als die binnen komt de complete zweer kan bepalen in het positieve. Die geen hoeft niks te zeggen of te doen.

ondernemend zijn
Je moet voor je zelf bepalen wat je wil en absoluut niet wilt. En ga daar voor, neem niet met minder genoeg. En als je het na 10X niet gevonden heb geen paniek. Gewoon door zetten.

Als je sociaal niet vaardig bent of je hebt last van wat dan ook. Een relatie zal je daar niet van af gaan helpen. Echt niet, een vrouw is geen wonder middel. Zorg eerst dat je zelf alles op een rijtje hebt.

durf schijt te hebben
Heb schijt aan je omgeving of wat andere zeggen. Dat mag je nooit beïnvloeden! En als het bij een vrouw mis gaat, baal er een dagje van en lach er de volgende dag om. Het is maar een vrouw, de wereld vergaat echt niet. En de poolpakken smelten even snel of het nou wel of niet gelukt was met die vrouw.

durf je zelf te zijn
Ga je niet gedragen naar je omgeving. Durf je zelf te zijn, en als dat inhoud dat je opvalt is dat prima. Niks ergs aan, maar ga je zelf nou niet aanpassen aan je omgeving.

En zo simpel kan het zijn. Drempeltje over en gaan. Niet miepen, en hey wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Een blauwtje lopen toch?

Nu lees ik altijd de rubriek "gestopt met roken" in de krant. Maar door een blauwtje lopen is nog nooit iemand dood gegaan ;)
Dit is wel een goeie idd.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129483038
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sociale vaardigheden wel, flirten niet. Behalve als je flirt met je klanten ;)
Niet per se flirten, maar je houding aanpassen tot mensen graag gesprekken met je willen voeren enzo. Is goed voor je om dat soort dingen onder de knie te krijgen, en erg handig als je wel zou willen flirten in je vrije tijd.
pi_129483073
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet per se flirten, maar je houding aanpassen tot mensen graag gesprekken met je willen voeren enzo. Is goed voor je om dat soort dingen onder de knie te krijgen.
Daar heb je zeker gelijk in!!
  maandag 29 juli 2013 @ 21:03:55 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129483094
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Goed bezig, in de "pick up" wereld worden ze "blindspots" genoemd, letterlijk dus blinde vlekken. Je kunt ze zelf maken, zoveel als je wilt :D

Ben ik nu een van naturen geboren PUA persoon :D

Maar ben je niet goed bij je knar of wel :{w Mij een beetje bestempelen als PUA :r

Oke effe serieus,
Met zo een opmerking van is dat je broer kom je er leuk mee weg als het niet zo is. En het brengt je soms in leuke situaties.
pi_129483177
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef ook_gek het volgende:

zelf vertrouwen

ondernemend zijn

durf schijt te hebben

durf je zelf te zijn

Het zijn natuurlijk een beetje clichés, maar gelijk heb je wel ^O^
  maandag 29 juli 2013 @ 21:07:34 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129483281
het is gewoon heet plat en globaal geschreven. Maar zo zie ik het zelf wel.
En natuurlijk is het in de praktijk soms net even anders. Maar houd dit als basis en speel er mee tijdens een situatie en probeer gewoon uit. Dan kom je er van zelf achter wat voor jou wel en niet werkt.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:07:48 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129483292
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

durf je zelf te zijn

Het zijn natuurlijk een beetje clichés, maar gelijk heb je wel ^O^
[/quote]

En hoe zit het met de Bob? Inmiddels al een vaste meid?
  maandag 29 juli 2013 @ 21:11:54 #18
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_129483485
quote:
Inderdaad, ook omdat anderen wat meer tegen je op gaan kijken en met je om willen gaan.
pi_129483506
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben ik nu een van naturen geboren PUA persoon :D

Maar ben je niet goed bij je knar of wel :{w Mij een beetje bestempelen als PUA :r

