Zijn derde persoon.quote:
Damn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De challenge is : 30 dagen elke dag uitgaan.
Exactly my words 2.quote:
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:11 schreef ook_gek het volgende:
30 dagen stappen js geen kunst. Is makkelijk te doen, mits je niet los gaat qua drank.
Maar te zien aan zijn fanta bestelling zal dat wel goed zitten.
Of ga op de versiertoer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzo.
Je moet ergens beginnen. Hij had wat ik begreep moeite om sociaal te zijn met mensen en zeker met vrouwen. Dat gaat prima lukken als je veel op stap gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er echt niet van in, 30 dagen stappen. Je gaat naar de makkelijkste plek om dames op te pakken. Doe het dan wat moeilijker en ga naar een bibliotheek ofzo.
Of ga op jacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
30 nachten hosselen is beter dan 30 dagen thuiszitten? Ik betwijl dat ten zeerste..quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef heloef het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, het is beter dan thuiszitten.
Ik hoop voor hem dat hij niet continu naar de zelfde tent gaat of in die 30 dagen slechts 5 tenten van binnen ziet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Hij had wat ik begreep moeite om sociaal te zijn met mensen en zeker met vrouwen. Dat gaat prima lukken als je veel op stap gaat.
Lees je zijn posts eigenlijk wel vraag ik mij af? Ik vind het in elk geval goed wat 'ie doet. Sowieso variatie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet continu naar de zelfde tent gaat of in die 30 dagen slechts 5 tenten van binnen ziet.
En dan vraag je je af; waarom?quote:
Waarom vindt je het goed?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lees je zijn posts eigenlijk wel vraag ik mij af? Ik vind het in elk geval goed wat 'ie doet. Sowieso variatie.
Alleen niks voor mij.
Dat hij, omdat hij volgens mij aangaf dat niet te kunnen of het te willen leren de daad bij het woord voegt en als ik zo een beetje de algehele strekking van zijn verhalen lees in staat is om blijkbaar iedereen die hij 'ziet' aan te spreken zonder eerst vijf minuten in dubio te zitten van moet ik dit wel of moet ik dit niet. Natuurlijk, de kans dat hij al die 100 vrouwen gaat neuken of dat hij 100 vrouwen tegelijkertijd uit elkaar kan houden als het om daten gaat is niet heel groot, maar hij werkt aan iets wat hij ziet of zag als een probleem (ga ik gemakshalve even van uit, anders is het tijdverspilling).quote:
Ook als je er op zoek bent naar 1 is maanden/jaren lang zoeken een teken dat je nog niet zo bent dat het makkelijk voor je is en waar die type vrouw die je zoekt op valt. Vrouwen vallen op hoe je bent, maar als de "jij" niet op dat niveau zit dan kan je maanden/jaren blijven zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:49 schreef ook_gek het volgende:
En weer vergeet je het belangrijkste.
Niet iedereen heeft de behoefte of drang om maar meer en meer vrouwen te ontmoeten.
Er zijn ook mensen die niet zoeken he. Die totaal niet bewust bezig zijn met versieren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook als je er op zoek bent naar 1 is maanden/jaren lang zoeken een teken dat je nog niet zo bent dat het makkelijk voor je is en waar die type vrouw die je zoekt op valt. Vrouwen vallen op hoe je bent, maar als de "jij" niet op dat niveau zit dan kan je maanden/jaren blijven zoeken.
En wat is dan precies je punt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn ook mensen die zeggen dat ze niet zoeken en ondertussen op een datingssite actief zijn.
Eerlijk zijn tegen jezelf.quote:
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als ik een relatie heb, dat mijn vriendin dan actief is op een datingsite.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het ook leuk om alvast te zoeken naar dingen die ik nu nog niet kan betalenCamper vans bijvoorbeeld.
En waar haal jij vandaan dan dat dit niet zo is?quote:
Ja, dat zou wel awkward zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel erg vreemd vinden als ik een relatie heb, dat mijn vriendin dan actief is op een datingsite.
Ja hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:35 schreef firefly3 het volgende:
In principe zou je elke week of elke dag wel een super leuke vrouw moeten kunnen ontmoeten die echt heel je leven bij je blijft hangen.
En wat als die mensen tevreden zijn met het resultaat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:35 schreef firefly3 het volgende:
Ook als je geen probleem hebt is het goed. Er zit namelijk geen einde aan het leer proces. Vrouwen worden steeds vatbaarder voor hoe je bent.