Oke effe serieus,
Met zo een opmerking van is dat je broer kom je er leuk mee weg als het niet zo is. En het brengt je soms in leuke situaties.
:P Het enige verschil is, is als je er meer voor open stond je twee jaar geleden er al achter gekomen was ipv dat je het wiel zelf moet uitvinden ;) Maar dat is ook die ervaring, hoe meer ervaring hoe automatisch je dit soort ideeen bij je op komen.
pi_129483552
quote:
En hoe zit het met de Bob? Inmiddels al een vaste meid?
Nee :P Gebeurd niet zo veel de laatste tijd ;) Maar dat geeft niet. Ik lijd er niet onder :P
pi_129483565
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:07 schreef ook_gek het volgende:
het is gewoon heet plat en globaal geschreven. Maar zo zie ik het zelf wel.
En natuurlijk is het in de praktijk soms net even anders. Maar houd dit als basis en speel er mee tijdens een situatie en probeer gewoon uit. Dan kom je er van zelf achter wat voor jou wel en niet werkt.
PUA!! 8)7
  maandag 29 juli 2013 @ 21:14:31 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129483645
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee :P Gebeurd niet zo veel de laatste tijd ;) Maar dat geeft niet. Ik lijd er niet onder :P
Ook niemand op het oog?
pi_129483727
Tegenwoordig word het al helemaal stukje moeilijker iedereen zit overal op zijn scherm te kijken.
Ja ik doe niet mee aan die bende, snap er ook niks van dusja word je ook weer raar aangekeken.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:21:52 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129484047
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

PUA!! 8)7
Dat is logisch na denken man. Ook wel bekend als gezond verstand. Als je dit echt uit een boekje moet halen heb ik het met die mensen zeer te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:P Het enige verschil is, is als je er meer voor open stond je twee jaar geleden er al achter gekomen was ipv dat je het wiel zelf moet uitvinden ;) Maar dat is ook die ervaring, hoe meer ervaring hoe automatisch je dit soort ideeen bij je op komen.
Huh waar heb jij het nou weer over? Dit heb ik ooit eens bedacht ergens in m'n pubertijd toen ik denk 17 was. Was in de periode dat ik heel veel op stap was en pakte wat ik pakken kon.
pi_129484170
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ook niemand op het oog?
Niet direct nee :P
pi_129484189
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:15 schreef Geerd het volgende:
Tegenwoordig word het al helemaal stukje moeilijker iedereen zit overal op zijn scherm te kijken.
Ja ik doe niet mee aan die bende, snap er ook niks van dusja word je ook weer raar aangekeken.
Ik doe daar niet aan mee. Ik haat smartphones en doe daar gewoon niet aan mee :P
pi_129484410
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is logisch na denken man. Ook wel bekend als gezond verstand. Als je dit echt uit een boekje moet halen heb ik het met die mensen zeer te doen.

[..]

Huh waar heb jij het nou weer over? Dit heb ik ooit eens bedacht ergens in m'n pubertijd toen ik denk 17 was. Was in de periode dat ik heel veel op stap was en pakte wat ik pakken kon.
Je weet niet alles, nog lang niet alles :D En vooral als je het al weet, is het belangrijk om er af en toe weer bij stil te staan ^O^ Vooral als er een echte goede gast naast je staat, die kan zo een heel waslijst opnoemen waardoor je weer een beginner bent :P
  maandag 29 juli 2013 @ 21:32:38 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129484641
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet niet alles, nog lang niet alles :D En vooral als je het al weet, is het belangrijk om er af en toe weer bij stil te staan ^O^ Vooral als er een echte goede gast naast je staat, die kan zo een heel waslijst opnoemen waardoor je weer een beginner bent :P
1 probleem, ik heb geen ambitie om master versierder te worden. Dus waslijst of een betere gast boeit mij totaal niks ;)

Als ik iets wil krijg ik het bijna altijd, en zo niet jammer dan. Meer visjes in de zee.

En ik sta nergens bij stil wat ik kan. Ik doe dingen uit m'n zelf. Dat is gewoon voor mij en daar heb ik geen enkel belang bij om bij stil te staan.
pi_129484779
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

1 probleem, ik heb geen ambitie om master versierder te worden. Dus waslijst of een betere gast boeit mij totaal niks ;)

Als ik iets wil krijg ik het bijna altijd, en zo niet jammer dan. Meer visjes in de zee.

En ik sta nergens bij stil wat ik kan. Ik doe dingen uit m'n zelf. Dat is gewoon voor mij en daar heb ik geen enkel belang bij om bij stil te staan.
Geen zin om een challenge te doen zoals een maand lang zonder alcohol uit gaan? Je zult verbaasd zijn hoe je in een maand kunt veranderen en dat het eigenlijk wel gaaf is.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:37:41 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129484894
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen zin om een challenge te doen zoals een maand lang zonder alcohol uit gaan? Je zult verbaasd zijn hoe je in een maand kunt veranderen en dat het eigenlijk wel gaaf is.
Buiten dat ik dat al meerdere keren gedaan heb in het verleden zie ik daar het nut niet van in. Ik win en verlies er niks mee namelijk. ( ik heb een periode gehad dat ik zeer veel dronk namelijk. )

Ik heb geen drank nodig om op stap te kunnen gaan of om het leuk te hebben. Ik drink alleen in het weekend drank omdat ik het lekker vind. Het is geen toevoeging of middel voor of om iets. Ik heb het net zo naar m'n zin met een appelsap als met een drankje in welke vorm dan ook. En ik zal exact het zelfde zijn qua gedrag.
pi_129484984
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Buiten dat ik dat al meerdere keren gedaan heb in het verleden zie ik daar het nut niet van in. Ik win en verlies er niks mee namelijk. ( ik heb een periode gehad dat ik zeer veel dronk namelijk. )

Ik heb geen drank nodig om op stap te kunnen gaan of om het leuk te hebben. Ik drink alleen in het weekend drank omdat ik het lekker vind. Het is geen toevoeging of middel voor of om iets. Ik heb het net zo naar m'n zin met een appelsap als met een drankje in welke vorm dan ook. En ik zal exact het zelfde zijn qua gedrag.
Je kunt vast wel een eigen challenge verzinnen anders. Iets wat je normaal niet doet of nooit gedaan hebt om uit je comfort zone te gaan.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:50:37 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129485595
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt vast wel een eigen challenge verzinnen anders. Iets wat je normaal niet doet of nooit gedaan hebt om uit je comfort zone te gaan.
Qua versieren? Nee kan ik me niet zo snel verzinnen. Maar ik ben ook niet meer zo met versieren bezig. Tijd heb ik gehad. Wat ik nu doe is zonder er over na te denken. Jij hebt heel erg de behoefte en drang om beter en beter te worden, iets wat ik niet heb. Die had ik vroeger wel en heb me zelf daar volledig op uitgeleefd. Maar aan het eind van het verhaal blijkt dat het allemaal niet zo geweldig is als dat het op dat moment lijkt en het 1 grote luchtbel is. Net als dat er veel meer dingen belangrijker zijn dan die mooie vrouw versieren. Je komt er ook achter dat uiterlijk helemaal niet doorslaggevend is.

En voor de rest ben ik een zeer impulsief persoon met een grote mond, dus ik kom in de meest vreemde situaties terecht waar ik me zelf weer uit moet redden. Ik doe eerst en dan pas ga ik denken. En voor de rest heb ik aan alles schijt dus tja comfort zone? Daar ben ik helemaal niet mee bezig.

Ik ben nu denk ik een jaar geleden in het online date gesprongen. Ik wilde toch eens wat anders en kijken wat dat nou is. Man man wat ging ik daar op m'n bek zeg. 4x achter elkaar in ruim een uur tijd blauwtje gelopen en verwijderd! Dat was even gek. Dus inderdaad, nieuwe uitdaging en gaan. Was even leuk maar nu ook niet meer. Ik zit er nog wel maar ben bijna niet actief.

Het toeval wil wel dat ik afgelopen week een berichtje kreeg van een zeer leuke dame. na nog geen 15min praten maar direct haar 06 nummer gevraagd en gekregen en verder gegaan via whatsapp. Helaas ben ik de afgelopen tijd zeer druk en heb ik weinig tijd voor haar gehad. Maar dat komt binnen kort wel en dan is het afspreken. Grote kans dat ik haar daar voor al ga tegen komen. We gaan namelijk naar de zelfde uitgaan gelegenheden.

Ik ben voor de rest niet druk met uitdagingen. Daar ben ik veel te druk voor, en ik zeg wel eens. Mijn leven is 1 groot soap en uitdaging. Met alle tegenslagen compleet er bij. En dat is precies wat mijn leven leuk maakt. Ik maak er zelf 1 groot feest van en daar zitten hele gekke momenten bij.

En dat moeten meerdere mensen hier gaan doen. Ik krijg op dinsdag al berichtjes wat we het weekend gaan doen. En in het weekend is de vraag al snel, waar gaan we heen wat gaan we doen. Als ik niet ga dan blijven er mensen zeuren of ik mee ga of ze gaan zelf niet. Ik doe daar geen moeite voor. Maar kennelijk trekt mijn manier van doen veel mensen aan.

Natuurlijk zijn er ook mensen die op me kotsen en me arrogant en een tamme mongool vinden. Nou prima toch. Blijven die lekker thuis. Die nodig ik wel uit op een begrafenis zodat ik zeker weet dat er een graf stemming heerst :P
  maandag 29 juli 2013 @ 21:55:37 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129485835
bovenstaande is denk ik de hele essentie van het versieren. Geef je leven een eigen leuke invulling. Zorg er voor dat je voor je zelf leeft en je het je zelf naar je zin maakt. Dan gaat opeens heel veel dingen makkelijker. En inderdaad, ook versieren is daar 1 van.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:59:39 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129486038

Mooie levenswijsheid voor het slapen gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 29-07-2013 22:06:43 ]
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:03:05 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129486223
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie levenswijsheid voor het slapen gaan.
En de waarheid als een koe.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:18:37 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129486990
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:55 schreef ook_gek het volgende:
bovenstaande is denk ik de hele essentie van het versieren. Geef je leven een eigen leuke invulling. Zorg er voor dat je voor je zelf leeft en je het je zelf naar je zin maakt. Dan gaat opeens heel veel dingen makkelijker. En inderdaad, ook versieren is daar 1 van.
Helemaal mee eens. Al heb ik niet zo'n behoefte aan wekelijks uitgaan en veel sociale contacten. Klinkt misschien vreemd in dit topic maar bijv. vorige week zat ik de hele week thuis na een operatie. Het enige wat ik toen gemist heb is mijn werk (hobby eerder).
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:21:10 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129487120
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Al heb ik niet zo'n behoefte aan wekelijks uitgaan en veel sociale contacten. Klinkt misschien vreemd in dit topic maar bijv. vorige week zat ik de hele week thuis na een operatie. Het enige wat ik toen gemist heb is mijn werk (hobby eerder).
het leven inhoud geven draait niet alleen om stappen, kroegen, zuipen, dansen op de bar. Je moet dingen doen die jij leuk vind. Als ik me niet vergis ben jij gek van radio maken toch? Daar kan je prima mensen bij betrekken, ook vrouwen. Jij bent op dat moment volledig in je element en dat zal je uitstralen! En dat zal dus ook voor je werken :)

Faxie ( als ik me niet vergis ) is lijp van kitesurfen. Hop gebruik dat in je voordeel. En zo kan iedereen echt wel zijn of haar leven invulling geven om het interessant te maken voor een ander.
pi_129487187
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het leven inhoud geven draait niet alleen om stappen, kroegen, zuipen, dansen op de bar. Je moet dingen doen die jij leuk vind. Als ik me niet vergis ben jij gek van radio maken toch? Daar kan je prima mensen bij betrekken, ook vrouwen. Jij bent op dat moment volledig in je element en dat zal je uitstralen! En dat zal dus ook voor je werken :)

Faxie ( als ik me niet vergis ) is lijp van kitesurfen. Hop gebruik dat in je voordeel. En zo kan iedereen echt wel zijn of haar leven invulling geven om het interessant te maken voor een ander.
Ja de vrouwen staan in de rij :')
pi_129487214
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Qua versieren? Nee kan ik me niet zo snel verzinnen. Maar ik ben ook niet meer zo met versieren bezig. Tijd heb ik gehad. Wat ik nu doe is zonder er over na te denken. Jij hebt heel erg de behoefte en drang om beter en beter te worden, iets wat ik niet heb. Die had ik vroeger wel en heb me zelf daar volledig op uitgeleefd. Maar aan het eind van het verhaal blijkt dat het allemaal niet zo geweldig is als dat het op dat moment lijkt en het 1 grote luchtbel is. Net als dat er veel meer dingen belangrijker zijn dan die mooie vrouw versieren. Je komt er ook achter dat uiterlijk helemaal niet doorslaggevend is.

En voor de rest ben ik een zeer impulsief persoon met een grote mond, dus ik kom in de meest vreemde situaties terecht waar ik me zelf weer uit moet redden. Ik doe eerst en dan pas ga ik denken. En voor de rest heb ik aan alles schijt dus tja comfort zone? Daar ben ik helemaal niet mee bezig.

Ik ben nu denk ik een jaar geleden in het online date gesprongen. Ik wilde toch eens wat anders en kijken wat dat nou is. Man man wat ging ik daar op m'n bek zeg. 4x achter elkaar in ruim een uur tijd blauwtje gelopen en verwijderd! Dat was even gek. Dus inderdaad, nieuwe uitdaging en gaan. Was even leuk maar nu ook niet meer. Ik zit er nog wel maar ben bijna niet actief.

Het toeval wil wel dat ik afgelopen week een berichtje kreeg van een zeer leuke dame. na nog geen 15min praten maar direct haar 06 nummer gevraagd en gekregen en verder gegaan via whatsapp. Helaas ben ik de afgelopen tijd zeer druk en heb ik weinig tijd voor haar gehad. Maar dat komt binnen kort wel en dan is het afspreken. Grote kans dat ik haar daar voor al ga tegen komen. We gaan namelijk naar de zelfde uitgaan gelegenheden.

Ik ben voor de rest niet druk met uitdagingen. Daar ben ik veel te druk voor, en ik zeg wel eens. Mijn leven is 1 groot soap en uitdaging. Met alle tegenslagen compleet er bij. En dat is precies wat mijn leven leuk maakt. Ik maak er zelf 1 groot feest van en daar zitten hele gekke momenten bij.

En dat moeten meerdere mensen hier gaan doen. Ik krijg op dinsdag al berichtjes wat we het weekend gaan doen. En in het weekend is de vraag al snel, waar gaan we heen wat gaan we doen. Als ik niet ga dan blijven er mensen zeuren of ik mee ga of ze gaan zelf niet. Ik doe daar geen moeite voor. Maar kennelijk trekt mijn manier van doen veel mensen aan.

Natuurlijk zijn er ook mensen die op me kotsen en me arrogant en een tamme mongool vinden. Nou prima toch. Blijven die lekker thuis. Die nodig ik wel uit op een begrafenis zodat ik zeker weet dat er een graf stemming heerst :P
Je hebt twee verschillende soorten mensen. Mensen die elke jaar groeien, en mensen die met de wind mee vliegen (de massa). Online afgewezen worden vind ik niet vergelijkbaar met een publiekelijke afwijzing op klaarlichte dag in het openbaar. Ten eerste leer je niets constructiefs van een online afwijzing en ten tweede krijg je geen natuurlijke feedback. Je groeit ook niet op sociaal niveau.

Je hersenen willen lui blijven, dat geef ik toe. Zo zijn de hersenen namelijk ingesteld. Daarom moet je ook leren om te genieten om ook tegen je hersens en emoties in te kunnen werken.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:24:01 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129487270
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja de vrouwen staan in de rij :')
ja jij moet eens leren je houding te veranderen. Je jankt alleen maar keer op keer. En als je eens iets goed doet verpest je het als nog met je eindeloos gejank. Resultaat? Een hoopje zielig persoon. Nee daar worden die poesjes echt niet nat van. Dus nee dat gaat dan niet voor je werken.

En ja ja nu ben ik weer de klootzak. Maar ik zeg wat velen denken.
pi_129487332
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Zelfs als ik te moe ben om op te staan ga ik alsnog uit. Ik luister niet altijd naar mijn gevoel. Zodra ik weg ben ben ik weer blij dat ik het gedaan heb :)
pi_129487346
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja jij moet eens leren je houding te veranderen. Je jankt alleen maar keer op keer. En als je eens iets goed doet verpest je het als nog met je eindeloos gejank. Resultaat? Een hoopje zielig persoon. Nee daar worden die poesjes echt niet nat van. Dus nee dat gaat dan niet voor je werken.

:'( :'( :'( M'n gevoelens wat doe je? ;(
  maandag 29 juli 2013 @ 22:27:10 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129487393
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En wat jij en velen denken is slechts gebaseerd op enkele negatieve uitspattingen hier.
Maar dat zie je in het echt leven gewoon niet.
pi_129487415
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En wat jij en velen denken is slechts gebaseerd op enkele negatieve uitspattingen hier.
Denk aan m'n Fok imago :o Die is zorgvuldig opgebouwd :')
  maandag 29 juli 2013 @ 22:29:12 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129487456
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt twee verschillende soorten mensen. Mensen die elke jaar groeien, en mensen die met de wind mee vliegen (de massa). Online afgewezen worden vind ik niet vergelijkbaar met een publiekelijke afwijzing op klaarlichte dag in het openbaar. Ten eerste leer je niets constructiefs van een online afwijzing en ten tweede krijg je geen natuurlijke feedback. Je groeit ook niet op sociaal niveau.
Je vergeet even een heel belangrijk punt. Het online date heb ik gedaan als nieuwe uitdaging. En dat bleek even heel anders te werken dan verwacht. Hoe arrogant was ik te denken dat ik het daar ook even voor elkaar zal boxen. Mooi niet dus, resultaat? de blauwtjes. Je leert dus duidelijk wel. Je leer namelijk dat wat in real life werkt online niet hoeft te werken, en andersom precies het zelfde. Als het goed is dwing je dan je zelf om het online ook voor elkaar te kunnen boxen. Je leert je werkwijze en denk patroon te veranderen en de onbekende situatie eigen te maken en het voor je te laten werken.

Tevens en nu komt het belangrijke punt wat jij in deze vergeet. Ik ben ontelbaar op m'n bek gegaan met versieren in het echte leven. Daar heb ik complete topics mee gevuld ;) Ik ben van naturen heel erg eigenwijs, dus mee waaien in de massa gebeurd niet zo vaak. Als iedereen a zegt ben ik al snel geneigd het tegendeel te bewijzen en voor b te gaan.

quote:
Je hersenen willen lui blijven, dat geef ik toe. Zo zijn de hersenen namelijk ingesteld. Daarom moet je ook leren om te genieten om ook tegen je hersens en emoties in te kunnen werken.
Tja hier heb ik geen idee van, heb me er noot zo in verdiept. Dus geen idee.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:32:13 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129487575
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'( :'( :'( M'n gevoelens wat doe je? ;(
Kom op man wees eens een vent ipv dat janken. Echt soms volg ik je ECHT totaal niet. Je doet soms dingen waar je van denkt, TOP ga zo door dit is precies wat je moet doen! Iets wat vele hier niet doen. Dat is helemaal top! Het lijkt er dan op dat je er voor gaat. Maar als snel komt je weer terug bij het begin en zit je te janken. Alle moeite verspilt in mijn ogen. Zeg nou zelf, dat is toch afbraak aan een goede actie?

quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je dan? Het enige waar op valt te reageren is op dat geen wat hij hier plaatst.
pi_129487592
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je vergeet even een heel belangrijk punt. Het online date heb ik gedaan als nieuwe uitdaging. En dat bleek even heel anders te werken dan verwacht. Hoe arrogant was ik te denken dat ik het daar ook even voor elkaar zal boxen. Mooi niet dus, resultaat? de blauwtjes. Je leert dus duidelijk wel. Je leer namelijk dat wat in real life werkt online niet hoeft te werken, en andersom precies het zelfde. Als het goed is dwing je dan je zelf om het online ook voor elkaar te kunnen boxen. Je leert je werkwijze en denk patroon te veranderen en de onbekende situatie eigen te maken en het voor je te laten werken.

Tevens en nu komt het belangrijke punt wat jij in deze vergeet. Ik ben ontelbaar op m'n bek gegaan met versieren in het echte leven. Daar heb ik complete topics mee gevuld ;) Ik ben van naturen heel erg eigenwijs, dus mee waaien in de massa gebeurd niet zo vaak. Als iedereen a zegt ben ik al snel geneigd het tegendeel te bewijzen en voor b te gaan.

[..]

Tja hier heb ik geen idee van, heb me er noot zo in verdiept. Dus geen idee.
Wat is er leuk aan om een vrouw te "versieren" achter een computer? Dan ben je naar mijn inziens te afhankelijk van het resultaat en niet zozeer te genieten van het flirten zelf. Je doet het puur om haar te ontmoeten.

Juist van het versieren moet je kunnen genieten, een expressie van jezelf. Dat je haar krijgt is alleen maar een bonus. Maar online op een datingssite zit je puur om een date te regelen, niet om voor de lol te flirten.
pi_129487656
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan om een vrouw te "versieren" achter een computer? Dan ben je naar mijn inziens te afhankelijk van het resultaat en niet zozeer te genieten van het flirten zelf. Je doet het puur om haar te ontmoeten.

Juist van het versieren moet je kunnen genieten, een expressie van jezelf. Dat je haar krijgt is alleen maar een bonus. Maar online op een datingssite zit je puur om een date te regelen, niet om voor de lol te flirten.
Jij bent niet geinteresseerd in het doel, maar in het middel.....
pi_129487819
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij bent niet geinteresseerd in het doel, maar in het middel.....
Je kunt het ook uitleggen dat de reis interessanter is dan de bestemming.
Beter onethisch dan oneetbaar
  maandag 29 juli 2013 @ 22:40:06 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129487877
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat er leuk aan is? Het is iets anders, je stapt in een volledig zo blijkt later onbekende wereld. Is dat niet wat ze noemen uit je comfort zone stappen? En wat er leuk aan is? Kijken of je ook deze situatie die je kennelijk niet eigen bent naar je hand te zetten zodat je ook controle hebt over de "nieuwe" wereld. Je horizon verbreden. Ik heb altijd geleerd dat je pas een mening over iets kan hebben als je het zelf ervaren heb. Dat was mijn insteek.

quote:
Dat is dan een misvatting, want in mijn geval zit ik niet op een dating site om te scoren of een date te regelen. Ik was benieuwd, ik dacht het wel even te doen. Maar niet dus, nieuwe uitdaging en weer iets om te zetten naar dat geen wat voor je zelf werkt. En joh komt daar een date uit. Wat 2x gebeurd is ervaar ik dat alleen maar als een nieuwe ervaring. Je moet wel regelmatig nieuwe dingen blijven doen. Anders is het leven ook maar zo gewoon en saai. Op dit moment heb ik opeens een leuke dame op de whatsapp via de site. Nou geinig toch. En ik zal je eerlijk toegeven dat zij echt volledig mijn interessen heeft kunnen grijpen. Een totaal nieuwe situatie wat ik niet gewend ben. In mijn geval een volledig nieuwe uitdaging! En dat zie ik zoals jij dat noemt als een nieuwe ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')