Ik ken ook mensen die hetzelfde riedeltje blijven afspelen. Zij zijn nog exact hetzelfde en hebben exact hetzelfde resultaat als het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Hiermee bedoel ik niet alleen het aantal vrouwen die hun zien zitten, maar ook hoe mooi en leuk deze vrouwen zijn. Zodra je op repeat staat blijf je hangen en heb je dit jaar waarschijnlijk exact hetzelfde als vorige jaar of minder zelfs. Mensen zijn vaak niet eerlijk tegen hunzelf. Hoe veel dates hebben ze wel niet gehad waarbij het niet klikte of waarbij ze eigenlijk niet zo super knap en leuk was? Eerlijk zijn tegen jezelf is het moeilijkste wat er is. In principe zou je elke week of elke dag wel een super leuke vrouw moeten kunnen ontmoeten die echt heel je leven bij je blijft hangen. De maanden/jaren die je erover doet laat zien dat er iets niet pluis is.
Eigenlijk vind ik dit niet eens zo'n gek idee!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens is! Ben benieuwd welk excuus er nu naar boven komt!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit niet eens zo'n gek idee!
Pope gaat naar steeds naar een plek waar de dames heen gaan juist om aan de man te komen (oftewel, daar waar het het makkelijkst is). Echter, de meesten die hier komen hebben moeite iemand te versieren juist omdat ze niet van uitgaan houden!
Pope, anders probeer je 1 dag de bibliotheek, de volgende dag de supermarkt, de dag erna het strand of een 1 of ander recreatiegebied (waar mensen hun hond uitlaten oid) enz enz.
-Dat- is pas een uitdaging en 1tje die beter aansluit op dit topic!
Nou dit topic zit juist vol met maagden die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Overigens is de kans dat je daar materiaal tegen komt voor langer dan 1 nacht ook stukken groter natuurlijk. Een ONS kan "bijna" iedereen, hosselen in de bieb is een ander verhaal
Maar Pope doet het niet voor de ONS wat ik zo zie. Want hij heeft maar weinig seks / echt successen als ik z'n verhalen zo hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens is! Ben benieuwd welk excuus er nu naar boven komt!
Overigens is de kans dat je daar materiaal tegen komt voor langer dan 1 nacht ook stukken groter natuurlijk. Een ONS kan "bijna" iedereen, hosselen in de bieb is een ander verhaal
Ik denk ook niet dat dat zijn bedoeling is. Lijkt er meer op dat het zijn bedoeling is zoveel mogelijk nummers te scoren zeg maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Pope doet het niet voor de ONS wat ik zo zie. Want hij heeft maar weinig seks / echt successen als ik z'n verhalen zo hoor.
Hij spreekt zeker veel meiden aan en krijgt nummers. Maar zie zelden dat hij er meer mee doet dan dat.
Dan lijkt het me wel goed als ie de laatste dagen zijn locaties wat gaat aanpassen zoals hierboven is vermeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Hij doet het omdat hij sociaal sterker wilt worden.
Zijn grenzen weer verleggen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel goed als ie de laatste dagen zijn locaties wat gaat aanpassen zoals hierboven is vermeld.
Beetje opnieuw de uitdaging uitgaan.
Waar lees je dat mensen hier willen dat hij gaat falen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:16 schreef dyna18 het volgende:
Opvallend dat mensen hier het nog niet goed genoeg vinden wat hij doet.
Wil men hier elkaar alleen maar zien falen?
Ow nee zeker niet. Heb vaker gezegd dat ik het knap vind en goed van hem. En ook leuk dat het zo goed gaat. Maar het is een 30dagen experiment/bootcam/whatever.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:16 schreef dyna18 het volgende:
Opvallend dat mensen hier het nog niet goed genoeg vinden wat hij doet.
Wil men hier elkaar alleen maar zien falen?
Ja waarom niet proberen? Desnoods ziet hij het als een soort examenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn grenzen weer verleggen!
Ja dat begreep ik wel. Waar het mij om gaat is dat ie dat op een plek doet waar de zogeheten "maagden" van dit topic sowieso niet komen. Dus ik denk: Laat hem het op een plek proberen waar de maagden -wel- komen! Laat hem maar eens zien of dat net zo makkelijk isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja waarom niet proberen? Desnoods ziet hij het als een soort examen![]()
De ultieme test om de periode goed af te sluiten.
Misschien moeten die maagden daar ook eens heengaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel. Waar het mij om gaat is dat ie dat op een plek doet waar de zogeheten "maagden" van dit topic sowieso niet komen. Dus ik denk: Laat hem het op een plek proberen waar de maagden -wel- komen! Laat hem maar eens zien of dat net zo makkelijk is
Leuk en aardig dat hij dat PUA gebeuren in de praktijk brengt op een plek waar vrouwen heen gaan juist om versierd te worden, maar daar hebben de maagden hier gewoon niets aan! want ze komen daar nooit!
Die maagden gaan daar niet heen, omdat ze daar een geldige reden voor hebben, dus dat is een no-go.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moeten die maagden daar ook eens heengaanWant blijkbaar is het makkelijk om het daar te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |